Snelle levering en fijn ondergoed

De slips had ik al eerder gekocht en vind ze nu bij van Gemert. Ze zijn zelfs goedkoper dan waar ik ze eerst kocht. Fijne kwaliteit.

Ruime keus snelle levering.

Pyama was slecht genaaid. Naad los van het jasje en broek.

Vond de pyama heel slecht gestikt. Naden waren los, niet genaaid. Vanwege sinterklaas kon ik het niet terug sturen, dus heb ik het zelf genaaid. Was een hele slechte begin van jullie bedrijf.

Snelle behandeling van bestelling.

Op zaterdag besteld (in drukke periode). Op maandag bestelling af kunnen halen op markt.

Goede en persoonlijke service

Ik had de verkeerde maat besteld,,e-mail erachter aan en het werd gelijk opgelost!

Helemaal top Mooie kwaliteit Attent kadootje

De Beerens I shirts zijn geweldig blijven lang goed in de was en de droger.

Voordat ik deze T shirts kende was het knudde een keer fijne gehad maar daar betaalde ik dan ook voor. De Beerens T-shirts zijn betaalbaar zitten lekker en zijn lekker lang.

Snelle levering, goede kwaliteit

Eindelijk de juiste pyama voor oma.

We hebben stad en land afgezocht naar een mooie en lekker zittende pyama voor oma, 82 jaar. Gelukkig hebben wij die gevonden bij Van Gemert. Mooie pyama, goede kwaliteit, betaalbaar en super snel geleverd. Een volgende keer hoeven we niet meer te zoeken en gaan we direct naar Van Gemert.

mooie Pyama goede pasvorm

Goed product

Gewoon goed

Alles precies ontvangen zoals besteld, gewoon goed ondergoed.

Prima, snelle bezorging

Goede kwaliteit, snelle bezorging en in overleg wijziging bestelling vanwege uitverkocht item. Top winkel!

Goede service, goede kwaliteit

Top!!!!

Snelle levering en zeer goede kwaliteit ondermode

Dik tevreden!

Prima ontvangst pakket, goede kwaliteit en pasvorm van pyama.

heel goed

prachtig

Prima internetwinkel met keuze uit kwaliteit ondermode.

Het bedrijf presenteert zijn mode in duidelijke weergave met aantrekkelijke prijzen voor merken ondermode. Eenvoudige bestel wijze en snelle levering dus gewoon een goede en betrouwbare internet winkel welke kwaliteit levert.

Retour snel geregeld Duidelijke website Omruilen van artikelen ook erg fijn dit is mijn ondergoed fantastische slips goede kwaliteit en pasvorm ♥️

Ik bestel al jaren het ondergoed voor mijn gezin bij Van Gemert. Altijd tot volle tevredenheid.

Prima shirt

De bestelling is snel geleverd.

Te grote maat besteld. De omruiling verliep voorspoedig. Goede service.

Snelle en correcte behandeling en aflevering

Ken van Gemert al heel lang. Mensen zijn altijd correct en beleefd. Denken mee in keuze en bestellen.

Goeie kwaliteit en bestelling werd ook erg snel geleverd

Snelle levering,netjes verpakt en altijd n leuke attentie bij iedere bestelling