Pluspunten

goede service snelle beantwoording van vragen

Pluspunten

Snel en discreet.

Pluspunten

Echt discrete verzending, snel en netjes geleverd.

Wat meer reviews bij de producten en de omschrijving is bij sommige producten wel heel summier in vergelijking met andere.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering goed advies in winkel

Pluspunten

Vlugge bediening, de dag nadien geleverd. Product zelf is top !!

Pluspunten

Erg professioneel snel en erg zat bij mijn eerste bestelling wat extra's bij. Daar houden we van, extraatjes!

Pluspunten

Alles was goed!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle levering, goede informatie voorziening

Artikel 1 kapot ontvangen. Artikel 2 ontbreekt onderdeel. Beide niet bruikbaar en helaas is niet mogelijk deze Producten te retourneren volgens de algemene voorwaarden. 52 euro weggegooid.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat er problemen zijn met de ontvangen producten, onze excuses voor het ongemak! Producten hebben bij ons een garantietermijn van 30 dagen. Dit betekend als een product defect is of incompleet er contact met ons kan worden opgenomen, zodat we dit samen kunnen oplossen. Dit is ook te lezen via de link: www.miranda.nl/retour Wij hebben op 25 maart een e-mail naar je verzonden omdat we graag dit probleem willen oplossen, maar helaas hebben we nog geen reactie mogen ontvangen. De producten kunnen nog binnen 13 dagen naar ons verzonden worden. We horen graag van je zodat we je kunnen helpen. Alvast bedankt!  M.v.g, Team Miranda.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

een goed product

nee

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Goede service!

Pluspunten

Snelle levering. Netjes en dricreet verpakt. Goede kwaliteit. Ik raad het aan.

Voor zover niks

Pluspunten

Snel discreet

Pluspunten

Snel en discreet

Ik bestel vanuit België en daar hij mijn postcode niet kon herkennen.Heb ik telefonisch contact met jullie moeten nemen. Wat betalend is. Ik werd wel telefonisch goed geholpen door mij naar een andere bij firma te verwijzen en dan is de bestelling wel gelukt

Pluspunten

Leuk en goed ingepakt

Meer verschillende kousen voor grote maten

Pluspunten

Binnen 2 werkdagen bestelling in huis. Super service!

Eventueel zou een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing als bijsluiter een optie kunnen zijn.

Pluspunten

Bezorging was mooi op Tijd keurig

Voor zo ver ik weet niet

Pluspunten

Snelle levering Verzending van gekochte delen duidelijk en op afgesproken tijd in huis.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pakket 2,5 week geleden besteld. Tot op heden niet binnen. Klantenservice niet te bereiken

Gelukkig hebben we elkaar inmiddels gesproken en is het probleem met de zending opgelost. Helaas was het pakket bij DHL vertraagd. Nogmaals onze excuses en hopelijk tot ziens. MVG team Miranda

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Niet allemaal zelfde producten in suprise box te plaatsen.. enkel alleen vibo's!!

Wat vervelend dat er dezelfde producten in de box zaten. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben meerdere malen contact met je proberen op te nemen om het op te kunnen lossen voor je, maar helaas hebben we nog geen reactie mogen ontvangen. We horen graag nog van je zodat we je kunnen helpen. Alvast bedankt! Mvg Team Miranda

Amsterdamsestraatweg 427

3553 EA Utrecht

030 - 244 5030

Over Miranda.nl

Miranda.nl is de webshop met een ruim aanbod aan speeltjes voor iedereen. Je vind alles om je stoutste dromen waar te maken. Shop 24/7 op www.Miranda.nl en op werkdagen voor 16.00 uur besteld, is de volgende dag discreet in huis!