Goed8

Levering prima,maar zou 2dagen voor levering worden gebeld,stonden onverwacht op het aflever adres,daar was dus niemand.chaufeur heeft het prima opgelost

perfect verzorgd pakket !

zoals boven al gezegd is

Goede service, netjes geleverd

2e keer besteld, en net als de vorige keer. Producten netjes geleverd. Vriendelijke chauffeur.

Nvt

Nvt6

Tevreden,maar

Volgens track en trace zou het vrijdag bezorgd worden, maar donderdagochtend vroeg stond het voor de deur, niet aangebeld, gelukkig was het heel, maar ik kon niet voor ontvangst tekenen!

Dat klinkt als een vroege bezorging! Gelukkig dat het product heel was, maar het is begrijpelijk dat je niet kon tekenen voor ontvangst. Misschien een punt om aan de bezorgdienst door te geven voor verbetering. Met vriendelijke groet, Service team

Goede en snelle service!

Hele nette prijs voor zowel de golfplaten als de verzendkosten!

Perfect afgeleverd

Netjes en volgens afspraak geleverd.

Ook telefonisch contact gehad, heel correct, en snelle levering

We waarderen je positieve feedback! Fijn dat het telefonisch contact correct was en de levering snel verliep. Als er in de toekomst nog vragen of behoeften zijn, staan we klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Service team

Alles is goed geregeld.

Makkelijk iets bestellen via de site en binnen een week in huis. Vervoerder laat weten hoeneer ze bezorgen.

Dat klinkt als een vlotte en handige ervaring! Fijn dat de bestelling via de website soepel verliep en dat de vervoerder je op de hoogte hield van het bezorgmoment. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Service team

Mijn artikelen kon ik simpel bestellen en werden zonder problemen geleverd

Het afleveradres is niet met alle navigatiesystemen snel te vinden. Dat werd adequaat met tijdig bellen opgelost.

Fijne, vriendelijke club

Persoonlijke communicatie en oplossingsgerichtheid is super. Fijne ervaring mee gehad. Enige jammere is dat de voorraad van de website niet overeen kwam met de werkelijkheid maar dit is dus netjes opgelost.

Prima product, nu een mooie carport.

Even wat onduidelijkheid mbt lever datum en, hoewel begrijpelijk zou een andere communicatie optie met de transporteur voor mij og een volle ster er bij betekenen.

Zeer tevreden !

Mijn bestelling bij Golfplaatje.nl is naar mijn volle tevredenheid afgehandeld en bezorgd. Ben zeer tevreden !

super service

goede afhandeling van de bestelde golfplaten

Prima golfplaat zelfs makkelijk te bevestigen

Goede kwaliteit, en goede service

keurig gedaan

keurig verpakt en afgeleverd prima materiaal kwaliteit

Toppy dik tevreden

Heel goed geleverd mooi materiaal de vogels zijn er blij mee

Helemaal top!

Golfplaten en bevestigingsmaterialen besteld bij golfplaatje.nl. Goede informatieve site, makkelijk te bestellen en goede prijs t.o.v. andere aanbieders. De bestelling werd geleverd volgens afspraak door een vriendelijke chauffeur. Montage was een eitje en ziet er strak uit.

perfect.

snelle bezorging. beste levering. chauffeur zeer behulpzaam

prima en snelle levering

prima en snelle levering zo te zien goede kwaliteit heb het nog niet verwerkt moet er nog schroefgaten in boren hoop dat ze dan heel blijven

Prima geregeld

Snel geregeld, netjes bezorgd.

Snelle service. Goed verpakt thuisbezorgd.

Tevreden klant.

Duidelijke site en communicatie, snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een tevreden klant.

Levering als toegezegd