Professioneel advies mooie golfplaten

Mooie golfplaten van goede kwaliteit, via de live chat goed advies gekregen over de maten. Snelle levering ondanks dat wij in het noorden wonen. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Zoek verder naar ander bedrijf.

Ziet er online leuk en interessant uit maar ga niet voor goedkoop maar voor service. Levertijden kloppen niet. Communicatie slecht. En als een product niet klopt word alles een heel lastig verhaal en is retour sturen niet mogelijk. Ronduit slecht en absoluut NIET tevreden. Goede tip: Verder zoeken aub!!

Beste FRM bouw service uit Heibloem, u geeft in uw e-mail aan dat de dakvlakken niet haaks tegenover elkaar liggen. Dit is de oorzaak dat de nokstukken niet passen. Als u het vlak recht legt aan beide kanten dan past het wel. De tekening met uitgebreid instructie zit in uw e-mail. Retour sturen is geen probleem alleen uw nogstukken heeft u al meer dan 4 maanden in uw bezit. Met vriendelijke groet, Service team.

Goede service en snelle levering

Op vrijdag 22 golfplaten besteld en woensdag 6 november al geleverd. Telefonisch advies was super en ik bestelde de verkeerde schroeven en ook dit is snel hersteld. De prijs was super.

Levertijd 12 dagen ipv 3 tot 8

Geen track &trace zoals afgesproken Op de leverdag krijg ik bericht dat t een dag later wordt nadat ik zelf een mail had gestuurd over de track &trace Dus klusjesman kwam voor niks moest daarvoor wel 3 uur betalen voor gereserveerde tijd echt balen En op de uiteindelijke leverdag wederom geen track &trace stond hij om kwart voor 8 voor mojn deur voor hetzelfde geld ben ik kondeten naar school aan t brengen.

Bedankt voor uw beoordeling, transport heeft u 4 keer gebeld omdat de grote vrachtauto niet in uw straat kon komen. Ook hebben ze de voicemail ingesproken. Dit is de reden van de vertraging. Veel plezier met uw golfplaten. Met vriendelijke groeten, Service team golfplaatje.nl

zeer tevreden

snelle levering en goed materiaal voor een mooie prijs

Snelle levering, goede prijs, sterk materiaal

Zeer fijne firma

3 golfplaten besteld, die je niet bij een bouwmarkt kan kopen. Levering boven verwachting snel ipv 2 a 3 weken in 3 werkdagen.

Levertijd werd niet gehaald.

Aangezien het voor een klus was die in een tijdsplanning stond rond de toegezegde leverdatum is het jammer dat de levertijd een dag later werd. Maar nog meer omdat dit niet werd gecommuniceerd.

Bedankt voor uw beoordeling, de vertraging van een werkdag kregen wij ook een dag te laat door van de transporteur. Voor verbetering vatbaar en onze excuses. Veel plezier met uw golfplaten. Met vriendelijke groeten, Service Team.

Voldaan aan de voorwaarden.

Levering was 5 dagen. Zou sneller moeten kunnen. Werd wel goed gecommuniceerd. Levertijd opgeven of de chauffeur laten bellen wanneer hij een kwartier verwijderd is van levering zou beter zijn. Kwam net terug van hond uitlaten en toen trof ik hem nog net. Hij wou al weer bijna vertrekken. Het zijn namelijk geen producten die je even bij de buren af kunt gooien.

Super Service

In een woord veweldig

Zelfs een dag eerder dan gepland?!

Ik wilde weten de afstand tussen de balken voor dit type golfplaat. Op de website kom ik er niet uit. Ik begrijp de tabel niet.... Met de chat word ik weer naar de website gestuurd. En nu,? Gr, Fred van der Hoorn

Bedankt voor uw beoordeling, in elk artikel zit een montage blok naast de detail omschrijving, in dit blok vind u een tekening met de afstand van de balken. De afstand van de balken geeft ook duidelijk weer welke belasting uw dak dan aan kan. We hebben u deze tabel ook per e-mail toegezonden. Met vriendelijke groet, Service Team.

Precies geleverd zoals afgesproken

moi spul

Goede service snelle levering

Goed, snel, prijs kwaliteit prima

Uitgebreid assortiment, Goed prijs kwaliteit verhouding, Snel levering Duidelijk betalings wijs Uitstekend communicatie

goede levering.

Goede levering prima ingepakt en ook goed afgeleverd door de firma Wesseling.

Prima levering

Prima levering

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

prima materiaal, op tijd geleverd

Bij aflevering waren we niet thuis en na telefonisch overleg mocht de leverancier de platen in de voortuin leggen. Alleen jammer dat ze dat niet pal naast het pad gedaan hadden, waardoor de grasmat, volgens ons onnodig, beschadigd is.

prijs-kwaliteit goed

Duidelijk en snelle levering-reactie

Snel en gemakelijk bestellen snelle levering

Zoeken op website ging makkelijk Levering was optijd Artikelen precies wat ik verwachte

Correcte levering

Correcte levering

Goede levering

Geleverd zoals beloofd

Supergoed

Super goeie sevice en matrealen en met vragen staan ze je goed en vriendelijk te woord echt een bedrijf om aan te raden bij mensen

Keurig verzorgd