Snel en goed geleverd.

Maat ook prima !

Perfect bedrijf.

Golfplaten besteld met bevestigingsmateriaal, Netjes afgeleverd, goed geinformeerd over de aflevering, een aanrader. 100% score voor mij

Snel geleverd, prima kwaliteit

Levering was vlot. Netjes verpakt. Kwaliteit zoals verwacht. Jammer dat er voor de Belgen 30 euro afleverkosten aangerekend worden waar in Nederland de levering gratis is.

zeer goede en snelle bezorging.

Bij het leveren was er iets fout gegaan, na het sturen van een mail de dag erna de missende onderdelen al in huis. Prima service.

prima !

besteld, gekregen, en perfect !

Goed geleverd

Afspraak duidelijk mooi op tijd

snelle levering, behulpzame planning.

Alles keurig op tijd. Goed materiaal. Na mijn bestelling contact opgenomen met de transporteur. Goed overleg, netjes op tijd. Behulpzame chauffeur.

Zeer positief.

Snelle en correcte levering

op tijd geleverd

bestelde golfplaten waren wel erg ruim aan de maat waardoor ik veel moest afzagen . De bijgeleverde bevestigingsmaterialen waren verkeerde maat (was fifty-fifty kans op goede maat), na hierover bellen werden ze wel vlot geleverd.

Makkelijk bestellen, snelle levering

Gemakkelijke gebruiksvriendelijke website. Snelle levering.

leverig ok, teruglevering niet

bestel niet teveel schroeven e.d., want wat je te veel hebt kan je niet terug doen.

Snel, duidelijk, vriendelijke bezorger

Prima materiaal, goed en eenvoudig te verwerken

Gewoon doen

Perfect voor elkaar,en prima afgeleverd

Goed materiaal. Goede prijs

Goed materiaal goede prijs

Slecht

Via golfplaatje.nl kom ik bij Heuveling terecht, communicatie word "verzorgd" door Heuveling. Vragen worden niet serieus beantwoord, verwijzing naar leverancier levert niets op omdat zij verwijzen naar de verkeerde leverancier. Verwerkingsinstructie zijn niet compleet, de reden dat ik vragen stel. Ingeplande levering is veel later dan beloofde levertijd en zonder bericht word er niet geleverd op de beloofde dag, speciaal daarvoor moest ik thuis blijven. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, ze zijn even druk, dat zijn ze al meer dan een week. Ze zijn wel goedkoop.

Bedankt voor uw beoordeling, tijdens onze vakantie geeft het bandje aan dat wij direct antwoorden per e-mail of live chat, wij hopen op uw begrip. We werken met 2 leveranciers en we hebben u per ongeluk een verkeerd e-mail adres opgegeven, onze excuses hiervoor. De vertraging in leveringen is een landelijk probleem door corona drukte! Om uw 3 golfplaatjes te monteren op uw dakje kunt u de handleiding gebruiken op onze website. Vriendelijke groet, Service team.

Zie onder.

Snelle en goede levering en kwaliteit goed

Goed product, scherpe prijs

leverdatum werd anders want de chauffeur was ziek, was in mijn geval geen probleem. Er werd netjes telefonisch naar een andere datum gezocht.

Netjes op tijd geleverd

De golfplaten zijn keurig op de aangegeven tijd geleverd. Aangezien de platen wat onhandig zijn om in je eentje aan te pakken, gevraagd aan de jongens die kwamen leveren of ze de platen achter het huis konden leggen. Dit was geen enkel probleem en hebben ze keurig gedaan. Dank jullie wel, onzettend fijne en goede service!

perfect verlopen

goed en snel geleverd

Alles netjes en op tijd zoals afgesproken geleverd.

Gewoon goed

De artikelen in goede staat bezorgd

Snelle levering, scherpe prijs

Ik had een golfplaat van 3,50m x 5,00m besteld en er werd een rol geleverd. Toen we de rol uitrolden bleek het echter een rol van 3,50m x 6,00m te zijn. Gelukkig was inkorten niet ingewikkeld.

Golfplaten waren perfect alleen de verkeerde schroeven bij geleverd

De golfplaten waren precies naar onze verwachting. Alleen waren helaas de bij geleverde schroeven de verkeerde maat.

Snelle en nette levering en duidelijke site