Prima zaak

Correcte levering

Mooi product !

Goede service NA productaankoop

Klachten worden serieus genomen

Goedemorgen Anne, Wat vervelend om te horen. Wij nemen vandaag telefonisch contact met je op. Met vriendelijke groet, Team Oroblu.nl

Boven verwachting

Snelle levering en mooie kwaliteit pantys

Ik had nog niet eerder iets bij Oroblu besteld. Het was vrij eenvoudig om een account aan te maken en vervolgens de door mij gewenste producten te vinden. Daarnaast een hele snelle levering, en dat in de Corona tijd. Geweldig!!! Hier kunnen de grote bedrijven nog heel erg veel van leren.

Mooie complete site en een snelle levering van hoogwaardige producten

Ik had nooit eerder iets besteld en kon eenvoudig account aanmaken. Vervolgens kon ik via een overzichtelijke , complete site makkelijk een keuze maken van mijn producten. Boven een bepaald bedrag gratis verzending. Goede berichtgeving over mijn bestelling en vervolgens een snelle bezorging. Keurig verpakt met alle benodigde formulieren.

Zeer verzorgd

Alles verliep vlot en product is prima

Kan nog beter

Los van het gemakkelijke bestellen heb ik een track en trace code gemist op basis waarvan ik kon zien wanneer er bezorgd zou gaan worden. Producten tot nu toe goed.

Bijna perfect.

Ondanks de corona crisis was ik verbaasd hoe vlug mijn order werd onder handen genomen en verstuurd. Dus zeer vlug en correct. Bij het openen van de doos, genoeg reclame voor andere producten van Oroblu, maar ook een apart kaartje met een "gebruiksaanwijzing" voor de panty's. Al bij al, zeer tevreden!

Snelle levering!

Uitstekende kwaliteit

Ik heb al jarenlang panties van Oroblu. Wel een beetje duur, maar ze gaan erg lang mee en blijven mooi in de was. Bestellingen worden snel afgehandeld en thuis bezorgd in een stevige verpakking. Heel erg tevreden dus.

Prima service en kwaliteit!

Fijne materialen, snelle levering!

Zeer klantvriendelijk

Snelle afwerking En overzichtelijk

Snelle levering, duidelijke website

Zie boven.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Oroblu heeft altijd snelle leveringen waardoor ik nooit zonder panty zit. Daarnaast is het goede kwaliteit waardoor ik de panty ook na enkele wasbeurten nog kan dragen. Enige verbeterpunt is de website. Deze is niet mobielproef. Hierdoor is het minder makkelijk via telefoon te bestellen. Hier ligt wel mijn voorkeur.

Altijd keurig geholpen, of het nu via de mail. Of telefonisch alles wordt altijd keurig geregeld.

kwaliteit van oroblu is heel goed. soms denk ik: laat ik maar eens iets goedkopers nemen zoals b.v. Mey, maar iedere keer word ik weer teleurgesteld. Oroblu is good for you and me.

Panty is van goede kwaliteit

Dit iq zeker een aanrader.

Mijn ervaringen met Oriblu zijn erg goed. Ik bestel mijn panty altijd daar. Een tijdje geleden kreeg ik een wat beschadigde panty binnen. Ik heb hierover een mailtje gestuurd en de volgende dag werd al een nieuwe panty bezorgd met een waszakje. Goede service.

Prima, maar.....

Verbeter aub de webinterface en content. De site ziet er erg verouderd uit. Maak ook meer foto‘s, afbeeldingen en filmfragmenten van jullie producten. Dit hoeft maar weinig te kosten en levert veel up. Doe je voordeel ermee! Nou als dit niet een mooi pakket waardig is? 😊

Snelle levering, goed product.

Mijn eerste bestelling, zeer tevreden over het product. Goede service, zit zelfs een retour formulier bij. Ga meteen meer bestellen.

Super snel, ook in deze Corona tijd

Goede en snelle service, zelfs in deze tijd!

Moest helaas drie keer op dhl wachten

Heel tevreden over de producten van Oroblu, ontevreden over DHL. Die komen midden op de dag als je aan het werk bent maar leveren dan ook niet bij de buren. Post NL heeft echt een veel betere service,

Super snel geleverd & super kwaliteit

Ben heel tevreden met de kwaliteit van mijn product - ook was het heel snel geleverd