goeie webwinkel, altijd netjes en snel geleverd.

Hier kun je rustig bestellen.

Niks mis mee

Goede website, snelle verzending, produkt is goed van kwaliteit en zit heerlijk.

Fijne winkel

Makkelijk artikelen te vinden en snel en correct bezorgd.

correcte levering, product was binnen de verwachtinggen

het was een cadeau, persoon was heel tevreden

Netjes afgehandeld

Ik heb al vaker bij van Gemert besteld , maar deze keer is het heel erg anders in Nederland bezorgd. Contact opgenomen met van Gemert en meneer heeft de volgende dag alsnog mijn bestelling naar het goede adres gestuurd.

Heel klantvriendelijk!

Ze doen er alles aan om je bestelling zo snel als mogelijk te leveren. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn dan wordt er contact met je opgenomen per mail of telefoon. Dat is heel fijn en erg klantvriendelijk. Geleverde producten zijn altijd prima in orde en er is een ruime keuze.

Snelle levering en goede kwaliteit

Heren ondergoed perfecte pasvorm van zeer goede kwaliteit. Volgende keer weer hier

Zending goed ontvangen

het artikel is prima en voldoet aan de wensen

Fijn ondergoed

VanGemert is mijn vaste ondergoed leverancier, komt afspraken goed na.

Snelle en goede service.

Snelle en goede service en kwaliteit.

Goede site en snelle service

Gewoon makkelijk en snel geleverd

goed bevallen

alles naar wens

Prima pasvorm

De aankoop kan in verschillende kleuren. Dat vind ik prettig.

Snel en probleemloos

Nu voor de tweede keer besteld, en net als de vorige keer ging alles goed: orderbevestiging, betaling, versturing. En voor een aantrekkelijke prijs, helemaal prima.

Vlotte levering, goede kwaliteit

Vlotte levering, mooie kwaliteit

Prima Service!!

Alles zoals altijd prima verlopen!!

Snelle levering en goede service

zit comfortabel

En mooie combinaties mogelijk.

Mooi en fijn ondermode.

Alleen jammer dat je niet van alle kleuren onderbroeken er ook dezelfde kleuren hemden zijn.

Goede kwaliteit valt wel groot uit ik zou een maat kleinere pakken

Zoals altijd is de bestelling prima verzorgd

Altijd weer lastig om te kiezen maar wat ik wilde was op voorraad. Goede communicatie en snelle levering

Van Gemert levert kwaliteit.

Ook al woon ik in Bulgarije ik blijf mijn Racky ondergoed bij van Gemert bestellen als ik even in Nederland terug ben Met vriendelijke groet Hélène Osendarp

Goede service, fijn ondergoed.

Super goed in Ondermode

Er was iets geleverd in de verkeerde maat en een slip was naadje los ik heb alles teruggestuurd. 1 nieuwe boxer besteld Ik werd netjes gebeld of dat juist was.

Stipdonk 46

5715PD Lierop