Fantastisch bedrijf!

Vriendelijke en meedenkend personeel, die allen communicatief zijn ingesteld. Dit betekent dat je snel antwoord krijgt op vragen. Er wordt met je meegedacht. Zo staan er karretjes voor het vervoeren van spullen in het bedrijf en ook aanhangwagens kunnen geleend worden tijdens de huurperiode. Perfect. Zeker gezien de hectiek waarin je verkeerd wanneer je behoefte hebt aan opslagruimte voor je spullen. Alles binnen handbereik. De opslagplaatsen zijn ruim en goed te bereiken. Alles in een goed beveiligd pand, welke voor de huurder zeven dagen per week toegankelijk is (ik meen tot 22 uur in de avond.)

• Ik ben Eerste keer klant

Oh, van dit soort aanbevelingen worden we gewoon een beetje verlegen. Fantastisch, dankjewel! ๐Ÿ’ช๐Ÿ‘Š๐Ÿ˜ƒ Overigens zijn de aanhangwagens ook na de huurperiode nog gratis te gebruiken. Hoe fijn is dat?!

Iedereen is vriendelijk en erg behulpzaam

Ik heb gedurende ruim een jaar ruimte gehuurd Spacewinner. Het contact was steeds prettig en persoonlijk. Men is altijd bereid om mee te denken. Als ik weer ruimte nodig heb, zal ik zeker weer bij Spacewinner huren.

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Hans, goed om te horen dat je tevreden bent. Graag tot een volgende keer๐Ÿ‘๐Ÿ˜€

Altijd een aangename atmosfeer

Het personeel is altijd vriendelijk en hulpvaardig. En de voorwaarden zijn sympathiek, zoals het altijd over kunnen stappen naar een ander formaat box. En niet te vergeten het kunnen beschikken over een aanhanger indien beschikbaar (en dat is vaak het geval).

Dankjewel voor deze mooie beoordeling Jan! ๐Ÿ˜€

Super!!!

Wij hebben bijna anderhalf jaar twee plekken gehuurd. Spacewinner is schoon, verwarmd en veilig. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk. Er zijn trolleys aanwezig en een ruime lift. Alle te huren boxen zijn goed te bereiken. Wij komen uit Meppel en wij kozen voor Spacewinner Zwolle om bovenstaande reden. Wij hadden de afstand tussen Meppel en Zwolle er graag voor over. Zeker een aanrader!

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Gerard ๐Ÿ™Œ Vijf sterren, lang niet gek! Mooi om te lezen dat we het verschil kunnen maken๐Ÿ‘

Netjes en correct

Behulpzaam personeel Vriendelijke Zeer nette units. Geen rommel in de gangen of lift Schoon netjes

Dank u. Dat is precies de bedoeling ๐Ÿ‘

zeer tevrede.

Klantvriendelijk, meedenken, na goed overleg is veel mogelijk. Aanrader

• Ik ben Eerste keer klant

Dank voor je aanbeveling Johan๐Ÿ‘Œ. Dat is precies de bedoeling. In overleg is heel veel mogelijk.

Veilige opslagplek voor onze inboedel

Vriendelijke medewerkers en de mogelijkheid om zelf bij je spullen te kunnen als dat nodig is. Daarnaast goede voorzieningen, zoals karretjes om je spullen te kunnen vervoeren.

Dankjewel Mies. Fijn om te horen dat het goed is bevallen!๐Ÿ‘๐Ÿ˜ƒ

Ruimte, flexibiliteit en service op eenzaam hoog niveau

Dat je van een dode, klinische ruimte een beleving kan maken bewijst Space Winner. Dat komt niet in de laatste plaats door de menselijke maatstaaf die de familie Snuverink en haar medewerkers in dit bedrijf heeft gepompd. Service staat op รฉรฉn. Flexibel en behulpzaam. Hรญer word je behandeld als KLANT. In mijn specifieke geval kreeg ik zelfs (niet nodig maar altijd fijn) geld teruggestort omdat ik de ruimte niet meer nodig had binnen contract tijd. Chapeau. Een absolute aanrader om met dit bedrijf zaken te doen! Robert J. Reinders

• Ik ben Vaker klant

Wat een topbeoordeling, Robert. Dankjewel! De menselijke maat wordt vooral bepaald door de fijne jongens en meiden in ons team! We zorgen dat de boodschap overkomt!๐Ÿ‘๐Ÿ˜ƒ

Uitstekende service en prima ruimte!

Ik ben op een uiterst prettige en zakelijke manier geholpen. Niet alleen het verhuren van een ruimte staat centraal maar het helpen van mij met het oplossen van een probleem. Het geven van bruikbaar advies en het kunnen gebruiken van allerlei transport- en hulpmiddelen heeft voor mij een belangrijke toegevoegde waarde gehad. Prima concept waar ik (of kennissen) zeker gebruik van gaan maken in de toekomst.

• Ik ben Eerste keer klant

Mooi om te horen Gerard. Daar proberen we inderdaad het verschil te maken. Op een vriendelijke manier mensen zo goed mogelijk te helpen. Fijn dat dat is gelukt. Graag tot eej volgende keer! ๐Ÿ‘๐Ÿ˜ƒ

Gewoon GOED ...

Een keurig en net bedrijf , geeft een vertrouwd gevoel je spullen daar op te slaan ! Zeer vriendelijke afwikkeling ! Topโ˜บ๏ธ

Dankjewel Sjannie!

Klantvriendelijk, meedenkend

Een zeer goede ervaring met het huren van opslagruimte. Personeel is klantvriendelijk, denkt met je mee. Denkt mee over de grootte van de ruimte, laat de ruimte zien voordat je een keuze maakt. Gebruik van een aanhanger tijdens de huur is super.

