Auto next level

Mijn BMW f11 520d laten tunen en de automatische bak laten XHP flashen stage 3. EGR klep laten uitzetten. Wat een genot om mee te rijden. Veel meer koppel en vermogen erbij. De automatische bak rijd soepeler en schakelt veel fijner. Voelt nauwelijks schakel momenten meer, zeer goed advies van unlimited. Stand sport+ is een geweldige belevenis maar ook in eco pro modus rijplezier. Top zaak!

Gewoonweg fantastisch

Met mijn Vito w639 van 2014 langsgeweest. Dynorun vooraf, EGR weg laten schrijven, remap van de software en een dynorun achteraf. Van 97pk naar 206,5! En een boomontwortelend koppel van 469Nm! Hele grote blij! Aardige mensen en ontvangst, gastvrij en uiterst professioneel. Aanrader dus!

Hier moet je zijn!

Twee weken mij Ford Kuga laten tunen. Bleek tijdens de proefrit dat de koppeling versleten was. Zonder probleem werd de originele software weer teruggeplaatst. Kosten? Noppes! Nadat deze week de koppeling is is vervangen, vandaag weer terug gegaan. Binnen een uur was het deze keer gefixt. Auto heeft nog nooit zo soepel gereden. Dit in combinatie met de vriendelijkheid en professionaliteit van de medewerkers, maakt het zeker een aanrader!

Beste Jacco, Bedankt Jacco voor de goede review en de mooie woorden. Wij zijn blij dat je wensen vervuld zijn en dat je content bent met het resultaat! Wellicht tot de volgende keer:) Unlimited Tuning

Supertevreden!

Ik heb een Peugeot 2008 1.5 HDI met 100pk als basis. Superfijne auto maar hij kwam met name wanneer je wilde versnellen (invoegen en inhalen in 5 en 6) toch behoorlijk tekort. Ik heb contact opgenomen met Jeroen (vestiging Amersfoort) en mijn wensen kenbaar gemaakt. De ontvangst was heel relaxed, erg vriendelijk personeel, even zitten met een prima bakkie koffie en vertellen wat je nodig hebt. Na een half uur zou ik een heel andere auto moeten hebben... Dus op weg voor een proefrit. Mijn verwachting was eigenlijk dat de auto feller/nerveuzer zou reageren maar hij doet nu zo in alle rust zijn werk dat je gewoon helemaal niet in de gaten hebt dat je al lang op je max snelheid zit wat ter plekke geldt. Kortom, het is nu eindelijk weer dieselen zoals dieselen bedoeld is; comfortabel cruisen en sleuren op koppel wanneer het nodig is. Kortom Jeroen, alle lof en complimenten voor je (maat)werk!!

Peter H

Vandaag mijn Honda civic 1.8 ivtec laten chippen op de dyno. De auto is geheel standaard 3 runs gedaan en kwam het vermogen uit op 139,4pk en 153nm Na de de tunning kwam het vermogen uit op. 158,5 pk en 199nm aan koppel, Wat een verschil,lijkt wel een andere auto rijd en trekt een heel stuk vlotter Dus zeker een aanrader.

Glimlach van oor tot oor!

Contact gehad met de telefonist over de mogelijkheden van Chiptuning. Duidelijk en meedenkend in oplossingen. Om 1300 uur bellen en om 1600 op locatie Amersfoort m'n 320i xDrive onder handen laten nemen. Duidelijk advies, ruimte voor al je vragen en omdat de rit zo'n eind was ook nog vijf tientjes van de totaalprijs af. Na de tuning samen met flitsmeister een glimlach van oor tot oor op de snelweg. Kleine 100 pk winst en dan nog dat heerlijke koppel erbij.. Super! Het liefst nam in m'n 320I mee naar bed en zet ik m'n vriendin op de oprit! dikke vijf sterren voor Unlimited tuning en we zien elkaar zeker weer voor nog meer kietelwerk. Groeten Roy

Veel beloftes maar niks waargemaakt

Een tijd geleden is de tuning bij het filiaal in Eke helaas niet kunnen doorgaan, maar de vriendelijke service van de Nederlandse vestiging heeft het imago van het bedrijf voor mij volledig gered! Alvast bedankt voor de service

Aandacht en resultaat.

Na 2 eerdere ervaringen met Unlimited, wederom voor Unlimited gekozen. Kado van de familie die ook goede ervaringen met Unlimited heeft. Mijn Giulietta is uitgebreid op de bank geweest en de uitkomst is een mooie vermogensopbouw met flinke koppelwinst en wat mindere PK winst. Na ruim 700 km ben ik uiterst tevreden hoe een en ander in de praktijk uitpakt

Rijdt nu zoals hij bedoeld is!

Recent mijn Mercedes A200 AMG laten tunen bij Unlimited Car Tuning. De auto had ondanks zijn sportieve uitstraling nog niet het vermogen om snel op te trekken. Nadat hij snel en professioneel werd getuned rijdt de auto nu zoals ik verwacht. Hij trekt een stuk sneller op en heeft net de PK erbij die zorgt voor het verschil. Zeer tevreden klant en kan het ook aan iedereen aanraden die zijn of haar auto een update wil geven!

