Online besteld. Super eenvoudig. Goede communicatie, discrete en perfecte levering volgens afspraak. Top ervaring. Kan menige webwinkel nog van leren

Top winkel en webshop

Ben daar in de winkel geweest tijdje geleden. Ze hebben heel veel en een erg vriendelijke vrouw die goed der hulp aan bied. Nu ook online keer wat besteld was ook top, snel in huis en netjes ingepakt. Genoeg keuzes. Ik bestel in elk geval bij niemand anders dan hier.

Dicreet packet and very good service. I recommend it a lot.

Snel en discreet geleverd

Na bestelling product snelgeleverd. Discreet verpakt.

Besteld bij Miranda, Alles netjes geregeld, na bestelling een bevestigingsmail Mail dat het pakket onderweg was Hartstikke nette, fijne en vlotte service, ik zou zeker nog een keer via de website bestelle.

Goed, correct en snel.

Besteld op vrijdag, woensdag thuisbezorgd. Discreet en goed verpakt. Prima service.

Snelle levering en discreet

Pakket de volgende dag al in huis en gelukkig staat er nergens miranda op de doos. Mooi verpakt van binnen en leuke kaartjes.

Helemaal top!

Hele snelle levering en een duidelijke klantenservice. TOP!

Very nice packaging

Great packaging and love the extra goodies. The product was cute and pleasurable thank you!

Prima webshop

Webshop werkt naar behoren en de bestelling liep goed. Er word flink genoten van het gekochte product! Zeker een aanrader

Ruime keuze, snelle levering

De webshop biedt een ruime keuze, dus voor iedereen is wel iets te vinden. Na de bestelling een snelle levering. Nog geen problemen ondervonden, daarom nog geen ervaring met de klantenservice.

Perfect cadeautje

De artikelen kwamen binnen een dag, liefdevol ingepakt in een mooi papiertje en een feestdagen-sticker erop. Precies wat je nodig hebt voor een mooi cadeautje.

Garantie

Weer een bedrijf die de regels aan zijn laars lapt het product wat aangeschaft is is binnen de garantie termijn defect geraakt Vervolgens wordt er doodleuk gezegd is niet ons probleem hier heb je een link zoek het maar uit met de fabrikant

Beste Joshua, Wat vervelend om te lezen dat er problemen zijn. Dit gaat volgens mij om een misverstand omdat er geen regels zijn verbroken en wij je informatie hebben gegeven over hoe het probleem opgelost kan worden. Wij hebben aangegeven dat een product na twee jaar geen winkelgarantie meer heeft(dit gaat om een winkelaankoop en niet onze webshop). Gelukkig bieden sommige fabrikanten een langere garantietermijn, waardoor wij de link naar je hebben gestuurd van de fabrikant. In de link kun je jouw gegevens invullen en wordt het zo geregeld, ook omdat dit product niet meer in ons assortiment aanwezig is. Hopelijk is zo het bericht duidelijker en ben je het vertrouwen in ons niet verloren. Alvast fijne feestdagen toegewenst. - Team Miranda.nl

snel en adequaat geregeld en bezorgd

Zonder problemen leuke spulletjes kunnen uitzoeken en snel en adequaat geleverd en discreet. top.

TOP SERVICE EN SNELLE LEVERING

IK HAD DE PARFUM VAN BOBBIE EDEN BESTELD EN KLOPT PRECIES QUA GEUR ZOALS IS BESCHREVEN EN MIJN MAN VIND HEM OOK GEWELDIG RUIKEN

Misverstand, Miranda.nl heeft het opgelost.

Kortingsbon online besteld, met de veronderstelling dat hij online in leverbaar was. Bleek achteraf volgens de kleine letters op de bon niet online wisselbaar te zijn maar in een winkel op ruim een uur afstand (enkel) rijden. Nu is het opgelost want het blijkt dat Miranda.nl een code kan opsturen zodat de bon online in te wisselen is. Tip mocht je online bestellen en heb je vragen dan kun je beste contact opnemen met hun klantenservice van de webshop en niet met de winkel om misverstanden te voorkomen.

Zeer goede service

Al vaker diverse producten besteld bij miranda.nl ze leveren snel en discreet ze hebben ook mooie winkels in een aantal plaatsen waar je ook goed geholpen wordt ik ben zeer tevreden en zal er ook zeker blijven bestellen

Retour snel afgehandeld, maar bezorgkosten niet terug gekregen

Ik had iets besteld, dat totaal niet aan mijn verwachtingen voldeed en dacht meteen dat dat wel eens moeilijk kon worden om mijn geld terug te krijgen. In tegendeel, binnen een week nadat ik het artikel retour had gestuurd stond het aankoopbedrag op mijn rekening. Helaas werden de bezorgkosten niet terugbetaald en dat is in strijd met de wetgeving voor webshops.

Snel in huis

Super shop snel in huis gied verpakt toppertje!

Niet klantvriendelijk

Ik heb vandaag naar Miranda vestiging ARNHEM gebelde om te vragen over de workshops dat MIRANDA heeft, helaas de mevrouw dat ik aan de telefoon had was heel droog en helemaal niet vriendelijke of behulpzaam. Ik denk dat zij kan wat gebruik maken van de dildos dat jullie verkopen want blijkbaar voor haar het is wel nodig.

Beste Sérgio, Wij hebben 4 augustus naar jou een e-mail gestuurd, maar helaas hebben wij geen reactie mogen ontvangen. De workshops worden alleen gehouden in het filiaal Eindhoven en niet in Arnhem, zijn er verder nog vragen waarmee we je kunnen helpen? Wij gaan er vanuit dat er daarom verwarring was ontstaan, want het personeel staat altijd klaar in de winkel om vragen te beantwoorden en advies te geven. Een fijne dag toegewenst. M.v.g, Team Miranda.nl

Uitstekende service!

Ruime keuze, mis alleen erectiepillen maar verder topshop!

Ga zo door met de goede service

Zo doorgaan met waar je mee bezig bent

Positief!

Snelle verzending, leuk extraatje in t pakket. Neutrale doos waarin t verzonden werd.

Een overzichtelijke webshop, snelle levertijden en vriendelijke medewerkers aan de lijn als je belt met een vraag. 10 punten!

Snelle service prima kwaliteit

Had wat spullen snel nodig en die worden gewoon binnen 24 uur geleverd. Ruime keuze en prima kwaliteit verder!

Over Miranda.nl

Miranda.nl is de webshop met een ruim aanbod aan speeltjes voor iedereen. Je vind alles om je stoutste dromen waar te maken. Shop 24/7 op www.Miranda.nl en op werkdagen voor 16.00 uur besteld, is de volgende dag discreet in huis!