Filters

8

Gewoon goed

De artikelen in goede staat bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering, scherpe prijs

Ik had een golfplaat van 3,50m x 5,00m besteld en er werd een rol geleverd. Toen we de rol uitrolden bleek het echter een rol van 3,50m x 6,00m te zijn. Gelukkig was inkorten niet ingewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Golfplaten waren perfect alleen de verkeerde schroeven bij geleverd

De golfplaten waren precies naar onze verwachting. Alleen waren helaas de bij geleverde schroeven de verkeerde maat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en nette levering en duidelijke site

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
4

Beschadigde platen

Ik had golfplaten besteld, die na 2 weken geleverd werden. Op zich in Corona tijd wel prima. De platen waren in plastic ingepakt en bleken bij openen in het midden beschadigd. Er zat zelfs een stikker op, waardoor het direct opviel. Nu kon ik deze wel ruilen, maar de levering zou pas over 1 maand kunnen. Daarom zelf heen en weer gereden om ze om te ruilen. Daar na enig gezeur de platen om kunnen ruilen, waarbij men duidelijk aangaf de geretourneerde platen gewoon weer aan een volgende klant ging leveren. Aangezien ik nu toch zelf moest rijden en de ergenis had van een beschadigde levering lijkt mij het retourneren van de leveringskosten gerechtvaardigd. Daar wil men echter niet in mee gaan. Helaas.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

U heeft de platen gecontroleerd bij afleveren en getekend voor onbeschadigde ontvangst. Normaal zouden we de platen niet meer onder garantie omruilen. Toch heeft u 2 nieuwe platen gekregen. De langere bezorgtijd had te maken met de extreme drukte. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Emiel Heuveling

8

Volgende keer beter.

Snel geleverd, maar de golfplaten waren aan de kopse kant beschadigd (stukjes uit) Dit kon je niet zien aan de verpakking. Denk toch dat deze gestuiterd zijn met transport ? Heb ze toch verwerkt, beschadigingen vallen boven de dakgoot. Goeie raad, beter verpakken of andere Transporteur. Mvgr Hans

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima product snel en netjes geleverd

De golfplaat werd snel en keurig geleverd en voldoet prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon zoals het moet

4 ployester golfplaten netjes opgerold en verpakt en netjes door Postnl bezorgd. Prims

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie golfplaten goed geholpen

42 polycarbonaat golfplaten gekocht en had wat vragen die op zondag beantwoord zijn viabde live chat. Vriendelijke bezorger en binnen een week in huis.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte leveringservice en retourservice en klachtenafhandeling

Een compleet polycarb dak besteld. Het pakket zou compleet zijn, behalve de houten constructie. Ik 15 dgn gewacht op levering. De dag van levering bleken de platen te missen en nageleverd te worden. Dit was zonder notificatie. Wanneer ik de platen kon verwachten, wist niemand. In het pakket zaten geen schroeven etc. Ik heb gezegd niet tevreden te zijn met het product en te willen retourneren. Ik moest € 75,- retourkosten betalen, omdat ze de wel geleverde spullen moeten komen ophalen. Ik heb hierover een klacht ingediend, omdat de normale bezorgkosten € 30,- zijn, dus waarom zijn ophaalkosten € 75? Zij moesten al een 2e keer komen om de platen na te bezorgen. Dan kunnen zij de geleverde spullen ophalen, zonder dat het hen extra kosten geeft. Als ik van te voren had te geweten dat ik nóg langer moest wachten door de platen, had ik de bestelling geannuleerd, zonder dat iets geleverd was.Maar nu kreeg ik zonder bericht, maar 1 deel bezorgd waar ik niks mee kon. Bij het melden van deze klachten, kreeg ik geen inhoudelijke antwoord op mijn klacht. Er werd alleen gemaild: 'nadat je de retourkosten heb betaald, worden de spullen opgehaald en daarna krijg je je aankoopbedrag terug'. Er wordt niet ingegaan op mijn klachten, geen excuses, niks. Ondertussen had ik de €75 betaald. Maar na het schrijven van deze recensie kreeg ik een mail van de directeur dat ze de artikelen helemaal niet meer kwamen ophalen en ik het zelf kon terugbrengen in Gorinchem. Ik heb gemaild of ik een afspraak moest maken hiervoor waarop geantwoord werd dat ik tussen 9.-12. en 13.-15 u kon retourneren. De dag voor ik langs wilde komen mailde ik voor de zekerheid. Bleek ineens dat ik een afspraak moest maken en ik zelfs voor 11 u moest komen. De vraag of ik in de middag kon komen omdat ik Enschede moest komen werd gezegd: 'helaas'. Toen ik aankwam bleek ik niet voor 11 u moest komen, dus het was pure pesterij. Echt vreselijk bedrijf met vreselijke mensen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling, we hebben uw dakpakket gratis bezorgd volgens de levertijd online. Wegens de corona drukte de platen op nalevering en daarmee ging u accoord. Opeens wilt u annuleren omdat de profielen niet de juiste zijn :) en dan betaald u het bezorgen en retour halen. U ging hiermee akkoord maar direct na uw betaling begrijpen wij deze beoordeling niet. U kunt de spullen gewoon zelf retour brengen om de kosten te besparen. Met vriendelijke groet, Emiel Heuveling

10

Raayman

Veel keus en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed te verwerken en vlot en netjes geleverd.

Bevalt goed, de golfplaten zitten er netjes op. Wel lastig te zagen. Tevreden met het resultaat. De golfplaten werden netjes bezorgd en al om half acht in de ochtend.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geregeld.

Overzichtelijke site. Goede communicatie. Gemakkelijk bestellen. Levering volgens afspraak. Keurige bezorging. Eigenlijk onzin dat ik dit typ, want zo hoort het gewoon te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

snel en goed geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima bedrijf, prima site, goede afspraken die ook worden nagekomen,

😁😁😁

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Bestelling ging prima en aflevering ook vlot. Prima materiaal

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke site en goede prijs

Poly dakplaten besteld, sterk spul en prima prijs. Vele malen sterker materiaal dan uit bouwmarkt!

  • Aanbevelen? Ja
6

Afhalen aangeraden

Geleverde produkten zijn goed en volgens verwachting. Afhankelijk van de omvang van de bestelling loont het de moeite zelf af te halen. Er wordt namelijk standaard 30 euro verzendkosten gerekend, ook voor een produkt dat 17.50 kost en we wilden nabestellen. Die kopen we dus wel ergens anders.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Orders onder de € 300,- vragen we een bijdrage van € 30,- in de transportkosten. Dit transport gaan met een vrachtauto. Andere aanbieders vragen voor transport tot € 50,- en dus zijn wij met onze transportkosten erg goedkoop. Afhalen kan in veel gevallen momenteel alleen in goed overleg. In verband met de corona crisis vragen wij mensen zoveel mogelijk te laten bezorgen. Wij doen dit contactloos. Met vriendelijke groet, Emiel Heuveling

9

Top levering, goede golfplaten en op juiste cm afgesneden. Maatwerk

Alles is oké 👍🏼

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit en supersnelle levering

Erg tevreden met dit bedrijf. Goede kwaliteit dakplaten en de bezorging was ook supervlot.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goedkoop

Mooie golfplaten voor een scherpe prijs!

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk via internet besteld.

Bestelling gaat makkelijk en binnen de afgesproken termijn geleverd. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede levering

Snel antwoord op vragen en keurig netjes op de afgesproken geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig, dik tevreden!!

Goeie service!!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd