Goeie levering en goeie kwaliteit

Goede materialen maar slechte levering

De materialen zijn prima in orde, de levering kwam in 3 keer. Laatste levering was vergeten dus kwam veel later. (geen 5 dagen levertijd dus) Service desk was wel vlot met antwoorden en uitzoeken.

Snel geleverd en mooie golfplaat op rol

Helemaal tevreden

Helemaal toppie.

Goede levering door vriendelijke chauffeur. Helemaal toppie!

Laatste bestelling

Mijn laatste bestelling zou op 3 april komen. Ben er voor thuis gebleven. Niks geleverd en niet over gebeld T. Scheper Vledder

Alles zo als afgesproken

Duidelijke en nette afhandeling en levering

Wij hadden golfplaat op de rol besteld voor op de volière, het is precies zoals verwacht en levering ging ook top!

Duidelijke communicatie en goede producten

Een positieve ervaring. De producten werden goed geleverd, de bezorgkosten en tijd werd goed gecommuniceerd ook dat een levering aansluiting Zeeland gemist had en over weekend heen getild zou worden. Voor mij was dat geen probleem Een jaargeleden kreeg ik beschadigde golfplaten thuis, door de bevestigings materialen zaten er gaten. Toen kosteloos vervangen. Goede service

Goede snelle service

Binnen n week werd het geleverd en goed materiaal.helemaal super!

Geen reactie mail ,telefoon niet beantwoord ,ook de chat werd niet beantwoord

Qua prijs en snelheid prima

Hallo, Bedankt voor uw reactie, het lijkt erop dat u even iemand naar uw computer moet laten kijken. We hebben geen gemiste chat of email. De telefoon staat aan als de wachttijden niet langer zijn dan 5 minuten. De chat en email werkt daarom super snel. Met vriendelijke groet, Service team

Best goed, kan beter

Ik had de verkeerde afmeting ontvangen. Na e-mail werd bevestigd dat het een week later omgeruild zou worden. Bij aflevering van de juiste maat zei de chauffeur dat wij het verkeerd besteld hadden. Dat vind ik dan wat minder. Als het zo zou zijn geweest ook niet echt klantvriendelijk om te noemen.

Goedemorgen, Het lijkt ons ook niet zinvol dat de externe bezorger met u de discussie aangaat waar het mis gegaan is. We hopen dat u veel plezier heeft van de juiste golfplaten. Met vriendelijke groet, Service team

Kwaliteit

- Duidelijke website - Goede uitleg/informatie voorziening - Eenvoudig te bestellen - De door mij bestelde golfplaten werden vlot geleverd. - De geleverde golfplaten waren goed verpakt. Kort samengevat: ik ben nu eens een keer heel positief over iets wat ik via internet heb besteld. Kunnen andere websites/internet leveranciers een voorbeeld aan nemen.

duidelijk en komen afspraken na

Heb de golfplaten nog niet gebruikt, maar de levering en bestelling gingen gladjes

Prima product. Goed verpakt.

Levering duurde een paar dagen, maar dat is prima. De artikelen waren goed verpakt.

gewoon goed

duidelijke site , eerlijk , en een zeer nette vriendelijke levering.

Mooie golfplaten snel geleverd

Golfplaten schuurdak polycarbonaat besteld op maandag, en vrijdag al bezorgd. Aardige bezorger heeft zelfs geholpen om deze naar de achtertuin te brengen. Helemaal top.

Levertijd 4x langer communicatie slecht bereikbaar

De levering van de golfplaten werd elke week met een mail uitgesteld. Van 3-5 dagen werd het 4 weken. Elke week op dinsdag een mail met uitstel levertijd 1 week later op donderdag. Communicatie: Geen telefonisch contact mogelijk. Mail geeft geen inzicht wanneer de levertijd echt bekend is. Bij levering geen bericht vooraf wanneer de levertijd is. Na 2 mailtjes dag ervoor reactie dat ik een mail krijg. Nooit een mail met levertijd gekregen. Er werd 1 plaat geleverd wat er 4 moesten zijn. Toen dat werd gezegd werden er nog 3 platen uit de vrachtwagen gehaald. Door onze eigen oplettendheid ging dat goed. Kortom alles wat mis kan gaan, ging mis.

De maat die u bestelde was helaas tijdelijk niet leverbaar. Wij stelde voor uw order te annuleren. We hebben vervolgens 4 emails gestuurd waarin u op de hoogte bent gehouden. Excuses voor het ongemak, en annuleren was dan toch voor u even handiger geweest. Met vriendelijke groet, Service team

Snel en goede communicatie

Snel geleverd en nog sneller antwoord per e-mail. 24 golfplaten liggen nu perfect op onze carport/

Complex

Ja lastig om sterren te geven, de golfplaten zijn prima en materiaal. Nadeel is nabestellen dat een pakketje van bv nog geen 500gram niet gewoon via dhl of PostNL bezorgt kan worden. Nu had ik tekort en zouden de bezorgkosten 30€ zijn voor een klein pakketje..... Ronduit belachelijk Vandaar maar 1 ster. Vriendelijke groet Hester Vreman Doetinchem

Wat vervelend dat u ondanks onze uitleg te weinig bevestigingsmateriaal mee bestelde. We bezorgen dit uitsluitend mee met bestelde golfplaten en extern transport, hiervoor betaald u € 30,- wat eigenlijk al niet kostendekkend is. Na zorgvuldige overweging en evaluatie van verschillende opties moeten we helaas mededelen dat we momenteel niet in staat zijn om de verzendkosten te verminderen. Het alternatief, zoals het verzenden via post en personeel naar het postkantoor sturen, blijkt zelfs duurder te zijn en zou onze operationele kosten aanzienlijk verhogen. Met vriendelijke groet, Service team

Kwaliteit, prima service en levering volgens afspraak.

Goed en smal geleverd

bezorging ging niet zoals overeengekomen was.

Bij het bestellen van golfplaten werd medegedeeld dat dag van levering wordt gemaild, hetgeen inderdaad werd gedaan. In deze info werd tevens vermeld dat een dag daaraan voorafgaande een tijds indicatie wordt gezonden per mail. Dit laatste werd niet nagekomen, geen tijdsindicatie ontvangen. Op dag van levering werd om 0700 uur bij voordeur gebeld! Aangezien wij nog sliepen op dat moment , dit niet gehoord. Later op dag bij verlaten van woning , troffen naast de deur de bestelde houtboutjes , afdeksels en afstandhouders aan. De twee golfplaten lagen in de tuin tegen de voorgevel van huis....!!! Verder waren de bestelde platen qua lengte afwijkend hetgeen besteld was nl. ipv 300cm de ene 320cm en de ander 370cm tevens schuin van een waarschijnlijke grotere rol afgesneden. Golfplaatje voldoet niet aan mijn verwachte kwaliteitsnorm. HELAAS.

Het spijt me te horen dat u een teleurstellende ervaring heeft gehad met de levering van de golfplaten. Dit is niet het niveau van service dat we streven te bieden aan onze klanten, en we begrijpen dat dit erg frustrerend voor u moet zijn geweest. Als u een e-mail stuurt dan gaan we u nieuwe golfplaten leveren, uw klacht is ons onbekend. Met vriendelijke groeten, Service team golfplaatje.nl

Duidelijk website en netjes bezorgt

Goede overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen. Netjes bezorgt.

Snel en goed geholpen.

Afgeleverd met transportschade, maar meteen keuring opgepakt en binnen enkele werkdagen nieuwe golfplaten ontvangen. Bedankt!

alles perfect

bestelling simpel,levering door een zeer aangename man