Goede en nette service

Een ruime tijd gebruik gemaakt van een opslagruimte. Nette service al die tijd! Zou zeker weer een opslag bij Spacewinner huren mocht dit nodig zijn.

Professioneel, Informeel, Klantvriendelijk, TOP

Half jaar opslag gebruikt in Zwolle. Goeie prijs gekregen, gebouw is in perfecte staat, schoon en 24/24 toegankelijk. Tevens broodjeszaak aanwezig, erg fijn tijdens verhuizingen. Martijn denkt mee en adviseert. kan het iedereen aanraden.

• Ik ben Eerste keer klant

Dag Ronald, Helemaal top, dank voor de mooie aanbeveling! 🙌 Hier worden we natuurlijk blij van. Tot een volgende keer bij SPACEWINNER. Zoals je misschien weet ben je in de tussentijd (als oud-huurder van SPACEWINNER) altijd welkom voor een gratis aanhanger. 😀

Perfecte, nette en schone opslag

Perfecte, Nette en schone opslag. Toegang prima geregeld. Goede voorzieningen, (karretjes, lift, trap, etc) aanwezig en het is ons echt goed bevallen. Zou het zeker aanbevelen als iemand opslagruimte zoekt.

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Agnes 🙌 Wat goed om te horen! Wellicht tot een volgende keer! 👍😀 In de tussentijd blijf je als oud-huurder van SPACEWINNER altijd welkom voor een gratis aanhanger.

Prima opslag met alleen maar plussen!

Prima opslag! Faire prijzen Goed bereikbaar, altijd gratis aanhanger mee, maar wat de doorslag geeft is het uitermate vriendelijk personeel ! Opslag nodig? Dan ben je hier aan het juiste adres

• Ik ben Vaker klant

Mooi, dankjewel Peter. Warme aanbevelingen, daar houden we van!

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Nette opslagruimte, alle mogelijke middelen beschikbaar om de spullen van/naar de ruimte te brengen, betrouwbaar en klantvriendelijk.

• Ik ben Eerste keer klant

Prettig geholpen en aardige medewerkers.

Wat fijn is dat ze met je meedenken. En alles duidelijk uitleggen. + de service van busje of aanhanger: erg prettig.

• Ik ben Eerste keer klant

Prima service en heel coulant

Goede service. Nette boxen

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Marjan voor de mooie review!

Helemaal perfect !!!

Klantenservice en vriendelijkheid is echt goed!! Communicatie ook, via de chat of telefoon met leuk en relax personeel. Een keer een bus gehuurd ivm verhuizing ging ook super. Ik ben enorme tevreden! als nodig is zal ik zeker terugkomen!

• Ik ben Eerste keer klant

Hi Pauline, Dank voor deze mooie review. Hier worden we blij van! Tot snel. Groetjes van het team van SPACEWINNER Zwolle.

zeer positief

mijn ervaring is positief de goederen kwamen mooi droog eruit na 8 maanden.

• Ik ben Eerste keer klant

Fantastische service, altijd bereikbaar.

Ze staan je altijd heel vriendelijk te woord, klantvriendelijk en denken met je mee wat voor jou het meest praktische is. Ook is het fijn dat je er altijd terecht kunt. Ook het gebruik mogen maken van een bestelbus en aanhanger is fantastisch.

• Ik ben Eerste keer klant

Goede ruimte, prima privacy en altijd toegankelijk

• Ik ben Eerste keer klant

Dag Albert, Dank voor deze mooie review! Als oud-huurder blijf je altijd welkom voor een gratis aanhanger. Hartelijke groet.

Goede service, fijne ervaring.

Ruimte gehuurd voor opslag. Einddatum was moeilijk in te schatten, maar perfect geholpen! Uiteindelijk eerder de sleutel ingeleverd, was geen probleem. Goede service, goed bereikbaar, snelle reactie op vragen. Prima formaat opslag, er wordt goed meegedacht met wat je nodig hebt binnen de mogelijkheden die zij bieden. Eenmalig gebruik van hun bus was voor ons een mooie uitkomst! Al met al een goede ervaring. Mocht het nodig zijn, komen we hier weer terug.

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Tessa voor deze mooie complimenten. Wellicht tot een volgende keer! In de tussentijd blijf je als oud-huurder altijd welkom voor een gratis aanhanger. Bye

Uitstekend geregelde opslag

Space winner Heeft de zaken goed voor elkaar: prima service, goed materieel en een mooie opslag. We hebben ruim twee jaar een opslag gehuurd, vandaag de sleutel ingeleverd en de borg direct terug gekregen.

• Ik ben Eerste keer klant

Top storage location, clean, decently, accessabel, perfect!

We have used a SpaceWinner location for a couple of months because we were moving to another place. Rented a box for a couple of months to store some items we didn’t need for the time. SpaceWinner was perfect for this and easily accessible for the times that we to pick something from our storage. I can really recommend SpaceWinner

• Ik ben Eerste keer klant

Hi Jan, Thanks for this positive review! Till next time ;-)

Super klantgericht

Scone, goedbeveiligde ruimte en uitstekende bijkomende dingen als beschikbaarheid aanhangers, dozen en, niet te vergeten, lekkere koffie

• Ik ben Eerste keer klant

Alles in de overtreffende trap!

