keurig en snel geleverd

Keurig volgens afspraak geleverd.

Keurige bezorging van een goed product!

Bestelling gaat goed en snel en alles te vinden op site! Daarna keurig bezorgd!

Mijn ervaring is uitstekend!

Top.

Netjes afgeleverd..ook nog eens achter het huis. Top

Goed en snelle levering

Prima en snelle levering

Prima, voor elkaar.

Goede service en volgens afspraak geleverd.

Prima ervaring

Levering volgens afspraak

Komt zijn afspraken na

Prima en snel geregeld!

Prima en snel geregeld!

Product zoals beschreven en op tijd geleverd

Goed product, snel geleverd.

snel - duidelijk

een transparante, snelle service

Zeer tevreden en alle afspraken nagekomen. Keurig geleverd.

Als er dan toch een puntje van aandacht (voor de klant) genoemd moet worden is dat er 3 tot 5 werkdagen levertijd staat en dat, met een feestdag ertussen, dat iets meer dan een week was. Met op tijd bestellen geen punt!

Niet zo vriendelijk

Het contact met een medewerker via Marktplaats was niet zo vriendelijk en behulpzaam. Vanwege de prijs toch een bestelling geplaatst. Deze is zomaar voor de deur gezet zonder aan te bellen. Ook heb ik zelf om de leverdatum moeten vragen. Hier zitten imo dus zeker verbeterpunten! Kwaliteit van de producten is goed.

Prima geleverd alleen ik heb zes zakken schroeven gekregen en 1 daarvan was voor golfplaten ipv damwandplaten

Helemaal goed

Volgens afspraak

Afgesproken levertijd,goede communicatie.

Snelle levering top kwaliteit.

Snelle levering, top product

Alles goed

Bestellen ging gemakkelijk. Kreeg direct een Email met de bestelling. Enkele uren later een email wanneer ik de golfplaten kon verwachten. Een dag voor de levering een verzendbevestiging. Op de dag van levering kreeg ik een tijdsaanduiding. Artikel kwam ook op het juiste tijdstip. Platen zien er goed en stevig uit. Dat was belangrijk omdat de dunne golfplaten van praxis/gamma zomaar breken. Dus zeer tevreden met Golfplaatje.nl

makkelijk bestellen

makkelijk bestellen

Super, kwaliteit levering prijs

Geweldig snelle reactie en zeker goede snelle levering

Perfect!

Keurig bezorgt op het adres samen met de bestelde bevestigingsmatrialen. Was de tweede bestelling prima kwaliteit voor een prima prijs. Zeer tevreden. Marcel