Goede support, snelle levering zonder teveel extra kosten voor het buitenland!

Niet positief

Huisnummer was niet correct overgenomen, zodat de bestelling op een ander adres is bezorgd. Het kostte nogal wat moeite om te achterhalen waar het bezorgd was. Gelukkig heb ik het daar wel kunnen ophalen. Degene bij wie het pakje bezorgd was, piekerde er ook al over hoe het bij de juiste persoon zou kunnen komen…

We nemen even contact op om het probleem op te lossen.

Zoals altijd bij Oroblu: prima kwaliteit, prima verzending.

Volgens het boekje

Van bestelling tot bezorging: alles verliep volgens het boekje.

Prima dunne sokjes die absoluut altijd op je hiel blijven zitten.

High standart quality product

I used the product more than 22 years, the qualirty of the product is very good, all the Oroblu product is recommended

Mooie kwaliteit

Geweldig als je lange benen hebt. Geen laaghangend kruis. Ik draag ze al zeker 30 jaar. M vr gr. Henny post staneke

Snelle afhandeling

Twee slips retour gestuurd en binnen 'n paar dagen de goede maat ontvangen. Echt super

Alles liep heel goed

Het was makkelijk om te bestellen, en de bezorging was precies zoals afgespoken. Ook was er geen overbodige verpakking.

Mooie kwaliteit producten, snelle levering en goede service

Bijzonder goed

S’ middags besteld, volgende morgen in huis. Uitstekend ‼️‼️

Super snel geleverd

Fantastisch merk Blijft ontzettend mooi en goed

Snelle en goede service

Binnen een dag is de bestelling in de brievenbus beland

eerste ervaring zeker niet slecht

moest wel flink zoeken naar een eenvoudige panty. Allerlei info over teenstuk en broekje gaf verwarring

Perfecte verzending en perfecte panty’s

De verzending was snel en de panty’s zijn review wat ik er van verwacht had. Super!

Top, goede producten en snelle bezorging.

Ik heb dit product al jaren en nu weer wat nieuwe aangeschaft. Kwalitatief heel goed, ben er weer blij mee.

Een zomerpanty ontvangen met een grote ladder, netjes gemeld dat ik de panty zo had ontvangen. Wat natuurlijk niet te controleren is. Maar kreeg toch een nieuwe toegestuurd. Keurig netjes.

Uitstekend dus een 10

Vlotte en goede leveringen

Heel tevreden

Prettige communicatie, snelle levering, goed kwaliteit

Goede web-winkel

ik ben zeer tevreden

Ik heb de bestelling correct (precies wat ik besteld had) - goed verpakt - en tijdig ontvangen.

In verschillende winkels geweest. Niet meer te krijgen.

Geen verzendkosten, snelle levering. En de bh’s zijn van goede kwaliteit.

De bh’s zijn van uitstekende kwaliteit. Gaan lang mee. Bovendien geen verzendkosten,snelle levering.

Industrieweg 7 V

5262 GJ Vught