Damwand golfplaatjes besteld. Kreeg langere golfplaten als besteld,maar geen probleem. Ze moesten toch op maat gezaagd worden. Levering was keuring in het juiste tijdvak.

Dubbel

Ik heb diverse keren gemaild over de levering van een polycarbonaatplaat. Uiteindelijk zou de plaat op vrijdag 4Augustus worden geleverd. Ik heb de hele dag vrij genomen omdat van te voren niet gezegd kon worden welk dagdeel de plaat word geleverd. En omdat als je niet thuis bent dat dan de volgende keer weer bezorgkosten moet betalen. Dat ik Donderdag thuis kwam van mijn werk was de plaat al geleverd..mooi op tijd dank daarvoor. Maar jammer van mijn vrij genomen dag. Communicatie kan beter.

Levering erg snel

Een vriend van ons had ook bij jullie besteld en die belde van pasop levertijd is nu 10 dagen maar we ontvingen de bestelling binnen 3 dagen TOP

Prima product.

Mooi product, en precies op tijd afgeleverd.

Gewoon goed

. Golfplaten besteld, werden netjes ingepakt geleverd. Kwaliteit plaatjes ook goed.

Makkelijk en snelle levering.

Een snelle levering en je hebt een goede keuze om te kiezen.

Niet zo tevreden

Golfplaten waren van rol geknipt (gescheurd) maar verre van netjes recht.

Goedemorgen, we hebben geen klacht van u ontvangen, nu wel via dit platform. Stuur even een email met foto's en dan zorgen we dat dit netjes opgelost gaat worden. Ik vermoed dat u einde van de rol ontvangen heeft en dat daar de medewerker niet naar heeft gekeken. Met vriendelijke groeten, Service Team

Snelle service en goede materialen

Ik heb een golfplaat op rol besteld en ik zie nu wel de voor en nadelen van op rol en losse platen. Desondanks super blij met de levering. De instructies zijn duidelijk en de levering was sneller dan verwacht.

Snelle levering, zeer vriendelijke en sympathieke chauffeur.

Top geregeld

Goede ervaring en snelle levering

Levering is goed gelukt

Ik heb er nog niks mee kunnen doen omdat ze nog met werkzaamheden bezig zijn die moet ik afwachten . Bij de bestelling had ik het fijner gevonden om telefonisch hulp en advies te krijgen. Vis de chat is het hopelijk uiteindelijk ook gelukt moet nog kijken of het past. En ik had wat meer uitleg willen hebben over de afstandhouders, maar ben verder wel netjes geholpen.

Kleur was beduidend lichter dan op de site

Goede service, snelle levering en goede communicatie.

Veel krassen/ beschadigingen op doorzichtige golfplaat

De helder doorzichtige golfplaten die ik heb besteld hebben veel krassen. Bij zulke producten zou je eigenlijk een beschermfolie moeten toepassen zou ik verwachten.

Bedankt voor uw melding en vervelend dat er krassen op de plaat aanwezig zijn. We hebben even onze E-mail erop nagekeken, maar wij constateren geen melding van schade. Wanneer u ons een foto stuurt en aangeeft hoeveel platen er beschadigd zijn dan leveren we hiervoor nieuwe. Met vriendelijke groeten, Service Team

Snelle en goede levering

Platen netjes en snel geleverd.

goed product snelle levering

Veel keuze, veel verschillende maten wat het erg makkelijk maakt, snelle levering.

Simpel besteld lekker snel geleverd enorm veel keuze

Simpel besteld lekker snel geleverd enorm veel keuze

Goede kwaliteit goede service

Goede kwaliteit , vriendelijk en behulpzaam personeel bij afhalen golfplaten

tijdig geleverd en duidelijke webshop

Snel geleverd en duidelijke info over product en leveringsdatum.

Geweldig.

Duidelijke website en vestel proces. Daarna goed op de hoofre gehouden van de levering. Ook het contact met bezorgdienst was goed. Prima service.

Prima materiaal, prima levering.

Overzichtelijke website, ruime keuze, goed verpakt.

Snel besteld. Wel wat lang wachten op de bezorging

Snel besteld. Wel wat lang wachten op de levering....

Dankjewel voor jouw feedback, in verband met hemelvaart was de leverdag een dag later, onze excuses daarvoor. We hebben deze dag geen transport gehad. Met vriendelijke groet, Service team.

Top geregeld

Alles netjes afgeleverd

Prima service en goed advies

Eenvoudig bestellen, goed advies en prima levering. Achteraf nog veel meer informatie gevonden op de website wat ook handig was. Enige is dat ik de informatie over het opslaan van de golfplaten iets te laat was. Verder geen probleem aan overgehouden. Dus een dikke 9.

Vlotte levering

Vlotte en snelle levering. Behulpzame chauffeur.

Conradweg 10

6835 CS Arnhem