Goede en snelle service!

Hele nette prijs voor zowel de golfplaten als de verzendkosten!

Perfect afgeleverd

Netjes en volgens afspraak geleverd.

Ook telefonisch contact gehad, heel correct, en snelle levering

Alles is goed geregeld.

Makkelijk iets bestellen via de site en binnen een week in huis. Vervoerder laat weten hoeneer ze bezorgen.

Mijn artikelen kon ik simpel bestellen en werden zonder problemen geleverd

Het afleveradres is niet met alle navigatiesystemen snel te vinden. Dat werd adequaat met tijdig bellen opgelost.

Fijne, vriendelijke club

Persoonlijke communicatie en oplossingsgerichtheid is super. Fijne ervaring mee gehad. Enige jammere is dat de voorraad van de website niet overeen kwam met de werkelijkheid maar dit is dus netjes opgelost.

Prima product, nu een mooie carport.

Even wat onduidelijkheid mbt lever datum en, hoewel begrijpelijk zou een andere communicatie optie met de transporteur voor mij og een volle ster er bij betekenen.

Zeer tevreden !

Mijn bestelling bij Golfplaatje.nl is naar mijn volle tevredenheid afgehandeld en bezorgd. Ben zeer tevreden !

super service

goede afhandeling van de bestelde golfplaten

Prima golfplaat zelfs makkelijk te bevestigen

Goede kwaliteit, en goede service

keurig gedaan

keurig verpakt en afgeleverd prima materiaal kwaliteit

Toppy dik tevreden

Heel goed geleverd mooi materiaal de vogels zijn er blij mee

Helemaal top!

Golfplaten en bevestigingsmaterialen besteld bij golfplaatje.nl. Goede informatieve site, makkelijk te bestellen en goede prijs t.o.v. andere aanbieders. De bestelling werd geleverd volgens afspraak door een vriendelijke chauffeur. Montage was een eitje en ziet er strak uit.

perfect.

snelle bezorging. beste levering. chauffeur zeer behulpzaam

prima en snelle levering

prima en snelle levering zo te zien goede kwaliteit heb het nog niet verwerkt moet er nog schroefgaten in boren hoop dat ze dan heel blijven

Prima geregeld

Snel geregeld, netjes bezorgd.

Snelle service. Goed verpakt thuisbezorgd.

Tevreden klant.

Duidelijke site en communicatie, snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een tevreden klant.

Levering als toegezegd

Duidelijke site, snelle levering.

jammer dat er niet op mijn mail is gereageerd over de levering, het was mij onduidelijk of er iemand thuis moes zijn en kreeg hier ook geen antwoord op na 2 mails.

Service

Snelle levering en goed materiaal

Op de site alles makkelijk te vinden. Bestellen en klaar is kees

Duidelijke communicatie. De bezorging op de afgesproken tijd. Enkel de chauffeur mag nog wel wat rijlessen nemen, want hij parkeerde 300 meter verder.

komen de afspraak na

nvt

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.