Uitstekende service en alle hulp van kundig personeel!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideale oplossing voor (tijdelijk) ruimtegebrek. Behulpzaam gebruik van faciliteiten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een perfect proffesioneel werkend bedrijf van hoge kwaliteit en service

Een perfect professioneel werkend bedrijf van hoge kwalieit en service. Spacewinner geeft je ruimte. Bedankt.

Uiterst tevreden

Ivm verhuizing hadden wij opslagruimte nodig. Doordat wij een langere periode huurden kregen wij er een maand extra gratis bij. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren. Maar ook het eenmalig gebruikmaken van de Spacewinnerbus en het veelvuldig gebruik maken van een aanhanger. Echt super! Een eigen sleutel van de opslag en voldoende toegang tot de opslag. En de koffie staat ook nog eens klaar! Kortom perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bij Spacewinner is alles van a tot z PERFECT geregeld.

Wij hebben als zeer positief ervaren om onze inboedel bij jullie onder te brengen en raden dit aan iedereen aan.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed beveiligd Goede prijs kwaliteitsverhouding Vorstvrij Schoon en netjes Veel mogelijkheden om Bv kantoor erbij te huren, vergaderzaal, motorstalling etc etc Vriendelijke en gastvrije medewerkers Top bedrijf! Huur hier al jaren!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Uitstekende service, goede prijs/kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima berging schoon en netjes , vriendelijk en behulpzaam personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Erg vriendelijke medewerkers en altijd snel en accuraat geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer professioneel bedrijf. Je wordt altijd met een glimlach geholpen. Spacewinner bied een goede service die net iets verder gaat dan de gemiddelde concurrent. Ik ben zeer tevreden over Spacewinner en mocht ik ooit weer een ruimte nodig hebben dan hoef ik niet ver te zoeken.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Wat mij meteen opviel aan spacewinners is de accommodatie. Het gebouw is modern en de beveiliging is goed geregeld. De hekken en diverse deuren die je doormoet door middel van een druppel vind ik goed geregeld. De lift die je naar de verdieping brengt is groot genoeg om. Met je hele hebben en houden te verplaatsen. Alles is netjes en schoon en de keuze uit diverse m3 boxen is ruim. Het personeel is vriendelijk en er staat altijd een bakje koffie klaar als je dat nodig hebt. Daarbij indien nodig is het mogelijk om hun busje voor een aantal uurtjes mee te nemen mocht dat nodig zijn daar zit alleen borg kosten aan vast. Dat vind ik nou service. Toen ik in alkmaar mijn spullen moest halen was het geen probleem. Om de bus de gehele dag mee te nemen. Al met al. Prijs / kwaliteit is super

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Dit bedrijf levert al jaren top kwaliteit. Ze doen alles voor je. Ik huur er al sinds ze open zijn. Ga er niet meer weg

Verbeterpunt was kofffie. Dit is ondertussen opgelost. Heerlijke koffie nu

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De mensen van Space Winner zijn zeer helder in communicatie, en zullen altijd hun best doen om de beste uitkomst te leveren. Ook is er in overleg veel mogelijk, wat uitkomst biedt voor speciale situaties. Daarnaast zijn de prijzen zeer schappelijk, en krijg je hier voor ook de beste voorzieningen. De kleine dingen als een kopje koffie of thee, schone wc's, steekwagentjes of een goed broodje tijdens je bezig bent, is niet meer dan normaal!

Onderlinge samenwerking van het team. Goede teamsfeer kan de kleine onduidelijkheden voorkomen en zo dus in mijn ogen laatste kleine minpuntje wegwerken. Misschien tijd voor een leuk en leerzaam team-uitje? ;)

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Klantvriendelijk,behulpzaam,meedenkend

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

De klant centraal stellen. Gebeurd nog zelden maar Spacewinner begrijpt dit als de beste

Verbeteren, voor mij voldoen ze aan alles wat ik verwacht. Een beter koffiezetapparaat als luxe toevoeging.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Locatie Deventer tav Joost. Hartelijk dank voor zeer snelle, goede en betrouwbare service met een prima oplossing voor ons acute huisvestingsprobleem. We zijn jullie heel dankbaar. daar we tijdelijk goederen bij jullie mogen opslaan. Namens Kennis Centrum Oncologie Deventer, Henny Heesen en Johan Schintz

niet van toepassing

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super vriendelijke en behulpzame mensen. Netjes en schoon. En als klap op de vuurpijl ook nog heerlijke broodjes. Zeer aan te bevelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Personeel is heel vriendelijk en klantgericht .1e indruk was positief Dit was voor ons heel fijn en voelde goed om bij Space Winner de spullen in de opslag te doen. De ruimtes zijn netjes ook het gebruik van verhuismaterialen is goed voor elkaar. Wij zullen Space Winner zeker aanraden bij anderen voor opslagruimte.

Nvt

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Makkelijk te regelen, altijd beschikbaar, goede prijzen en makkelijk weer op te zeggen

Geen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijke mensen, alles ziet er schoon uit, benodigde materialen zijn aanwezig, dus top!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Verzorgd, schoon, correct. Gratis aanhanger lenen. Doet wat je ervan verwacht.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alle contacten zijn altijd positief. Schone ruimtes en goede service

Over Space Winner Self Storage

Filter op Taal