Keurig bedrijf. Mooi schoon pand. We hebben de locker, door vertraagde verhuizing, 3 jaar gebruikt. Nooit problemen. Vriendelijk behulpzaam personeel. Handige hulpmiddelen die gratis geleend kunnen worden. Steekwagentjes en dergelijke. Gratis aanhangwagens.

• Ik ben Eerste keer klant

Nette, eerlijke en veilige opslag!

Ik heb een jaar een opslagruimte gehuurd bij SPACEWINNER en ben super tevreden! De ruimtes zijn schoon, verwarmd, goed onderhouden en goed beveiligd. De opslag is goed bereikbaar en heeft fijne voorzieningen, zoals steekwagentjes en spanbanden wat handig is bij het verhuizen. Ook de verhuur van het busje heb ik een aantal keer gebruikt en heb ik alleen maar goede ervaringen mee. De prijzen zijn eerlijk, de bus is in goede staat en de verhuur is erg flexibel. Daarnaast is het personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Inmiddels woon ik groter en heb ik de opslag opgezegd, maar mocht ik deze ooit weer nodig hebben dan zou ik zonder aarzelen terug gaan naar SPACEWINNER. Kortom, een aanrader!

• Ik ben Eerste keer klant

Goede communicatie en een prima opslagruimte.

Spacewinner is een prima opslagruimte. Communicatie is snel en duidelijk. Ik zal het iedereen aanbevelen.

Passie

Medewerkers werken geïnteresseerd en met passie. Bij Spacewinner is de klant nog echt klant met een gezicht en geen nummer of instantie waar geld aan is te verdienen.

• Ik ben Eerste keer klant

De uitkomst voor tijdelijke opslag

Vriendelijk en gedegen hulpvaardig personeel een aanrader als je tijdelijke opslag zoekt

• Ik ben Eerste keer klant

Ontzettend klantvriendelijk!!!echt een aanrader??

Nou, dat je zelfs als je klaar bent met het huren van een ruimte, nog steeds gebruik kan maken van een aanhanger!!!

Top service!

Mooie schone opslagruimtes met alle faciliteiten om het gemakkelijk te maken. Verder supervriendelijk personeel dat altijd bereid is te helpen.

Fantastisch bedrijf

Je word goed behandeld, de ruimtes zijn mooi schoon en droog. Ook goed bereikbaar 7 dagen in de week..

• Ik ben Vaker klant

De plek waar je moet zijn voor opslag

Toen we op zoek waren naar een opslagruimte, is de spacewinner ons aangeraden. En terecht! Altijd super Vriendelijk personeel, keuze uit verschillende ruimte voor een prima prijs en alles netjes. En ook nog de fijnste verhuisdozen. dus ook wij zullen het zeker aanraden aan andere mensen!

• Ik ben Eerste keer klant

Snel opslag geregeld en goede service

Ik was snel opslagruimte nodig en was geen probleem!

• Ik ben Vaker klant

nette schone en verwarmde ruimte

• Ik ben Vaker klant

Prima personeel. Fantastische service. Schone ruimte die je kunt huren tegen een redelijke prijs

• Ik ben Eerste keer klant

Uitstekende opslagruimte schoon en fris

Ik heb 5 jaar een mooie box gehuurd. Mijn ervaring is super altijd bereikbaar. Geen ongedierte,fris,schoon. En een prima service een aanhang gratis een paar x gebruik van gemaakt. Super bedankt.

• Ik ben Eerste keer klant

Goed toegankelijk altijd bij je sullen kunnen. Als je een keer vergeet om te betalen krijg je netjes een telefoontje dat je achterloopt met betalen. Maar dat is echter nooit een probleem je kunt er altijd uitkomen met spacewinner

TOP

Van begin af aan duidelijk en is alles bespreekbaar. Zeer flexibel. Nooit gezeur, nooit moeilijk doen! Gemaakte afspraken worden nagekomen. Leuke leu om zaken mee te doen. Prima adres om je spullen in opslag te doen. Zéér aanbevelenswaardig!

