Pluspunten

Snelle handelen, gemak van invullen van website, overzichtelijk, vriendelijke medewerkers, kan de status van een opdracht goed volgen.

nu nog niet

Pluspunten

Incassonet heeft snel en professioneel onze vordering weten te incasseren.

Pluspunten

Goede service, uitstekende resultaten

Pluspunten

Oplossingsgerichte organisatie en erg transparant. Wij werken met plezier samen met Incassonet

Pluspunten

Goede bereikbaarheid en goede resultaten

Pluspunten

Incassonet geeft ons het gevoel geen klantnummer te zijn. Ze benaderen onze klanten klantvriendelijk doch op een professionele wijze. Door betrokkenheid, snel handelen en kwaliteit is er een prima samenwerking ontstaan. Ik kan Incassonet aan iedereen aanraden die op zoek is naar een betrokken partij die resultaatgericht werkt.

Pluspunten

Een korte bewoording van onze bevindingen met Incassonet: betrouwbaar, Korte communicatielijnen, Accuraat en snel handelend. Kortom: een genot om mee samen te werken.

Pluspunten

Dankzij de bemiddeling van Incassonet hebben wij met succes een aantal uitstaande vorderingen kunnen incasseren. Zowel grote als kleine bedragen hebben zij succesvol voor ons weten te incasseren. De accurate aanpak samen met de duidelijke handelswijze is voor mij de reden van het succes. Ik kan Incassonet bij een ieder aanbevelen.

Pluspunten

Omdat we kampten met onderbezetting hebben we gebruik gemaakt van de expertise van Incassonet voor ons debiteurenbeheer en onze incassozaken. Mede door de inzet van verschillende communicatiekanalen heeft Incassonet binnen afzienbare tijd onze debiteurenpositie sterk weten te verbeteren.

Pluspunten

Goede afhandeling en duidelijk naar klant.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed online te volgen , zitten er boven op .

Pluspunten

Prima site, goede communicatie !

geen

Pluspunten

Maandelijks verstuurt ons hostingbedrijf volledig geautomatiseerd zo’n 200 facturen. Voor de facturen die onbetaald blijven maakten wij al jaren gebruik van een landelijke incasso partner. Omdat wij hierover niet tevreden waren ben ik in gesprek gegaan met Incassonet. Zij hebben ons relatief eenvoudig kunnen overtuigen van de kwaliteit van hun dienstverlening. In zeer korte tijd is dan ook ruim 90% van alle openstaande vorderingen succesvol geincasseerd waarbij de klantrelatie intact bleef. Een hele prestatie! Als succesvol internet bedrijf weten wij dat automatisering van bedrijfsprocesen belangrijk is. In ons geval zelfs bepalend. Incassonet speelt hier goed op in. Hun aanpak is doelgericht, professioneel, proactief, vooruitstrevend en persoonlijk. Dit DNA komt sterk overeen met dat van ons en dat vormt een goede basis voor een duurzame relatie.

Pluspunten

Bijzonder tevreden over de uiterst snelle en correcte afhandeling. Ik kan jullie van harte aanbevelen aan collega's. De eerstvolgende incasso zal ook zeker via Incassonet gaan

Pluspunten

Snel en duidelijk. Hoge mate van inbaarheid. Acties volgen elkaar in snel tempo op. Wij zijn, na verschillende problemen bij een ander incassobureau, overgestapt naar Incassonet en zeer tevreden over de geleverde diensten.

Pluspunten

Duidelijk en zeer prettig om alle informatie online beschikbaar te stellen aan Incassonet. Goede online communicatie. Mochten we weer een slecht betalende klant hebben dan schakelen wij weer Incassonet in. Ook een zeer gunstige prijs kwaliteit verhouding.

• Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Carola Hooglugt Jullie zijn adequaat en netjes Ik vind incassonet overzichtelijk. Ze zijn snel en netjes.

• Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle behandeling van de zaak en een uitstekend resultaat. Kan de diensten van Incassonet van harte aanbevelen.

Plantagelaan 22

3772 MB Barneveld