Goed contact gehad, vriendelijk geholpen en de bestelling snel in huis. Super!

Snelle levering. Top!

Product ziet er naar mijn idee super uit. Foto van product komt ook overeen met het geleverde product.

Snelle levering, mooie producten

Ik heb Nijntje versiering gekocht voor een babyshower. Alles ziet er netjes uit. Mooie kleuren en bijpassend geheel. Het pakket kwam binnen een paar dagen aan.

Perfect!

Mijn bestelling werd op tijd geleverd, daarnaast ook nog de service dat ik €2 retour kreeg omdat het pakketje door de brievenbus kon. Goede ervaring met Hiepp.

Fijne communicatie en snelle levering

Duidelijke website, telefonisch contact prettig en snelle levering

Zeer goede service!

Zeer goede service! Mooie producten.

Hele leuke, originele spulletjes. Alles zag er zo uit als op het plaatje. Ook keurig geholpen toen ik per ongeluk een dubbele bestelling plaatste. Top.

Geen problemen gehad, en spullen snel gekregen.

Niets om op aan te merken. Leuke collectie van spullen. Blij met ons bestelling.

Leuke spullen en snelle levering!

Leuke spullen en snelle levering!

Zeer tevreden als altijd!

Mooie artikelen van goede kwaliteit. Goede service. Snelle levering! Als er een keer een product niet voorradig is, kan ik altijd een goede alternatief vinden.

Heel veel mooiie spullen en betaalbaar

Zeer snelle levering, TOP !!!!

Top site en top service

Leuke popcorn doosjes die snel verstuurd werden

Leuke popcorn doosjes die snel verstuurd werden

Leuke site, leuke spullen, vlotte service!

Prima..

Jammer van de 60 mailtjes die je na een bestelling van 12 zakjes krijgt..

Met deze klanten hebben we contact opgenomen. Gr. Hieppp

snelle levering, mooie aankopen

Artikelen precies zoals op de foto en omschrijving. Goede kwaliteit. Originele keuze aan artikelen. Snelle levering.

Fast, great service and quality

Thanks for the great service

In eerste instantie liet Hieppp mij het de verzendkosten betalen voor een postpakket terwijl mijn artikelen in de brievenbus pasten. Ondanks dat ik dit niet netjes vond heb ik toen geen stappen ondernomen. Enkele dagen kreeg ik toch automatisch het verschil in verzendkosten teruggestort. Dit vond ik heel netjes !!!

super netjes ingepakt en snelle levering

de bestelling geplaatst en de volgende dag had ik het netjes geleverd in huis .wij gaan ze gebruiken voor de traktatie van mijn dochter

Doosje waren te klein

Stevige doosjes maar toch wel aan de kleine kant Advies grotere doosjes waar minimaal een pakje drinken in kan zakje chips en wat kleine presentje Er kan een bellen blaas in en een pakje drinken klein zakje snoep

Beste mevrouw Lasanti, bedankt voor uw feedback. Op dit moment zijn deze de doosjes die de leverancier heeft. Jammer om te horen dat ze niet de gewenste formaat hebben. Om teleurstelling te voorkomen worden de afmetingen op de website vermeld. Mocht de leveranciers grotere doosjes in de toekomst hebben, zullen we die zeker overwegen. Gr. Sharaida, Hieppp

super snelle service van mooie producten tegen een goed prijs.

super snelle service van mooie producten tegen een goed prijs.

super!

Netjes op de hoogte gehouden , omtrent mijn bestelling. kreeg zelfs nog geld terug ivm brievenbus pakket. snel verzonden en leuke voucher erbij. Ik heb al eerder hier besteld en ga dat zeker vaker doen. Leuke winkel met een top service

Fijne en duidelijke communicatie en een snelle levering

Super service!!

Levertijd super, mooie gender reveal ballonnen :)

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.