Spacewinner faciliteert in alle services voor (tijdelijke) ruimte. Een absolute aanrader!

Voldoende hulpmiddelen voorhanden, prettige ruimte om de spullen op te slaan. Na het 'werk' even een kop koffie bij de altijd vriendelijke heren bij de receptie: 't kan altijd.

• Ik ben Vaker klant

Goede uitleg en vooral de toegankelijkheid naar de boxen toe. Netjes en verzorgde ruimtes. Alles voor transport is aanwezig.

• Ik ben Vaker klant

super klantvriendelijk, goed geregelde opslag

Spacewinner is niet alleen goed omdat de opslag goed geregeld is; goed toegankelijk, schoon, aantrekkelijk geprijsd, en ruime openingstijden, maar de medewerkers zijn bovendien super vriendelijk. Daarnaast heb ook je de beschikking over een gratis te huren aanhanger, die je zelfs na het opzeggen nog kunt blijven gebruiken.

• Ik ben Eerste keer klant

Ruimte in breedste zin van het woord......

Prettig in velerlei opzichten. Maar met name het personeel is fantastisch in de vestiging Zwolle; altijd, ongeacht welke werknemer, accuraat/vriendelijk/behulpzaam en uiterst beleefd!! Waar vind je dat nog ??? Nou bij Spacewinner Zwolle dus! En de gehuurde ruimte was droog/schoon/warm en altijd voldoende materiaal voor handen zoals karren en steekwagens.

• Ik ben Eerste keer klant

Je inboedel in vertrouwde handen geven voor tijdelijke opslag

We hebben in Zwolle een drie sterren restaurant.... maar ook een drie sterren opslag locatie. Super schoon en hygiΓ«nisch, top service online en fysiek op de locatie, altijd makkelijk om een bus of aanhanger tot je beschikking te hebben. Wil je zeker weten dat je inboedel na je opslag periode er ongeschonden uit komt, huur dan hier een box. Juiste temperatuur, up to date ongedierte bestrijding en meer dan voldoende transportkarren aanwezig.

• Ik ben Eerste keer klant

Prima. Schoon, verwarmd en ruime mogelijkheden.

Wij zijn uiterst tevreden. Prima locatie, vriendelijk personeel, vlotte hulp en natuurlijk prima, schone opslagruimte. Goede koffie overigens ook. Ondanks corona vriendelijke en perfecte service. Mijn indruk is ook dat automatisering goed voor elkaar is.

• Ik ben Eerste keer klant

De service is altijd persoonlijk!

De medewerkers van de receptie zijn erg bekwaam en behulpzaam. Er wordt graag met je meegedacht in plaats van enkel commercieel. De opties in het aanbod zijn ruim en scherp getarifeerd. Daarnaast is het gebruik van een aanhanger vrij eenvoudig te reserveren! Mocht ik in de toekomst weer een opslagruimte willen huren, dan zou ik zeker hier terug komen. Het pand is netjes onderhouden en beveiligd. Dit geeft mij het comfort om mijn inboedel vertrouwd achter te laten.

• Ik ben Eerste keer klant

Perfecte locatie voor opslag van je huisraad.

Onze huisraad voor een langere tijd hier opgeslagen. Alles in goede staat en geen vocht doordat alles verwarmd wordt. Ook fijn dat je een grote bus en aanhanger gratis mag gebruiken.

• Ik ben Vaker klant

Bedankt voor deze aanbeveling Freddy! πŸ‘ŠπŸ˜ƒ

Perfecte service

Vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Goed advies gekregen welk formaat box nodig voor de spullen. Gemakkelijke toegang zodat je op elk gewenst moment bij je spullen kunt. Ik ben zeer tevreden en zou dit zeker aanraden bij familie/vrienden

• Ik ben Eerste keer klant

'Zeer tevreden', daar worden wij dan weer 'Zeer blij' van. Dankjewel πŸ‘πŸ˜€

Fantastisch bedrijf!

Vriendelijke en meedenkend personeel, die allen communicatief zijn ingesteld. Dit betekent dat je snel antwoord krijgt op vragen. Er wordt met je meegedacht. Zo staan er karretjes voor het vervoeren van spullen in het bedrijf en ook aanhangwagens kunnen geleend worden tijdens de huurperiode. Perfect. Zeker gezien de hectiek waarin je verkeerd wanneer je behoefte hebt aan opslagruimte voor je spullen. Alles binnen handbereik. De opslagplaatsen zijn ruim en goed te bereiken. Alles in een goed beveiligd pand, welke voor de huurder zeven dagen per week toegankelijk is (ik meen tot 22 uur in de avond.)

• Ik ben Eerste keer klant

Oh, van dit soort aanbevelingen worden we gewoon een beetje verlegen. Fantastisch, dankjewel! πŸ’ͺπŸ‘ŠπŸ˜ƒ Overigens zijn de aanhangwagens ook na de huurperiode nog gratis te gebruiken. Hoe fijn is dat?!

Iedereen is vriendelijk en erg behulpzaam

Ik heb gedurende ruim een jaar ruimte gehuurd Spacewinner. Het contact was steeds prettig en persoonlijk. Men is altijd bereid om mee te denken. Als ik weer ruimte nodig heb, zal ik zeker weer bij Spacewinner huren.

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Hans, goed om te horen dat je tevreden bent. Graag tot een volgende keerπŸ‘πŸ˜€

Altijd een aangename atmosfeer

Het personeel is altijd vriendelijk en hulpvaardig. En de voorwaarden zijn sympathiek, zoals het altijd over kunnen stappen naar een ander formaat box. En niet te vergeten het kunnen beschikken over een aanhanger indien beschikbaar (en dat is vaak het geval).

