zowel website als telefonische ondersteuning en levering allemaal goed

afspraken goed en snel nagekomen

indien nodig, voor herhaling vatbaar

Super snelle service!!

Fijn winkel, zeer snelle levering. Ik kom hier zeker weer terug!

Uitstekend geholpen

Veelvoudig gebruik gemaakt van de goede service. Vriendelijk, snel en professioneel klantcontact

Vriendelijke klantenservice, maar op tijd leveren is ze niet gelukt

Ik bestelde materialen voor een Festival. Belde voor de zekerheid om te vragen of op tijd kon worden geleverd. Dat werd mij verzekerd. Desondanks kwam de levering niet op tijd omdat de bezorgdienst de afspraak niet kon waarmaken. Het was druk dus Salentijn had moeten waarschuwen dat levering niet zou kunnen lukken. Daarna gebeld en in overleg de bestelling ongeopend retour gestuurd. Na ruim een week is het retourgeld nog niet binnen. Wederom was het contact met de klantenservice prima, maar de afhandeling traag. Dat wekt minder vertrouwen.

Beste heer Herwig, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levering. Zoals besproken hebben wij uw pakket op tijd verzonden. Wij hebben uw pakket (zelfs op kosten van ons) met UPS EXPRESS verzonden waardoor het pakket in 99 van de 100 gevallen op tijd geleverd wordt. Helaas is dit bij u misgegaan door een fout in het systeem van onze verzender. Wij kunnen een levering via UPS nooit 100% garanderen gezien het feit dat er altijd iets mis kan gaan tijdens de verzending. Indien klanten 100% garantie willen dat ze hun pakket op tijd krijgen (indien het bijvoorbeeld nodig is voor een evenement en het pakket pas op een laat moment besteld wordt), adviseren wij om het pakket te komen ophalen. Wij hebben tot aan de verzending alles in eigen hand aangezien we de productie in eigen huis hebben. Vanwege de drukte ligt het termijn voor terugbetalingen op dit moment zo rond de 2 a 3 weken. Dit communiceren wij ook richting onze klanten zodra we de pakketten retour hebben ontvangen. Pas vanaf het moment dat wij het pakket retour ontvangen wordt het proces voor terugbetaling in werking gezet. Wij hopen op uw begrip dat wij er alles aan willen doen om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Groet, Team Salentijn.

Communicatie vlot en helder

Communicatie via mail duidelijk, ook bij bezoek vorig jaar heel vriendelijk ontvangen. Product altijd netjes!

Betaalde en bevestigde orders uit het niets cancelen is een slechte zaak

In het verleden alle betaalmunten door Salentijn laten maken. Voor een evenement hadden we weer betaalmunten nodig. Offerte aangevraagd, besteld en betaald. Enkele dagen later kregen we een telefoontje dat de bestelde munten niet meer voor aanvang van het evenement (3 1/2 week later) leverbaar waren. Op de site stond nog steeds: levertijd 5 tot 10 dagen). Als alternatief hun standaard breekmunten besteld. Tijdens met evenement constateerden we dat we maar de helft van de munten geleverd hadden gekregen. In het weekend is natuurlijk niemand aanwezig bij Salentijn, dus was er lichtelijk paniek. Maandag direct telefonisch contact opgenomen: "Klopt, menselijke fout, sorry". In plaats van dat Salentijn het oplost, kon ik iemand naar Echt sturen om de ontbrekende munten op te gaan halen. Ik had op meer klantvriendelijkheid gehoopt. Ervan uitgaande dat we "gewoon" pech hebben gehad, zal ik een volgende keer toch weer bij Salentijn bestellen. In de hoop dat alles dan wel weer normaal verloopt.

