Goede communicatie fijne levering

De platen moeten nog geïnstalleerd worden. De bezorging ging iig fantastisch. Goed verpakt

Niet naar verwachting

Bestelling tijdig laten bezorgen, vervolgens niet bereikbaar telefonisch. Via live chat (whatsapp) wacht ik nog steeds op antwoordt. Zeer slecht.verder geen commentaar

Bedankt voor uw reactie. Stuur even een email met uw vraag naar [email protected] er is geen contact geweest met ons. We nemen aan dat u op www.golfplaatje.nl uw aankoop deed. Alle vragen beantwoorden wij binnen een half uur. Vermeld even uw bestelnummer en dan zal deze cases snel worden opgelost.

Goede prijs/kwaliteit

Kwamen op tijd, materiaal was goed verpakt.

Goed geregeld, duidelijke informatie mbt bezorging

Bestelling makkelijk te plaatsen. Heldere overzichtelijke internetpagina met duidelijke prijsaanduiding.

ster

Polyester golfplaten goed. Bevestigingsbouten veel te dik en te.lang. Heb bij Doe het zelver correcte schroeven gekocht! Bouten weggegooid geld!! Wat doet u hiermee.

Bedankt voor uw reactie, 6x60 cm schroeven zijn niet te dik en niet te lang voor de golfplaat die u gekocht heeft. Maar die mogen best retour. Hiervoor vult u even het herroepingsformulier online in onder service. Met vriendelijke groet, Service team

goed geregeld

het is allemaal volgens afspraak verlopen. De platen lagen klaar en het materiaal was netjes.

Goede en snelle levering, geen verassing achteraf.

Bestellingen verliep goed eveneens levering

Snelle levering, goede service

Duidelijk en en begrijpelijk voor Ouderen

Snelle levering en zonder beschadigingen.

Materiaal prima , levering kan preciezer.

Bestelling was correct. We kregen bericht dat het op een bepaalde dag geleverd zou worden maar het werd een dag later. De hele dag uitgekeken naar de levering. Onderlinge afstemming om maar iemand thuis te laten zijn tot 10 uur s 'avonds , echter voor niets. Niets vergeleken met de oorlog in Oekraïne, maar wel vervelend.

Goed en vriendelijke bezorger

Prima ervaring.

Bestelde produkten keurig en degelijk verpakt en schadeloos ontvangen. Keurig afgehandeld.

weer prima net als vorige keer

mooie rol golfplaat netjes gebracht met alle toebehoren in de rol en mooi op tijd gebracht, prima

Prima geregeld

Prima geregeld, netjes verpakt aardige chauffeur

Correcte levering

prima zoals gewenst

prima zoals gewenst!!!

Gemak van een golfplaat op rol

Een te grote plaat moeten bestellen omdat er alleen op hele meters besteld kan worden. Bij ontvangst geen transportschade zichtbaar. Na het uitpakken blijkt er toch een behoorlijke schade aan de rol te zijn.

Bedankt voor uw bericht en het doorgeven van de situatie. Ik begrijp dat het vervelend is om na het uitpakken schade aan de rol te ontdekken, vooral nadat de buitenkant van de verpakking er onbeschadigd uitzag. Om dit probleem op te lossen, wil ik u de volgende opties aanbieden: Vervanging: We sturen u zo snel mogelijk een nieuwe plaat toe, zonder extra kosten voor u. Korting: Indien u de plaat toch kunt gebruiken, bieden wij u een korting aan als compensatie voor de schade. Laat ons weten welke optie voor u het meest geschikt is, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen regelen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Service Team

TOP!

Precies wat ik besteld had en keurig gebracht door een vrachtbedrijf met een Super Service. Jammer dat er met "golfplaatje" geen telefonisch contact mogelijk was. Gelukkig was dat wel het geval met het vrachtbedrijf zodat het op de juiste manier geleverd kon worden.

prima bedrijf

kwaliteit als omschreven , binnen 3 dagen geleverd . vriendelijke chauffeur

zeer tevreden in alle opzichten

prima bedrijf

Sterke golfplaten

Polycarbonaat platen gekocht, snel geleverd en vriendelijke bezorger.

De bestelde schroeven zijn er niet bij geleverd

De bestelling en levering ging prima. De bestelde golfplaten zijn van goede kwaliteit en helemaal naar wens. Ik had ook de afdekdopjes en schroeven bijbesteld. Nu zaten de schroeven er niet bij de dopjes wel. De schroeven heb ik dan op zondag bij de gamma moeten halen anders kon ik het dak niet monteren. Heb ik een mail gestuurd met de vraag dat de schroeven er niet bij zaten en hoe wij dit netjes kunnen oplossen met elkaar maar de antwoorden die ik daarop krijg zal ik jullie maar besparen maar er wordt niks opgelost. Jammer van de 78 euro aan schroeven

Dank u wel voor uw reactie. Na uw melding hebben wij de schroeven direct opnieuw per e-mail toegestuurd. De schroeven zaten samen met de doppen in dezelfde zak. Uw melding kwam echter twee weken na ontvangst van de bestelling en na het monteren van de golfplaten. Wij hopen dat u de schroeven inmiddels heeft ontvangen.

2x een bestelling geplaatst en beide keren uitstekende levering Alles aanwezig en keurig verpakt, in 1 woord super.

Sterke golfplaten en snel bezorgd

Snel geleverd en deze polycarbonaat platen zijn veel sterker dan onze polyester platen van de bouwmarkt.

Conradweg 10

6835 CS Arnhem