Al jaren fantastische nylons!!

Ben al jaren een grote fan van Oroblu nylons! Niemand, zelfs in de schoenen winkel niet, heeft in de gaten dat ik zomers mijn egaal bruine benen te danken heb aan Oroblu.

prima koud

Goede kwaliteit

het ondergoed is prima maar de drukkers gaan snel kapot

zie hier boven

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering!

Snel

Conform afspraak op tijd de levering ontvangen

Snelle levering en artikel kwaliteit die ik van Oroblu gewend ben!

Fijne site, veel keuze, super snel verzonden en de kwaliteit is geweldig! Zoals altijd met dit merk

Prima, alles in orde

Zie hierboven

Fijne panty

Snelle levering.

Fantastisch!

Super service, mijn panty (ik heb geen ervaring met het dragen van panty's dus de oorzaak kan bij mij liggen) ging bij de eerste keer aantrekken kapot (ladder). Ik mocht de panty terugsturen en kreeg een nieuwe panty inclusief speciale handschoenen om kapot gaan te voorkomen (wist niet dat dat bestond). Ongelooflijk wat geweldig! Ben er super blij mee en zal ni extra voorzichtig zijn! Groetjes van Danielle Hermans

Goed assortiment en goede service.

Zie eerder oordeel.

2 dagen na de bestelling had ik de spullen al in huis .

Snelle service, hele fijne kousen!

Fijne kousen die een goede plakband hebben.

Ik ben tevreden

Panty's werden op tijd bezorgd

excellent

I have a very good experience with oroblu, marverous services and so good kwality products which I trust.

Mooie panty met fijn draagcomfort. Mooie glans. Broekje aan panty zit perfect. Dus heel erg fijne panty

Duidelijk, mooi en snel ontvangen

Duidelijk, mooi en snel ontvangen

Quality is great but sizing poor

I'd like to see more accurate sizing. How much you weight vs your high says nothing about the body's proportions. While the quality of pantyhose is best I've ever had (specifically plaisir), the sizing is pure guesswork.

Panty 70 denier gekocht.goede kwaliteit,alleen broekje van de panty heel kort.mag hoger zijn.

Mooie panty’s en een snelle levering

Top kleding

Bestellen en volgens planning bezorgen top

Perfecte panty

Goede en mooie panty’s met snelle levering