Perfect cadeautje

De artikelen kwamen binnen een dag, liefdevol ingepakt in een mooi papiertje en een feestdagen-sticker erop. Precies wat je nodig hebt voor een mooi cadeautje.

Garantie

Weer een bedrijf die de regels aan zijn laars lapt het product wat aangeschaft is is binnen de garantie termijn defect geraakt Vervolgens wordt er doodleuk gezegd is niet ons probleem hier heb je een link zoek het maar uit met de fabrikant

Beste Joshua, Wat vervelend om te lezen dat er problemen zijn. Dit gaat volgens mij om een misverstand omdat er geen regels zijn verbroken en wij je informatie hebben gegeven over hoe het probleem opgelost kan worden. Wij hebben aangegeven dat een product na twee jaar geen winkelgarantie meer heeft(dit gaat om een winkelaankoop en niet onze webshop). Gelukkig bieden sommige fabrikanten een langere garantietermijn, waardoor wij de link naar je hebben gestuurd van de fabrikant. In de link kun je jouw gegevens invullen en wordt het zo geregeld, ook omdat dit product niet meer in ons assortiment aanwezig is. Hopelijk is zo het bericht duidelijker en ben je het vertrouwen in ons niet verloren. Alvast fijne feestdagen toegewenst. - Team Miranda.nl

snel en adequaat geregeld en bezorgd

Zonder problemen leuke spulletjes kunnen uitzoeken en snel en adequaat geleverd en discreet. top.

TOP SERVICE EN SNELLE LEVERING

IK HAD DE PARFUM VAN BOBBIE EDEN BESTELD EN KLOPT PRECIES QUA GEUR ZOALS IS BESCHREVEN EN MIJN MAN VIND HEM OOK GEWELDIG RUIKEN

Misverstand, Miranda.nl heeft het opgelost.

Kortingsbon online besteld, met de veronderstelling dat hij online in leverbaar was. Bleek achteraf volgens de kleine letters op de bon niet online wisselbaar te zijn maar in een winkel op ruim een uur afstand (enkel) rijden. Nu is het opgelost want het blijkt dat Miranda.nl een code kan opsturen zodat de bon online in te wisselen is. Tip mocht je online bestellen en heb je vragen dan kun je beste contact opnemen met hun klantenservice van de webshop en niet met de winkel om misverstanden te voorkomen.

Zeer goede service

Al vaker diverse producten besteld bij miranda.nl ze leveren snel en discreet ze hebben ook mooie winkels in een aantal plaatsen waar je ook goed geholpen wordt ik ben zeer tevreden en zal er ook zeker blijven bestellen

Retour snel afgehandeld, maar bezorgkosten niet terug gekregen

Ik had iets besteld, dat totaal niet aan mijn verwachtingen voldeed en dacht meteen dat dat wel eens moeilijk kon worden om mijn geld terug te krijgen. In tegendeel, binnen een week nadat ik het artikel retour had gestuurd stond het aankoopbedrag op mijn rekening. Helaas werden de bezorgkosten niet terugbetaald en dat is in strijd met de wetgeving voor webshops.

Snel in huis

Super shop snel in huis gied verpakt toppertje!

Niet klantvriendelijk

Ik heb vandaag naar Miranda vestiging ARNHEM gebelde om te vragen over de workshops dat MIRANDA heeft, helaas de mevrouw dat ik aan de telefoon had was heel droog en helemaal niet vriendelijke of behulpzaam. Ik denk dat zij kan wat gebruik maken van de dildos dat jullie verkopen want blijkbaar voor haar het is wel nodig.

Beste Sérgio, Wij hebben 4 augustus naar jou een e-mail gestuurd, maar helaas hebben wij geen reactie mogen ontvangen. De workshops worden alleen gehouden in het filiaal Eindhoven en niet in Arnhem, zijn er verder nog vragen waarmee we je kunnen helpen? Wij gaan er vanuit dat er daarom verwarring was ontstaan, want het personeel staat altijd klaar in de winkel om vragen te beantwoorden en advies te geven. Een fijne dag toegewenst. M.v.g, Team Miranda.nl

Uitstekende service!

