Afspraak en niemand kwam opdagen in EKe

Verleden jaar geweest met mijn Ford. Zeer tevreden. Nu met mijn VW Passat...Zeer ontgoocheld.! Deze namiddag een afspraak om 14 u in Eke . Toen ik er toekwam was nog iemand aan het wachten die een afspraak had om 14 u. Er kwam niemand opdagen. Verschillende keren Dennis trachten te bereiken op zijn gsm. Telkens antwoordapparaat. Bericht gestuurd ,geen antwoord! Beiden ontgoocheld vertrokken om 14u 40. Heb dan tenminste de moed om je gsm op te nemen of te verwittigen als er iets is tussen gekomen. Mij zien ze alvast ze alvast nooit meer terug..een halve dag verloren voor niets !

Rijdt nu zoals hij bedoeld is!

Recent mijn Mercedes A200 AMG laten tunen bij Unlimited Car Tuning. De auto had ondanks zijn sportieve uitstraling nog niet het vermogen om snel op te trekken. Nadat hij snel en professioneel werd getuned rijdt de auto nu zoals ik verwacht. Hij trekt een stuk sneller op en heeft net de PK erbij die zorgt voor het verschil. Zeer tevreden klant en kan het ook aan iedereen aanraden die zijn of haar auto een update wil geven!

Uitstekende tuner

Mijn VW Touran met 1.6 spaardiesel laten tunen, inclusief de dsg. Van een lome diesel met 110pk naar een veel prettiger 145 pk. Maar met name het verhoogde koppel en bijhorende verbetering van de schakelmomenten is fantastisch. Het zal nooit een droommotor worden maar het maximale is er uitgehaald, ben erg tevreden!

Zeer goed geholpen! 30% meer koppel.

Wilde een stage 1 op mijn 2013 fiesta st laten uitvoeren. Op internet wat research gedaan en kom bij de vestiging in Amersfoort uit. Totaal geen spijt gehad, welbesteed geld..

Unlimited Chip Tuning Tilburg

mijn peugeot 207 laten chippen in tilburg, performance is er echt op vooruit gegaan bij mijn auto zeker een aanrader, tevens ook nog een fijne service van uit de 2 heren die daar werkzaam zijn,

Zeer goede prestaties en service

Heb 6 maanden geleden mijn Volvo V40 D4 laten herprogrammeren en ben daar heel tevreden over. Ondertussen 10.000km gereden en geen problemen ondervonden. Ben van 190pk naar 260pk en vabn 400Nm naar 545Nm gegaan. Niet normaal, het verschil. voelde het sebiet na enkele meters. IK ben naar Eke geweest, waar ik vriendelijk werd ontvangen met een kopje koffie in de wachtruimte. De nodige programmeertijd die werd afgesproken werd ook gerespecteerd. EEN ECHTE AANRADER BEDANKT

BMW 5.20i verandert in een soepel rijdend kanon

In oktober heb ik mijn BMW 5.20i, uit het bouwjaar september 2018, laten chiptunen bij Unlimited Tuning. De auto is verandert in een kanon van 184Pk met 290Nm naar 300Pk met 471Nm. Een geweldig verschil dat goed te zien was toen de auto op de testbank stond. De 8-trapsautomaat schakelt nu zeer soepel door het toegenomen koppel en trekkracht. En ook het verbruik is zichtbaar lager geworden. Ik ben uitstekend geholpen in de vestiging in Amersfoort. Deze mannen weten wat ze doen en ook na een nieuwe software update van BMW doen ze niet moeilijk bij het opnieuw inlezen van de tuning.

Vriendelijk eerlijk. Goede service. Zeer goede uitleg wat er zal gebeuren. Eerlijke prijs. Zeer tevreden. Aanrader.

Top service !

Heel vriendelijke service , echt een aanrader.

ongelofelijk hoe de motorprestaties erop vooruit gaan

In november 2019 mijn Insignia station 2.0 CDTI, bouwjaar 2010, laten chippen, egr en roetfilter laten uitschrijven. Wat een ander motorblok is dat geworden. De souplesse, koppel en trekkracht zijn er gigantisch op vooruit gegaan. En dan het verbruik: merkbaar lager geworden. Met een normaal rijgedrag, is 600km op een halve tank geen probleem. En dat in tijden van bezuiniging en milieu! Mijn Opel is bij de vestiging in Amersfoort gedaan. Zeer goed voorgelicht en kundig geholpen. Mag zeker gezegd worden: Deze mannen weten wat ze doen.

Heel tevreden met de aanpassing en extra vermogen op mijn Hyundai

Mijn Hyundai tucson laten tunen een maand geleden. Heel tevreden over de service en vermogenstoename 😃

echt slechte ervaring

5 x naar vesteging geweest voor software aanpassing nog niet goed drama ga nooit weer zaken doen met dit bedrijf.

Snelle service en verschil merkbaar

Een maand geleden ongeveer mijn Fiat Ducato 150 laten tunen. Nu ongeveer een maand later tijd voor een evaluatie. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Dennis. De ontspanningsruimte zorgde voor de nodige rust tijdens de tuning. Het enige minpuntje was dat de koffie net op was. De tuning van de motor van de motor heeft volgende effecten: - Kleine brandstofbesparing van ongeveer 0,5 l - Vlotter optrekken bij invoegen of inhalen - Rijden met de aanhangwagen is iets vlotter

Tip Top inorde !

