prima, snel geleverd zelfs op Terschelling!!!!

super Snel geleverd

Duidelijke website, snelle levering

De website is erg duidelijk, inclusief instructie videos voor gebruik van verpakkingsmaterialen en bijbehorende gereedschappen. Levering was snel en goed.

Top beoordeling! Bedankt en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Goede service, op tijd geleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling, veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Geen opmerkingen. Levering perfect op tijd en correct

Top om te vernemen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Geweldige beoordeling! Bedankt en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Prima levering

Duidelijke info. Snelle levering. Zal hier zeker weer bestellen.

Top om te vernemen dat u zo tevreden bent. Graag tot de volgende keer en bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Altijd netjes geholpen met een snelle levering.

Altijd netjes geholpen met een snelle levering. Als bedrijf zjin we enorm blij met jullie!

Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Goed geregeld

Mooie beoordeling, bedankt! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Geweldige service en kwaliteit

Top bedrijf supervsnel en goedkoop

Perfecte service

Gewoon perfect. Snelle levering.

Dit horen wij graag! Top en bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

alles goed geregeld..................

voldaan aan onze wensen.............

Mooie beoordeling! Bedankt en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Volledig in orde

Levering en verzending in orde.

Geweldige beoordeling! Bedankt en veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Levering compleet en op tijd

Levering compleet en op tijd

Geweldig, een 10! Bedankt voor uw beoordeling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Een Tape dispenser tegen een mooie prijs verkocht.

Ik heb deze degelijke Tape dispenser gekocht voor een mooie prijs, en daarbij een super snelle levering(binnen een dag) .

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Mooi om te lezen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Correcte prijs ondanks verraderlijke prijsopgave op de site: prijs geldt VANAF xx,xx€ vr 8 stks

Correcte kwaliteit van 80 my. Snelle levering. Behalve dat DHL bij het wegrijden na afgifte van de bestelling, hier tegen mijn bestelwagen reed en vluchtmisdrijf pleegde. De zaak sleept nu aan, maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen...

Goedemorgen Jo, Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad dat wij vanaf prijzen tonen op categorie niveau, dit is veel voorkomend in E-commerce. Op de productpagina tonen we duidelijk de staffelprijzen zodat dit altijd duidelijk is voordat je gaat bestellen. Vervelend dat er schade is gereden tegen uw bestelwagen, ik hoop dat dit inmiddels is opgelost met DHL. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij dit graag. Succes in ieder geval! Vr. groeten en tot de volgende keer! Marc

Vlotte en correcte levering

De artikelen zijn verpakt, zoals je van een bedrijf die verpakkingsmaterialen verkoopt, mag verwachten.

Goedemorgen Tim, Bedankt voor je beoordeling, we doen er inderdaad alles aan om het zo perfect mogelijk te verpakken. Bedankt en tot de volgende keer!

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding.

Duidelijke keus op internet en snelle levering. Kortom dik tevreden.👍🏻

Bedankt voor de geweldige beoordeling, weer een tevreden klant! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

prima, snel en goed verzorgt

De bestelling is keurig afgehandeld en snel bezorgd

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Keurig op tijd bezorgd voor een prima prijs

Voor de eerste keer hier wat besteld. Is keurig thuis bezorgd. Prijs is prima, kwaliteit is goed

Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Prima producten en snel geleverd

Ik ga hier zeker nog wel eens bestellen

Goed om te horen! Bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

super

snel geleverd en voordelig

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Kwaliteit voor goede prijs

Zeer snel bestelling ontvangen. Goed verpakt. Werkt uitstekend. Filament voor seal-apparaat.

Geweldige beoordeling, bedankt! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Duidelijke professionele afhandeling

Het is voor de eerste keer dat ik een bestelling plaats bij Profipack en het is een heel simpel en duidelijke manier van bestellen. + telefoon gehad dat het 1 weekje later werd pima

Fijn om te horen! Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

Top. Goed prijs en snel

Geweldige beoordeling, bedankt! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack

redelijk

10 rollen krimpfolie besteld met boodschap dat ik ze een week later zou komen ophalen. Helaas lag op die dag de bestelling niet klaar en waren er nog maar 5 rollen in voorraad. Meteen werd aangeboden dat de resterende 5 gratis thuisbezorgd zouden worden, en dat ging prima. Maar toch jammer.

Bedankt voor de beoordeling. Ondanks het misverstand hopen wij een passende oplossing voor u te hebben verzorgd. Met vriendelijke groet, Ricardo van Profipack