Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar. Altijd netjes

• Ik ben Vaker klant

Extreem positief, wat een service.

Ik heb een postbus ivm persoonlijke omstandigheden wat alles makkelijker maakt maar wat een service in Enschede. Overal mee denken, niks is te veel moeite. Ik kan me niet voorstellen dat er ergens anders betere service bestaat dan bij spacewinner Enschede. Dikke 11 van mij!

• Ik ben Vaker klant

En daar worden wij dan weer extreem blij van. Super dat je deze review hebt geschreven. Tot snel. Groet Team SPACEWINNER

Snel geregeld, correct en duidelijk!

In verband met een geplande verhuizing hadden we op korte termijn opslagruimte nodig. Bij SPACEWINNER was dit snel geregeld. Heldere voorwaarden, ruime tijden voor wat betreft toegang tot de opslagruimte en een prima service (zeker met betrekking tot de mogelijkheden tot het huren/gebruiken van busjes/aanhangers) hebben er voor gezorgd dat onze verhuizing op een soepele manier is verlopen. We gaan voorlopig niet weer verhuizen maar mochten we in de toekomst opnieuw opslagruimte nodig hebben dan kloppen we zeker weer aan bij SPACEWINNER!

• Ik ben Eerste keer klant

Lekker dan. Thanks Roelof! Mooi om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze service. Veel plezier in jullie nieuwe huis!

Toppers!

Ik zou geen kritisch punt kunnen benoemen over dit bedrijf. De service is uitstekend, vriendelijke en behulpzame medewerkers, goede opslagruimte met handige hulpmiddelen (karretjes, steekwagen, er staat zelfs een heftruck....). En de prijs is zeer acceptabel. SPACEWINNER biedt in bruikleen een overdekte aanhanger kosteloos aan (die ik zelfs na de huurperiode mag gebruiken omdat ik klant ben). Ze hebben ook een busje wat je eenmaal mag gebruiken (kosteloos, alleen brandstof betalen). En na afloop mag je het cylinderslot behouden. Logisch, maar voor de huurprijs veel waar voor je geld. Ik kan het iedereen aanraden!

• Ik ben Eerste keer klant

Hi Arjan, Wat een topbeoordeling zeg. Helemaal super. Dit is echt waarvoor we het doen. Mensen echt goed en betaalbaar helpen met ruimte! Graag tot snel. Hartelijke groet! Team SPACEWINNER.

Duidelijk, goed bereikbaar en veel hulpmiddelen.

Aanhangwagens, busjes, sleep en steek karretjes gratis te gebruiken.

• Ik ben Vaker klant

Dankjewel Wanda! Graag tot een volgende keer!

Zeer goede service, al jarenlang

Sinds enkele jaren huur ik een ruimte bij Spacewinner in Zwolle. Ik ben begonnen met een kleine ruimte en later was ik toe aan een grotere "kamer". Hierin werd goed meegedacht! Er staat eigenlijk altijd wel een aanhanger klaar voor gebruik en op de momenten dat het qua tijd niet helemaal uitkwam kon ik er toch terecht!

Zeer correct

Alles ziet er netjes uit. Ook de medewerkers zijn correct en duidelijke en weten waar ze over praten. Ook het gebruik van de aanhanger was super geregeld.

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Bennie voor deze super review! Graag tot ziens de volgende keer bij SPACEWINNER.

De boxen welke worden verhuurd door Spacewinner(Enschede) zijn heel goed! Dit is de tweede keer dat ik een box heb gehuurd bij Spacewinner Enschede!

• Ik ben Vaker klant

Super, dank voor je positieve review! Hopenlijk tot een volgende keer.

prima ruimte

persoonlijke benadering, klantvriendelijk, meedenkend!

• Ik ben Eerste keer klant

Dag Nour, Dank voor je goede review, vinden we mooi!

Er kan er maar één de beste zijn!

Na eerdere ervaringen met aanbieders van opslagruimte terecht gekomen bij Spacewinner. Ik wist het meteen, dit had ik eerder moeten doen. Naast een eerlijke prijs, mooie goed onderhouden ruimtes, centrale ligging en zeer goede beveiliging bieden zij ook de allerbeste service met een laagdrempelig karakter. De koffie staat altijd klaar. Enthousiast en professioneel personeel is altijd bereid om mee te denken en maatwerk te leveren. Ikzelf heb in Zwolle in korte tijd meerdere keren gewisseld van ruimte en contract en nooit was dit ook maar enig probleem voor ze. Grote pluim voor deze vrolijke mannen! Ook het verkrijgen van opslag/verhuismateriaal of plannen en huren van een busje of aanhanger gaat zonder enige moeite bij dit bedrijf. Ga vooral zo door (ook met pingpongen voor wat korting ;-)) en ik zal Spacewinner bij iedereen aanbevelen!

• Ik ben Vaker klant

Te gek Andre! Dank voor deze fantastische review. Mooi dat je de moeite hebt genomen om dit op te schrijven. Fijne dag.

