Snelle levering en prima prijs

Groot assortiment, snelle levering en prima prijs

Snel compleet en netjes geleverd, ook bijbehorende materialen worden geadviseerd.

Goede kwaliteit, snel geleverd, goed verpakt. Soms zijn benamingen op de website een beetje verwarrend. Maar als je goed kijkt is het wel uit te vogelen. Maar uitermate tevreden met product en levering ervan.

Goede duidelijke site, gemakkelijk bestellen, exact gekregen wat besteld was

Heel gemakkelijk materiaal besteld met ook duidelijke info/montagetips op de site. Leveringstijd zoals beloofd, email wisselingen correct en duidelijk. Alleen jammer van een licht deukje in 1 van de golfplaten, niets storends, en geen reden om deze af te keuren, maar viel op naast de wel perfecte overige golfplaten. Ligt niet aan leverancier of kwaliteit materiaal...

Gewoon goed

Besteld en 3 dagen later in huis

Extra info gevraagd

Via de chat info gevraagd over de maatvoering. Het antwoord was wel erg kort en maakte het niet duidelijker.

komen afspraken na

Op het laatste moment kon ik niet aanwezig zijn op het aflevermoment. Zonder problemen werd uitgeweken na een andere datum De datum van mijn voorkeur. De aflevering was ook perfect. De golfplaat netjes naar binnen gebracht naar de plaats die ik bedacht had. De bezorger was een uiterst vriendelijke en behulpzame man.

Ging goed snel geleverd

Snelle service.

Mooi producten voor schappelijke prijzen.

Mooie producten voor schappelijke prijzen.,!!

Goed verzorgd het product voldoet aan mijn wensen ik zou golfplaatje zeker aanraden.

Netjes op tijd geleverd

Makkelijk te bestellen en er wordt gedaan wat er beloofd word

Goede en nette service. Levering volgens afspraak

We hebben de levering keurig en volgens van te voren afgesproken tijd geleverd gekregen. Goed stevig en mooi materiaal deze Polycarbonaat 3-laags golfplaat, incl. toebehoren. Echt een aanrader !!

goed contact en vlotte bezorging

goede service en communicatie

de platen waren netjes verpakt en de chauffeur bracht het tot in huis, ik ben heel tevreden over de levering.

Goed en op tijd afgeleverd door vriendelijke chauffeur

levering netjes en snel, daarna een droeve troep met after service.

Teveel bestelde artikelen, afgegaan op advies van Golfplaatje zelf, moeten binnen 14 dgn worden geretourneerd. Door omstandigheden duurt de bouw langer dus wordt dat bij lange na niet gehaald, mede omdat je ook niet precies weet of je tekort komt of teveel hebt. Wordt keihard aan 14 dgn vast gehouden door Golfplaatje. Service van lik me vessie. Service??? Eigenlijk helemaal niet. Niet bestellen bij deze tent. Zonde van je geld.

Beste heer P.B.J. Greep, Schroeven verkopen wij alleen in eenheden zoals u deze gekocht heeft. Als wij een geopende zak schroeven moeten gaan natellen en opnieuw moeten aanvullen en verpakken dan is dit duurder dan de verkoop. Daarnaast heeft u deze al een paar maanden in huis na uw aankoop. Wel even opletten, want op het aantal golfplaten dat u kocht heeft u de hoeveelheid schroeven wel nodig. Met vriendelijke groeten, Service team

Gewoon goed

Duidelijk en volgens afspraak

Dank jullie voor goede service

Snelle levering prima service

Snel besteld prima site vriendelijke bezorger en duidelijke communicatie deed me nu voor de derde keer hier bestellen. .

Bestelling werd correct uitgevoerd

Materiaal werd precies op tijd door een vriendelijk chauffeur afgeleverd .

Prima bedrijf!

Bestellen, betalen en de bezorging was dik in orde. Kreeg zelfs meer dan ik besteld had. Ook werden vragen over de golfplaat snel beantwoord via de mail.

Prima geregeld

Uitstekende service van begin tot eind.

Van het bestellen tot het afleveren is alles vlot en zonder problemen verlopen. De geleverde golfplaten zijn van zeer goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Prima levering

Snel, goed verpakt en conform afspraak geleverd.