uitstekende service

duidelijke webside en goede service.

Bestel proces, dure verzendkosten

Op zich is de bestelling prima geleverd. Het bestel proces is niet handig. Je kan niet direct afrekenen. Daarbij lijkt het heel goedkoop (in mijn geval polsbandjes) maar 11 euro aan verzendkosten wat gewoon in een brievenbus envelop is verstuurd is schandalig. Het is dat ik ze met spoed nodig had. Geen succes!

Beste Thijs, Allereerst vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wat betreft de betaling: waar u gewend bent dat u direct in een veilige betaalomgeving terecht komt, werken wij net iets anders. Wij controleren eerst uw order, maken (indien van toepassing) een ontwerp en controleren de levertijd. Vervolgens ontvangt u een orderbevestiging met daarin alle gegevens en een betaallink. We willen hiermee voorkomen dat klanten vooraf betalen en dat we ze om een of andere reden moeten terugbetalen omdat bijvoorbeeld het ontwerp niet naar wens is, de leverdatum onhaalbaar blijkt of dat bepaalde gegevens (afleveradres of iets dergelijks) onjuist is ingevuld. We verkopen veelal gepersonaliseerde artikelen met een hoge straatwaarde zoals bijvoorbeeld consumptiemunten of entreebandjes voor een evenement. Vandaar dat we ten alle tijden de verzending van onze producten willen volgen middels een track & trace code. Een pakket verzenden dat verzekerd is en waarbij we de zending kunnen volgen middels een track & trace code is nou eenmaal duurder dan een onverzekerd pakket dat niet te volgen valt. We willen niet dat bijvoorbeeld entreebandjes kwijt raken tijdens het verzendproces waardoor de entreebandjes in foute handen terechtkomen. Daarnaast betreft het geen 11 euro verzendkosten, maar 11 euro order- en verzendkosten. De orderkosten betreft de kosten voor het verwerken van de order en het rapen of maken van de order. Desalniettemin hebben we bovenstaande punten heel duidelijk vermeld in het bestelproces. We betreuren het dat u er vervolgens toch voor kiest om de bestelling te voltooien en te betalen om ons vervolgens te beoordelen met een 4. Indien u het niet eens bent met onze werkwijze of indien u ons te duur vindt, had u dit vooraf kunnen melden zodat we naar een eventuele oplossing hadden kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Salentijn.

Snel, mooi en betrouwbare levering en munten

Snelle levering, duidelijke offerte met voorbeeld, munten zien er goed uit.

Ondanks dat de bestelling laat was geplaatst is het nog optijd uitgeleverd, Waarvoor Dank

Top en snel geleverd

Bestelling gedaan , kreeg precies zoals het op de website vermeld staat een voordruk per mail. Na goedkeuring in proces genomen en zeer snel geleverd een aanrader

Snel geleverd kwaliteit goed.

zeeer tevreden

super behulpzaam!!! snelle levering en goede kwaliteit

Prima bedrijf, snel en komt afspraken na.

Prima geregeld.

Behulpzaam, meedenkend,uitvoering en bezorging is Top

Prima service en kwaliteit

Top en netjes geleverd en snel

netjes en snel geleverd.

Supersnelle service

Heel plezierig

Super fijn geholpen en snelle aanpassingen

Super ervaring. Volgend jaar weer, net als afgelopen jaar.

handling matig, afwikkeling uiteindelijk oke.

Tot 2 x toe een tekst onjuist overgenomen. Daarna wel adequaat afgehandeld.

Beste klant, dank voor uw beoordeling op Kiyoh. Helaas heeft u inderdaad in eerste instantie een fout ontwerp ontvangen. Wij vragen ten alle tijden een goedkeuring van onze klant op de orderbevestiging en voorbeeldtekening. Gelukkig heeft u de fout gezien en heeft u ons op de fout gewezen. Wij hebben vervolgens de fout gecorrigeerd en u een nieuw ontwerp toegestuurd. Dit ontwerp was goed, u heeft vervolgens goedgekeurd en de order is in productie genomen. We hebben de order op tijd verzonden en hopen dat u tevreden bent met het eindresultaat. Groet, Team Salentijn

top geregeld

snelle service

Naar aanleiding van een telefoontje mijnerzijds, de opdracht zeer correct uitgevoerd.

Prima service en supersnelle levering

ik heb 600 garderobenummers besteld en die zijn heel snel geleverd eerder al dezelfde ervaring met 3000 consumptiemunten

Uitstekende service!

Snelle levering!

Vlot en makkelijk

Een snelle manier om breekpunten te bestellen, levering was ruim voor de uiterste datum.

Mooie bandjes voor de voorjaarwellness festival in maart en snel geleverd en goede kwaliteit

Snelheid!

Snelle reactie, snel ontwerp, snel geleverd en naar wens

Kwaliteit en betrouwbaarheid

Goed persoonlijk contact. Duidelijke offerte vooraf. Kwaliteit munten is uitstekend. Betrouwbare levertijd.

Snelle en goede service

Aangenaam contact en goede kwaliteit

Zeer prettige omgang met de klant en kundige behulpzame medewerkers.

Voltaweg 19 6101 XK Echt