Oplichters

hollandia automotive zijn oplichters. Ze liegen en bedriegen de boel. En incassonet werkt daar met volle teugen aan mee. Dit soort bedrijven kunnen niet op een normale en eerlijke manier hun geld verdienen. OPLICHTERS

Al jaren zeer tevreden

Wij werken al jaren naar volle tevredenheid samen met Incassonet. Persoonlijk advies en eerlijk advies.

Oplichters! Niet aan beginnen!

Als ik minder dan 1 ster zou geven dan zou ik dat doen. Maak GEEN gebruik van deze partij. Ze liegen over 'No-cure-no-pay'. Ze insinueren dat je niets hoeft te betalen wanneer de klant niet betaald. Maar je krijgt een dikke factuur wanneer je er geen gerechtelijk proces van wilt maken.

Fijne samenwerking en direct contact met medewerkers

Wij werken nu een jaar samen met Incassonet en ervaren deze als zeer prettig. Wat wij erg prettig vinden aan de samenwerking met Incassonet is het persoonlijke en vriendelijke contact met de medewerkers. Wij merken dat er veel kennis en kwaliteit aanwezig is, waardoor er heldere en goed onderbouwde adviezen gegeven worden.

Vriendelijke en betrouwbaar

Na het indienen is er netjes contact opgenomen waarbij alles uitgelegd wordt hoe het werkt. In de tussentijd kan je overzichtelijk bijhouden wat er gedaan wordt.

Zeer matig

Incassonet werkt zeer slordig, maken fouten in brieven, schrijven verkeerde bedragen en vergeten gegeven informatie. Ook reageren ze niet of pas veel dagen later op mails.

Hele prettige samenwerking

Een prettige opvolging. Werd altijd keurig op de hoogte gehouden van de status. Dat kon sowieso ook via het duidelijke en handige Dashboard. Ik zou Incassonet zeker aanbevelen.

Overzichtelijk en goed

Ik heb al enige zaken door Incassonet laten behandelen. Vrijwel allemaal hebben een positief resultaat voor mij gebracht. Het is vrij simpel om een zaak aan te maken en het opvolgen ervan is goed te doen en erg gebruiksvriendelijk.

Inzichtelijk

Inmiddels heb ik al diverse zaken ondergebracht bij Incassonet. De meeste zijn inmiddels goed afgehandeld. Het hele dashboard waar mee gewerkt wordt is inzichtelijk en transparant. Je ziet precies wat er gebeurt is en wat de volgende stap is met data erbij. Echt een aanrader!

Snel, makkelijk, professioneel, vasthoudend, vriendelijk en 2 keer een 100% score.

Wij hebben 2 incassozaken laten afwikkelen bij Incassonet en beide met 100% resultaat. Met geduld en nette, professionele correspondentie hebben zij de debiteur meerdere malen benaderd en tot betalen bewogen. Het gemak van een online dossier en de directe terugkoppeling van de acties zonder bureaucratisch gedoe maakt het erg aantrekkelijk om een incasso te starten. Een echte aanrader dus.

Onprofessionele organisatie

Zeer onprofessionele organisatie! Netjes vordering betaald, vervolgens na een jaar opnieuw dezelfde vordering ontvangen. Zowel opdrachtgever als Incassonet beschikken niet meer over inhoud van mijn dossier of ook maar enige administratie en ook de betaling, die ik heb gedaan is nergens meer terug te vinden. Zo slordig wordt daar dus met jouw gegevens omgegaan en hebben duidelijk hun zaken niet op orde. Of ik even opnieuw alle bewijzen wil aanleveren, zodat ZIJ alles kunnen afronden. Onervaren medewerkster toont daarbij ook geen enkele vorm van begrip of inlevingsvermogen. Zij hebben daar nog veel te leren.

zeer goede ervaring

zeer vriendelijk en kundig personeel , met een duidelijk en overzichtelijk klanten portaal zodat je alles goed kunt volgen . En binnen korte tijd het geld binnen ! absolute aanrader

Snel , professioneel en eenvoudig

Via internet kun je eenvoudig dossier aanmaken en precies volgen welke stappen ondernomen zijn. Ze incasseren ook kleine bedragen. Wij hadden via internet iets besteld voor € 40 maar kregen niet geleverd en ook ons geld niet terug. Incassonet heeft het betaalde bedrag voor ons terug gehaald.

Een prettig bureau waar je op heel simpele wijze je lastig te incasseren vorderingen kan neerleggen.

Wij werken nu een klein half jaar met Incassonet. We zijn erg tevreden over hun dienstverlening. Er zitten vriendelijke mensen die zeer snel handelen. Vorderingen die we na 3 x aanmanen nog niet binnenkrijgen zetten we door naar Incassonet. Op 1 vordering na, klant blijkt failliet, is alles wat wij hebben doorgestuurd binnengekomen.

Perfecte snelle afhandeling

Op moment van uit handen geven werd er direct actie ondernomen en al binnen 6 dagen mochten wij het uitstaande saldo op onze bankrekening bijgeschreven zien worden. Zeer zeker aan te raden.

Pluspunten

Na een half jaar gedoe over een betaling eindelijk dit bedrijf ingeschakeld. Binnen 2 weken had ik het geld binnen + rente.

Pluspunten

Incasso eenvoudig gemaakt dankzij account omgeving. Meerdere opdrachten succesel uitgevoerd.

Pluspunten

Goede en prettige communicatie. Duidelijk en overzichtelijke website. Geven een goed advies. Correcte afhandeling.

Geen.

Pluspunten

Correcte en snelle afhandeling

Pluspunten

Ik ben zeer te spreken over de handelingswijze van Incassonet. Binnen een afzienbare tijd resultaat tegemoet kunnen zien.

Pluspunten

Super geholpen door de mensen van Incassonet. Netjes en duidelijk te woord gestaan met snel resultaat!

Pluspunten

Professionele aanpak en duidelijk over de werkwijze.

Wellicht een automatische melding via de berichtenservice dat er een mutatie, zoals het versturen van een sommatie, in het dossier heeft plaatsgevonden.

Pluspunten

Perfect afgehandeld

Pluspunten

Goede uitleg! Duidelijke online omgeving, waarin alles terug te vinden is. Daarnaast een zeer snelle afhandeling.

n.v.t.