Snelke service goed product

Fijn bedrijf met snelle service en goede kwaliteit prijs verhouding.

Snel en goed!!

Fijn om met hen zaken te kunnen doen. Binnen een dag had ik het aan de andere kant van het land!

Snel en vriendelijk!

Makkelijk bestellen, prima service...

Overzichtelijke site waar het makkelijk bestellen is. Ruime keuze... en voor een prima kwaliteit prijs verhouding.

Prettig zaken doen bij Salentijn...

Overzichtelijke site waar je makkelijk producten kunt bestellen voor een prima kwaliteit/prijs verhouding.

Prima product voor een nette prijs...

Overzichtelijke site waar het makkelijk bestellen is, en ook nog eens voor een prima kwaliteit prijs verhouding. Service is ook top, vriendelijke mensen en een begrijpelijke uitleg over de order!

Prima product voor een nette prijs...

Goede service en snelle levering

Telefonisch contact gehad en daarna via de mail. De bestelling is sneller geleverd dan van te voren aangegeven, dat is heel prettig! Ook prima prijs!

Snelle en goede service maar ik heb ook zeer snel betaald, ;-)!

perfect

Tom was onze contactpersoon bij Salentijn. Hij was heel duidelijk, behulpzaam en snel. Hij gaf advies over de kleur voor de opdruk. Bedankt, voor de goede service. M.vr,gr. A. Kluijtmans.

Snelle offerte en levering tegen prima prijs

Super tevreden

Snelle en goeie service!

Super behulpzaam

Wij wilde snel bandjes hebben en ze hebben echt de tijd genomen om ons zo goed mogelijk te helpen. De bandjes waren er op tijd en wij zijn super blij :D.

Er waren problemen met de levering maar dat is heel goed opgelost! Klantvriendelijk en vriendelijk!

makkelijk herstellen

Snelle service en goede communicatie

Was geregeld binnen 2 mails dus zeer efficiënt en professioneel.

snel, vakkundig en meedenkend.

snel, vakkundig en meedenkend.

Bestelling stipt conform afspraak uitgevoerd.

Prijs, kwaliteit en levering conform afspraak

Snel en zoals verwacht

Goede ervaring. Vanaf het begin tot eind alles goed gecommuniceerd en op orde. Fijne munten besteld in een grote oplage fijn dat dit last minute toch nog verwezenlijkt kon worden!

weinig meegedacht

Wij hebben dit jaar twee keer penningen besteld. De laatste keer moesten we nog via de site telramen bestellen. De nieuwe bakken moesten gehaald worden en het waren helaas de verkeerde afmetingen. Ook was het prettig geweest als onze werknemer een factuur had gekregen en het niet prive moest betalen.

Beste Paul, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Indien u los telborden via onze website besteld, staat dit los van uw eerdere bestellingen. Wij mogen er van uit gaan dat klanten het juiste formaat telbord bestellen aangezien wij aangeven welk telbord voor welk formaat munten geschikt is. Het is voor ons onmogelijk om voor iedere klant na te gaan of het formaat van het telbord overeen komt met de munten die in het verleden besteld zijn geworden. Er zijn daarnaast veel klanten die in het verleden verschillende formaten munten hebben besteld waardoor het mogelijk is dat de bestellingen van de telborden ook telkens afwijkt. Indien onze klanten zowel munten als telborden tegelijk bestellen, controleren wij of onze klanten de juiste keuze hebben gemaakt. Uiteraard heeft u vervolgens de onjuist bestelde telborden kosteloos mogen omruilen voor de telborden van het juiste formaat. Daarnaast geldt bij ons de regel dat niemand achteraf op factuur mag betalen en dit communiceren wij ook zo in ons mailverkeer. U had dus kunnen weten dat hier geen bestellingen kunnen worden opgehaald die achteraf betaald mogen worden op basis van een factuur. Wellicht kunt u in het vervolg voor een telefonische bestelling kiezen zodat we u mee kunnen nemen in het bestelproces om alles naar wens af te handelen. Met vriendelijke groet, Team Salentijn

Niet zo fijn

In het verleden fijn zaken gedaan met jullie. Maar de laatste keer zeer ontevreden. In plaats van mee te denken, denken jullie alleen in eigen belang: nu jullie weer op volle kracht draaien willen jullie alleen maar zo snel mogelijk verdienen en denken jullie niet mee met de klant. Ik zou komende maand een grote order voor een klant geplaatst hebben, maar deze heb ik anders onder gebracht. Jullie verkoop afdeling hebben mij zeer teleur gesteld. Ben zeer slecht behandeld. Wat jullie hiermee doen moeten jullie zelf weten.

Beste Jurgen, vervelend om te horen dat u ontevreden bent over onze service en manier van werken. Zoals bij u bekend hebben wij voor zowel de polsbandjes als de munten aparte orderbevestigingen opgesteld die afzonderlijk goedgekeurd en betaald moesten worden voordat de orders in productie gaan. Deze werkwijze hanteren we al jaren en dit communiceren we ook zo via onze mails. Helaas ontvingen wij pas 1 dag vóór de datum dat u de munten nodig had uw goedkeuring op de munten. Hierdoor was het helaas niet meer te realiseren om de munten op tijd klaar te hebben. We hebben u zelfs een aantal herinneringsmails gestuurd waarin we vroegen naar uw goedkeuring, helaas zonder reactie. De polsbandjes waren wel al goedgekeurd en betaald waardoor we deze ook al geproduceerd hadden. De polsbandjes waren hierdoor niet meer te annuleren en deze hebben we u ook toegestuurd. We hebben ten alle tijden een goedkeuring nodig op de orderbevestiging en voorbeeldtekening die we toesturen om te voorkomen dat we iets gaan produceren dat niet naar wens is. In uw geval hebben we zelfs een concrete datum / tijdstip benoemt waarop we deze goedkeuring nodig hadden om uw gewenste verzenddatum te behalen. Met vriendelijke groet, Team Salentijn.

Alles was netjes in orde…!

Zoals ik mijn logo door gemaild hebt. Zo zagen de jetons er ook uit. Super snel. Ook telefonisch zeer vriendelijk! Dikke pluim voor jullie allen. Ga zeker nog een bestelling plaatsen En goede reclame overbrengen naar andere collega’s ( handelaars) Dikke dank.