Super leuke producten

Veel keuze, leuke producten Snelle levering Overzichtelijke site

Snel en goede producten.

Heel snel bezorgd! Goede kwaliteit van product.

Super snelle levering

Super snelle levering van uitdeelzakjes. Kwaliteit van de zakjes is prima samen met de prijsverhouding!

Prima kwalitejt en snelle levering

Niets op aan te merken .

Superleuke versiering!

Heel snel geleverd en super schattige versiering!

De producten zijn mooi en van uitstekende kwaliteit.

Snelle levering, top!

Prima, leuk en snel

Top service !!!

Hele goede website, een echte aanrader!!!

Top producten

De producten die ik had besteld waren binnen een dag in huis. En van hele goede kwaliteit

Alles perfect

Ik deed een bestelling van zakjes, van begin tot einde alles vlot geregeld. Goed ingepakt.

Helemaal top!

Super snelle service en hele mooie producten. Heel erg tevreden!

Ik ben tevreden over de snelle service, ze hebben een leuk assortiment. We hadden alleen wel een doosje met cupcake vormpjes die beschadigd waren, dat vond ik wel jammer voor €15,95,-

Met de klant hebben wij contact opgenomen. Hieppp

Product werd snel geleverd en was precies zoals ik had verwacht. Erg blij mee!

Prima en vlot geregeld

Had nog wel wat meer bordjes willen hebben, maar er was niet meer op voorraad. Deze hoeveelheid is net onvoldoende voor school.

Het werd heel snel geleverd en het product is zoals verwacht.

Doorschijnende genderreveal ballon

Een genderreveal ballon besteld (Little sister of Little brother). Slechte kwaliteit ballon je zag de confetti in de ballon zitten. Uitkijken met de zon omdat de kleur er anders doorheen scheen.

Met deze klant hebben wij contact opgenomen. Hieppp

Was wat verkeerd gegaan bij het versturen maar ze hebben dat goed en snel opgelost was maar een mailtje voor nodig

Heel goede en snelle service

Snelle service . Goed afgeleverd ook via post. Nl Helaas niet het gewenste in voorraad

Helemaal positief.

Er ging iets mis met mijn betaling waardoor mijn winkelmandje leeg leek en ik opnieuw dezelfde bestelling heb gedaan. Ik heb contact met hun gehad en één van de bestellingen werd meteen geanuleerd en ik heb mijn spullen de volgende dag zelf ontvangen.

Zoals verwacht

Alles in orde, zoals op de afbeelding en snel geleverd. Juist de slinger wist ik niet dat dit zelf te maken was, toch 45 minuten werk.

Snelle levering. Goede prijs en mooie kwaliteit producten

Snelle levering. Goede prijs en mooie kwaliteit

Makkelijk besteld, snel bezorgd!

Website is ontzettend makkelijk ingericht, ik kon gelijk alles vinden wat ik nodig had. Ik was aangenaam verrast toen ik de lol surprise items op de webshop zag staan! De verwerking van mijn order ging heel snel en ik kreeg constant via de mail alle updates. Waar ik het meest tevreden over ben zijn de ballonnen. De kwaliteit van de ballonnen is echt geweldig! Die blijven echt een week lang heel mooi. Inmiddels het derde jaar dat ik de verjaardag versieringen via hieppp heb en zou het echt iedereen aanraden!

Snelle levering en goede communicatie

Snelle levering en goede communicatie

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.