Lang gezocht toch gevonden

Prima webshop

Ik heb Avet ondergoed besteld via van Gemert Ondermode. Fijne wbshop, snelle levering, duidelijke communicatie, groot assortiment. Het ondergoed van Avet vind ik erg fijn.

Goede kwaliteit en pasvorm

Een goede kwaliteit en pasvorm. Zit comfy! En een rappe levering, altijd prettig..

Mooie pasvorm, super kwaliteit

goed en heel snel

bestelling kwam sneller dan verwacht

Prima zaak

Mooie kwaliteit spullen. Snelle levering. Jammer dat de onderbroeken erg klein uitvallen.

Fijn ondergoed

Heb nu al een paar keer wat besteld maar echt super fijn ondergoed. Goede kwaliteit. Service is prima.

Geweldig geholpen bij omruilen

Had 4 broeken besteld gelijk gebeld hierover dat er maar eentje op voorraad was. Omgeruild voor andere pyamabroeken. Deze snel ontvangen!

Heel snel alles afgewerkt

Goede en mooie kwaliteit en snel en netjes verpakt geleverd.

Gevraagd om spoedige verzending, en dat maken ze ook waar.

Na telefonisch gesprek pakket opnieuw opgestuurd door Van Gemert. Nadat DPD het had geretourneerd, omdat ze het pakket zo genaamd niet konden afleveren! Klets! Van Gemert was heel behulpzaam en heeft mij goed geholpen om het probleem op te lossen. Mijn dank hiervoor.

Ben heel tevreden

Netjes correct snel....

Super snelle levering, super kwaliteit, Ben heel tevreden,

Mooie kwaliteit en snelle levering.

Goede pasvorm en mooie kwaliteit.

Snel, goedkoop en prima kwaliteit

Duidelijke site, ruime keuze van het merk (Gentlemen) dat ik nergens meer kon vinden. Bestelling kwam snel en op de afgesproken tijd. Helemaal prima!

Goede kwaliteit en snelle levering

Voor herhaling vatbaar

Al vaker iets besteld iedere x supersnelle levering en netjes verpakt met als extra n handig notitieblokje

Perfect, zowel kwaliteit als levering!

Goede levering en perfecte kwaliteit!

Prima pasvorm

Heel erg tevreden

Fantastisch ondergoed

Fantastische slios heb ze al meer dan 20 jaar , gaan superlang mee Goede kwaliteit

Stipt en vlot.

Top kwaliteit en vlotte service

Altijd goede kwaliteit van ondergoed, duidelijke webshop en eenvoudig te bestellen.

bestelling is er nog niet

Tot nu toe meerdere pogingen gedaan. 1e poging; we waren niet thuis. pakket weer meegenomen 2e poging; mail bericht ontvangen voor dag later. Er is niemand geweest (blijkt ook uit camerabeelden) 3e poging is vandaag (maandag 29 april); we wachten af. Verbetervoorstel: geef in de bestelmodule de keuze om het pakket bij een afhaalpunt op te halen (zoals NL Post dat doet..) Deze week telefonisch kontakt opgenomen met Van Gemert (bedrijf is telefonische goed bereikbaar) en het probleem besproken. In overleg is de bestelling nogmaals verzonden; nu naar een afhaalpunt. De bestelling is inderdaad naar het DHL afhaalpunt verzonden en heb deze de volgende dag opgehaald. Dus na tevredenheid opgelost.

goede service, superkwaliteit en heerlijk te dragen!

Al jaren een vaste klant bij Van Gemert wat betreft dit ondergoed! Wil gewoon geen andere meer.

Stipdonk 46 5715PD Lierop

31 (0)653353468