prima zoals gewenst

prima zoals gewenst!!!

Gemak van een golfplaat op rol

Een te grote plaat moeten bestellen omdat er alleen op hele meters besteld kan worden. Bij ontvangst geen transportschade zichtbaar. Na het uitpakken blijkt er toch een behoorlijke schade aan de rol te zijn.

Bedankt voor uw bericht en het doorgeven van de situatie. Ik begrijp dat het vervelend is om na het uitpakken schade aan de rol te ontdekken, vooral nadat de buitenkant van de verpakking er onbeschadigd uitzag. Om dit probleem op te lossen, wil ik u de volgende opties aanbieden: Vervanging: We sturen u zo snel mogelijk een nieuwe plaat toe, zonder extra kosten voor u. Korting: Indien u de plaat toch kunt gebruiken, bieden wij u een korting aan als compensatie voor de schade. Laat ons weten welke optie voor u het meest geschikt is, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen regelen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Service Team

TOP!

Precies wat ik besteld had en keurig gebracht door een vrachtbedrijf met een Super Service. Jammer dat er met "golfplaatje" geen telefonisch contact mogelijk was. Gelukkig was dat wel het geval met het vrachtbedrijf zodat het op de juiste manier geleverd kon worden.

prima bedrijf

kwaliteit als omschreven , binnen 3 dagen geleverd . vriendelijke chauffeur

zeer tevreden in alle opzichten

prima bedrijf

Sterke golfplaten

Polycarbonaat platen gekocht, snel geleverd en vriendelijke bezorger.

De bestelde schroeven zijn er niet bij geleverd

De bestelling en levering ging prima. De bestelde golfplaten zijn van goede kwaliteit en helemaal naar wens. Ik had ook de afdekdopjes en schroeven bijbesteld. Nu zaten de schroeven er niet bij de dopjes wel. De schroeven heb ik dan op zondag bij de gamma moeten halen anders kon ik het dak niet monteren. Heb ik een mail gestuurd met de vraag dat de schroeven er niet bij zaten en hoe wij dit netjes kunnen oplossen met elkaar maar de antwoorden die ik daarop krijg zal ik jullie maar besparen maar er wordt niks opgelost. Jammer van de 78 euro aan schroeven

Dank u wel voor uw reactie. Na uw melding hebben wij de schroeven direct opnieuw per e-mail toegestuurd. De schroeven zaten samen met de doppen in dezelfde zak. Uw melding kwam echter twee weken na ontvangst van de bestelling en na het monteren van de golfplaten. Wij hopen dat u de schroeven inmiddels heeft ontvangen.

2x een bestelling geplaatst en beide keren uitstekende levering Alles aanwezig en keurig verpakt, in 1 woord super.

Sterke golfplaten en snel bezorgd

Snel geleverd en deze polycarbonaat platen zijn veel sterker dan onze polyester platen van de bouwmarkt.

Slechte kwalitijdt voor veel geld.jammer

Ik ben teleur geteld in de kwalitijdt van de golfplat.prijs een kwalitijdt kloppen nied.

Onze golfplaten verkopen we al meer dan 15 jaar naar ieders tevredenheid. Als de kwaliteit niet goed is dan ontvangen we graag een foto met meer informatie. Dit kan naar [email protected] We gaan deze dan beoordelen en leveren nieuwe platen als deze niet goed zijn. Met vriendelijke groet, Service team

Gewoon zoals je t zelf ook zou willen

Goed verpakt onbeschadigd en okee bij mij afgeleverd en gwoon zoals je t zelf ook zou doen

Super kwaliteit en levering

Netjes in tijdvak geleverd, goede kwalteit/ prijs

Prachtige golfplaten, snelle levering

Snelle bezorging

Makkelijk online te bestellen, Snelle levering, Goede kwaliteit platen, makkelijk met een slijptol in te korten zonder dat het scheurt of afbrokkeld.

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit en goede bezorging

prima en snel

zie boven

Super ben er erg blij mee

Super het was goed ingepakt en ben superblij met de golfplaten en de bezorging was snel

Na enkele dagen goed bezorgd.

Goede kwaliteit. Bedankt

Top, mooi nieuw dak! Thx

Goed product/snelle levering

Goed advies gekregen als ik het nog een keer golfplaten nodig ga ik het zeker hier bestellen

Uitstekend verpakt en snel geleverd. Binnen 3 dagen.

Uitstekend verpakt en snel geleverd. Binnen 3 dagen.

Mooie stevige golfplaten en op tijd geleverd. En snel gelegd met stevige kunststof afstand houders

Voldoende

De golfplaten zien er goed uit en zijn optijd bezorgd maar ze waren niet allemaal even lang zat soms twee centimeter verschil in, en als je er losse onderdelen wilt bijbestellen moet je 30 euro bezorgkosten betalen voor een klein pakje schroeven en doppen,niet klantvriendelijk.

Dankjewel voor deze reactie, het kan inderdaad voorkomen dat wanneer er van twee collies gepakt is een paar cm verschil zit. We kunnen deze platen dan herleveren. Nazenden per post van schroeven is niet wat we doen. Vandaar dat de bezorgkosten gelijk zijn aan de platen. Met vriendelijke groet, Service team

Kwaliteit

Snel en compleet geleverd met juiste bevestigings materiaal.

Doen wat ze beloven

Golfplaat besteld. En ook volgens afspraak geleverd.

Bedrijfsgegevens

Conradweg 10

6835 CS Arnhem

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.