Hele fijne webshop!

Overzichtelijke menu’s, fijn om ook op thema te kunnen selecteren. Goede en snelle levering en materialen.

Leuke spullen snel geleverd

Ondanks kapot product een super service

Na het pakket geopend te hebben merkte ik direct dat een product kapot bleek. Ik heb direct contact opgenomen en gevraagd om een vervangend product. Hier werdt snel en met een duidelijke uitleg op gereageerd. De situatie was namelijk zo dat ze het product niet meer op voorraad hadden. Aangezien ik pas een maand later dit product wilde gebruiken hebben ze nog getracht bij de leverancier een voor mij te verkrijgen. Dit mocht dan helaas niet bijtijds gelukt zijn. Het aankoopbedrag heb ik netjes terug gekregen. Kortom. Ze zetten bij fouten hun beste beetje voor je voor! Erg fijn! Verder waren we super blij met de producten die we besteld hadden! Ze waren van super prijs kwaliteit verhouding!

Snelle en goede service. Top.

de klantvriendelijkheid is geweldig

werd na een ingesproken bericht terug gebeld. dat maak je niet vaak meer mee in deze teit. Zou wel graag op de site wat meer mogelijkheden zien op de ballonnen op te pompen.

In de avond besteld, volgende dag al in huis!

Goed bereikbaar snelle service

Na een telefoontje mijn vraag direct beantwoord waardoor ik kon bestellen en direct de volgende dag in huis. Super dankjewel!

Snel, super klantvriendelijk en fijne producten

Nog nooit problemen gehad met een levering, het is altijd optijd binnen ! Super fijne webshop

Goed maar jammer van de folieballon die stuk in de verpakking zag. (Was reeds geopend!)

Zeer snelle levering De mooiste versiering Mijn dochter is heeeeel blij met de regenboogballon slinger. Jammer genoeg zat de grote unicorn folieballon stuk in de verpakking. Dit was wel een grote teleurstelling!

Met deze klant hebben wij contact opgenomen. Hieppp

Heel goed.

Hele snelle en goede verzending. Alles optijd binnen om de traktatie te kunnen maken.

Goede ervaring.

Product zoals omschreven, goede service en kwaliteit.

Super snel bezorgt en goed ingepakt allemaal precies zoals in de webshop

Goede service, we hadden alles snel in huis alleen wat erg jammer is en wat ons tegenviel is dat de (gekleurde) Nijntje ballonnen zwarte vegen hebben afgegeven op de muur. Je mag toch wel verwachten dat het kwaliteit is en dat dit niet mag gebeuren.

Met deze klant hebben we contact opgenomen. - Hieppp

Fijne ervaring

Snel service en goed ingepakt.

Snel en gemakkelijk

Snel en gemakkelijk ballonnen besteld. Netjes verpakt bezorgd met attent bedankbriefje erbij.

Super tevreden

Duidelijke site, hele snelle levering. Ik had het besteld en de volgende dag had ik het al in huis. Top!

Top service en snelle levering!!!

Compleet en mooi

Zeer divers duidelijk aanbod, snel geleverd

Al eerder bestelde ik bij Hieppp, een duidelijk website waarop de versiering die nodig is snel is gevonden. De levering was, zelfs in de drukke decembermaand, erg snel. Kwaliteit goed, we zijn zeer tevreden.

Snel en groot assortiment!

Heel fijn en snel geleverd, bedankt!!

Snelle service en goede kwaliteit

Ieder jaar bestel ik de feestartikelen voor mijn zoontje bij Hieppp. Leuke spullen, goede kwaliteit. Altijd vriendelijk en snelle service. Volgend jaar weer.

UITSTEKEND

Ik bestel al 3 jaar bij HIEPPP altijd beste kwaliteit en super snelle bezorging zelfs met de feestdagen!

Mooie spullen

Snel geleverd, mooie spullen, maken een feestje compleet.

Leuke site snel geleverd

Snel en ontzettend leuke kado’s!

Cargadoorskade 82 3071 AW Rotterdam

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.