Veilige opslagplek voor onze inboedel

Vriendelijke medewerkers en de mogelijkheid om zelf bij je spullen te kunnen als dat nodig is. Daarnaast goede voorzieningen, zoals karretjes om je spullen te kunnen vervoeren.

• Ik ben Eerste keer klant

Ruimte, flexibiliteit en service op eenzaam hoog niveau

Dat je van een dode, klinische ruimte een beleving kan maken bewijst Space Winner. Dat komt niet in de laatste plaats door de menselijke maatstaaf die de familie Snuverink en haar medewerkers in dit bedrijf heeft gepompd. Service staat op één. Flexibel en behulpzaam. Híer word je behandeld als KLANT. In mijn specifieke geval kreeg ik zelfs (niet nodig maar altijd fijn) geld teruggestort omdat ik de ruimte niet meer nodig had binnen contract tijd. Chapeau. Een absolute aanrader om met dit bedrijf zaken te doen! Robert J. Reinders

• Ik ben Vaker klant

Uitstekende service en prima ruimte!

Ik ben op een uiterst prettige en zakelijke manier geholpen. Niet alleen het verhuren van een ruimte staat centraal maar het helpen van mij met het oplossen van een probleem. Het geven van bruikbaar advies en het kunnen gebruiken van allerlei transport- en hulpmiddelen heeft voor mij een belangrijke toegevoegde waarde gehad. Prima concept waar ik (of kennissen) zeker gebruik van gaan maken in de toekomst.

Gewoon GOED ...

Een keurig en net bedrijf , geeft een vertrouwd gevoel je spullen daar op te slaan ! Zeer vriendelijke afwikkeling ! Top☺️

Klantvriendelijk, meedenkend

Een zeer goede ervaring met het huren van opslagruimte. Personeel is klantvriendelijk, denkt met je mee. Denkt mee over de grootte van de ruimte, laat de ruimte zien voordat je een keuze maakt. Gebruik van een aanhanger tijdens de huur is super.

• Ik ben Eerste keer klant

Super snel schoon en handig. Goede service.

Snel en niet duur een ruimte huren. Bij overhuizen gebruik van bus of aanhanger. Geweldig. Goede service. Heel erg tevreden. Volgende keer weer.

• Ik ben Vaker klant

Goede opslag droog, verwarmd, schoon en ook nog beveiligd.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijke afspraken. Correcte afhandeling.

Uitstekend geregeld

Schone ruimte, goed op temperatuur. Eigen slot en sleutel. Bijna altijd te bereiken. Security.

Toppie

Wij hebben 1 jaar gebruikt gemaakt van een opslagruimte en dat is ons perfect bevallen. Het is er schoon, warm en alles word netjes in de gaten gehouden. Zeer vriendelijk personeel! Wij raden het zeker aan !

Top bedrijf dikke 10

Bij binnenkomst voel je gelijk dit is een goed bedrijf. Nette receptie, zeer vriendelijk behulpzaam personeel, de koffie staat klaar en een lunchroom met heerlijke broodjes. Doordat er verschillende toegangsdeuren zijn kan je altijd je auto parkeren zonder gedoe. Ruime lift, steekwagens, trapje aanwezig alles netjes schoon. Je kunt zelfs gratis gebruik maken van een ruime verhuisbus en aanhangwagen. Kortom top bedrijf.

• Ik ben Eerste keer klant

Goede service en mooie ruimte

Ruime keuze uit verschillende opslagruimtes. Je wordt snel en goed geholpen om de juiste keuze te maken! De gangen zijn schoon en alles is aanwezig zoals karretjes voor vervoer naar je opbergruimte, bezems enzovoort.

• Ik ben Vaker klant

Behulpzaam, meedenkend en zeer vriendelijk

Fijn personeel, nemen de tijd voor je . Flexibel en behulpzaam. Prima ervaring met spacewinner, zelfs nadat ik in 1e instantie wel zou huren, vervolgens niet en uiteindelijk toch wel. Bleven vriendelijk en zelfs nog een stapje extra . Top bedankt

Heel erg behulpzaam

Iedereen reageerde behoorlijk snel en dingen werden snel afgehandeld.

• Ik ben Eerste keer klant

Top geholpen! Altijd prettig!

Voor onze monteurs zocht ik een goede wisselplek voor de onderdelen. Gevonden bij Spacewinner in Zwolle en daarna ook in Enschede en Deventer. Simpel, snel en ongecompliceerd!