• Ik ben Eerste keer klant

Bijzondere situatie zorgt bij spacewinners niet voor meer gedoe

Na het overlijden van mijn vader moest zijn inboedel z.s.m. het huis uit, maar tegelijkertijd wilden we de inboedel wel goed kunnen bekijken, voor we het weg brachten naar kringloop/stort. Dus er was een opslag nodig. We zijn langs meerdere opslagbedrijven geweest en Spacewinners stelde zich erg flexibel op, daar was veel mogelijk. We hadden een grote ruimte nodig voor de inboedel van een heel huis, maar de huur van de opslag kon van korte duur zijn, en we wilden graag een moment waarop we met de familie de inboedel konden sorteren. We zaten niet vast aan minimale huurtermijnen, extra kosten, ingewikkelde sloten, of inbraakalarmen, waardoor de familie onbezorgd een hele dag door de inboedel kon zoeken. Spacewinners was erg bereid om uitzonderingen te maken en mee te denken, dit was voor ons heel bijzonder en heel fijn.

• Ik ben Eerste keer klant

Je krijgt wat er beloofd wordt.

Facilitair hebben ze het goed voor elkaar. Betrouwbare en meedenkende club mensen voor een acceptabele prijs. En wil je een kopje koffie, die staat ook klaar. Top bedrijf en aanbevelenswaardig.

• Ik ben Eerste keer klant

Exact wat je nodig hebt, wanneer je verlegen zit om ruimte.

Vriendelijke, zorgvuldige ontvangst, ruime keuze in groottes van de opslag, handig systeem met verschillende entrees en weinig tot geen "gedoe". Facturatie verloopt probleemloos en we hebben onze spullen weer netjes uit de opslag kunnen halen. Met andere woorden: zeer tevreden.

• Ik ben Eerste keer klant

Meedenkende medewerkers en heel flexibel

Ik kan niet anders dan lovend zijn. Heel duidelijke uitleg gekregen. Ik wist precies waar ik aan toe was. Ook is het erg handig dat je een karretje kunt lenen. Doordat je per maand betaalt krijg je aan het eind meestal geld terug. Omdat je bijvoorbeeld huurt tot de 20ste van de maand. Dat geld heb je echter binnen een dag weer terug. Super

Een echte aanrader

De mensen bij Spacewinner Enschede zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Ze hebben mij ongelofelijk uit de brand geholpen vorig jaar en ik heb onlangs de opslag ruimte niet meer nodig. Daarnaast waren de afhandelingen snel en ook zeer duidelijk. 10/10 zeker aan te raden! Nogmaals bedankt voor alles!

• Ik ben Eerste keer klant

Super! Vriendelijk personeel en snel geholpen

Zeker aan te bevelen als je een kleine of grote opslagplek zoekt in de omgeving van Enschede.

• Ik ben Eerste keer klant

Goede service je kan elke dag terecht bij je box,geen moeilijk gedoe,ziet er schoon en verzorgd uit en vooral de gangen hebben hun eigen wijkteam,echt geweldig.

• Ik ben Eerste keer klant

Mooie droge schone ruimtes en fantastische service

Opslag altijd beschikbaar en mogelijkheid voor een gratis aanhanger was super! Vriendelijke en behulpzame medewerkers!

• Ik ben Vaker klant

Vriendelijk personeel, alle tools bij de hand welke nodig zijn.q

Medewerkers denken mee met de opslaggrootte welke benodigd is, zonder hier teveel 'aan te smeren'.

zoals het hoort

Ik had meerdere opslagruimte gemaild om te kijken of mijn inboedel in hun ruimte terecht kon. Sommigen reageren niet eens terug terwijl Spacewinner je netjes belt en desgewenst uitnodigt om eens kennis te maken. Je wordt vriendelijk ontvangen en bieden je een kop koffie aan. Uiteraard wordt je even rondgeleid om een indruk te krijgen van de ruimtes die ze beschikbaar hebben. Ik heb vanwege de manier van hoe ze je behandelen voor een ruimte bij Spacewinner gekozen. Ik kreeg een factuur waarbij alles netjes voor je op een rijtje is gezet en zoals beloofd achteraf geen extra kosten. Ik heb de factuur voldaan. Achteraf heb ik mijn inboedel verkocht (wat ik niet verwacht had) dus ik had de ruimte niet meer nodig. Ik ben gelijk naar Spacewinner gegaan en deze hadden er elk begrip voor dat ik de al betaalde ruimte heb gecanceld. Ik krijg het totaal betaalde bedrag terug en heb aangegeven dat als ik nog eens ruimte nodig had gelijk bij hun terug zal komen. Goede service waarvoor dank.

• Ik ben Eerste keer klant

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!