Filters

7

Fijn ondergoed dat voor mij geschikt is.

Een minpuntje: Bij het verpakken gaat iets niet goed. Ik bestelde de 5 Beeren dames shorts Elegance in de kleur 'huid'. Staat ook op de bon. Op de 5 verpakkingen zat echter een sticker welke de kleur 'ivoor' aangaf. Bijna had ik het geheel terug gestuurd. Ik bekeek de inhoud en vergeleek de shorts met wat ik nog in de kast heb liggen. Gelukkig, de kleur is echt 'huid' en niet 'ivoor'. Verkeerde sticker op het zakje geplakt? Neemt niet weg dat ik een volgende keer weer bij u zal bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed en snel

correcte behandeling: goed, eerlijk, vrij snel altijd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, goedkoop en goed verpakt

De levering was snel. De prijs was lager dan bij andere aanbieders. De verpakkingsdoos was van de juiste grootte en niet absurd groot zoals tegenwoordig vaak gebeurt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prime producten en prima service

Koop al jaren ondermode bij van gemert

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima kwaliteit en snelle levering.

Dames Pyjama, Slipjes en sokken zijn van een goede kwaliteit katoen en prijs/kwaliteit is goed. Bezorging DHL in vergelijking met PostNL zou beter kunnen over info tijd aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne stof

Ik heb een hemdje met kant gekocht. Mooi hemdje en fijne zachte stof.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte pasvorm

Na vele jaren zitten de hemden nog lekker

  • Aanbevelen? Ja
8

Precies het produkt wat ik zocht

Fijn draag comfort; prijs is nogal aan de het ge kant

  • Aanbevelen? Ja
7

Na een paar dagen, alles keurig geleverd.

Na een paar dagen, alles keurig geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit en netjes vlot geleverd

Goede kwaliteit en netjes vlot geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette en verzorgde levering

Gekochte artikelen zijn naar tevredenheid. Nette en verzorgde levering. Levering te volgen via link.

  • Aanbevelen? Ja
10

Totaal geen problemen

Prima. Goede website. Snelle levering. Er zit altijd een pen en kladblokje bij. Leuke service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitgebreide collectie en zeer snelle levering

Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle en correcte levering van een goed product

Online bestelling snel en correct geleverd. Product is van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede producten en snelle levering.

De bestelling is goed en netjes verpakt. Levering wordt goed door gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Zending zag er verzorgd uit. Tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Veel keus, snelle levering.

De site is heel duidelijk en alles is heel makkelijk te vinden. Nadat ik telefonisch contact zocht kreeg ik gelijk ook een goed antwoord op mijn vraag. Artikelen zijn goed verpakt en snel verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service en goede kwaliteit

gebruiksvriendelijk om te bestellen en snelle goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed en zeker voor herhaling vatbaar

Zeer snelle en correcte uitvoering van mijn bestelling van harte aanbevolen.

  • Aanbevelen? Ja
8

een goed zittende warme pyama!

Ik ben er erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelde artikelen naar wens en snel geleverd

Bestelling vlot afgehandeld en artikelen geheel naar wens?

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle verzending. Perfect verpakt

Mooie website overzichtelijk. Snelle verzending na plaatsing bestelling

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede service, pasvorm alleen niet voor iedereen geschikt

Ik ontving de bestelling keurig op tijd alleen bij het passen viel al gelijk op dat de pasvorm te strak was, in ieder geval strakker dan ik gewend ben bij medium. Ik heb het product vervolgens makkelijk mogen ruilen, zonder veel rompslomp, voor een maat groter. De klantenservice is dus prima. Bij het passen van de maat groter kwam alleen al snel aan het licht dat het probleem niet de maat is, maar de pasvorm: deze is helaas gewoon niet geschikt voor mannen met een groter/meer gespierd achterwerk. Dus: zeer tevreden met de klantenservice, maar ontevreden met het product

  • Aanbevelen? Nee
10

Een goede ervaring medewerking van de organisatie

Bedankt voor de hulp de overschrijving van de bank was niet gelukt en het pakje is opgestuurd en de betaling heeft achteraf plaats gevonden een goede service groet mw Ariens

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Stipdonk 46

5715PD Lierop

31 (0)653353468

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.