Levering als toegezegd

Duidelijke site, snelle levering.

jammer dat er niet op mijn mail is gereageerd over de levering, het was mij onduidelijk of er iemand thuis moes zijn en kreeg hier ook geen antwoord op na 2 mails.

Service

Snelle levering en goed materiaal

Op de site alles makkelijk te vinden. Bestellen en klaar is kees

Duidelijke communicatie. De bezorging op de afgesproken tijd. Enkel de chauffeur mag nog wel wat rijlessen nemen, want hij parkeerde 300 meter verder.

komen de afspraak na

nvt

Snelle en goede afhandeling

Duidelijkheid in alles.

Duidelijk en snel alles geregeld. Enige minpuntje is de ruime tijd van leveren. Dit is nu ochtend of middag. Misschien kan dit een tijd worden van 2 uur.

Prettige website- snelle reactie bij chat en e-mail contact. Product werd netjes verpakt bezorgd.

Super snel en goedkoop

Ik kwam golfplaatje tegen op het internet en na een paar e-mails die snel beantwoord zijn bestelde ik 24 golfplaten polycarbonaat. 3 dagen later in huis. Wij zijn zeer tevreden

Goede prijs, levering zoals afgesproken, geen klachten over dit product.

Een goede prijs kwaliteit verhouding

Ik ben zeer tevreden over het product. De golfplaten zijn van een prachtig hoogglans transparant materiaal. De chauffeur was zeer behulpzaam.

Golfplaten polycarbonaat

Golfplaten voor carport besteld, snel en goed spul.

Herhaaldelijk teleurstellend

Het begin van het process leek veelbelovend, mijn gewenste product was op voorraad, dus besteld en betaald. Daarna kwam bevestiging dat het de week erop zou worden afgeleverd en dat ik nog een bevestiging van ‘exacte’ tijd zou krijgen. Ook deze kwam; tussen 7:00 En 10:00 uur. Braaf wachtend op de levering maar wat anders gaan doen… maar toen na de lunch nog steeds niets was geleverd maar een contact opgenomen met leverancier en vervoerder. Wat bleek? Het product hadden ze helemaal niet!! Hoe dan… waarom alle schijn ophouden? Wie help je hiermee? “Nou meneer dan kunnen we u een zelfde product maar andere maat leveren zonder meerkosten.” Los van al het extra werk aan mij kant, hier toch maar voor gekozen. Week later gaat de telefoon op de afgesproken aflever dag: ja meneer ik sta op adres x maar er is niemand, klopt… dat is het factuur adres…. Uiteindelijk 15 min later wel op correcte adres, krijg je iemand die boos is op ons vanwege verkeerde adres…. Echt kappûh hoor!

Dank voor uw bericht, helaas heeft u hetgeen u hier meld niet bij ons gemeld. De leverancier heeft met u besproken om duurdere producten te leveren voor het zelfde geld en hiermee ging u akkoord. We zien ook dat het factuuradres op uw order gelijk is aan het afleveradres. Met vriendelijke groet, Service team.

Goed.

Goed materiaal. Levering volgens planning.

Tot volle tevredenheid weer (derde keer) polyestergolfplaten gekocht

Mijn eerste bestelling al lang geleden (2006!), maar nog steeds positie over de levering en het geleverde!

Snel geregeld

Ik heb een partij golfplaten inclusief bevestigings materiaal besteld. Ik kreeg bijna direct confirmatie en direct daarop de datum waarop het geleverd zou worden. Vervolgens ook zoals aangegeven afgeleverd. Netjes en snel.

Zeer goeie service

Wij werden zeer goed geholpen door de klantenservice om onze juiste producten te bestellen. Correcte en snelle service.

Supersnel en goedkope

Goedkoopste golfplaat en prima kwaliteit, vriendelijke bezorger en meest belangrijke was dat de golfplaten binnen een week bezorgd zijn. Laat de winter maar komen, wij zitten lekker onder ons afdek/serre.

Goede en snelle service.

Goede en snelle service.

Afspraak is afspraak.

Snelle levering en komen hun afspraken na. Vooraf word je gebeld dat de bestelling onderweg is. De volgende bestelling zal ik zeker daar weer plaatsen.

Goede afspraken. Prima service.

Ben zeer tevreden met mijn bestelling.

Ben zeer tevreden over mijn bestelling van Golfplaatje. Mijn vragen werden zeer snel beantwoord en de golfplaten waren keuring netjes verpakt en werden bezorgd door een vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering. Fijne webshop

Snel bezorgd, door een vriendelijke bezorger