Slechte kwalitijdt voor veel geld.jammer

Ik ben teleur geteld in de kwalitijdt van de golfplat.prijs een kwalitijdt kloppen nied.

Onze golfplaten verkopen we al meer dan 15 jaar naar ieders tevredenheid. Als de kwaliteit niet goed is dan ontvangen we graag een foto met meer informatie. Dit kan naar [email protected] We gaan deze dan beoordelen en leveren nieuwe platen als deze niet goed zijn. Met vriendelijke groet, Service team

Gewoon zoals je t zelf ook zou willen

Goed verpakt onbeschadigd en okee bij mij afgeleverd en gwoon zoals je t zelf ook zou doen

Super kwaliteit en levering

Netjes in tijdvak geleverd, goede kwalteit/ prijs

Prachtige golfplaten, snelle levering

Snelle bezorging

Makkelijk online te bestellen, Snelle levering, Goede kwaliteit platen, makkelijk met een slijptol in te korten zonder dat het scheurt of afbrokkeld.

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit en goede bezorging

prima en snel

zie boven

Super ben er erg blij mee

Super het was goed ingepakt en ben superblij met de golfplaten en de bezorging was snel

Na enkele dagen goed bezorgd.

Goede kwaliteit. Bedankt

Top, mooi nieuw dak! Thx

Goed product/snelle levering

Goed advies gekregen als ik het nog een keer golfplaten nodig ga ik het zeker hier bestellen

Uitstekend verpakt en snel geleverd. Binnen 3 dagen.

Uitstekend verpakt en snel geleverd. Binnen 3 dagen.

Mooie stevige golfplaten en op tijd geleverd. En snel gelegd met stevige kunststof afstand houders

Voldoende

De golfplaten zien er goed uit en zijn optijd bezorgd maar ze waren niet allemaal even lang zat soms twee centimeter verschil in, en als je er losse onderdelen wilt bijbestellen moet je 30 euro bezorgkosten betalen voor een klein pakje schroeven en doppen,niet klantvriendelijk.

Dankjewel voor deze reactie, het kan inderdaad voorkomen dat wanneer er van twee collies gepakt is een paar cm verschil zit. We kunnen deze platen dan herleveren. Nazenden per post van schroeven is niet wat we doen. Vandaar dat de bezorgkosten gelijk zijn aan de platen. Met vriendelijke groet, Service team

Kwaliteit

Snel en compleet geleverd met juiste bevestigings materiaal.

Doen wat ze beloven

Golfplaat besteld. En ook volgens afspraak geleverd.

Perfect geleverd Helemaal tevreden

Ik kom hier zeker terug

Artikelen goed en duidelijk omschreven en ook zo thuis geleverd gekregen. Top en zeker tot een volgend project

Gewoon goed

Makelijk online te bestellen, levering via track en tracé te volgen. Minpuntje mijn artikel werd bezorgd met een giga vrachtwagen, wel iets wat lastig als je op een woonerf woont. Verder prima/top

Betrouwbare partner

Alles netjes verpakt en compleet op tijd geleverd

Makkelijk en goede ervaring.

Makkelijk en goede service, en duidelijk.

Zeer positief

Goed contact via de appen een snelle bezorging.

Alles exact zoals omschreven en volgens de gemaakte afspraken

goed verpakt, snel geleverd

Goed verpakt, snel geleverd, zeer stevig

Wel op tijd ingeleverd

Het materialen zijn goede kwaliteit. Wat ik wilde die heb ik ge krijgen

Conradweg 10

6835 CS Arnhem