• Ik ben Eerste keer klant

Super snel schoon en handig. Goede service.

Snel en niet duur een ruimte huren. Bij overhuizen gebruik van bus of aanhanger. Geweldig. Goede service. Heel erg tevreden. Volgende keer weer.

• Ik ben Vaker klant

Hoppa, te gek. Dankjewel Erwin. En wij zien jou ook graag een keer weer terug bij SPACEWINNER! ๐Ÿ’ช๐Ÿ‘๐Ÿ˜€

Goede opslag droog, verwarmd, schoon en ook nog beveiligd.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijke afspraken. Correcte afhandeling.

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Bert. Doen we het voor!

Uitstekend geregeld

Schone ruimte, goed op temperatuur. Eigen slot en sleutel. Bijna altijd te bereiken. Security.

Bedankt Ina ๐Ÿ‘๐Ÿ˜€

Toppie

Wij hebben 1 jaar gebruikt gemaakt van een opslagruimte en dat is ons perfect bevallen. Het is er schoon, warm en alles word netjes in de gaten gehouden. Zeer vriendelijk personeel! Wij raden het zeker aan !

Dankjewel Monique ๐Ÿ’ช๐Ÿ˜€

Top bedrijf dikke 10

Bij binnenkomst voel je gelijk dit is een goed bedrijf. Nette receptie, zeer vriendelijk behulpzaam personeel, de koffie staat klaar en een lunchroom met heerlijke broodjes. Doordat er verschillende toegangsdeuren zijn kan je altijd je auto parkeren zonder gedoe. Ruime lift, steekwagens, trapje aanwezig alles netjes schoon. Je kunt zelfs gratis gebruik maken van een ruime verhuisbus en aanhangwagen. Kortom top bedrijf.

• Ik ben Eerste keer klant

Wat goed Barbara! Dank voor de mooie woorden en de moeite die je hebt genomen om dit op te schrijven. Graag tot een volgende keer. ๐Ÿ‘

Goede service en mooie ruimte

Ruime keuze uit verschillende opslagruimtes. Je wordt snel en goed geholpen om de juiste keuze te maken! De gangen zijn schoon en alles is aanwezig zoals karretjes voor vervoer naar je opbergruimte, bezems enzovoort.

Bedankt Albert ๐Ÿ˜€

Behulpzaam, meedenkend en zeer vriendelijk

Fijn personeel, nemen de tijd voor je . Flexibel en behulpzaam. Prima ervaring met spacewinner, zelfs nadat ik in 1e instantie wel zou huren, vervolgens niet en uiteindelijk toch wel. Bleven vriendelijk en zelfs nog een stapje extra . Top bedankt

• Ik ben Eerste keer klant

Kijk, dat is goed om te horen en precies zoals het moet zijn. We zijn er om je te helpen en als dat nu even niet zou zijn, dan een volgende keer heel graag. Top ๐Ÿ‘๐Ÿ˜€

Heel erg behulpzaam

Iedereen reageerde behoorlijk snel en dingen werden snel afgehandeld.

• Ik ben Eerste keer klant

We hebben er inderdaad een paar snelle jongens tussen zitten ๐Ÿ˜œ Dank Kiara voor de positieve review.

Top geholpen! Altijd prettig!

Voor onze monteurs zocht ik een goede wisselplek voor de onderdelen. Gevonden bij Spacewinner in Zwolle en daarna ook in Enschede en Deventer. Simpel, snel en ongecompliceerd!

Dankjewel Edo ๐Ÿ‘๐Ÿ˜€

prima oplossing voor tijdelijk ruimtegebrek

vriendelijk personeel, keurige ruimten, goede hulpmiddelen.

Hartelijk dank Jelle. ๐Ÿ‘

Het was een goede ervaring , ik was er blij en tevreden mee.

Bijna een jaar heb ik mijn spullen in een opslagruimte bij Spacewinner opgeslagen, ik maakte me nooit zorgen over mijn spullen. Ik ben goed geholpen.

• Ik ben Eerste keer klant

Nette ruimtes, vriendelijke en goede service

De ruimtes zijn heel schoon, goed verwarmd en verlicht. Super fijn dat je gebruik kan maken van de aanhanger en 1x met de bus. Top service. Ook de verhuisdozen zijn goed stevig en kunnen aardig wat gewicht aan, een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Ik ben Vaker klant

Dankjewel Michรจle, Superfijne review;-) Graag tot een volgende keer!

Super service en perftece ruimte

De service bij Spacewinner is erg goed. De ruimtes zijn erg schoon en ruim. Als je ruimte huurt kun je graties een verhuisbus lenen!

• Ik ben Vaker klant

Dank voor deze mooie aanbeveling Gerben!

We doen het direct weer indien nodig!

Wij hebben vanaf december 2018 tot en met augustus 2020 ruimtes in verschillende afmetingen gehuurd bij Spacewinner Enschede. Ik kan zeggen tot voller tevredenheid. De ruimtes zijn schoon, verwarmd, goed verlicht in de gangen en bewaakt. Ook hebben we de bus en aanhangers kunnen gebruiken voor het transport van onze spullen, wat een uitkomst. Het personeel is kundig, behulpzaam, goed gemutst en buitengewoon vriendelijk. Als wij opnieuw een ruimte nodig hebben gaan wij weer naar Spacewinner, voor ons de beste! Wij bevelen Spacewinner dan ook van harte aan.

• Ik ben Vaker klant

Dankjewel Anita. Wat een fijne beoordeling! Graag tot een volgende keer.

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!