Het begon heel goed. De mensen daar willen echt helpen. Servicegericht noemen ze dat! In één woord geweldig. Volgens mij staan jullie op eenzame hoogte in dienstverlening. *Busje gebruikt om alles in één keer te kunnen laden. *Prijs /kwaliteit prima. Goed advies! *Genoeg hulpmiddelen om niet zwaar te hoeven sjouwen. *O ja, en de koffie, die ze aanboden was prima en de mandarijn ook! ;-) Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Ik kan ze meer dan 100% aanbevelen. Als het het weer nodig is, hoef ik niet te zoeken, dan weer naar SPACEWINNER1 Bedankt beste mensen. P.S. Mijn broer uit Enschede gaf me jullie adres. Hij heeft al jaren een ruimte bij jullie. Zodoende!

• Ik ben Eerste keer klant

Wat een prachtige review! Geweldig. Dank voor de mooie woorden en we zien dit dan ook als een dikke vette pluim voor onze medewerkers. De boodschap zal hen niet ontgaan;-)

Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar. Altijd netjes

• Ik ben Vaker klant

Extreem positief, wat een service.

Ik heb een postbus ivm persoonlijke omstandigheden wat alles makkelijker maakt maar wat een service in Enschede. Overal mee denken, niks is te veel moeite. Ik kan me niet voorstellen dat er ergens anders betere service bestaat dan bij spacewinner Enschede. Dikke 11 van mij!

• Ik ben Vaker klant

En daar worden wij dan weer extreem blij van. Super dat je deze review hebt geschreven. Tot snel. Groet Team SPACEWINNER

Snel geregeld, correct en duidelijk!

In verband met een geplande verhuizing hadden we op korte termijn opslagruimte nodig. Bij SPACEWINNER was dit snel geregeld. Heldere voorwaarden, ruime tijden voor wat betreft toegang tot de opslagruimte en een prima service (zeker met betrekking tot de mogelijkheden tot het huren/gebruiken van busjes/aanhangers) hebben er voor gezorgd dat onze verhuizing op een soepele manier is verlopen. We gaan voorlopig niet weer verhuizen maar mochten we in de toekomst opnieuw opslagruimte nodig hebben dan kloppen we zeker weer aan bij SPACEWINNER!

• Ik ben Eerste keer klant

Lekker dan. Thanks Roelof! Mooi om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze service. Veel plezier in jullie nieuwe huis!

Toppers!

Ik zou geen kritisch punt kunnen benoemen over dit bedrijf. De service is uitstekend, vriendelijke en behulpzame medewerkers, goede opslagruimte met handige hulpmiddelen (karretjes, steekwagen, er staat zelfs een heftruck....). En de prijs is zeer acceptabel. SPACEWINNER biedt in bruikleen een overdekte aanhanger kosteloos aan (die ik zelfs na de huurperiode mag gebruiken omdat ik klant ben). Ze hebben ook een busje wat je eenmaal mag gebruiken (kosteloos, alleen brandstof betalen). En na afloop mag je het cylinderslot behouden. Logisch, maar voor de huurprijs veel waar voor je geld. Ik kan het iedereen aanraden!

• Ik ben Eerste keer klant

Hi Arjan, Wat een topbeoordeling zeg. Helemaal super. Dit is echt waarvoor we het doen. Mensen echt goed en betaalbaar helpen met ruimte! Graag tot snel. Hartelijke groet! Team SPACEWINNER.

Duidelijk, goed bereikbaar en veel hulpmiddelen.

Aanhangwagens, busjes, sleep en steek karretjes gratis te gebruiken.

• Ik ben Vaker klant

Dankjewel Wanda! Graag tot een volgende keer!

Zeer goede service, al jarenlang

Sinds enkele jaren huur ik een ruimte bij Spacewinner in Zwolle. Ik ben begonnen met een kleine ruimte en later was ik toe aan een grotere "kamer". Hierin werd goed meegedacht! Er staat eigenlijk altijd wel een aanhanger klaar voor gebruik en op de momenten dat het qua tijd niet helemaal uitkwam kon ik er toch terecht!

Zeer correct

Alles ziet er netjes uit. Ook de medewerkers zijn correct en duidelijke en weten waar ze over praten. Ook het gebruik van de aanhanger was super geregeld.

• Ik ben Eerste keer klant

Dankjewel Bennie voor deze super review! Graag tot ziens de volgende keer bij SPACEWINNER.

De boxen welke worden verhuurd door Spacewinner(Enschede) zijn heel goed! Dit is de tweede keer dat ik een box heb gehuurd bij Spacewinner Enschede!

• Ik ben Vaker klant

Super, dank voor je positieve review! Hopenlijk tot een volgende keer.

prima ruimte

persoonlijke benadering, klantvriendelijk, meedenkend!

• Ik ben Eerste keer klant

Dag Nour, Dank voor je goede review, vinden we mooi!

Paxtonstraat 4 8013 RP Zwolle

Over SPACEWINNER helpt je met ruimte

Wij denken met je mee over ruimte, gemak, maar ook bijvoorbeeld over opslagruimte en toegang bij eventuele noodgevallen. Je kunt bij ons terecht voor o.a. (aanhang-) wagens, heftrucks, verhuisdozen, en inpakmaterialen. Voor onze zakelijke klanten staat zelfs een afvalservice ter beschikking. Wij zijn trots op ons familiebedrijf en op onze diensten waarbij de extra dimensie wordt verzorgd door een enthousiast team van medewerkers die graag met je meedenken en je adviseren. Klantvriendelijkheid houdt bij SPACEWINNER niet op bij een kop koffie, en service is bij ons meer dan een glimlach alleen!