Ruime keuze, mis alleen erectiepillen maar verder topshop!

Ga zo door met de goede service

Zo doorgaan met waar je mee bezig bent

Positief!

Snelle verzending, leuk extraatje in t pakket. Neutrale doos waarin t verzonden werd.

Een overzichtelijke webshop, snelle levertijden en vriendelijke medewerkers aan de lijn als je belt met een vraag. 10 punten!

Snelle service prima kwaliteit

Had wat spullen snel nodig en die worden gewoon binnen 24 uur geleverd. Ruime keuze en prima kwaliteit verder!

Een prachtige snoepwinkel voor volwassenen met een hoge kwaliteit uitstraling

Wij zijn nu al een aantal keren geweest in de winkel in Utrecht, de winkel is prachtig, mooi opgezet en het personeel is enorm aardig en behulpzaam, er is geen drempel . Laatst hadden wij de buren meegenomen.. en ook zij waren erg enthousiast ! De spullen zijn mooi en de uitstraling mag er zijn . Alleen parkeren is daar niet altijd even makkelijk.

Snel discreet en mooi verpakt in huis

Hoe leuk is het om in deze tijd elkaar te verassen met iets leuks uit deze snoepwinkel voor volwassenen. Huis nr vergeten in de bestelling. Binnen een uur een mail met de vraag voor het nr. Mocht ik heel snel zijn kon het nog net mee met de post. Dat weet je dat je bij een winkel besteld met een persoonlijke twist. Daar houden we van nu weer lekker neuzen en snel weer iets bestellen

Voor het eerst iets bij jullie besteld

Voor het eerst iets bij jullie besteld. Wat een snelle service. Product, de Get Real Vibrator, 'vanavond gelijk uitgetest. Even wennen vult goed op, je zit vol :-) Heerlijk product. Ga zeker vaker bestellen of de winkel bezoeken.

Super snel geleverd , we genieten van ons nieuwe speeltje mmmm

Super vibarator die IVY Booster ...ik ben er 65 keer op klaargekomen . wij als stelletje beveelt deze aan :) wij zijn er blij mee . Bedankt Miranda.nl Groetjes M. & G.

Plezier en fun met de beste service

Goed advies,groot assortiment, maar vooral het personeel, voel me altijd welkom en op mijn gemak in de winkel

De beste service

Ik schrijf normaal nooit een review. Support is gewoon super. Als het ging had ik een 11/10 gegeven.

Supersnelle levering, heel tevreden over product

Supersnelle levering, heel tevreden over product

matig

bezorging en discretie waren super! product heeft alleen maar 1x gewerkt en daarna niet meer ondanks zorgvuldig gebruik. jammer.

Beste Roxanne, Wij hebben op 17 februari een e-mail naar je verzonden omdat we graag dit probleem willen oplossen, maar helaas hebben we nog geen reactie mogen ontvangen.  Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat er problemen zijn met het bestelde product. Producten hebben bij ons een garantietermijn van 30 dagen. Dit betekend als een product defect is dat er contact met ons kan worden opgenomen, zodat we dit samen kunnen oplossen. Dit is ook te lezen via de link: www.miranda.nl/retour We horen graag van je zodat we je kunnen helpen. Alvast bedankt!  M.v.g, Team Miranda.nl

Snel netjes en verzorgd

Mijn ervaring is dat jullie snel leveren netjes en verzorgd

Snelle verwerking, alleen beetje grote verpakt, dat kan kleiner. Nu veel extra verpakkingsmateriaal erbij. Met het oog op de toekomst. Product is zoals omschreven, alleen ‘sticker zegels’ waren los gelaten, dus niet te zeggen of product geopend is geweest. Misschien andere soort verzegeling gebruiken die niet los kan laten zonder verbreking van het ‘zegel’

Alles prima geregeld

Alles was correct en goed geregeld.

Over Miranda.nl

Miranda.nl is de webshop met een ruim aanbod aan speeltjes voor iedereen. Je vind alles om je stoutste dromen waar te maken. Shop 24/7 op www.Miranda.nl en op werkdagen voor 16.00 uur besteld, is de volgende dag discreet in huis!