Onprofessionele organisatie

Zeer onprofessionele organisatie! Netjes vordering betaald, vervolgens na een jaar opnieuw dezelfde vordering ontvangen. Zowel opdrachtgever als Incassonet beschikken niet meer over inhoud van mijn dossier of ook maar enige administratie en ook de betaling, die ik heb gedaan is nergens meer terug te vinden. Zo slordig wordt daar dus met jouw gegevens omgegaan en hebben duidelijk hun zaken niet op orde. Of ik even opnieuw alle bewijzen wil aanleveren, zodat ZIJ alles kunnen afronden. Onervaren medewerkster toont daarbij ook geen enkele vorm van begrip of inlevingsvermogen. Zij hebben daar nog veel te leren.

zeer goede ervaring

zeer vriendelijk en kundig personeel , met een duidelijk en overzichtelijk klanten portaal zodat je alles goed kunt volgen . En binnen korte tijd het geld binnen ! absolute aanrader

Snel , professioneel en eenvoudig

Via internet kun je eenvoudig dossier aanmaken en precies volgen welke stappen ondernomen zijn. Ze incasseren ook kleine bedragen. Wij hadden via internet iets besteld voor € 40 maar kregen niet geleverd en ook ons geld niet terug. Incassonet heeft het betaalde bedrag voor ons terug gehaald.

Een prettig bureau waar je op heel simpele wijze je lastig te incasseren vorderingen kan neerleggen.

Wij werken nu een klein half jaar met Incassonet. We zijn erg tevreden over hun dienstverlening. Er zitten vriendelijke mensen die zeer snel handelen. Vorderingen die we na 3 x aanmanen nog niet binnenkrijgen zetten we door naar Incassonet. Op 1 vordering na, klant blijkt failliet, is alles wat wij hebben doorgestuurd binnengekomen.

Perfecte snelle afhandeling

Op moment van uit handen geven werd er direct actie ondernomen en al binnen 6 dagen mochten wij het uitstaande saldo op onze bankrekening bijgeschreven zien worden. Zeer zeker aan te raden.

Pluspunten

Na een half jaar gedoe over een betaling eindelijk dit bedrijf ingeschakeld. Binnen 2 weken had ik het geld binnen + rente.

Pluspunten

Incasso eenvoudig gemaakt dankzij account omgeving. Meerdere opdrachten succesel uitgevoerd.

Pluspunten

Goede en prettige communicatie. Duidelijk en overzichtelijke website. Geven een goed advies. Correcte afhandeling.

Geen.

Pluspunten

Correcte en snelle afhandeling

Pluspunten

Ik ben zeer te spreken over de handelingswijze van Incassonet. Binnen een afzienbare tijd resultaat tegemoet kunnen zien.

Pluspunten

Super geholpen door de mensen van Incassonet. Netjes en duidelijk te woord gestaan met snel resultaat!

Pluspunten

Professionele aanpak en duidelijk over de werkwijze.

Wellicht een automatische melding via de berichtenservice dat er een mutatie, zoals het versturen van een sommatie, in het dossier heeft plaatsgevonden.

Pluspunten

Perfect afgehandeld

Pluspunten

Goede uitleg! Duidelijke online omgeving, waarin alles terug te vinden is. Daarnaast een zeer snelle afhandeling.

n.v.t.

Pluspunten

Goede communicatie met, ook in geval van een kleine zaak als de mijne, alle tijd en aandacht

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke klantportal Heldere informatie Prettige communicatie (chat en bellen)

Pluspunten

Deskundig, vriendelijk, resultaatgericht.

Meer persoonlijke contact met opdrachtgever

Pluspunten

Erg vlot en vriendelijk geholpen

Hartelijk dank! Heb jullie aan veel vrienden en collega’s al aangeraden

Pluspunten

Uitstekend afgehandeld: zeer snel en professioneel!

Vooral doorgaan zoals u bezig bent: uitstekend!

Pluspunten

Nette afhandeling, handig dashboard.

Bijlages in mail en op dashboard ook bijvoegen.

Pluspunten

Klantvriendelijke & professionele benadering.

Pluspunten

Snel, super duidelijk een vriendelijk aan de telefoon. Zeer duidelijke dashboard waarin je de totale voortgang kan volgen.

Pluspunten

Snel antwoord op je vragen