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel voor deze mooie beoordeling Jan! πŸ˜€

Super!!!

Wij hebben bijna anderhalf jaar twee plekken gehuurd. Spacewinner is schoon, verwarmd en veilig. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk. Er zijn trolleys aanwezig en een ruime lift. Alle te huren boxen zijn goed te bereiken. Wij komen uit Meppel en wij kozen voor Spacewinner Zwolle om bovenstaande reden. Wij hadden de afstand tussen Meppel en Zwolle er graag voor over. Zeker een aanrader!

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Gerard πŸ™Œ Vijf sterren, lang niet gek! Mooi om te lezen dat we het verschil kunnen makenπŸ‘

Netjes en correct

Behulpzaam personeel Vriendelijke Zeer nette units. Geen rommel in de gangen of lift Schoon netjes

• Ik ben Eerste keer klant

Dank u. Dat is precies de bedoeling πŸ‘

zeer tevrede.

Klantvriendelijk, meedenken, na goed overleg is veel mogelijk. Aanrader

• Ik ben Eerste keer klant

Dank voor je aanbeveling JohanπŸ‘Œ. Dat is precies de bedoeling. In overleg is heel veel mogelijk.

Veilige opslagplek voor onze inboedel

Vriendelijke medewerkers en de mogelijkheid om zelf bij je spullen te kunnen als dat nodig is. Daarnaast goede voorzieningen, zoals karretjes om je spullen te kunnen vervoeren.

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Mies. Fijn om te horen dat het goed is bevallen!πŸ‘πŸ˜ƒ

Ruimte, flexibiliteit en service op eenzaam hoog niveau

Dat je van een dode, klinische ruimte een beleving kan maken bewijst Space Winner. Dat komt niet in de laatste plaats door de menselijke maatstaaf die de familie Snuverink en haar medewerkers in dit bedrijf heeft gepompd. Service staat op één. Flexibel en behulpzaam. Híer word je behandeld als KLANT. In mijn specifieke geval kreeg ik zelfs (niet nodig maar altijd fijn) geld teruggestort omdat ik de ruimte niet meer nodig had binnen contract tijd. Chapeau. Een absolute aanrader om met dit bedrijf zaken te doen! Robert J. Reinders

• Ik ben Vaker klant

Wat een topbeoordeling, Robert. Dankjewel! De menselijke maat wordt vooral bepaald door de fijne jongens en meiden in ons team! We zorgen dat de boodschap overkomt!πŸ‘πŸ˜ƒ

Uitstekende service en prima ruimte!

Ik ben op een uiterst prettige en zakelijke manier geholpen. Niet alleen het verhuren van een ruimte staat centraal maar het helpen van mij met het oplossen van een probleem. Het geven van bruikbaar advies en het kunnen gebruiken van allerlei transport- en hulpmiddelen heeft voor mij een belangrijke toegevoegde waarde gehad. Prima concept waar ik (of kennissen) zeker gebruik van gaan maken in de toekomst.

• Ik ben Eerste keer klant

Mooi om te horen Gerard. Daar proberen we inderdaad het verschil te maken. Op een vriendelijke manier mensen zo goed mogelijk te helpen. Fijn dat dat is gelukt. Graag tot eej volgende keer! πŸ‘πŸ˜ƒ

Gewoon GOED ...

Een keurig en net bedrijf , geeft een vertrouwd gevoel je spullen daar op te slaan ! Zeer vriendelijke afwikkeling ! Top☺️

Dankjewel Sjannie!

Klantvriendelijk, meedenkend

Een zeer goede ervaring met het huren van opslagruimte. Personeel is klantvriendelijk, denkt met je mee. Denkt mee over de grootte van de ruimte, laat de ruimte zien voordat je een keuze maakt. Gebruik van een aanhanger tijdens de huur is super.

• Ik ben Eerste keer klant

Super snel schoon en handig. Goede service.

Snel en niet duur een ruimte huren. Bij overhuizen gebruik van bus of aanhanger. Geweldig. Goede service. Heel erg tevreden. Volgende keer weer.

• Ik ben Vaker klant

Hoppa, te gek. Dankjewel Erwin. En wij zien jou ook graag een keer weer terug bij SPACEWINNER! πŸ’ͺπŸ‘πŸ˜€

Goede opslag droog, verwarmd, schoon en ook nog beveiligd.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijke afspraken. Correcte afhandeling.

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Bert. Doen we het voor!

Uitstekend geregeld

Schone ruimte, goed op temperatuur. Eigen slot en sleutel. Bijna altijd te bereiken. Security.

Bedankt Ina πŸ‘πŸ˜€

Toppie

Wij hebben 1 jaar gebruikt gemaakt van een opslagruimte en dat is ons perfect bevallen. Het is er schoon, warm en alles word netjes in de gaten gehouden. Zeer vriendelijk personeel! Wij raden het zeker aan !

Dankjewel Monique πŸ’ͺπŸ˜€

Top bedrijf dikke 10

Bij binnenkomst voel je gelijk dit is een goed bedrijf. Nette receptie, zeer vriendelijk behulpzaam personeel, de koffie staat klaar en een lunchroom met heerlijke broodjes. Doordat er verschillende toegangsdeuren zijn kan je altijd je auto parkeren zonder gedoe. Ruime lift, steekwagens, trapje aanwezig alles netjes schoon. Je kunt zelfs gratis gebruik maken van een ruime verhuisbus en aanhangwagen. Kortom top bedrijf.

• Ik ben Eerste keer klant

Wat goed Barbara! Dank voor de mooie woorden en de moeite die je hebt genomen om dit op te schrijven. Graag tot een volgende keer. πŸ‘

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!