Ben zeer tevreden met mijn bestelling.

Ben zeer tevreden over mijn bestelling van Golfplaatje. Mijn vragen werden zeer snel beantwoord en de golfplaten waren keuring netjes verpakt en werden bezorgd door een vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering. Fijne webshop

Snel bezorgd, door een vriendelijke bezorger

Snel, keurig verpakt, op tijd zoals aangegeven bezorgt.

Snelle levering: alles in orde

Goede waar voor weinig geld

Juiste prijs en houdt zich aan afspraken

15% goedkoper dan reguliere bouwmarkt. Goed te bereiken via chat en na-bestelling keurig toegevoegd aan de hoofdbestelling .

prima webshop. ik kon alles vlot vinden en de bestelling goed plaatsen. vervolgstappen werden duidelijk gecommuniceerd en de bestelde goederen (golfplaat op rol) binnen de gecommuniceerde termijn bezorgd.

Gemakkelijk te bestellen en super snel geleverd. Het materiaal was zorgvuldig ingepakt

Alles klopte, dus 5 sterren.

Op tijd geleverd materiaal zoals gewenst

Binnenkort plaats ik weer een bestelling zeer tevree

Prima, goede communicatie

Op tijd geleverd. Naar behoren.

prima levering zonder gedoe

gevarieerde bestelling goed en snel geleverd zonder defecten

vlotte levering van een prima product

zie boven; alles in 1 zin!

Alles klopt

Op maandag besteld op dinsdag geleverd top service. Voor de derde keer besteld en dat zou ik altijd blijven doen. Mvg natasja

Goed geregeld

Ik had gevraagd naar platen op maat wat eigenlijk niet kon, maar ze hebben het toch gedaan dat vond ik top. Alles bij geleverd wat moest.

Uitstekende kwaliteit

Een goede service en bezorgig materiaal van hoge kwaliteit

Damwand golfplaatjes besteld. Kreeg langere golfplaten als besteld,maar geen probleem. Ze moesten toch op maat gezaagd worden. Levering was keuring in het juiste tijdvak.

Dubbel

Ik heb diverse keren gemaild over de levering van een polycarbonaatplaat. Uiteindelijk zou de plaat op vrijdag 4Augustus worden geleverd. Ik heb de hele dag vrij genomen omdat van te voren niet gezegd kon worden welk dagdeel de plaat word geleverd. En omdat als je niet thuis bent dat dan de volgende keer weer bezorgkosten moet betalen. Dat ik Donderdag thuis kwam van mijn werk was de plaat al geleverd..mooi op tijd dank daarvoor. Maar jammer van mijn vrij genomen dag. Communicatie kan beter.

Levering erg snel

Een vriend van ons had ook bij jullie besteld en die belde van pasop levertijd is nu 10 dagen maar we ontvingen de bestelling binnen 3 dagen TOP

Prima product.

Mooi product, en precies op tijd afgeleverd.

Gewoon goed

. Golfplaten besteld, werden netjes ingepakt geleverd. Kwaliteit plaatjes ook goed.

Makkelijk en snelle levering.

Een snelle levering en je hebt een goede keuze om te kiezen.

Niet zo tevreden

Golfplaten waren van rol geknipt (gescheurd) maar verre van netjes recht.

Goedemorgen, we hebben geen klacht van u ontvangen, nu wel via dit platform. Stuur even een email met foto's en dan zorgen we dat dit netjes opgelost gaat worden. Ik vermoed dat u einde van de rol ontvangen heeft en dat daar de medewerker niet naar heeft gekeken. Met vriendelijke groeten, Service Team

Snelle service en goede materialen

Ik heb een golfplaat op rol besteld en ik zie nu wel de voor en nadelen van op rol en losse platen. Desondanks super blij met de levering. De instructies zijn duidelijk en de levering was sneller dan verwacht.

Snelle levering, zeer vriendelijke en sympathieke chauffeur.

Conradweg 10 6835 CS Arnhem

026 -323 29 18