Beste Peter, Vervelend om te horen dat u deze keer niet tevreden bent over onze service. Helaas hanteren we momenteel langere levertijden dan dat u van ons gewend bent vanwege de enorme drukte. Ons machinepark zit bom vol. Wij proberen dit zo goed mogelijk te managen en vermelden in onze emails dan ook nadrukkelijk: als in de orderbevestiging geen concrete leverdatum staat vermeld, gaan wij uit van de standaard levertijd van 10 werkdagen na ontvangst van uw goedkeuring. Echter, bij u hebben we een concrete leverdatum benoemd die uiteindelijk helaas pas na uw evenement viel. Wij hebben toen helaas nee moeten verkopen om het feit dat we andere klanten (die eerder besteld hebben) niet kunnen afzeggen. Om toch tot een oplossing te komen hebben we u standaard breekmunten aangeboden. Door een menselijke fout is hier inderdaad maar de helft van verstuurd, nogmaals onze excuses. Hier kwamen jullie achter bij het uitpakken van de dozen tijdens uw evenement. Normaal proberen wij te allen tijde met een directe oplossing te komen, echter was het voor ons onmogelijk om direct iemand toe te sturen met de resterende munten. We verzoeken u een volgende keer het pakket eerder te controleren zodat dergelijke fouten eerder opgemerkt worden. Indien wij hier eerder van op de hoogte waren gebracht, hadden we hier rekening mee kunnen houden in onze planning en beschikbaarheid van personeel. Toen we u vervolgens telefonisch vroegen of u iemand beschikbaar had om de munten op te halen, leek dit verder ook geen probleem te zijn. Ondanks dat dit een pech geval is, betreuren we de situatie en zullen we er alles aan doen om u een volgende keer weer te voorzien van de service die u van ons gewend bent. Groet, team Salentijn.

goede en snelle service

zeer tevreden snelle afhandeling

voor mij de eerste bestelling en geen negatieve ervaring.

snel en goed geholpen

snelle levering, goed meegedacht.

werd plezierig geholpen, ze deden moeite om aan mijn wensen tegemoet te komen. Komen afspraken na en leveren keurig op tijd.

correct en snel!

Zeer correct en vooral snelle service! TOP!

Top en snel geregeld

Goed advies en goed contact

fijne service, snelle verzending

Binnen enkele dagen de (onbedrukte) bandjes in huis.

goede communicatie en snelle levering

heldere website, snelle levering

Fijn dat Salentijn kostenloos de vormgeving verzorgd. Het resultaat was conform wens. Ik had niet gedacht dat de 2 dagen levertijd reëel was, maar het was er wel met 2 dagen.

Snelle levering!

Snelle levering.

Goede communicatie en snelle levering

Heb proefdruk kunnen zien en vervolgens kunnen bestellen. Artikelen waren binnen enkele dagen in huis dus conform afspraak

heel goed.

Prima heel goede service.

Zeer snelle levering

Makkelijk de producten te bestellen, en na akkoord en betaling volgende dag al in huis. Prima

Zeer late order werd op tijd uitgevoerd. Foutje in de productie werd zonder omhaal correct en adequaat opgelost. Prima!

Het contact met de medewerkers is goed verlopen en de afspraken zijn nagekomen. Kortom een prettige eerste kennismaking met een prettig bedrijf!

Slechte opvolging niet normaal

Bestel altijd alles daar bandjes munten maar de laatste periode is er geen totaal geen opvolging ben sinds drie weken bezig over munten en uiteindelijk vind men een logo niet wegens te oud belt m'n keer op keer niet terug en betaal ik uiteindelijk 44 euro spoedkosten van de zotte en een extra matrijs omdat jullie alles na 10 jaar weggooien, lekker logisch met 3 jaar corona.

Zoals bij eenieder bekend bewaren wij oude matrijzen maximaal 5 jaar waarbij we wel degelijk rekening hebben gehouden met Corona. We hebben u meerdere malen proberen te bellen, echter nam u helaas de telefoon niet op, zelfs niet na het inspreken van uw voicemail. Wij zijn zelf tijdens kantooruren altijd telefonisch bereikbaar. Toen u munten wou bijbestellen hebben we u meerdere malen om informatie gevraagd (aantal stuks, logo, kleur etc.), helaas ontvingen we hier afgelopen dinsdag pas uw reactie op. Gezien de enorme drukte door carnaval zijn wij genoodzaakt om voor spoedbestellingen een spoedtoeslag te tellen. Dit is een regel die bij eenieder bekend is indien een bestelling binnen 10 werkdagen geleverd dient te worden. We zetten in de huidige situatie alles op alles om onze klanten te voorzien van munten indien deze nog voor carnaval nodig zijn. Uiteraard is hier ook enige medewerking van onze klanten zelf voor nodig. Helaas hebben we daarnaast geconstateerd dat u onze medewerkers en ons bedrijf meerdere malen heeft bedreigd. Dit is voor ons helaas geen zaken doen. We zien u graag morgen tegemoet als u de munten komt ophalen want uiteraard hebben we er ook in deze situatie alles aan gedaan om uw munten op tijd klaar te hebben.

Prima en snelle levering

Goeie service

snel en goede levering

Was binnen een dag geleverd.

Voltaweg 19 6101 XK Echt