Mijn auto laten chiptunen door Denis in Eke, gasrespons alsook de DSG werden aangepakt, opmerkelijk meer power en koppel onderin, gasrespons pakt direct aan, het schakelen gaat vlotter, ook het rijden op zich is een voelbare verbetering in alle opzichten. Ben tevreden met het resultaat. Een plezier om mee te rijden, top !

The place to be !

Top service ! Vandaag geweest in eke om een foutcode te verwijderen, wat bleek heinz had de tune (stage 1) geblokkeerd zodat alleen zij er aan kunnen, dan maar opnieuw gechipt en de auto rijdt stukken beter en dat voor een betere prijs !!😁

Mercedes cla 180 shooting brake

Fijn werk. Zeer tevreden over de prestaties van de auto.

Caddy rijd super

Mijn vw caddy met 75 pk ging na tuning naar 140 pk, de egr werd uitgeschakeld om problemen met de 1.6tdi te voorkomen, wagen rijdt nu super vlot en het verbruik is aanzienlijk verminderd, bedankt aan unlimited tuning eke

perfecte service en prijs afspraak TOP

vandaag GTR laten doen en is nu zeker lambo killer super werk geleverd

Correct - Professioneel - Vriendelijk - Topservice

Mijn VW California met zijn 2.500 kg had met zijn 140pk wat ademnood bij inhaalmanoeuvres alsook bij het beklimmen van hellingen. Na de tuning rijdt die heel wat soepeler en comfortabeler. Meer rijplezier en een geruster gevoel op weg zonder dat we er een racemachine van gemaakt hebben. Beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen !!! Unlimited Tuning werkt bovendien conform volgens afspraken en is zeker aan te bevelen.

De echte tuners!!

Voor de 5e keer een auto laten tunen en geweldig weer! Vakmensen. Vorige week geweest maar de auto ging in noodloop door een beveiliging dus de tuning was naar beneden gezet . Het was het niet en heb de mannen gebeld, vandaag mocht ik opnieuw langs komen en het is een beest geworden de 335i en hij popt en cracled als een gek! Ga zo door mannen en ik stuur weer hele hordes richting Amersfoort

Vakkundig, professioneel en vriendelijk

Na een zoektocht bij Unlimited aangekomen. Gaven direct en duidelijk antwoord en uitleg. Afspraak was gauw gemaakt. Mijn Focus ST van 2017 ging op de rollenbank en bleek al 401 NM te hebben ipv de fabrieksopgave van 360 NM. Na originele software veilig stellen en run draaien, werd de software naar "boven" gestuurd, waar de programmeur de software ging aanpassen. Daarna weer een run EN proefrit. Resultaat 21,2 PK en 102 NM meer, dus 503 NM. Wat een verschil! Vooral bij het optrekken na een bocht vanaf rond de 2.500 RPM. Het lijkt wel of een marathonloper nu de wedstrijd loopt zonder gasmasker op. De auto “ademt” beter en is veel gretiger en agressiever. Wat een genot. Het mooiste is nog dat de auto zuiniger is. Bij 107 km/u op de cruisecontrol, gemiddeld 1 op 16,8. Bij 103 km/u zelfs 17,8. Echte aanrader zo'n update.

Goede service, leuke wachtruimte. Maakt het wachten aangenamer

Prijs en uitvoering van de werken volgens afspraak. Was reeds bij een andere tuner langsgeweest om de egr te verwijderen, maar deze beschikte niet over de juiste software. Unlimited tuning heeft dit perfect opgelost !

Pluspunten

Na een klein misverstand over de mogelijkheden van het filiaal in Tilburg, daar toch een afspraak gemaakt met monteur/tuner Norbert. Werd ontvangen met een kop koffie en een aangenaam gesprek. Vervolgens ging de stekker in mijn Megane 3 Tce130 estate (2015 Phase 3). Mocht na +/- 1,5 uur een testrit maken. Tjonge wat een verschil, het schokkerige effect van z'n eerste naar tweede versnelling was totaal verdwenen. Wanneer ik normaal onder de 2000 toeren in z'n tweede versnelling schakelde, was de motor enigzins futloos en moest moeite doen om fatsoenlijk en vlot door te trekken. HELEMAAL GEEN LAST MEER VAN! Kan nu zelfs rond de 1000 toeren nog fatsoenlijk in z'n tweede versnelling rijden (erg handig tijdens filerijden). Gemiddeld verbruik van 7.1 ltr naar 6.8ltr per 100km gedaald, dus binnen twee jaar de tuning terugverdiend. Zeer tevreden met het resultaat, alles naar wens verlopen. Norbert is al +/- 30 jaar automonteur en is dus niet alleen tuner en dat geeft ook een prettig gevoel. Bedankt voor de goede service.

Geen. Houden zo.

Pluspunten

DSG tuning is awesome(Seat Leon Cupra 300) Auto rijdt soepeler , het schokje van 1 naar 2 is vrijwel verdwenen, De D nu +- 300 toeren hoger en de S op +- 3800 tpm laten zetten, waardoor de S nu bruikbaar en leuk is geworden. De auto schakelt sneller terug, de DSG snapt opeens meer wat je wil. Zo had het VAG concern de DSG al standaard moeten configureren. Erg tevreden met Unlimited tuning(professionele en vriendelijke afhandeling), temeer omdat het bedrag ad 250 euro ook erg schappelijk is.