Goede kwaliteit en supersnelle levering

Erg tevreden met dit bedrijf. Goede kwaliteit dakplaten en de bezorging was ook supervlot.

Snel en goedkoop

Mooie golfplaten voor een scherpe prijs!

Makkelijk via internet besteld.

Bestelling gaat makkelijk en binnen de afgesproken termijn geleverd. Prima service.

Snelle en goede levering

Snel antwoord op vragen en keurig netjes op de afgesproken geleverd!

Geweldig, dik tevreden!!

Goeie service!!

Zeer snelle correcte aflevering

plaatjes zijn snel geleverd en netjes jammer dat de meegeleverde bevestigings bouten aan de korte kant waren moest ik toch langere gaan kopen

Als je exact weet wat je wil, geweldig, als je vragen hebt, waardeloos

Goed, als je maar weet wat je wil. Eigenlijk moet je eerst naar een andere winkel voor de informatie en dan bij jullie bestellen.

Bedankt voor uw beoordeling, we zien 3 vragen. Waarvoor zijn de afstandhouders? Kunnen de 3 wandig platen ingekort worden en een wijziging naar 3 golfplaten. Alle vragen zijn keurig beantwoord. Blijven er vragen over stuur ons dan gerust een email. Met vriendelijke groet, Service team

Goede snelle levering

Levering op afgesproken dag en tijd

Beste service en kwaliteit

Sehr goed service, contact en vakkundige, vriendelijke vrachtwagenchauffeur. Liefertijd correct, snel en zoals gewenst. Materiaal goede kwaliteit.

In een woord uitstekend

40 golfplaten polyester gekocht met bevestogingsmateriaal, onze oude golfaten waren aan vervanging toe. De kwaliteit is veel dikker dan de oude golfplaten. We zijn zeer tevreden met golfplaatje.nl

Duidelijke site, goede communicatie.

Bestellen gaat makkelijk en duidelijk de prijs in beeld.

helemaal goed

goede service, alles naar wens

Snel geregeld

Makkelijk en snel geregeld.En het was snel binnen

Goede en snelle levering

Materialen werden tijdig en volgens afspraak afgeleverd

prima golfplaten en netjes bezorgd

snelle correcte levering

Snel, flexibel en goed

Precies wat ik nodig had

Uitstekende service en perfecte kwaliteit

Super snelle levering en goede golfplaten!

Professioneel advies mooie golfplaten

Mooie golfplaten van goede kwaliteit, via de live chat goed advies gekregen over de maten. Snelle levering ondanks dat wij in het noorden wonen. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Zoek verder naar ander bedrijf.

Ziet er online leuk en interessant uit maar ga niet voor goedkoop maar voor service. Levertijden kloppen niet. Communicatie slecht. En als een product niet klopt word alles een heel lastig verhaal en is retour sturen niet mogelijk. Ronduit slecht en absoluut NIET tevreden. Goede tip: Verder zoeken aub!!

Beste FRM bouw service uit Heibloem, u geeft in uw e-mail aan dat de dakvlakken niet haaks tegenover elkaar liggen. Dit is de oorzaak dat de nokstukken niet passen. Als u het vlak recht legt aan beide kanten dan past het wel. De tekening met uitgebreid instructie zit in uw e-mail. Retour sturen is geen probleem alleen uw nogstukken heeft u al meer dan 4 maanden in uw bezit. Met vriendelijke groet, Service team.

Goede service en snelle levering

Op vrijdag 22 golfplaten besteld en woensdag 6 november al geleverd. Telefonisch advies was super en ik bestelde de verkeerde schroeven en ook dit is snel hersteld. De prijs was super.

Levertijd 12 dagen ipv 3 tot 8

Geen track &trace zoals afgesproken Op de leverdag krijg ik bericht dat t een dag later wordt nadat ik zelf een mail had gestuurd over de track &trace Dus klusjesman kwam voor niks moest daarvoor wel 3 uur betalen voor gereserveerde tijd echt balen En op de uiteindelijke leverdag wederom geen track &trace stond hij om kwart voor 8 voor mojn deur voor hetzelfde geld ben ik kondeten naar school aan t brengen.

Bedankt voor uw beoordeling, transport heeft u 4 keer gebeld omdat de grote vrachtauto niet in uw straat kon komen. Ook hebben ze de voicemail ingesproken. Dit is de reden van de vertraging. Veel plezier met uw golfplaten. Met vriendelijke groeten, Service team golfplaatje.nl

zeer tevreden

snelle levering en goed materiaal voor een mooie prijs

Snelle levering, goede prijs, sterk materiaal