Mooi spul, goede prijs, snel bezorgd.

Golfplaat op rol gekocht. Het is nog best delicaat spul dus netjes werken. Maar als het eenmaal zit dan zit het top!

Gewoon alles ok

Prima.

Alles makkelijk te viinden en de levering was op tijd.

Prima zoals afgesproken

Ik kreeg geen reactie op mijn , mail welk dagdeel mijn levering zal zijn.

Bedankt voor uw beoordeling, we hebben op 6 november een e-mail gestuurd. Misschien is deze in uw spambox terecht gekomen. Met vriendelijke groet, Service team

Werd op de afgesproken en dag en om en nabij het tijdstip afgelverd. Keurig. De medewerker die de bestelling afleverde gaf nog een paar montage tips. Waarvoor dank. Zal als het nodig is hier zeker weer een bestelling doen.

Een goed product om mee te werken

Goede bezorging

Telefonisch gaat niet, jammer, Verder alles ok.

Snelle levering en prima nazorg

De platen waren binnen een week afgeleverd. Omdat er iets te weinig rubber profiel geleverd was direct gebeld. Telefonist was heel aardig en was vakbekwaam. Rubber profielen werden de volgende dag zonder bijkomende kosten afgeleverd. Zeker een aanrader om hier je polycarbonaatplaten te bestellen.

Alles perfect geregeld en geleverd

prima doorzichtige golfplaat

Redelijk snelle levering. Goede doorzichtige golfplaten.

Snelle en nette levering, ook bij kleine bestelling!

Keurig op tijd, (eerst sms, daarna telefoontje van chauffeur). Gratis bezorging is wel heel fijn en scheelt echt!

Snelle service, duidelijke communicatie.

Polycarbonaat golfplaten besteld. Snelle en duidelijke uitleg onlinevia chat. Snelle levering.

Perfect geregeld en dat voor een mooi prijsje

Snel, flexibel en professioneel.

Super ervaring - timing verschoof, annuleren bestelling was geen probleem, uiteindelijke levering was snel en netjes.

Gewoon prima

Gewoon prima

Goede service en een goed product

Bij het bestellen via de app goede feedback gekregen en de bezorging was top.

Snelle levering goede kwaliteit

N

duideljjke website, veel keuze enprima prijs

Op de leverdatum telefoontje gekregen dat wat fout gegaan, nieuwe afspraak gemaakt. 2 dagen later volgens afspraak geleverd met als extraatje een fles schoonmaak middel.

Snel en goed communicatie.

Goed ervaring ze hebben me ook geholpen te dragen

Snel en goed geleverd.

Maat ook prima !

Perfect bedrijf.

Golfplaten besteld met bevestigingsmateriaal, Netjes afgeleverd, goed geinformeerd over de aflevering, een aanrader. 100% score voor mij

Snel geleverd, prima kwaliteit

Levering was vlot. Netjes verpakt. Kwaliteit zoals verwacht. Jammer dat er voor de Belgen 30 euro afleverkosten aangerekend worden waar in Nederland de levering gratis is.

zeer goede en snelle bezorging.

Bij het leveren was er iets fout gegaan, na het sturen van een mail de dag erna de missende onderdelen al in huis. Prima service.