Dankjewel Edo 👍😀

prima oplossing voor tijdelijk ruimtegebrek

vriendelijk personeel, keurige ruimten, goede hulpmiddelen.

Hartelijk dank Jelle. 👍

Het was een goede ervaring , ik was er blij en tevreden mee.

Bijna een jaar heb ik mijn spullen in een opslagruimte bij Spacewinner opgeslagen, ik maakte me nooit zorgen over mijn spullen. Ik ben goed geholpen.

• Ik ben Eerste keer klant

Nette ruimtes, vriendelijke en goede service

De ruimtes zijn heel schoon, goed verwarmd en verlicht. Super fijn dat je gebruik kan maken van de aanhanger en 1x met de bus. Top service. Ook de verhuisdozen zijn goed stevig en kunnen aardig wat gewicht aan, een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Ik ben Vaker klant

Dankjewel Michèle, Superfijne review;-) Graag tot een volgende keer!

Super service en perftece ruimte

De service bij Spacewinner is erg goed. De ruimtes zijn erg schoon en ruim. Als je ruimte huurt kun je graties een verhuisbus lenen!

• Ik ben Vaker klant

Dank voor deze mooie aanbeveling Gerben!

We doen het direct weer indien nodig!

Wij hebben vanaf december 2018 tot en met augustus 2020 ruimtes in verschillende afmetingen gehuurd bij Spacewinner Enschede. Ik kan zeggen tot voller tevredenheid. De ruimtes zijn schoon, verwarmd, goed verlicht in de gangen en bewaakt. Ook hebben we de bus en aanhangers kunnen gebruiken voor het transport van onze spullen, wat een uitkomst. Het personeel is kundig, behulpzaam, goed gemutst en buitengewoon vriendelijk. Als wij opnieuw een ruimte nodig hebben gaan wij weer naar Spacewinner, voor ons de beste! Wij bevelen Spacewinner dan ook van harte aan.

• Ik ben Vaker klant

Dankjewel Anita. Wat een fijne beoordeling! Graag tot een volgende keer.

Goede en nette service

Een ruime tijd gebruik gemaakt van een opslagruimte. Nette service al die tijd! Zou zeker weer een opslag bij Spacewinner huren mocht dit nodig zijn.

Professioneel, Informeel, Klantvriendelijk, TOP

Half jaar opslag gebruikt in Zwolle. Goeie prijs gekregen, gebouw is in perfecte staat, schoon en 24/24 toegankelijk. Tevens broodjeszaak aanwezig, erg fijn tijdens verhuizingen. Martijn denkt mee en adviseert. kan het iedereen aanraden.

• Ik ben Eerste keer klant

Dag Ronald, Helemaal top, dank voor de mooie aanbeveling! 🙌 Hier worden we natuurlijk blij van. Tot een volgende keer bij SPACEWINNER. Zoals je misschien weet ben je in de tussentijd (als oud-huurder van SPACEWINNER) altijd welkom voor een gratis aanhanger. 😀

Perfecte, nette en schone opslag

Perfecte, Nette en schone opslag. Toegang prima geregeld. Goede voorzieningen, (karretjes, lift, trap, etc) aanwezig en het is ons echt goed bevallen. Zou het zeker aanbevelen als iemand opslagruimte zoekt.

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Agnes 🙌 Wat goed om te horen! Wellicht tot een volgende keer! 👍😀 In de tussentijd blijf je als oud-huurder van SPACEWINNER altijd welkom voor een gratis aanhanger.

Prima opslag met alleen maar plussen!

Prima opslag! Faire prijzen Goed bereikbaar, altijd gratis aanhanger mee, maar wat de doorslag geeft is het uitermate vriendelijk personeel ! Opslag nodig? Dan ben je hier aan het juiste adres

• Ik ben Vaker klant

Mooi, dankjewel Peter. Warme aanbevelingen, daar houden we van!

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Nette opslagruimte, alle mogelijke middelen beschikbaar om de spullen van/naar de ruimte te brengen, betrouwbaar en klantvriendelijk.

• Ik ben Eerste keer klant

Prettig geholpen en aardige medewerkers.

Wat fijn is dat ze met je meedenken. En alles duidelijk uitleggen. + de service van busje of aanhanger: erg prettig.

• Ik ben Eerste keer klant

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!