Wat een gemak

Bij de voorbereiding van onze vakantie in Frankrijk veel gemak gehad van deze site. Is een aanradertje !!!

Erg gemakkelijk

Handige app

Handig om op deze manier een leuke tussenstop te vinden

Goede hulp bij reizen

Ik heb veel aan deze site als ik moet reizen voor mijn werk en onderweg een overnachting nodig hen.

Reizen makkelijker

Fijn dat je niet heel internet af hoeft te struinen voor een overnachting onderweg. Je tikt gewoon je route in en de site geeft dan suggesties waar altijd wel een paar goede tussen zitte

Blij met deze site

Dit is nou een site die reizen een stuk makkelijker maakt. Je kan heel makkelijk en snel een leuk hotelletje vinden voor onderweg wat normaal best tijd kost. Ik ga dit vaker gebruiken bij vakanties.

Prima site

Handige hulp bij het plannen van de reis

ik heb gebruik het altijd voor plannen van vakantie

voor de vakantie gebruik ik tussenstop.com altijd om een leuke overnachting onderweg te vinden

Prettige site

Zeer makkelijk een goede overnachting kunnen vinden

geweldig en gemakkelijk.

Al diverse malen mijn bestemmingen gevonden. Ook met verrassende resultaten

Makkelijk

Duidelijk

Het werkt perfect! We hebben tot nu toe altijd nog een perfect hotel gehad precies op de helft van onze reis!

Top site makkelijk

Lekker to The point waar je wilt zijn.

Super handig

In een paar minuten tijd een heel leuk hotel gevonden langs de route met tussenstop.com, dank u

Slecht

Gebeurt niets

Verwachtingsvol, maar helaas......

wat mijn voorganger al aan gaf, er gebeurt niets

Goed geholpen en makkelijk geboekt

Bedankt het was makkelijk om een leuk hotel te vinden langs de snelweg. Ik heb er zin in groeten

Opent niets als je al je gegevens hebt ingevoerd

Na de druk op de groene button gebeurt er niets meer. Zowel op de app als online, terwijl ik een werkende internet verbinding heb.

Camping resultaten kloppen voor geen meter

De app berekent voor mij een tussenstop in La-Roche-de-Glun (Zuid-Frankrijk). Vervolgens krijg ik het Bookings scherm waar ik handmatig nog eens de bestemming moet invullen en toont Eurocampings resultaten in 5 verschillende locaties variërend van La-Roche-en-Ardenne (België) tot La Manga in Spanje (de verkeerde kant uit) en een aantal willekeurige campings verspreid over Frankrijk met 'Roche' in de naam. Alleen Expedia en Hotels.com geven zinvolle resultaten. Net niet helemaal nutteloos dus.

Goede ervaringen al jarenlang

Ik maak al een aantal jaar gebruik van de website en ik heb goede ervaringen met de overnachtingen onderweg. Ga zo door

Ziet er goed uit

Handig tijdens t plannen van de reis

Aardige website

Handige zoek- en plantool

Pluspunten

Altijd een goede ervaring gehad met Tussenstop. Zeer handige website voor mensen zoals ik. Groot fan en dat allemaal gratis. Jullie krijgen een 4.5, er is altijd ruimte voor verbeteringen.

Blijven doorgaan met het gratis advies.

Kiyoh Bewertungen