Prima!!!

Heel hartelijk dank voor de goede service en vriendelijkheid. Ik heb een paar dagen gewacht alvorens een reactie te geven omdat het ondergoed (Schiesser herenslip maat 7) er minder 'stevig' uitzag dan ik dacht. Na wassen bij 40 graden, en na dragen en weer wassen bij 75 graden bleek dat mee te vallen. Met vriendelijke groet en tot een volgende gelegenheid. P.S., Akkoord met gebruikersvoorwaarden? De gebruikersvoorwaarden zien er nog 'steviger' uit dan het ondergoed. De hoeveel die je moet lezen is niet te doen. Uw firma Van Gemert vertrouw ik zeer zeker.

Snelle levering, goede service.

Prima ervaring. Snelle levering, zelfs in corona tijd! Netjes verpakt, bestelling voldeed aan mijn verwachtingen.

Ondergoed zit prima

Fijn ondergoed en snel geleverd.

Ondergoed van goede kwaliteit en pasvorm.

makkelijke site, snelle levering

Als ondergoed goed zit, wil je bij een nieuwe bestelling meteen naar je favoriete stukken. De site zorgt ervoor dat je deze makkelijk en snel vindt. Daarna is de levering van je bestelling al net zo snel.

Goed kwaliteit en super snelle bezorging

Goed bevallen ga voortaan altijd hier bestellen.

Snel en goed geleverd

Positief

duidelijke website en goede service

goede ervaring vanaf 1e bestelling met correcte levering!

Heren Pyama's van Paul Hopkins, prima prijs/kwaliteit verhouding

We hadden 3 heren pyama's besteld van Paul Hopkins. Keurig op tijd geleverd. (Ruime keus op de website, erg fijn) Maten waren goed.

Zowel aan de marktkraam, als aan de telefoon, je word ALTIJD netjes te woord gestaan. Ook als je advies vraagt, geven ze die, leggen goed uit, en ik krijg ook altijd het gevoel : DE KLANT IS KONING! Ik kom er graag!!! En koop voor ons hele gezin het ondergoed bij deze vakmensen.

Alles netjes geleverd en op de afgesproken tijd

Alles netjes geleverd en op de afgesproken tijd

Ze zijn in een woord fantastisch om te dragen, soepel, stevig.

Gemakkelijk en overzichtelijke site !

Snelle service goede levering!

Alles is prima gegaan

Ik bestel het ondergoed wat ik altijd heb. Dus er is niet veel wat er fout kan gaan.

Ruime keuze goed advies

Netjes afgeleverd conform afspraak.

Snelle levering, voldoende keus, past goed, bekende kwaliteit

Super afhandeling en voor herhaling vatbaar

Zeker in deze tijd van corona. Gelukkig zijn de grenzen dan niet gesloten. Was er erg blij mee.

Goede snelle betrouwbare afhandeling

Netjes en corekt.

Prima kwaliteit en snelle levering

Is van goede kwaliteit en pasvorm

Vlotte afhandeling van de bestelling

Prima en snelle levering

Ik heb al vaker besteld bij Van Gemert Ondermode, altijd is de levering snel en de keuze- en voorraad is ook prima! Prijs kwaliteit verhouding ook goed.

Prima kwaliteit

Goede kwaliteit en zit als gegoten.