De perfecte keuze voor mijn opslagproblemen

Ik ken Spacewinner al vanaf het begin van hun bestaan. Eerst alleen voor mijzelf en nu gedurende 11 jaar stuur ik allerlei personen die opslagproblemen hebben, door naar spacewinner of bemiddel voor hen. Nooit geen problemen en altijd meedenken naar de oplossingen die ik zoek. Hulde aan Marloes, Daniël en alle andere personeelsleden.

Perfect!

Zeer klantvriendelijk en klantgericht. Iedere keer een warm welkom en betrokken meedenken. Snelle en correcte afhandeling.

Oplossingsgericht en vriendelijk

Nu voor de 2e x huur ik opslag, er staat vaak een aanhanger klaar en er wordt goed meegedacht. Vriendelijke uitgebreide service. Bij andere opslag units komen er vaak nog verborgen kosten bij.

• Ik ben Vaker klant

Prettige benadering en goede informatie.

Via bekenden bij Spacewinner terechtgekomen en in een lastige tijd een plezierige ervaring gehad.

• Ik ben Eerste keer klant

Goede service, altijd vriendelijke mensen die je helpen en met je meedenken in een woord top.

• Ik ben Vaker klant

Goede prijs-kwaliteit verhouding, behulpzaam personeel en goede faciliteiten.

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Marleen voor deze mooie review. Wist je trouwens dat je ook als oud-huurder altijd welkom bent voor het gebruik van een gratis aanhangwagen?! Tot ziens bij SPACEWINNER.

Fijne opslag

Nooit problemen gehad, personeel denkt met je mee als er iets is. De opslag boxen zijn schoon, het is er hygienisch en heel goed beveiligd.

• Ik ben Eerste keer klant

Wat goed om te horen. Dankjewel Maysa! Spread the word ;-) Tot een volgende keer bij SPACEWINNER.

zeer tevreden klant

Erg klant vriendelijk en flexibel bedrijf. Klant staat centraal en ze denken op een prettige manier met je mee. Kom zeker terug als ik weer opslagruimte nodig mocht hebben

• Ik ben Eerste keer klant

Dit is natuurlijk de beste reactie die we ons kunnen wensen. Hartelijk dank Job!

goed afgewikkeld

• Ik ben N.v.t.

Fijn om te horen! Dankjewel Corien. Misschien heb je voorlopig geen ruimte meer nodig, maar als oud-huurder blijf je altijd welkom voor het gebruik van een gratis aanhangwagen. Tot ziens bij SPACEWINNER.

Een uitstekende plek voor extra ruimte.

Prettig contact met medewerkers en een snelle afhandeling van het papierwerk. Het is een prima plek voor extra ruimte. Medewerkers denken met je mee, zijn erg klantgericht. Kortom een plek waar je graag "veilig" je spullen kan stallen.

• Ik ben Vaker klant

Uitstekende service en alle hulp van kundig personeel!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideale oplossing voor (tijdelijk) ruimtegebrek. Behulpzaam gebruik van faciliteiten.

Een perfect proffesioneel werkend bedrijf van hoge kwaliteit en service

Een perfect professioneel werkend bedrijf van hoge kwalieit en service. Spacewinner geeft je ruimte. Bedankt.

Uiterst tevreden

Ivm verhuizing hadden wij opslagruimte nodig. Doordat wij een langere periode huurden kregen wij er een maand extra gratis bij. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren. Maar ook het eenmalig gebruikmaken van de Spacewinnerbus en het veelvuldig gebruik maken van een aanhanger. Echt super! Een eigen sleutel van de opslag en voldoende toegang tot de opslag. En de koffie staat ook nog eens klaar! Kortom perfect.

Bij Spacewinner is alles van a tot z PERFECT geregeld.

Wij hebben als zeer positief ervaren om onze inboedel bij jullie onder te brengen en raden dit aan iedereen aan.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed beveiligd Goede prijs kwaliteitsverhouding Vorstvrij Schoon en netjes Veel mogelijkheden om Bv kantoor erbij te huren, vergaderzaal, motorstalling etc etc Vriendelijke en gastvrije medewerkers Top bedrijf! Huur hier al jaren!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Uitstekende service, goede prijs/kwaliteit

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima berging schoon en netjes , vriendelijk en behulpzaam personeel

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Erg vriendelijke medewerkers en altijd snel en accuraat geholpen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer professioneel bedrijf. Je wordt altijd met een glimlach geholpen. Spacewinner bied een goede service die net iets verder gaat dan de gemiddelde concurrent. Ik ben zeer tevreden over Spacewinner en mocht ik ooit weer een ruimte nodig hebben dan hoef ik niet ver te zoeken.

Geen.

• Betrouwbaarheid

Dag Jorian, top! Thanks voor deze geweldige aanbeveling. Daar doen we het zonder meer voor! Hartelijke groet, Joost

Pluspunten

Wat mij meteen opviel aan spacewinners is de accommodatie. Het gebouw is modern en de beveiliging is goed geregeld. De hekken en diverse deuren die je doormoet door middel van een druppel vind ik goed geregeld. De lift die je naar de verdieping brengt is groot genoeg om. Met je hele hebben en houden te verplaatsen. Alles is netjes en schoon en de keuze uit diverse m3 boxen is ruim. Het personeel is vriendelijk en er staat altijd een bakje koffie klaar als je dat nodig hebt. Daarbij indien nodig is het mogelijk om hun busje voor een aantal uurtjes mee te nemen mocht dat nodig zijn daar zit alleen borg kosten aan vast. Dat vind ik nou service. Toen ik in alkmaar mijn spullen moest halen was het geen probleem. Om de bus de gehele dag mee te nemen. Al met al. Prijs / kwaliteit is super

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Dit bedrijf levert al jaren top kwaliteit. Ze doen alles voor je. Ik huur er al sinds ze open zijn. Ga er niet meer weg

Verbeterpunt was kofffie. Dit is ondertussen opgelost. Heerlijke koffie nu

Hi Bruce, Wat mooi om te horen dat je zo tevreden bent. Als er een keer iets is, dan weet je ons te vinden!

Pluspunten

De mensen van Space Winner zijn zeer helder in communicatie, en zullen altijd hun best doen om de beste uitkomst te leveren. Ook is er in overleg veel mogelijk, wat uitkomst biedt voor speciale situaties. Daarnaast zijn de prijzen zeer schappelijk, en krijg je hier voor ook de beste voorzieningen. De kleine dingen als een kopje koffie of thee, schone wc's, steekwagentjes of een goed broodje tijdens je bezig bent, is niet meer dan normaal!

Onderlinge samenwerking van het team. Goede teamsfeer kan de kleine onduidelijkheden voorkomen en zo dus in mijn ogen laatste kleine minpuntje wegwerken. Misschien tijd voor een leuk en leerzaam team-uitje? ;)

• Betrouwbaarheid

Dankjewel voor je positieve feedback Justin. Een uitje om het team te versterken is altijd een goed plan! Binnenkort weer ;-)

Pluspunten

Klantvriendelijk,behulpzaam,meedenkend

• Betrouwbaarheid

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!