Overzichtelijke internetsite en goede producten

Snel op de site gevonden wat ik wilde hebben en binnen enkele dagen thuisbezorgd

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit en snelle bezorging

zeer tevreden

Goed, vriendelijk en netjes geholpen

Ik had een foutje gemaakt in de bestelling. Heb daarna een mail gestuurd en het was zonder probleem opgelost. Super service

Prachtige kwaliteit, heerlijk draag comfort.

Ze zitten lekker Gaan lang mee Goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Goed ondergoed

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Bestellen....makkelijk Betalen...... makkelijk Bezorgen.....snel en op tijd Prijs-Kwaliteit....prima

Vlugge levering en is eerlijk Een artikel niet op voorraad en gelijk het geld terug gestort gekregen

Groot assortiment,prima service.

Makkelijk bestellen bij Van Gemert,eerlijk bedrijf,goede bezorging! Zeker aanbevolen.

Duidelijke communicatie

Mijn pakket werd iets later verstuurd, maar dat werd netjes gemaild.

Goede kwaliteit

Veelkeuze in goede kwaliteit ondergoed. Zeer tevreden .

Klantvriendelijk en snel!

Heel erg goed

Ik heb al een paar keer bij jullie onderbroek gekocht

Alles perfect afgeleverd , topkwaliteit . En zéér snel !!! Bedankt . en zeker tot nog eens .

GROTE KEUS EN SCHAPPELIJKE PRIJS

UITGEBREIDE KEUS IN PRIJZEN EN MODELLEN. SNELLE LEVERING EN MOGELIJKHEID TOT ACHTERAF BETALEN.

Prima levering

Prima geleverd. Artikelen goed tot super goed. Blijft altijd lastig online het materiaal in te schatten.

Goede spullen en snelle bezorging.

Wandelstokken besteld. Zitten erg lekker en precies goed. En snelle bezorging.

Gewoon uitstekend

Goede producten. Snelle levering. Redelijke prijzen en als er iets niet op voorraad is wordt er goed gecommuniceerd. Vroeger kwam ik op de markt maar door verhuizing dus online. Zeer tevreden nog steeds.

Prima ondergoed. Heb ik al jaren

Goede kwaliteit en hoed zittend

Solide en snel, altijd goede ervaring!

Vlug en snel bestellen, heel prettig, af en toe bestel ik weer een stapeltje, ook voor de kinderen, gaat altijd prima.

goede kwaliteit en snelle levering.

na jaren op de markt in Oss ondergoed gekocht nu via de website besteld. Goede en snelle levering.

Prima.

Levering duurde iets langer door storing DHL. Verder erg tevreden met mijn aankoop. Mooie kwaliteit met mooie pasvorm.