Zeer snel geleverd

Gemakkelijke bestelsite en snelle levering.

ik heb altijd excellent ervaring met oroblu.nl

goed products, uitsteken kwaliteit en fantastic services.

Niks ontvangen

Krijg van jullie deze mail maar heb mijn bestelling nog helemaal niet ontvangen, beetje vreemd, toch? Beetje moeilijk om dan 'n beoordeling te geven.

Gebruiksvriendelijke website, duidelijke communicatie, snelle levering, goede kwaliteit producten.

De panty ‘s zijn heel mooi zitten niet strak in je taille.Perfect

Cijfer 10 zegt al genoeg

Boord van kniekousjes

Jammer dat de boord smaller en strakker is dan eerst. Ik draag ze al jaren en zijn altijd perfect qua lengte en wijdte. Ik heb na telefonisch contact met uw medewerker afgesproken dat ik er drie van de vier terugstuur en er een oude bij doe ter vergelijking en hoop dat ze aangepast worden. Anders zal ik genoodzaakt zijn een ander merk aan te schaffen. Met vriendelijke groet, Meta van Ewijk-Hak

Artikelen van goede kwaliteit, correct geleverd.

Steeds correcte levering van mijn bestelling. Oroblu is een kwaliteitsmerk.

kwaliteit is achteruit gegaan

Ik heb al jaren panties van Oroblu.. bestellingen komen super snel binnen, daar is absoluut niets mis mee. Maar ik vind de kwaliteit van de panties erg veranderd in de laatste jaren.

Goedemiddag Anouk, Wat vervelend om te horen dat u niet (meer) tevreden bent over de kwaliteit van onze panty's. Wij gaan telefonisch contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Oroblu

Superkwaliteit

Snelle correcte levering en kwalitatief goed product

Ik heb geen klachten.

Door een misverstand liep de levering van de bestelde artikelen vertraging op. Om dat goed te maken stuurde het bedrijf me ook nog een cadeautje. Erg aardig.

Kan niet beter

Duidelijke webshop, zeer snelle levering, een verademing om hier te kopen.

Betrouwbaar bedrijf

Ruim assortiment, heldere communicatie en snelle levering. Een aanrader.

Ik heb heel goed ervaring met services met Oroblu.

vertrouwbaar, goed kwaliteit en design, vriendelijk services

Ik kende ze al

Ik vind de boxer shorts heerlijk zitten.

Ik droeg altijd al de boxers van oroblu. Maar kocht ze altijd in de winkel, maar nu slecht te verkrijgen.

Kwaliteit

Goede levering, netjes verpakt en milieukwaliteit kleding.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik koop altijd panty's van oroblu, mooie kwaliteit

Mooie producten en een prima kwaliteit!

Ik koop graag items van Oroblu, vanwege de mooie uitstraling zen super kwaliteit.

Alles naar wens, website - bestelling - bevestiging - leveringstijd - levering zelf - kwaliteit kousjes.

Gemakkelijk te bestellen en producten worden snel geleverd. Eén product was niet leverbaar maar dit is prima opgelost via een mailwisseling waarin ik de keuze had hoe ik dit opgelost wilde hebben.

Snelle levering en correcte uitvoering

Snelle levering en correcte uitvoering

Site werkte niet goed

Bestellen op de site lukte niet. Telefonisch ging uitstekend