Fantasties

Snelle levering , prachtig ondergoed . Netjes verpakt .

Erg goed

Goede Servië

Perfect !

Weer een bestelling geplaatst en zoals gebruikelijk hele snelle levering en super kwaliteit !

Snel en alles netjes verpakt

Te grite prijsstijging

Het ondergoed wat ik al jaren bestel is Opeens erg duur geworden. Te grote prijsstijging.

Duidelijke communicatie

Ik koop graag aan de kraam op de markt. Vriendelijke bediening. Dit is mijn eerste bestelling via de “digitale” kraam. Ook duidelijk en de menselijke vriendelijkheid denk ik erbij.

Geweldig goed

Makkelijke site. Eenvoudig te bedienen

Goede kwaliteit voor redelijke prijs

Zitten fijn

altijd fijn contact en goede service

Altijd fijn contact en goede service

super

Ik heb vele malen bestellingen geplaatst bij van Gemert Ondermode. Keurig op tijd en correct afgeleverd, maar ook telefonisch contact met deze firma, verloopt uitstekend

Goede service en kwaliteit.

Alles was op voorraad!

Overzichtelijk en genoeg keuzes

Hele goede kwaliteit

Alle artikelen zijn van goede kwaliteit en worden zeer snel en goed verpakt verzonden. Erg fijn om hier te gaan webwinkelen. Ik kom hier graag, de website is duidelijk en ik weet al van tevoren dat de kleding van goede kwaliteit is.

Fijne snelle en flexibele service.

Direct telefonisch contact. Ik mocht omruilen in Lierop bij het magazijn. Dat kwam goed uit omdat ik daar na mijn werk langs kom. De broekjes bevallen goed. Ik denk dat de maatstelling M voor maat 40 niet klopt. Dan is L meer passend. E-mail tanja0402.vos@gmail.com

BEDRIJF VAN DE OUDE STEMPEL MET DE DINAMIEK VAN 2025

Van Gemert heeft een assortiment wat voor iedere bezoeker dat bied wat hij of zij zoekt in onderkleding. De site van van Gemert is makkelijk bedienbaar. de afwerking van een order is correct snel en betrouwbaar. de informatie die u krijgt omtrent de gang van zaken van uw order is ruim voldoende en als je vragen over het product hebt krijg jij direct antwoord van iemand die van de hoed en de rand weet . kortom van Gemert Onderkleding is mijn favoriet.

Keuring geleverd

Goed passend en juiste kwaliteit

Goed ondergoed

Heel fijn en goed ondergoed. Goede kwaliteit.

snelle levering, goede service.

Producten die ik besteld had waren niet allemaal op voorraad. Prima op de hoogte gehouden en met een dag vertraging geleverd. 1 stuk had het verkeerde maatlabel Kunnen zij niets aan doen. Netjes opgelost geen gezeur of vragen.

Allles naar wens

Prima service en goede prijs kwaliteit verhouding.

Comfortabel

Ik heb dit model dames short al jaren en ze zitten zo comfortabel dat ik geen andere meer wil.

Geweldige service

Je wordt netjes en vriendelijk te woord gestaan. Ik kreeg zelfs 2 stuks omdat mijn product in de opruiming kwam voor de helft van het geld.

Goede kwaliteit

Prima pasvorm.

Goede en snelle service, van producten van zeer goede kwaliteit!

Positieve ervaring, zal hier vaker gebruik van maken.

Snelle levering en product is zoals omschreven.

Prima, voor een volgende bestelling ga ik hier gewoon weer naar toe.

Zoals voorheen, heel goed!

zoals ook mijn vorige ervaringen, was deze ook weer uitstekend. Dit geldt zowel voor de kwaliteit als voor de service.