Snelle levering ,goede prijs kwaliteitverhouding

Prima producten geleverd gekregen (Oneal elleboog en knie protectoren). Levertijd van bestellen tot ontvangen 2 dagen. Top!

Mooi product en op tijd geleverd

Te vrede klant

2x Bmx handschoenen besteld. Goeie kwaliteit. Waarvan een maat die ik besteld had was er niet meer. netjes een mail ontvangen en andere kleur toegestuurd gekregen. En binnen 2 dagen in huis.

soepel gelopen

goede communicatie en afloop

Klantvriendelijke webwinkel

Ik kreeg een supersnelle reactie op mijn bestelling dat het bestelde artikel niet voorradig was, maar men deed mij een heel mooi aanbod om een duurder artikel te leveren voor de "oude" inmiddels betaalde prijs en het zou de volgende dag ook bezorgd worden door PostNL. Zo kon mijn kleinzoon op zijn verjaardag het bestelde cadeautje toch nog uitpakken! Super!

Een goed product en goede service

Een goed bedrijf beantwoord de email snel en correct

Bestelling ging goed, levering netjes op tijd en kwaliteit mbt de goederen

Goede snelle service!

Zending snel geleverd, prima kwaliteit!!

slecht

Had handschoenen bested maar ze waren te klein dus ik had retour gedaan. maand verder nog niets toen vroeg ik of ik me geld terug kon krijgen en toen had ik ze de volgende dag in de brieven bus. zelf bestel Ik hier niet meer en blijf bij soulcylce bestellen want heb daar nog nooit problem gehad

Goede prijs/ kwaliteit verhouding, snelle bezorging.

Traag en non informatief over snelheid gecombineerde bestelling

Ik bestelde een Kenny dat op voorraad zou zijn. Bleek niet te kloppen. Bestelde neck brace moest ik herhaald om vragen. Bmxkleding.nl in combinatie met mails van mx account is verwarrend. Onvoldoende in voortgangs meldingen status levering

Levering was vlot, retour verwerken duurt te lang

Ik heb uiteindelijk drie bestellingen gedaan omdat de maat van de BMXbroek niet goed was. Dat was niet de fout van de webshop; het paste gewoon niet bij mijn zoon. Dat blijft toch een risico van bestellen bij een webshop, dus dat ik zelf de verzendkosten van het retourneren moet betalen vind ik redelijk. Alle keren redelijk vlotte levering; eerste keer eerder dan verwacht ondanks de vakantie, tweede keer wat langer moeten wachten, derde keer heel snel in huis. Twee broeken retour gestuurd, maar daar hebben we helaas nog niets van gehoord. Volgens track en trace-code is het pakket bezorgd, maar ik krijg geen bevestiging per mail en nog veel belangrijker; ik krijg mijn geld niet retour. Het gaat om twee broeken dus om een bedrag wat de moeite is. Inmiddels is het pakket twee weken terug afgeleverd bij BMXkleding, dus hun eigen termijn is verstreken. Ik verwacht dat het nog wel in orde gemaakt wordt, maar het is wel vervelend.

uitstekend

Snelle reactie op de mail en een prima levering van de kleding waar onze kleinzoon heel erg blij met is.

Snelle levering!

Wij hadden een helm voor ons zoontje besteld. Binnen 2 dagen hadden we hem al in huis. Als we voor 17.30 hadden besteld, de volgende dag al in huis gehad!

snelle en goede levering

snelle en goede levering maten waren perfect (gekozen aan de hand van de matentabellen bij het product )

gewoon top

egt goed geholpen vriendelijk en attent gelijk bakje koffie dus gewoon top

Zee tevreden

Kwaliteit spullen, netjes verpakt, een snelle levering en een heel blij kind!

Snel en scherp

Snelle levering, scherpe prijs en kwaliteitsproduct het kan dus toch samen

Snelle levering ondanks feestdag

Duidelijk website. De maatvoering is correct en een snelle levering ondanks een doordeweekse feestdag.

Pakket was snel binnen

Bestelling voldeed aan de verwachting

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen