Snelle levering , altijd zeer tevreden met de panty's van oroblu, blijven mooi , dragen comfortabel

Comfortabel

Zeer mooie panty van Oroblu met een extra brede tailleband. Deze panty knelt idd niet en zit comfortabel. Enige minpuntje is dat hij bij mij wel afzakt en ik regelmatig moet hijsen. Zijn hier nog tips voor?

Doen wat beloofd is

Mooi product

Snelle levering en goed produkt

Vandaag besteld morgen in huis. Supersnel! Goede kwaliteit van het product

Mooie producten en snelle levering

Ik had deze maillots pas geleden in een speciale kousenwinkel gekocht. En ik vond ze zo fijn zitten en de kleuren zo mooi, dat ik via de website dezelfde heb besteld.

Top en zeer tevreden

Heel tevreden

Prima product en service.

Ruim assortiment, kwaliteitsproduct, makkelijk te bestellen en snelle levering.

beste ondergoed ever

heb een kwetsbare huid, dit ondergoed is prima

Altijd in orde

Geweldige producten en zeer correct.

Heel goede pasvorm en fijn broekje dat niet afzakt. De aanzet van het kruis zou wat steviger kunnen.

Zou geen andere willen.

Mijn favoriet

Ik vind de Magie 20 een fijne panty. De pasvorm en de lichte glans van deze panty geven mijn benen een boost. Altijd een paar in voorraad in zwart.

Goed product, altijd snel bezorgd.

Zeer snelle levering

Snel geleverd!

Snel

Ja

Ja

Als altijd prima website, snelle service en levering

Kan ik iedereen aanbevelen!

Medewerkers professioneel, vriendelijk en behulpzaam.

Oroblu kwaliteit is niet meer..?

Beste, helaas waren 2 van de 5 paar kousen die ik recentelijk had besteld al kapot bij ontvangst (teennaad open). Hosiery Center heeft adequaat gehandeld en mij 2 paar nieuwe kousen gestuurd. Waarvan er overigens weer een met een open teennaad kwam! Ook voor dat exemplaar kreeg ik weer een nieuwe toegestuurd. Wat ik echt erg jammer vind: de kwaliteit van Oroblu is blijkbaar niet meer wat het geweest is. Hetzelfde moest ik helaas twee jaar geleden constateren toen de favoriete boxer short DolceVita ineens van een veel mindere kwaliteit bleek te zijn (dunner materiaal, snel lubberend). Dit product had ik vele jarenlang met plezier gedragen - nu ben ik over moeten stappen op andere merken (Hema is zelfs beter). Er lijkt ergens in de ontwerp- en productie-keten van Oroblu een 'penny-wise-pound-foolish' beslissing te zijn genomen die misschien kosten bespaart maar de goede naam te grabbel heeft gegooid. Spijtig. Mvg Jacqueline

Pakketje is in orde. Afhandeling via DHL zeer slecht.

Vanwege de bereikbaarheid van mijn adres gevraagd om levering in de avonduren. Zonder motivatie is mijn bestelling op een dhl punt in Schiedam achtergelaten! Vrijwel onbereikbaar voor mij. Ik zal in het vervolg niets meer laten bezorgen via DHL.

We nemen even contact op om het probleem op te lossen.

Mooi assortiment. Draag het ondergoed al jaren!

Bestelling Levering Retournering (deels) prima verlopen. Zeer aan te bevelen artikelen.

Twee panty’s direct bij het aandoen stuk

Ik had er vier besteld en de eerste was direct stuk bij het aandoen en de tweede na een halve dag. Ik had geen scherpe dingen, ritsers ofzo. Dus ik was niet heel blij.

Goedemiddag José, Wij proberen met u in contact te komen om het probleem op te lossen!

Prachtige kousen, snel geleverd

De stay-up kousen van oroblu hebben een prachtige kant rand en dragen comfortabel

Snelle levering, fijne producten

Industrieweg 7 V