Zeer klantvriendelijk

Een klacht van ons over consumptiemunten waarvan de opdruk afgaf werd vrijwel meteen in behandeling genomen en zeer tegemoetkomend en correct afgehandeld.

snel en correct

Heel snel kunnen schakelen en netjes op tijd geleverd

Goed en snel

Snelle levering en goede kwaliteit

en mooi bedrukt

Geweldig, snel en meedenkend.

Goede ervaring

Supersnel gemaakt en geleverd

Eigenlijk was ik veel gelaat met mijn bestelling en had er geen hoop meer op dat het product op tijd geleverd kon worden maar de munten waren zelfs ruim op tijd. Snel en met de juiste kwaliteit. Mijn volgende bestelling gaat weer via Salentijn!

Prima, en snel geregeld

Munten, 29 mm en aan beide zijden bedrukt. Prima munt en de 4000 stuks waren er snel. Product als verwacht.

professionele en correcte behandeling. Duidelijk advies. Correcte afhandeling

Top geregeld

Bedankt Luuk voor de goeie service!!! Stichting heibloemse avond.

Supersnelle verzending; je wordt steeds perfect op de hoogte gehouden

Snel en vakkundig geholpen

snelle goede service

snelle goede service

super goed

Snel, adequaat, duidelijk!

keurig geholpen

Ik had een spoed bestelling, netjes en correct geleverd.

Snelle en goede service

Hartstikke nette klantenservice!

Zeer tevreden.

Prettige en snelle service!

goed en snelle service en goed producy

Zonder aan te geven verzendkosten rekenen die 55% van de prijs zijn.

Na het uitzoeken van de producten had ik een eindtotaal van iets minder dan 20,-. Na het afronden van de bestelling krijg ik een mail waarin ineens staat dat ik 11,- aan verzendkosten moet betalen. Nu begrijp ik dat jullie vooral B2B leveren, maar dit is een bedrag wat echt nergens op slaat. Daar komt ook nog eens bij dat de UPS het pakket kwijt was geraakt en de locatie niet kon vinden. Ik ben erg teleurgesteld in mijn bestelling en nu ik weet dat ik meer nodig heb, ga ik zeker op zoek naar een andere leverancier.

Beste Stijn, Allereerst vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. In de winkelwagen vermelden wij uiteraard al dat de order- en verzendkosten 11 euro betreffen. Dit betekent dat u 11 euro betaalt voor zowel de order- als verzendkosten waarvan ongeveer 5 euro orderkosten en 6 euro verzendkosten. De orderkosten betreft de kosten voor het verwerken van de order en het rapen of maken van de order. Indien u het bedrag te hoog vond, had u de bestelling kunnen annuleren of u had ervoor kunnen kiezen om het bedrag niet te betalen. Wij doen u een aanbod en u accepteert deze door de betaling te verrichten. We verkopen veelal gepersonaliseerde artikelen met een hoge straatwaarde zoals bijvoorbeeld consumptiemunten of entreebandjes voor een evenement. Vandaar dat we ten alle tijden de verzending van onze producten willen volgen middels een track & trace code. Een pakket verzenden dat verzekerd is en waarbij we de zending kunnen volgen middels een track & trace code is nou eenmaal duurder dan een onverzekerd pakket verzenden dat niet te volgen valt. We willen voorkomen dat entreebandjes kwijt raken tijdens het verzendproces waardoor de entreebandjes in foute handen terechtkomen. We hebben bovenstaande punten ook duidelijk vermeld in het bestelproces. We betreuren het dat u er vervolgens toch voor kiest om de bestelling te voltooien en te betalen om ons vervolgens te beoordelen met een 2. Indien u het niet eens bent met onze werkwijze of indien u ons te duur vindt, had u dit vooraf kunnen melden zodat we naar een eventuele oplossing hadden kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Salentijn.

Snel & goed

Heldere manier van werken, snelle levering

Betrouwbaar en efficiënt.

Ook binnen zeer korte termijn aanvraag, denken ze met je mee en wordt alles goed geregeld!

prima levering en snel

Prima snelle levering. keurig verzorgd. goed verpakt

uitstekende service

duidelijke webside en goede service.

Bestel proces, dure verzendkosten

Op zich is de bestelling prima geleverd. Het bestel proces is niet handig. Je kan niet direct afrekenen. Daarbij lijkt het heel goedkoop (in mijn geval polsbandjes) maar 11 euro aan verzendkosten wat gewoon in een brievenbus envelop is verstuurd is schandalig. Het is dat ik ze met spoed nodig had. Geen succes!

Beste Thijs, Allereerst vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wat betreft de betaling: waar u gewend bent dat u direct in een veilige betaalomgeving terecht komt, werken wij net iets anders. Wij controleren eerst uw order, maken (indien van toepassing) een ontwerp en controleren de levertijd. Vervolgens ontvangt u een orderbevestiging met daarin alle gegevens en een betaallink. We willen hiermee voorkomen dat klanten vooraf betalen en dat we ze om een of andere reden moeten terugbetalen omdat bijvoorbeeld het ontwerp niet naar wens is, de leverdatum onhaalbaar blijkt of dat bepaalde gegevens (afleveradres of iets dergelijks) onjuist is ingevuld. We verkopen veelal gepersonaliseerde artikelen met een hoge straatwaarde zoals bijvoorbeeld consumptiemunten of entreebandjes voor een evenement. Vandaar dat we ten alle tijden de verzending van onze producten willen volgen middels een track & trace code. Een pakket verzenden dat verzekerd is en waarbij we de zending kunnen volgen middels een track & trace code is nou eenmaal duurder dan een onverzekerd pakket dat niet te volgen valt. We willen niet dat bijvoorbeeld entreebandjes kwijt raken tijdens het verzendproces waardoor de entreebandjes in foute handen terechtkomen. Daarnaast betreft het geen 11 euro verzendkosten, maar 11 euro order- en verzendkosten. De orderkosten betreft de kosten voor het verwerken van de order en het rapen of maken van de order. Desalniettemin hebben we bovenstaande punten heel duidelijk vermeld in het bestelproces. We betreuren het dat u er vervolgens toch voor kiest om de bestelling te voltooien en te betalen om ons vervolgens te beoordelen met een 4. Indien u het niet eens bent met onze werkwijze of indien u ons te duur vindt, had u dit vooraf kunnen melden zodat we naar een eventuele oplossing hadden kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Salentijn.