Pluspunten

Afgelopen zaterdag prima geholpen bij Schomaker Hoogeveen. Tijdens het afrekenen werd mijn dochter onwel. Ook hier speelde het personeel super op in. Natte handdoek, glaasje water en een stoel, zeer zorgzaam! Al met al duurde het herstel een klein half uurtje. Aangezien ik tijdens het afrekenen mij over mijn dochter ontfermde, bleek achteraf dat ik mijn pinpas in het pinapparaat had laten zitten. Ook hier was het personeel alert op geweest, mijn pinpas was keurig veilig gesteld door het personeel. Naast goede advisering bij mij aankopen dus ook persoonlijk zeer betrokken medewerkers bij Schomaker Hoogeveen. Nogmaals dank voor de goede zorg.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Verstand van aanmeten, pas maat op oog bijna altijd goed.

Communicatie Informeren Afspraken nakomen Klant correctheid Vergoeding voor oncorrectheid/ongemak Klant-koning opstelling Overzicht op zaken met kleermaker

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bestelling niet binnen Geen antwoordt op email. 2keer naar schomaker geen antwoord. Naar uffelen mode bellen wel antwoordt. Die mevrouw kon me niet zeggen wat er aan de hand is. Ze zou het uit gaan zoeken. Voor mij niet weer

2 sterren: slechter dan verwacht

Nog veel werk aan de (web)winkel!!! Bijna onmiddellijk na de bestelling krijg je een factuur en dat is het. Als je verder dan de status van uw bestelling wil kennen dien je zelf met hen contact op te nemen. Beter ook ineens per telefoon de klantendienst proberen bereiken, mails worden maar na een week beantwoord. Mensen verwachten de dag van vandaag veel meer van een webwinkel. Gelukkig was het uiteindelijk geleverde product wel van goede kwaliteit.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

5-1 bestelling geplaatst en gelijk betaald. Na uitblijven van een levering diverse keren gebeld, met als gevolg hoge telefoonkosten. Nu vandaag 23-1 nog steeds niks ontvangen. Ik wind dit zeer teleurstellend, en zal dan ook niemand dit bedr aanraden

Pluspunten

Aantrekkelijke prijzen

Te lange levertijd

Pluspunten

Prijs was ok

Communicatie als een artikel niet op voorraad is Zonder overleg restitutie toepassen in plaats van leveren Verzendmelding sturen

Pluspunten

Lever goederen binnen de gestelde datum. Als dat niet lukt neem dan contact op met klant. 2x niet gereageerd op email. Daarna verkeerde info gekregen. Na 20 dagen nog steeds geen complete bestelling!

Pluspunten

makkelijk bestellen Helpen je waar mogelijk

communicatie over levering niet altijd top

Pluspunten

Kwaliteit/prijs, goede materialen/stoffen, genoeg keus in bekende en minder bekende merken.

Snellere levering online bestellingen.

Pluspunten

Fijn bedrijf!

Levering duurde wel erg lang in verhouding met andere leveranciers.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Niet HUN probleem tot MIJN probleem maken. Ik ben een klant. Die wil kleding kopen en geen gedoe. Koop hier nooit meer wat. Als u echt geïnteresseerd bent in het hele verhaal, merk ik dat wel. Ben benieuwd.

Pluspunten

Heel netjes en correct als je telefonisch contact hebt en een mooie site

Jammer dat je niet kunt zien als je iets besteld of het voorradig is. Daar krijg je ook geen bericht van na het dien van je bestelling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen positieve punten voor dit bedrijf. Heb op 4 jan. Een broek bestelt en nu nog steeds niks geleverd het is vandaag 16 jan. Heb vandaag gebelt en er werdt gezegt dat hij verstuurd was en ze zouden me het track nummer sturen maar helaas ook niks van gehadt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

Heb een bestelling gedaan op 3 januari en tot op heden 16 januari geen enkel zicht op levering. Inmiddels 2 keer gemaild en 3 keer gebeld en steeds toezeggingen maar er gebeurt niets. Ik hoop dat alsnog geleverd wordt. Bespaar je deze ellende en bestel hier niets.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie kleding met een goede prijs

levering van kleding moet echt sneller.. de beoordeling is nog eerder binnen als de kleding binnen..

Pluspunten

Vriendelijke service, gratis levering en retour

De versturen van de bestelling verliep niet helemaal goed, ik kreeg de bestelling in twee keer waar ik niet over geïnformeerd werd. Daarnaast kreeg ik dezelfde dag dat ik de tweede bestelling kreeg, ook een mail dat deze vertraagd was. Beetje rommelig maar na een telefoontje was alles wel opgelost. Ik geef wel 4 sterren omdat ik er vertrouwen in heb dat het een incidentje was.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niets positiefs te melden.

Klant informeren: na een week maar eens gebeld waar mijn bestelde broek bleef. Kreeg een dame aan de lijn die mij vertelde dat de broek niet voorradig was. Ik had daar een mail over gehad wist ze te vertellen. Ik had helemaal niets gehad, in mijn ongewenste mail box gekeken maar niets te vinden. Niets van een excuus van haar kant. Nooit weer deze winkel!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Er wordt weliswaar geageerd op een klacht

Gemaakte afspraken nakomen Klant op de hoogte houden als afspraken niet nageleefd kunnen worden met opgave van reden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

als je belt wordt je vriendelijk behandeld

mail wordt niet beantwoordt levering langzaam 6de iets besteld nog niet binnen is nu de 15de

De bestelling leveren

Pluspunten

Prima aanbiedingen en doen wat ze beloven.

Aangegeven dat door grote drukken een product misschien toch niet leverbaar zou blijken te zijn. Met een levertijd tot 6 dagen, zou ik het fijn vinden als je al sneller terugkoppeling krijgt dat het wel (of niet) gaat lukken.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Overzichtelijke website

Snellere levering, ik moest 11 dagen wachten op mijn levering. Dat is niet meer van deze tijd en vind ik bijzonder laat.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een jas besteld maar na een dikke week nog steeds niets ontvangen. Klantenservice ook slecht7niet bereikbaar. Ook geen antwoord op de mail. Zeer ontevreden.