Ik had een bestelling geplaatst van 3 artikelen die heel snel geleverd werd. Er zat een verkeerd artikel in. De klantenservice gebeld en die heeft dit direct in orde gemaakt! De volgende dag kreeg ik het juiste artikel geleverd met nog een presentje. Ook de verzendkosten om het verkeerde exemplaar te retourneren en die ik zelf moest betalen, worden vergoed. Prima geregeld!

Prima en snel

Zeer snelle aflevering.

Top geregeld

Na mijn bestelling was het de dag erna al geleverd. En de kwaliteit is zoals altijd weer geweldig.

Makkelijk te bestellen en de volgende dag al geleverd

Prachtig

Was al een tijdje op zoek naar marine blauwe stay-ups, bij Oroblu gevonden, de maatvoering is goed, de kousen blijven goed zitten., mooie kleur en mooie kanten rand eraan.

Topservice!

De panty’s die ik had besteld kwamen super snel en nou ken ik het merk, dus weet ik dat ze goed zijn. Toch altijd fijn dat ze er een briefje bij doen met hoe je de panty moet verzorgen.

Pantys snel kapot

Twee pantys besteld, een kapot in de verpakking en de ander na 1 dag dragen...

Hi Sharon, Wij hebben contact opgenomen om het probleem op te lossen!

Zeer goed verzorgd.

Digitaal bestellen goed overzichtelijk en snelle bezorging.

De verkeerde maat ondershirt heb ik geleverd gekregen!

Oroblu is een goed merk, dat zeker. Ik had het shirt al uit de verpakking gehaald en aangetrokken toen ik merkte dat het shirt te ruim zat! Toen ik naar het etiketje keek, zag ik dat het maat large was ipv smal!

Beste Trudy, Wij proberen met u in contact te komen zodat we het probleem op kunnen lossen!

Een zeer snelle levering!

Uitstekend!

Prachtige panties, snel geleverd

Kan niet beter

Een hele fijne sneakersok. Goede kwaliteit

Helemaal geweldig

Oroblu maakt hele fijne producten van panty tot bodywear. Ik ben een trouwe klant.

Top contact

Superfijne klantenservice. Nieuwe is onderweg

We nemen even contact op om het probleem op te lossen!

Super comfortabel shirt. En lekker warm. Je voelt niet dat je het draagt. Echt fantastisch.

Comfortabel, warm en je voelt niet dat je het aanhebt. In twee kleuren. Heel blij mee.

Prima eerste ervaring

Eerste ervaring bij de online-shop van Oroblu. Voorheen bestelde ik via andere webshops. Perfecte verwerking van de bestelling en tevreden over de snelle levering er van.

Goed!

Ik vond de site met uitleg over alle soorten panty’s heel goed. Duidelijk is omschreven welke eigenschappen de verschillende panty s hebben., en wat je dus ervan kunt verwachten!! Bij de levering zat nog een duidelijke folder hoe je panty s het beste aan kunt doen zonder er een ladder in te trekken. Aanbevolen wordt de handschoentjes …..en ik zou het zeer op prijs stellen als ik die 1 paar mag ontvangen.

Op tijd de juiste bestelling gekregen. En de spullen van Oroblu zijn sowieso top.

Top zoals altijd

Goede service en mooie producten

Snelle bezorging en verzorgde verpakking

Mooie kousen in prachtige kleuren

Geweldig snel in huis!

En natuurlijk ook een top product!

Mooie rode panty

Ik heb laarzen van Jan Jansen gekocht. Zwart met wit en de zool en binnenkant is vuurtoren rood. De hele stad doorzocht naar een rode panty. Nergens de juiste kleur. Toen zag ik hem op de website van Oroblu. Ik ven er heel blij mee. En de bezorging was snel en lekker door de brievenbus.

Ruime keus, snelle levering

Zo lang ik weet van de stay-ups bij Oroblu, vroeger vaak bij V& D gekocht, koop ik nooit anders. Voor mij de juiste pasvorm, blijven goed zitten, gaan lang mee. Variëteit in kleuren en motieven was voorheen wel uitgebreider.

Kwaliteit

Mooie kwaliteit Perfect afgewerkt Goede pasvorm

Fijne hold up panty's

Fijne panty's die ik al meerdere malen heb besteld