Een prachtige snoepwinkel voor volwassenen met een hoge kwaliteit uitstraling

Wij zijn nu al een aantal keren geweest in de winkel in Utrecht, de winkel is prachtig, mooi opgezet en het personeel is enorm aardig en behulpzaam, er is geen drempel . Laatst hadden wij de buren meegenomen.. en ook zij waren erg enthousiast ! De spullen zijn mooi en de uitstraling mag er zijn . Alleen parkeren is daar niet altijd even makkelijk.

Snel discreet en mooi verpakt in huis

Hoe leuk is het om in deze tijd elkaar te verassen met iets leuks uit deze snoepwinkel voor volwassenen. Huis nr vergeten in de bestelling. Binnen een uur een mail met de vraag voor het nr. Mocht ik heel snel zijn kon het nog net mee met de post. Dat weet je dat je bij een winkel besteld met een persoonlijke twist. Daar houden we van nu weer lekker neuzen en snel weer iets bestellen

Voor het eerst iets bij jullie besteld

Voor het eerst iets bij jullie besteld. Wat een snelle service. Product, de Get Real Vibrator, 'vanavond gelijk uitgetest. Even wennen vult goed op, je zit vol :-) Heerlijk product. Ga zeker vaker bestellen of de winkel bezoeken.

Super snel geleverd , we genieten van ons nieuwe speeltje mmmm

Super vibarator die IVY Booster ...ik ben er 65 keer op klaargekomen . wij als stelletje beveelt deze aan :) wij zijn er blij mee . Bedankt Miranda.nl Groetjes M. & G.

Plezier en fun met de beste service

Goed advies,groot assortiment, maar vooral het personeel, voel me altijd welkom en op mijn gemak in de winkel

De beste service

Ik schrijf normaal nooit een review. Support is gewoon super. Als het ging had ik een 11/10 gegeven.

Supersnelle levering, heel tevreden over product

Supersnelle levering, heel tevreden over product

matig

bezorging en discretie waren super! product heeft alleen maar 1x gewerkt en daarna niet meer ondanks zorgvuldig gebruik. jammer.

Beste Roxanne, Wij hebben op 17 februari een e-mail naar je verzonden omdat we graag dit probleem willen oplossen, maar helaas hebben we nog geen reactie mogen ontvangen.  Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat er problemen zijn met het bestelde product. Producten hebben bij ons een garantietermijn van 30 dagen. Dit betekend als een product defect is dat er contact met ons kan worden opgenomen, zodat we dit samen kunnen oplossen. Dit is ook te lezen via de link: www.miranda.nl/retour We horen graag van je zodat we je kunnen helpen. Alvast bedankt!  M.v.g, Team Miranda.nl

Snel netjes en verzorgd

Mijn ervaring is dat jullie snel leveren netjes en verzorgd

Snelle verwerking, alleen beetje grote verpakt, dat kan kleiner. Nu veel extra verpakkingsmateriaal erbij. Met het oog op de toekomst. Product is zoals omschreven, alleen ‘sticker zegels’ waren los gelaten, dus niet te zeggen of product geopend is geweest. Misschien andere soort verzegeling gebruiken die niet los kan laten zonder verbreking van het ‘zegel’

Alles prima geregeld

Alles was correct en goed geregeld.

Klantvriendelijk aan de telefoon

Snelle levering.

Al 2 keer besteld Goede service en kwaliteit. Personeel winkel ook goed.

Snelle levering en netjes verpakt

Het pakketje was snel binnen en ontzettend leuk ingepakt met nog een klein cadeautje! Super

Super snelle levering en netjes, discreet verpakt.

Voor de eerste keer bij jullie besteld en is goed bevallen. Catsuit Fay one size past uitstekend met mijn mt 36/38. Maar voor dames met een maatje meer zou het niet mooi zijn denk ik.. Mis wel de was voorschriften.

Snel geleverd.

Goed.

Snelle levering van kwalitatief goed product

Levering volgens belofte. Goed verpakt . Maar het gaat natuurlijk uiteindelijk om het product. Deze voelt zeer degelijk en fijn aan. Tot dusver erg tevreden.

Goede snelle levering

Goede snelle levering .

Erg goed!

Snelle en nette service

Snelle verzending, goede kwaliteit en een extra cadeautje in het pakketje!

Snelle verzending, goede kwaliteit en een extra cadeautje in het pakketje! 100% tevreden weer

Helemaal naar wens!:)

Carina, een superspannend jurkje, de verpakking en verzending, alles naar wens! Het jurkje in one-size sluit ondanks mijn maatje 36 heel goed aan en staat mooi ondanks de ‘one-size-rekbaarheid’ wat alleen maar handig is tijdens het stoeien:) Het materiaal kan best wat hebben en voelt ook lekker zacht aan. Netjes verpakt en binnen 2 dagen in de b-bus. Helemaal top!👍

Service is uitstekend

Service is uitstekend en ook de verpakking is discreet.

snel nette levering en goed mooie leuke speelgoed

mijn ervaring is mooi snelle levering. van de buitenkant netjes en aan de binnen kant mooi goed uitziend speelgoed echte aanrader. eerste keer ben ik bij jullie xxl winkel geweest in Utrecht wat ik ook super ervaring vond lief personeel die je echt helpt. en nu tussen door via internet besteld omdat ik gewoon niet de kans had om bij hun langs te gaan. bijde een aanrader ook heel erg vrouw vriendelijk en veilig wat voor mij als vrouw van 34 jaar erg belangrijk vindt. zou ik 100 euro gratis shoppen winnen weet ik al wat ik zou kopen in de winkel hahahha

Super goede webshop

Snelle levering.

Over Miranda.nl

Miranda.nl is de webshop met een ruim aanbod aan speeltjes voor iedereen. Je vind alles om je stoutste dromen waar te maken. Shop 24/7 op www.Miranda.nl en op werkdagen voor 16.00 uur besteld, is de volgende dag discreet in huis!