Uitstekende tuner

Mijn VW Touran met 1.6 spaardiesel laten tunen, inclusief de dsg. Van een lome diesel met 110pk naar een veel prettiger 145 pk. Maar met name het verhoogde koppel en bijhorende verbetering van de schakelmomenten is fantastisch. Het zal nooit een droommotor worden maar het maximale is er uitgehaald, ben erg tevreden!

Zeer goed geholpen! 30% meer koppel.

Wilde een stage 1 op mijn 2013 fiesta st laten uitvoeren. Op internet wat research gedaan en kom bij de vestiging in Amersfoort uit. Totaal geen spijt gehad, welbesteed geld..

Unlimited Chip Tuning Tilburg

mijn peugeot 207 laten chippen in tilburg, performance is er echt op vooruit gegaan bij mijn auto zeker een aanrader, tevens ook nog een fijne service van uit de 2 heren die daar werkzaam zijn,

Zeer goede prestaties en service

Heb 6 maanden geleden mijn Volvo V40 D4 laten herprogrammeren en ben daar heel tevreden over. Ondertussen 10.000km gereden en geen problemen ondervonden. Ben van 190pk naar 260pk en vabn 400Nm naar 545Nm gegaan. Niet normaal, het verschil. voelde het sebiet na enkele meters. IK ben naar Eke geweest, waar ik vriendelijk werd ontvangen met een kopje koffie in de wachtruimte. De nodige programmeertijd die werd afgesproken werd ook gerespecteerd. EEN ECHTE AANRADER BEDANKT

BMW 5.20i verandert in een soepel rijdend kanon

In oktober heb ik mijn BMW 5.20i, uit het bouwjaar september 2018, laten chiptunen bij Unlimited Tuning. De auto is verandert in een kanon van 184Pk met 290Nm naar 300Pk met 471Nm. Een geweldig verschil dat goed te zien was toen de auto op de testbank stond. De 8-trapsautomaat schakelt nu zeer soepel door het toegenomen koppel en trekkracht. En ook het verbruik is zichtbaar lager geworden. Ik ben uitstekend geholpen in de vestiging in Amersfoort. Deze mannen weten wat ze doen en ook na een nieuwe software update van BMW doen ze niet moeilijk bij het opnieuw inlezen van de tuning.

Vriendelijk eerlijk. Goede service. Zeer goede uitleg wat er zal gebeuren. Eerlijke prijs. Zeer tevreden. Aanrader.

Top service !

Heel vriendelijke service , echt een aanrader.

ongelofelijk hoe de motorprestaties erop vooruit gaan

In november 2019 mijn Insignia station 2.0 CDTI, bouwjaar 2010, laten chippen, egr en roetfilter laten uitschrijven. Wat een ander motorblok is dat geworden. De souplesse, koppel en trekkracht zijn er gigantisch op vooruit gegaan. En dan het verbruik: merkbaar lager geworden. Met een normaal rijgedrag, is 600km op een halve tank geen probleem. En dat in tijden van bezuiniging en milieu! Mijn Opel is bij de vestiging in Amersfoort gedaan. Zeer goed voorgelicht en kundig geholpen. Mag zeker gezegd worden: Deze mannen weten wat ze doen.

Heel tevreden met de aanpassing en extra vermogen op mijn Hyundai

Mijn Hyundai tucson laten tunen een maand geleden. Heel tevreden over de service en vermogenstoename 😃

echt slechte ervaring

5 x naar vesteging geweest voor software aanpassing nog niet goed drama ga nooit weer zaken doen met dit bedrijf.

Beste Steve Leens, Uw naam kan ik bij alle 5 onze filialen niet in ons bestand terugvinden. Graag kom ik met u in contact. jeroen@unlimitedtuning.nl

Snelle service en verschil merkbaar

Een maand geleden ongeveer mijn Fiat Ducato 150 laten tunen. Nu ongeveer een maand later tijd voor een evaluatie. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Dennis. De ontspanningsruimte zorgde voor de nodige rust tijdens de tuning. Het enige minpuntje was dat de koffie net op was. De tuning van de motor van de motor heeft volgende effecten: - Kleine brandstofbesparing van ongeveer 0,5 l - Vlotter optrekken bij invoegen of inhalen - Rijden met de aanhangwagen is iets vlotter

Tip Top inorde !

Mijn auto laten chiptunen door Denis in Eke, gasrespons alsook de DSG werden aangepakt, opmerkelijk meer power en koppel onderin, gasrespons pakt direct aan, het schakelen gaat vlotter, ook het rijden op zich is een voelbare verbetering in alle opzichten. Ben tevreden met het resultaat. Een plezier om mee te rijden, top !

The place to be !

Top service ! Vandaag geweest in eke om een foutcode te verwijderen, wat bleek heinz had de tune (stage 1) geblokkeerd zodat alleen zij er aan kunnen, dan maar opnieuw gechipt en de auto rijdt stukken beter en dat voor een betere prijs !!😁

Mercedes cla 180 shooting brake

Fijn werk. Zeer tevreden over de prestaties van de auto.

Caddy rijd super

Mijn vw caddy met 75 pk ging na tuning naar 140 pk, de egr werd uitgeschakeld om problemen met de 1.6tdi te voorkomen, wagen rijdt nu super vlot en het verbruik is aanzienlijk verminderd, bedankt aan unlimited tuning eke

perfecte service en prijs afspraak TOP

vandaag GTR laten doen en is nu zeker lambo killer super werk geleverd