Filters

3

niet compleet beantwoord

Ik kreeg antwoord dat er inderdaad geen hak zit in de panty's. Moest ze maar voorzichtig aantrekken. En in vraag gezegd dat ik ze heel voorzichtig aantrekt. En 2 keer in nieuwe pantys een ladder kreeg, terwijl het dure pantys zijn. Nooit in hema pantys nog gehad, Nu 25 euro armen en nooit kunnen dragen. Heel jammer. Zeker niet te klein gekocht, goed op maat en ben ook slank.

  • Aanbevelen? Nee
9

Subliem

Perfecte pasvorm en ondanks dat het dunne kousen zijn nog heel na 1 dag

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel efficiënt en kwaliteits materiaal

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle reactie op mail, netjes verpakt, snelle levering

Snelle reactie op mail, netjes verpakt, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Postitief

Geen omschrijving

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer te vrede

Zeer te vrede, en snel de levering in huis

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed!!!

Snelle levering. XL valt toch wel iets kleiner.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel netjes en snel bezorgd.

Een zeer positieve ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Snel, en Top kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

heel tevreden.

ik ben heel tevreden over de panty s en de verzending

  • Aanbevelen? Ja
10

Top !

Netjes verzorgd en ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Met Oroblu is het altijd goed!

Ik ben altijd tevreden met mijn Oroblu aankopen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige panty voor de zomer

Je ziet niet dat je een panty aan hebt en doordat ze niet ladderen doe je er lang mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima produkten

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne pantys/kousen snelle levering

Ik draag altijd oroblu. Zou niks anders willen.

  • Aanbevelen? Ja
5

ik wilde gewoon gebeld worden door Oroblu dat is gebeurd, maar ik wil niet op de website

Ik wil GEEN ervaring plaatsen!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima, de aflevering was iets later dan eerst werddoorgegen.

Heb niets aan het bovenstaande toe te voegen

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct geleverd. Inclusief leuke verassing!

Goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!!

Mooie producten met snelle levering!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Paar keer bij Oroblu besteld. Zeer vlotte, correcte en nette levering van de gewenste artikelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

Duidelijk en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Altijd zeer tevreden over de producten en nu ook nog eens als verrassing alles ingepakt gekregen en een klein presentje erbij! Alsof ik een kadootje kreeg! Werd erg gewaardeerd :)

  • Aanbevelen? Ja

Company details

7 Industrieweg V

Vught 5262 GJ

073-6579133

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.