Gewoon goede service

Bestelling geplaatst, men komt de afspraken na

Top geleverd

Een top chauffeur goede service

uitstekend en vriendelijk

de bezorging was correct gegaan een vriendelijke bezorger en goed verpakt.

Tijdig geleverd de juiste materialen die besteld waren

Netjes op tijd geleverd.

Netjes een mail gehad met een tijdvak voor de levering.

Snel geleverd vakkundig verpakt

Besteld ging makkelijk levering vlot en goed verpakt

Prima snel geleverd bevalt goed

Snel besteld. Snel geleverd.

Als ik weer iets nodig heb kom ik zeker bij u terug.

Perfect afgehandeld

Vlug geleverd en perfect afgeleverd

Perfecte behandeling

Helemaal ok . Niks op aan te merken

helemaal zoals het hoort !

zeer goede service ! en materiaal van topkwaliteit

niks op aan te merken

gewoon conform afspraak geleverd en produkt was oke.

Zeer flexibel, goede service!

Ik had de verkeerde besteld, hier kwam ik pas een aantal dagen voor levering achter. Snelle response en uiteindelijk toch het juiste product binnen gekregen!

Prima bedrijf en vlotte levering

Geen bijzonderheden verder.

Snelle levering en goede kwaliteit

Behulpzame chauffeur met lossen.

Netjes en zo als omschrijving en mooi achter het uitgelegd

Degelijk bedrijf

Correct vlotte levering goed verpakt en goeie communicatie

Topmateriaal voor beste prijs

Supermooie platen geleverd in heel handige complete set en dan ook nog eens tegen de allerscherpste prijs. Dat het ook nog eens binnen enkele dagen geleverd werd, was helemaal mooi meegenomen! Enige verbeterpunt om er een 10 van te maken zou zijn om een iets verder uitgewerkte montage handleiding mee te leveren. Deze zit er al bij en is al behoorlijk compleet en duidelijk, maar vooral de vereiste afmetingen tussen de profielen zouden toch wel heel handig zijn! Ook stel ik me voor dat er de nodige handige (ervarings)tips zijn. Dat scheelt telkens het wiel uitvinden voor de handige klusser. Misschien een Youtube filmpje maken? Zorgt ook nog eens voor een betere score in Google! ;-) Nou hopen dat het vele jaren mooi en netjes blijft, wij genieten er nu al van!

Alles liep op rolletjes

Bestelling ging makkelijk. Levering prima op tijd En heb een top product gekregen

Prima. Goede service

Snel geleverd.

Snelle levering; helaas geen telefonisch overleg mogelijk.

Ik vond het erg vervelend dat er geen mogelijkheid was om telefonisch te overleggen met het bedrijf. Ik heb nu dus niet het optimale besteld en dat vind ik niet leuk. Voor mij blijft het bij één keer. Wel snelle en stipte levering!

Bedankt voor uw reactie, u belde en voor we terug konden bellen hebben we een e-mail ontvangen. Vervolgens het huisnummer voor u aangepast en dit gemeld per e-mail. als er nog vragen zijn dan kunt u een e-mail sturen naar verkoop@golfplaatje.nl

goede en duidelijke communicatie vooraf

zeer netjes afgeleverd ! met een grote pluim voor de chauffeur die mij pakket met veel beleid zelfs achter de poort neer heeft gelegd. veel chauffeurs van pakketdiensten kunnen hier veel van leren hoe je met bestelde artikelen behoort om te gaan!!