Zeer slecht

Ik had schoen besteld, moest steeds op de website kijken hoe ver de schoen al waren naar 6 dagen nog steeds geen schoenen binnen en geen bericht dat er iets mis is gegaan bel ik naar de klanten service, legde ik uit dat de schoenen de nog steeds niet waren kreeg in een antwoord oja dan komen ze niet meer binnen dan zijn ze niet op voorraad. Vind het jammer dat je niet de op hoogte wordt gesteld maar ook geen mailtje of wat dan ook krijgt dat ik de schoenen nooit binnen zou krijgen!!

Schandalig

schoenen online besteld en betaald. Mail gehad dat ze mijn bestelling ontvangen hebben en nog geen 3uur later een nieuwe mail dat ze het product niet op voorraad hebben vraag me echt af hoe zoiets kan. Ben benieuwd wanneer ik mijn geld zal terug krijgen. Eerste keer dat ik er bestel en ook meteen de laatste

Snelle service!

Waardeloos

Koop schoenen witte air max 90 Naar 4 dagen gele vlekken door de stof. Ga je terug na de winkel met de bon 8 dagen naar de aankoopdatum, en dan zeggeb ze we gaan overleggen met de manager je hoort morgen er over, en dan probeer je de klantenservice te bellen sta je gvd 10 min in de wacht en wordt je afgewud al 4x wat een kut bedrijf zijn jullie !!!!!!

Fantastisch!

Prachtige bediening! Ik heb op donderdag schoenen besteld en op zaterdag zijn ze met postNL toegekomen bij mij thuis. Als dat geen snelle service is! Ik ben eeet tevreden met deze snelle bediening.

Goede prijs/kwaliteit - Snelle levering

Goede prijs/kwaliteit - Snelle en correcte levering

Op tijd en snel geleverd

Zeer snelle levering, goeie prijs.

Gemakkelijk en duidelijk

Super snelle levering, ondanks de momentele drukte, de dag na order geleverd !

snelle afhandeling - vlotte retour.

Bestelling werd héél vlot thuisgeleverd. De schoenen pasten niet en moesten terug, wat ook héél vlot verlopen is. Eén weekje later stond het overeengekomen bedrag al netjes terug op de rekening. Kosten om terug te sturen van België, betaal je wel zelf, en voor een paar schoenen praten we al snel over 15€.

Super snelle service

Besteld de vrijdag en de zaterdag reeds geleverd

Retourkosten zelf te betalen!

De bestelling op zich verliep vlot, maar de schoenen zijn net iets te klein. Nu blijkt dat ik vanuit België zelf de retourkosten (17€) moet betalen. Twee keer nadenken voor je iets bestelt, mij zien ze hier alleszins niet meer terug.

Top klantenservice

Problemen gehad bij het bestellen van schoenen. Klantendienst heeft dit perfect opgelost! Volgende dag zijn ze geleverd.

Gewoon top

Perfecte ervaring , in 12 uur geleverd en exact wat ik had verwacht !

zeer slecht, onaanvaardbaar

zeer slecht, onaanvaardbaar

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

-Super snelle levering -mooie producten-

Geen doe zo verder