Erg tevreden

Materiaal is uitstekend, snelle bezorging. Top!!

Top goed geregeld

Vlot en correct

Besteld en al na 2 dagen geleverd!

Geweldige service

alles prima

geleverd op de dag die was gepland, zeer goed verpakt.

was ok, niet super

Helaas zat er een gat in de plaat, ik heb hem wel verwerkt en zelf gerepareerd om geen verdere tijd verloren te gaan.

Hallo, Transport schade is altijd onder service nieuwe herlevering. Jammer van uw beoordeling waar u meer tijd in stak dan de klacht te melden. U HEEFT nooit iets gemeld bij ons. eschaijk@wxs.nl Met vriendelijke groeten, Service Team

Materiaal prima, advies slecht

Voor mijn koop heb ik een mail gestuurd met 2 vragen: hoe de maatverdeling van golfplaten was en of daar in een specifieke situatie een oplossing voor was en hoe ik ze het best kon zagen. Het heeft 3 mails gekost met als antwoord: geen andere oplossing voor de maatvoering. Op de vraag hoe ik het beste de platen kon zagen heb ik nooit antwoord gehad, terwijl ik dat in 3 e-mails heb gevraagd. Het geleverde materiaal was overigens prima en kwam op de afgesproken dag.

Beste Marco, Alle 3 de vragen zijn keurig netjes beantwoord. Er is niet een vraag die niet binnen een half uur beantwoord is. De vragen die u stelde stonden ook in het artikel dat u kocht. 3 vragen en 3 antwoorden. Het op maat zagen staat in het artikel dat u kocht. Met vriendelijke groeten, Service team

Top platen goede levering en kwaliteit.

Top platen, goede levering en kwaliteit top.

Levering volgens afspraak en kwaliteit/prijs prima

Levering is gegaan volgens afspraak en de golfrol was van mooie kwaliteit en eenvoudig te monteren met bijhorende materialen.

Makkelijk en prima bezorging

Het uitzoeken op de site ging makkelijk en ook het bezorgen van bestelling verliep netjes en vlot.

Goede afwikkeling en prima service

Via de (duidelijke) website, golfplaten besteld. Dit ging makkelijk, afwikkeling verliep snel. Aflevering ging volgens planning en de platen werden zelfs tot achter in de tuin gelegd. Prima.

Goed tot zeer goede ervaring

Zeer goede en betrouwbare zaak

correcte afhandeling bestelling

Conform afspraak.

misleiding website

Ik heb via de website gedacht een rol HELDERE lichtplaat te bestellen van 3.00*4.00 m'. Als de rol afgeleverd wordt blijkt het geen heldere lichtplaat te zijn maar zo geel als een peer golfplaat. Kijk ik op de site terug dan suggereren de plaatsjes echter dat het een heldere lichtplaat is. Ik ben leek dus ik weet niet beter. Voel me misleidt. Heb natuurlijk weer geen poot om op te staan. De rol ligt in de garage en kan naar de milieustraat want gele golfplaat wil ik niet op mijn dakje. Met dank aan golfplaatje.nl!!!

Beste Albert Laureijs van bouwinitiatief.com Wij hebben u een email gestuurd en ontvangen er geen helaas geen reactie op. Bij de gedetailleerde omschrijving vermelden we duidelijk dat de golfplaten op rol NIET glashelder zijn. Dit kan ook niet omdat er namelijk een polyester glasvezel in zit. Jammer dat u dit niet gelezen heeft. Hieronder nogmaals de tekst. De polyester golfrol is transparant 75% lichtdoorlatend (niet glashelder). Met vriendelijke groet, Service team

Heel goede golfplaten van uitstekende kwaliteit. Snelle levering.

Snelle en correcte levering

goede kwaliteit-prijs verhouding en uitstekend service

Bij mij was iets fout gegaan met de levering zoiets kan gebeuren, vervolgens was dit direct en zonder gedoe opgelost. Service afdeling is goed bereikbaar via mail en chat, personeel zijn vriendelijk en behulpzaam. Zeer tevreden!

Goede stevige platen

We hebben de platen snel en gemakkelijk kunnen verwerken zonder barsten of scheuren.

Goede ervaring.

Goede ervaring

Zeer tevreden!

Ik ben heel erg tevreden over Golfplaatje.nl! Goede informatie, geen poeha en een enthousiaste chauffeur die ook nog even een paar hele goede tips geeft! En van de vier bedrijven op internet die ik heb gevonden was Golfplaatje.nl ook nog eens aanzienlijk goedkoper!!

Exact op tijd geleverd!

Wat er beloofd word qua bezorging word ook perfect uitgevoerd. Top dat je golfplaat aan de rol kunt kopen! Heel blij mee. De platen in de bouwmarkten zijn net te klein waardoor lekkage ontstaat. Jullie moeten meer reclame maken want ik had geen idee van het bestaan van golfplaat op de rol!

Goede prijs / kwaliteit

Goede prijs / kwaliteit, duidelijke website. Heel slechte communicatie qua leveringsdatum / tijdstip.

Goed. Via whatsapp goed op de hoogte gehouden i.v.m. de leveringstijd.Geweldig.