Uitstekende opslagruimte schoon en fris

Ik heb 5 jaar een mooie box gehuurd. Mijn ervaring is super altijd bereikbaar. Geen ongedierte,fris,schoon. En een prima service een aanhang gratis een paar x gebruik van gemaakt. Super bedankt.

• Ik ben Eerste keer klant

Goed toegankelijk altijd bij je sullen kunnen. Als je een keer vergeet om te betalen krijg je netjes een telefoontje dat je achterloopt met betalen. Maar dat is echter nooit een probleem je kunt er altijd uitkomen met spacewinner

TOP

Van begin af aan duidelijk en is alles bespreekbaar. Zeer flexibel. Nooit gezeur, nooit moeilijk doen! Gemaakte afspraken worden nagekomen. Leuke leu om zaken mee te doen. Prima adres om je spullen in opslag te doen. Zéér aanbevelenswaardig!

• Ik ben Eerste keer klant

Bijzondere situatie zorgt bij spacewinners niet voor meer gedoe

Na het overlijden van mijn vader moest zijn inboedel z.s.m. het huis uit, maar tegelijkertijd wilden we de inboedel wel goed kunnen bekijken, voor we het weg brachten naar kringloop/stort. Dus er was een opslag nodig. We zijn langs meerdere opslagbedrijven geweest en Spacewinners stelde zich erg flexibel op, daar was veel mogelijk. We hadden een grote ruimte nodig voor de inboedel van een heel huis, maar de huur van de opslag kon van korte duur zijn, en we wilden graag een moment waarop we met de familie de inboedel konden sorteren. We zaten niet vast aan minimale huurtermijnen, extra kosten, ingewikkelde sloten, of inbraakalarmen, waardoor de familie onbezorgd een hele dag door de inboedel kon zoeken. Spacewinners was erg bereid om uitzonderingen te maken en mee te denken, dit was voor ons heel bijzonder en heel fijn.

• Ik ben Eerste keer klant

Je krijgt wat er beloofd wordt.

Facilitair hebben ze het goed voor elkaar. Betrouwbare en meedenkende club mensen voor een acceptabele prijs. En wil je een kopje koffie, die staat ook klaar. Top bedrijf en aanbevelenswaardig.

• Ik ben Eerste keer klant

Exact wat je nodig hebt, wanneer je verlegen zit om ruimte.

Vriendelijke, zorgvuldige ontvangst, ruime keuze in groottes van de opslag, handig systeem met verschillende entrees en weinig tot geen "gedoe". Facturatie verloopt probleemloos en we hebben onze spullen weer netjes uit de opslag kunnen halen. Met andere woorden: zeer tevreden.

• Ik ben Eerste keer klant

Meedenkende medewerkers en heel flexibel

Ik kan niet anders dan lovend zijn. Heel duidelijke uitleg gekregen. Ik wist precies waar ik aan toe was. Ook is het erg handig dat je een karretje kunt lenen. Doordat je per maand betaalt krijg je aan het eind meestal geld terug. Omdat je bijvoorbeeld huurt tot de 20ste van de maand. Dat geld heb je echter binnen een dag weer terug. Super

Een echte aanrader

De mensen bij Spacewinner Enschede zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Ze hebben mij ongelofelijk uit de brand geholpen vorig jaar en ik heb onlangs de opslag ruimte niet meer nodig. Daarnaast waren de afhandelingen snel en ook zeer duidelijk. 10/10 zeker aan te raden! Nogmaals bedankt voor alles!

• Ik ben Eerste keer klant

Super! Vriendelijk personeel en snel geholpen

Zeker aan te bevelen als je een kleine of grote opslagplek zoekt in de omgeving van Enschede.

• Ik ben Eerste keer klant

Goede service je kan elke dag terecht bij je box,geen moeilijk gedoe,ziet er schoon en verzorgd uit en vooral de gangen hebben hun eigen wijkteam,echt geweldig.

• Ik ben Eerste keer klant

Mooie droge schone ruimtes en fantastische service

Opslag altijd beschikbaar en mogelijkheid voor een gratis aanhanger was super! Vriendelijke en behulpzame medewerkers!

• Ik ben Vaker klant

Vriendelijk personeel, alle tools bij de hand welke nodig zijn.q

Medewerkers denken mee met de opslaggrootte welke benodigd is, zonder hier teveel 'aan te smeren'.

zoals het hoort

Ik had meerdere opslagruimte gemaild om te kijken of mijn inboedel in hun ruimte terecht kon. Sommigen reageren niet eens terug terwijl Spacewinner je netjes belt en desgewenst uitnodigt om eens kennis te maken. Je wordt vriendelijk ontvangen en bieden je een kop koffie aan. Uiteraard wordt je even rondgeleid om een indruk te krijgen van de ruimtes die ze beschikbaar hebben. Ik heb vanwege de manier van hoe ze je behandelen voor een ruimte bij Spacewinner gekozen. Ik kreeg een factuur waarbij alles netjes voor je op een rijtje is gezet en zoals beloofd achteraf geen extra kosten. Ik heb de factuur voldaan. Achteraf heb ik mijn inboedel verkocht (wat ik niet verwacht had) dus ik had de ruimte niet meer nodig. Ik ben gelijk naar Spacewinner gegaan en deze hadden er elk begrip voor dat ik de al betaalde ruimte heb gecanceld. Ik krijg het totaal betaalde bedrag terug en heb aangegeven dat als ik nog eens ruimte nodig had gelijk bij hun terug zal komen. Goede service waarvoor dank.

