Voor tijdelijke opslag van mijn wijn voorraad was dit een uitstekende keuze!

Als importeur van Oostenrijkse wijnen was ik op zoek naar een vorstvrije opslag ruimte voor een paar maanden gedurende de winterperiode Heb in Zwolle meerdere opties bekeken, Spacewinner sprong er bovenuit vanwege logistiek: goed bereikbaar (6-22 uur), perfecte goederen- personenlift. En geen gedoe met opzeggen van de huur. De Kelder van de Coningh - Jan Veldhoen

• Ik ben Eerste keer klant

Goede opslagruimte en top service

Goede opslagruimte, met goede service, waaronder gratis gebruik aanhanger en eenmalig een dagdeel gratis gebruik mogen maken van de verhuisbus.

Goede en betaalbare service

Een lange tijd gebruik gemaakt van een opslagruimte en postvak. Mijn pakketten zijn altijd netjes aangenomen en verwerkt in mijn opslagruimte. Personeel is vriendelijk en kent je na een korte tijd bij je naam. Maakt de communicatie makkelijker en geef meer een vertrouwd gevoel.

• Ik ben Vaker klant

Dit is natuurlijk leuk om te lezen! Dankjewel Kadir. Joost kleine Snuverink SPACEWINNER - Helpt je met ruimte

Goede sevice..

Eerste kennismaking ging vlot en op een prettige manier. Daarna uitleg welke ruimte ze hadden en wat er mogelijk was als we een ruimte huurden. O.a gebruik aanhangwagen of een bestelbus om de inboedel naar hun ruimte verhuizen. Zelfs de " hondjes ' en steekwagwen mochten we lenen. Prijstechnisch en service een goede keus om met hun in zee te gaan. Hebben 2 jaar een kleine ruimte gehuurd daarrna een grotere ruimte, geen probleem. Ik zou SPACEWINNER dan ook zeker bezoeken. Mochten we weer ruimte nodig hebben dan komen we zeer zeker terug. Bedankt Martijn en Stefan voor de prettige samenwerking.

• Ik ben Eerste keer klant

Gewoon super wat ze beloven en zeggen word ook gedaan dus erg blij met de ervaring van spacewinner .gr Fam De Graaf

• Ik ben Eerste keer klant

Een tijd een ruimte gehuurd. Verwarmd, netjes, hulpmiddelen aanwezig. En faciliteiten binnen handbereik. Goed georganiseerd.

• Ik ben Eerste keer klant

De medewerkers zijn behulpzaam, vriendelijk en denken met je mee. Ik heb hier meerdere keren een ruimte gehuurd door de jaren heen, altijd goed geholpen. Kan geen enkel minpuntje bedenken. Bedankt heren!

Mooi makkelijk toegangkelijke opslagruimt

Mooie, schone, droge, constante teperatuur ruimte. Grote lift en voldoemde karren om je spullen te verplaatsen ter beschiking. Aan de telefoon en de balie vriendelijke en snelle antwoorden. We hebben de ruimte jaren gebruikt voor opslag van archief, kleding en instrumentarium van onze muziekvereniging.

• Ik ben Vaker klant

Geweldige locatie en duidelijke professionele service

De locatie is heel handig ingedeeld om te laden en lossen. Je kan vanaf alle kanten het gebouw betreden en de auto kan volledig rondom parkeren. Nette toiletten en gratis gebruik van de koffieautomaat. Daarnaast kwam ik erachter dat ze de beste huurprijs per vierkante meter hebben. Aanrader dus!

Prima opslag, top service

De opslag ruimte is netjes, schoon en er is keuze genoeg in grootte. Daarnaast heb je voldoende verhuismiddelen tot je beschikking bij de opslagboxen. Ook heb je nog gratis recht op éénmalig gebruik van een bus en het gebruik van een aanhanger.

Goeden service. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette bergruimtes

Goeden service. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette bergruimtes

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Louis, goed om te horen! Het is natuurlijk al best vaak gezegd, maar het is zo: Hier doen we het voor!👍

Buitengewoon goed bedrijf met gedreven medewerkers

Spacewinner in Deventer levert zeer goede opslagruimte in allerlei formaten. De bedrijfsleiding en medewerkers zijn erg flexibel en denken mee in oplossingen (niet in belemmeringen). De ruimtes zijn goed geconditioneerd, de vloeren zijn vlak, de gangpaden hebben de juiste breedte zodat de aanwezige interne transportmiddelen kunnen draaien en elkaar kunnen passeren en het is er schoon. Overdag is er altijd iemand aanwezig, buiten de kantoortijd is er een elektronisch beveiligd toegangssysteem. Om 22 uur gaat het alarm erop. Spacewinner stelt een geweldige gesloten aanhangwagen beschikbaar (alleen een borg betalen die je razendsnel terugkrijgt), super geveerd en stabiel. Met laadklep zodat je er makkelijk in/uit kunt evt met steekwagentje. Ook is er een mini vrachtwagen die je tegen kilometervergoeding kunt gebruiken. Kortom: ik ben erg tevreden en enthousiast over Spacewinner.