Goede service, veel mogelijk qua ruimte, goede parkeergelegenheid

Ik ben heel positief. Heb eerst een grote ruimte gehuurd voor een deel van de inboedel bij een verhuizing. De opslag is goed bereikbaar, aan een rustige weg. Ook is er makkelijk met een bestelwagen of verhuiswagen om het gebouw heen te rijden. Vriendelijk personeel en op werkdagen is het restaurant open voor wat te eten. Heb ook gebruik gemaakt van het gratis busje om een deel van de boedel te vervoeren. Perfect. Daarna naar een veel kleinere opslagruimte verhuisd. Alles droog, schoon en goed verlicht. Mocht ik in de toekomst weer opslagruimte nodig hebben, dan ga ik zeker weer naar Spacewinner.

Fantastische locatie!

Wij hebben ruim twee jaar een opslagruimte gehuurd bij Spacewinner en wij zijn zeer tevreden. Service en communicatie is uitstekend. Zeer vriendelijke mensen allemaal! We kunnen Spacewinner aan iedereen aanraden!!

Fijne opslag locatie

Ik heb hier een jaar een ruimte gehuurd voor de opslag van meubels. Hierdoor kwam ik niet vaak op de locatie, maar het is wel fijn dat je er bijna altijd terecht kan. De ruimtes zijn netjes en groot genoeg, verwarmd en goed bereikbaar middels de grote liften. Ook het aanvragen, en opzeggen van de opslagruimte ging soepel.

Meer dan uitstekend

Opslagruimte is natuurlijk perfect maar de persoon van Daniël spant natuurlijk de kroon. Deze man zou je wensen als broer, zoon of schoonzoon. Zelden iemand ontmoet die zo oprecht authentiek is.

• Ik ben Eerste keer klant

de perfecte keuze voor mijn opslagproblemen

De perfecte keuze voor mijn opslagproblemen Ik ken Spacewinner al vanaf het begin van hun bestaan. Eerst alleen voor mijzelf en nu gedurende 11 jaar stuur ik allerlei personen die opslagproblemen hebben, door naar spacewinner of bemiddel voor hen. Nooit geen problemen en altijd meedenken naar de oplossingen die ik zoek. Hulde aan Marloes, Daniël en alle andere personeelsleden.

Perfect!

Zeer klantvriendelijk en klantgericht. Iedere keer een warm welkom en betrokken meedenken. Snelle en correcte afhandeling.

Oplossingsgericht en vriendelijk

Nu voor de 2e x huur ik opslag, er staat vaak een aanhanger klaar en er wordt goed meegedacht. Vriendelijke uitgebreide service. Bij andere opslag units komen er vaak nog verborgen kosten bij.

• Ik ben Vaker klant

Prettige benadering en goede informatie.

Via bekenden bij Spacewinner terechtgekomen en in een lastige tijd een plezierige ervaring gehad.

• Ik ben Eerste keer klant

Goede service, altijd vriendelijke mensen die je helpen en met je meedenken in een woord top.

• Ik ben Vaker klant

Goede prijs-kwaliteit verhouding, behulpzaam personeel en goede faciliteiten.

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Marleen voor deze mooie review. Wist je trouwens dat je ook als oud-huurder altijd welkom bent voor het gebruik van een gratis aanhangwagen?! Tot ziens bij SPACEWINNER.

Fijne opslag

Nooit problemen gehad, personeel denkt met je mee als er iets is. De opslag boxen zijn schoon, het is er hygienisch en heel goed beveiligd.

• Ik ben Eerste keer klant

Wat goed om te horen. Dankjewel Maysa! Spread the word ;-) Tot een volgende keer bij SPACEWINNER.

zeer tevreden klant

Erg klant vriendelijk en flexibel bedrijf. Klant staat centraal en ze denken op een prettige manier met je mee. Kom zeker terug als ik weer opslagruimte nodig mocht hebben

• Ik ben Eerste keer klant

Dit is natuurlijk de beste reactie die we ons kunnen wensen. Hartelijk dank Job!

goed afgewikkeld

• Ik ben N.v.t.

Fijn om te horen! Dankjewel Corien. Misschien heb je voorlopig geen ruimte meer nodig, maar als oud-huurder blijf je altijd welkom voor het gebruik van een gratis aanhangwagen. Tot ziens bij SPACEWINNER.

Een uitstekende plek voor extra ruimte.

Prettig contact met medewerkers en een snelle afhandeling van het papierwerk. Het is een prima plek voor extra ruimte. Medewerkers denken met je mee, zijn erg klantgericht. Kortom een plek waar je graag "veilig" je spullen kan stallen.

• Ik ben Vaker klant

Uitstekende service en alle hulp van kundig personeel!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ideale oplossing voor (tijdelijk) ruimtegebrek. Behulpzaam gebruik van faciliteiten.

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!