Uitstekend geregeld!

Wij hebben geruime tijd een opslagruimte als archief gebruikt. Dat is ons prima bevallen. De ruimtes zijn schoon en droog. Bovendien kun je er altijd terecht. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader.

Handig, flexibel, praktisch

Vriendelijk personeel, praktische ruimtes, schoon, goede locatie. Parkeren bij de ruimte af en toe moeilijk ivm drukte

• Ik ben Eerste keer klant

Prima prijs, super service en snelle reactie. Heb bij Spacewinner 2 jaar een box gehuurd en ben zeer tevreden!

• Ik ben Eerste keer klant

Spacewinner faciliteert in alle services voor (tijdelijke) ruimte. Een absolute aanrader!

Voldoende hulpmiddelen voorhanden, prettige ruimte om de spullen op te slaan. Na het 'werk' even een kop koffie bij de altijd vriendelijke heren bij de receptie: 't kan altijd.

• Ik ben Vaker klant

Goede uitleg en vooral de toegankelijkheid naar de boxen toe. Netjes en verzorgde ruimtes. Alles voor transport is aanwezig.

• Ik ben Vaker klant

super klantvriendelijk, goed geregelde opslag

Spacewinner is niet alleen goed omdat de opslag goed geregeld is; goed toegankelijk, schoon, aantrekkelijk geprijsd, en ruime openingstijden, maar de medewerkers zijn bovendien super vriendelijk. Daarnaast heb ook je de beschikking over een gratis te huren aanhanger, die je zelfs na het opzeggen nog kunt blijven gebruiken.

• Ik ben Eerste keer klant

Ruimte in breedste zin van het woord......

Prettig in velerlei opzichten. Maar met name het personeel is fantastisch in de vestiging Zwolle; altijd, ongeacht welke werknemer, accuraat/vriendelijk/behulpzaam en uiterst beleefd!! Waar vind je dat nog ??? Nou bij Spacewinner Zwolle dus! En de gehuurde ruimte was droog/schoon/warm en altijd voldoende materiaal voor handen zoals karren en steekwagens.

• Ik ben Eerste keer klant

Je inboedel in vertrouwde handen geven voor tijdelijke opslag

We hebben in Zwolle een drie sterren restaurant.... maar ook een drie sterren opslag locatie. Super schoon en hygiënisch, top service online en fysiek op de locatie, altijd makkelijk om een bus of aanhanger tot je beschikking te hebben. Wil je zeker weten dat je inboedel na je opslag periode er ongeschonden uit komt, huur dan hier een box. Juiste temperatuur, up to date ongedierte bestrijding en meer dan voldoende transportkarren aanwezig.

• Ik ben Eerste keer klant

Prima. Schoon, verwarmd en ruime mogelijkheden.

Wij zijn uiterst tevreden. Prima locatie, vriendelijk personeel, vlotte hulp en natuurlijk prima, schone opslagruimte. Goede koffie overigens ook. Ondanks corona vriendelijke en perfecte service. Mijn indruk is ook dat automatisering goed voor elkaar is.

• Ik ben Eerste keer klant

De service is altijd persoonlijk!

De medewerkers van de receptie zijn erg bekwaam en behulpzaam. Er wordt graag met je meegedacht in plaats van enkel commercieel. De opties in het aanbod zijn ruim en scherp getarifeerd. Daarnaast is het gebruik van een aanhanger vrij eenvoudig te reserveren! Mocht ik in de toekomst weer een opslagruimte willen huren, dan zou ik zeker hier terug komen. Het pand is netjes onderhouden en beveiligd. Dit geeft mij het comfort om mijn inboedel vertrouwd achter te laten.

• Ik ben Eerste keer klant

Perfecte locatie voor opslag van je huisraad.

Onze huisraad voor een langere tijd hier opgeslagen. Alles in goede staat en geen vocht doordat alles verwarmd wordt. Ook fijn dat je een grote bus en aanhanger gratis mag gebruiken.

Bedankt voor deze aanbeveling Freddy! 👊😃

Perfecte service

Vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Goed advies gekregen welk formaat box nodig voor de spullen. Gemakkelijke toegang zodat je op elk gewenst moment bij je spullen kunt. Ik ben zeer tevreden en zou dit zeker aanraden bij familie/vrienden

'Zeer tevreden', daar worden wij dan weer 'Zeer blij' van. Dankjewel 👍😀

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!