• Ik ben Eerste keer klant

Ah, wat goed zeg! Dankjewel Lex. Mooi dat je de moeite neemt om dit alles te benoemen. We doen er veel aan om onszelf te onderscheiden in de opslagmarkt. Wij zijn overtuigd dat de hoogste kwaliteit samen kan gaan met de beste prijs. Mooi dat het gezien wordt.😊

Vlot geholpen; handige service

We hadden op zeer korte termijn opslagruimte nodig en werden door SpaceWinner vlot en op plezierige wijze daaraan geholpen. Het systeem is handig. De opslag is 24/24, 7/7 bereikbaar. De prijs is heel redelijk.

• Ik ben Eerste keer klant

Thanks Johannes. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. 👌👍😀 Al moeten we wel zeggen dat onze toegangstijden heel ruim, maar (uit veiligheidsoverwegingen) niet standaard 24/7 zijn. Wij maken daar, wanneer een huurder daar een hele goede reden voor heeft, wel uitzonderingen op deze regel.

Keurig bedrijf. Mooi schoon pand. We hebben de locker, door vertraagde verhuizing, 3 jaar gebruikt. Nooit problemen. Vriendelijk behulpzaam personeel. Handige hulpmiddelen die gratis geleend kunnen worden. Steekwagentjes en dergelijke. Gratis aanhangwagens.

• Ik ben Eerste keer klant

Dank Jan. Mooi om te horen dat het goed is bevallen. 😀 Je bent altijd weer van harte welkom. Het is inderdaad zo (en in de markt niet vanzelfsprekend) dat interne verhuismiddelen als karren en steekwagen gratis in gebruik zijn. Groet van het team uit Zwolle. PS Wist je trouwens dat je ook als oud-huurder bij ons nog terecht kunt voor een gratis aanhangwagen?!

Nette, eerlijke en veilige opslag!

Ik heb een jaar een opslagruimte gehuurd bij SPACEWINNER en ben super tevreden! De ruimtes zijn schoon, verwarmd, goed onderhouden en goed beveiligd. De opslag is goed bereikbaar en heeft fijne voorzieningen, zoals steekwagentjes en spanbanden wat handig is bij het verhuizen. Ook de verhuur van het busje heb ik een aantal keer gebruikt en heb ik alleen maar goede ervaringen mee. De prijzen zijn eerlijk, de bus is in goede staat en de verhuur is erg flexibel. Daarnaast is het personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Inmiddels woon ik groter en heb ik de opslag opgezegd, maar mocht ik deze ooit weer nodig hebben dan zou ik zonder aarzelen terug gaan naar SPACEWINNER. Kortom, een aanrader!

• Ik ben Eerste keer klant

Te gek Martine. 👍 Onze (oud) huurders zijn de beste reclame die we ons kunnen wensen. Wat gaaf dat je het zo positief hebt ervaren. We doen er veel aan en het is mooi om te constateren dat veel huurders dit kunnen waarderen! Dank voor deze review 😀

Goede communicatie en een prima opslagruimte.

Spacewinner is een prima opslagruimte. Communicatie is snel en duidelijk. Ik zal het iedereen aanbevelen.

Super, dankjewel Roy👍

Passie

Medewerkers werken geïnteresseerd en met passie. Bij Spacewinner is de klant nog echt klant met een gezicht en geen nummer of instantie waar geld aan is te verdienen.

Hoppa, die kan het team in de zak steken! Dankjewel Geert 👍

De uitkomst voor tijdelijke opslag

Vriendelijk en gedegen hulpvaardig personeel een aanrader als je tijdelijke opslag zoekt

Dankjewel Alex 👍

Ontzettend klantvriendelijk!!!echt een aanrader??

Nou, dat je zelfs als je klaar bent met het huren van een ruimte, nog steeds gebruik kan maken van een aanhanger!!!

• Ik ben Eerste keer klant

Ja, gaaf he. Dat vinden wij zelf ook best een mooie 😉

Top service!

Mooie schone opslagruimtes met alle faciliteiten om het gemakkelijk te maken. Verder supervriendelijk personeel dat altijd bereid is te helpen.

Dank voor je review Ivo! 👍😀

Fantastisch bedrijf

Je word goed behandeld, de ruimtes zijn mooi schoon en droog. Ook goed bereikbaar 7 dagen in de week..

• Ik ben Vaker klant

De plek waar je moet zijn voor opslag

Toen we op zoek waren naar een opslagruimte, is de spacewinner ons aangeraden. En terecht! Altijd super Vriendelijk personeel, keuze uit verschillende ruimte voor een prima prijs en alles netjes. En ook nog de fijnste verhuisdozen. dus ook wij zullen het zeker aanraden aan andere mensen!

• Ik ben Eerste keer klant

Snel opslag geregeld en goede service

Ik was snel opslagruimte nodig en was geen probleem!

• Ik ben Vaker klant

nette schone en verwarmde ruimte

• Ik ben Vaker klant

Prima personeel. Fantastische service. Schone ruimte die je kunt huren tegen een redelijke prijs

• Ik ben Eerste keer klant

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!