Dikke prima!

Uitstekend, correct bedrijf!

Goede Prijs en kwaliteit product

Bedankt snelle levering

Duidelijke website, makkelijk bestellen

Bestelling verloopt makkelijk en snel geleverd

Mooie kwaliteit en goed verwerkbaar

Deze golfplaat heb ik gebruikt voor het maken van m'n kippenhok. Het laat zich fijn verwerken Hartelijk dank voor de goede zorgen en snelle bezorging

Aanvullende vragen zijn direct beantwoord via de chat.

super fijn geregeld en afgehandeld

Duidelijk website en makkelijk te bestellen.

Snel, correct, goed

Prima -logistiek gezien- website / bestelproces / betaling / aflevering. Enig minpuntje is dat de minimale bestelhoeveelheid voor bevestigingsmateriaal 1 is wat inhoud 100 stuks voor zowel schroeven, dopjes en afstandhouders. Dit was wel eeerg veel voor de door mij bestelde golfplaten waardoor ik de helft van het bevestigingsmateriaal kan weggooien. Zonder. Misschien beter om de golfplaten inclusief de juiste hoeveelheid bevestigingsmateriaal te leveren dan wel een voorstel hieromtrent te doen.

geweldige service voor aannemelijk geld

prima ga zo door en een snelle levering

snelle levering en goede bezorging

Overzichtelijk, duidelijk en service gericht

Bij een foutieve afhaal locatie werd er door golfplaatje direct gereageerd en geïnformeerd hoe het juist te doen.

Goed product.

Een bedrijf dat netjes werkt en een goed product levert.

Leuk uitje

Wij gingen pitch en putt golf doen met onze meiden tussen 10 en 15. Met hun hockeyskills deden ze het heel goed (terwijl ze als pubers niet heel enthousiastaan kwamen natuurlijk). De banen zijn netjes verzorgd en liggen op een beloopbare afstand bij elkaar. Al met al werd het een gezellig uitje, met af en toe hilarische momenten. Daarna kun je nog gezellig zitten met het prachtige uitzicht op het eiland en ze hebben zelfs glutenvrije opties. Zeker de moeite waard!

Super service snel geleverd en levering volgens afspraak

Prima levering, goed spul!

Snel geleverd en goede prijs

Fijn bedrijf grote sortering de prijs is goed en normale bezorg kosten en zeer klantvriendelijk

Gewoon super

Platen netjes afgeleverd

Het meest belangrijk vond ik dat het spul goed verpakt was, en dat was zeker zo. Heel heel fijn was dat er een sticker opplakte waarop stond dat de andere materialen in de rol zaten. Want dan rijdt zo'n bestelbusje weg en dan slaat er een golf van onrust door je heen: ho, de bevestigingsmaterialen zijn niet geleverd. Sticker stelde meteen gerust. De snelheid van leveren was heel goed, maar dat vind ik niet zo belangrijk. Ik zou blij zijn als een bedrijf in deze tijden zou zeggen: mevrouw, wij leveren pas volgende week want dan kunnen we wat ritten samenvoegen en dat is besparend. Dat zou ik echt fijn vinden, ook al blijft het dan evenveel kosten.

Precies gekregen wat ik heb besteld.

Zie bovenstaande.

Goed geleverd

Deze hebben ze keurig geleverd. Was top.

Prima levering en platen

Zeer tevreden Alles optijd en netjes geregeld

Met een zin helemaal top

Alles is soepel en perfect verlopen ga zo door

Prima product en levering

Maar stop met het sturen van beoordelingsverzoeken, 3 maanden lang!

Beste BTG Beheer BV, Fijn dat u tevreden bent met onze service en onze producten, door een druk op de knop kunt u zich afmelden van deze uitnodiging. De uitleg staat in de email. Met vriendelijke groeten, Service Team Golfplaatje.nl

Prima geregeld.

Top.

Platen besteld voor een mooie prijs werden netjes op rol thuis gebracht goede kwaliteit zeer tevreden

Prima, op tijd geleverd. Ik denk goed materiaal

Eigenlijk alles ok. Gezien het gewicht van die 13 plaatjes van 122 lang denk ik dat ik hem beter samen met de chauffeur uit de vrachtwagen had kunnen pakken. Nu moest hij die hele heftruck in gereedheid brengen, lossen en weer aankoppelen. Met de hand was het in 2 minuten gefixed. Alles is overigens goed gegaan. Was voor mij geen probleem.