DHL Ramp

Heb je een webshop met 50 bestellingen per dag, wil je de pakketten nog voor het weekend versturen naar klanten, bestel je verpakkingsmateriaal: DHL meld het af als niet thuis. Camerabeelden niks waargenomen Geen brief in de bus. Zoek aub een andere verzendpartner, betaal 10 euro meer voor PostNL. Deze review is daarom puur voor jullie zuinigheid!

Vlekkeloos

Duidelijke site Makkelijk te bestellen Goede statusmeldingen Levering volgens schema Wou dat het altijd zo ging!

Wat een mooi bericht! Dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Na plaatsen bestelling direct antwoord mbt het versturen. 1 Dag later bestelling binnen.

Dank u wel voor deze 10 en uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Echt top en snel geregeld voor een goede prijs de juiste spullen.

Snel besteld en snel geleverd zeer tevreden!

Bestelde om 16.59, maar kreeg pas na 2 dagen geleverd

ik werd gebeld en heb een kortingsbon voor een volgende order aangeboden gekregen.

We doen ons uiterste best de artikelen uit voorraad de volgende dag te leveren, echter zijn we hier inderdaad net te laat geweest. Er is op maandag om 16.59 uur besteld en woensdag om 9.29 uur geleverd. Hebben elkaar ondertussen gesproken, excuses werden geaccepteerd en we zien u graag de volgende keer terug! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Komen afspraken na, goed product en leveren snel.

Hele mooie beoordeling! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack

prima materialen en snel geleverd

DUidelijke webshop, snelle levering. Ik ga er zeker weer bestellen.

Dat lezen we graag! Dank u wel en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Gewoon weg super

De bestelling super verlopen en prijs-kwaliteitverhouding een dikke 10 Echt een bedrijf waar je van op aan kan

geweldig bedrijf

Telefonisch super geholpen en een dag later de spullen in huis. Zeker een aanrader.

Dank u wel voor deze TOP beoordling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Ik ben meer als tevreden alles prima verlopen een voorbeeld firma een dikke proficiat ik raad iedereen aan hiermee samen te werken. Vrindelijke groet Marc Somers.

Wat een MOOIE beoordeling! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Prima service, Goede prijs-kwaliteit verhouding

Ouderwets goed

SUPER compliment! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Snel en goed advies

Ik was op zoek naar een specifieke maat zak. Ondanks dat het maar om een beperkt aantal ging en bedoelt voor een afwijkende markt werd ik snel en goed geadviseerd. De verkoper dacht echt mee. De levering was snel. Inmiddels de zakken naar volle tevredenheid in gebruik.

Fijn dat u tevreden bent! En wij zijn tevreden met deze mooie beoordeling! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack

vlotte en correcte service

duidelijke website, correcte prijzen, alles vlotjes verlopen

Weer zo'n MOOIE beoordeling! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Snelle en correcte levering

Snelle levering en product voldoet aan de verwachting

Snelle levering.

Snelle levering van bestelling en snelle service.

Top beoordeling! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Goed product voor een mooie prijs

Het is prettig als ik iets bestel dat het na 2 dagen bezorgd wordt. Ook is het wel eens na 1 dag, ligt er aan hoe laat de bestelling plaats vind.

We werken er hard voor alle voorraadbestellingen dezelfde dag nog te verzenden. Fijn dat dat wordt gewaardeerd! Dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Laagdrempelig en servicegericht

Mijn bestelling was niet helemaal helemaal zoals besteld. Na één telefoontje werd alles geregeld zodat ik de volgende dag kon beschikken over het juiste materiaal. De foutieve levering werd kosteloos opgehaald. Als klap op de vuurpijl kregen wij ook nog eens een kortingsbon voor een volgende bestelling.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Profipack

Snel en goed afgeleverd

Snel geleverd. Daarnaast was ik ook blij dat de zending goed verpakt was gezien het nogal regende en de bezorger een eind door de regen had gelopen.

Top beoordeling! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Primsa levering

Er was telefonische bijstand ivm onduidelijkheid

Dank u wel voor deze 10! Wij helpen u altijd graag als u een vraag heeft! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Gaat altijd goed

Werkt makkelijk en bestelling/factuur E.D. kloppen altijd. Ik word via de telefoon altijd professioneel te woord gestaan.

Altijd leuk om deze complimenten te lezen. Dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

snelle goede levering

het product in goede staat onvangen en zag er goed uit

Goed vriendelijk telefoniste

Seal apparaat besteld met plastic zakjes. Ging even mis met bestellen maar een belletje bleek dat het foutje bij ons lag. Direct de bestelling weer gedaan en de volgende dag was alles bij ons. Ik zou er zeker weer wat bestellen. De telefoniste was een vrolijke dame en heeft mijn heel goed en met een lach geholpen .

Dank u wel voor deze vriendelijke beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Verkeerde product geleverd, uiteindelijk goed opgevolgd

Ander product geleverd dan we besteld hadden, van slechtere kwaliteit. Volgende dag direct over gebeld. We zouden worden teruggebeld, maar helaas niets meer gehoord, behalve deze e-mail om te beoordelen... Update: na deze beoordeling werd er direct contact opgenomen en is het netjes opgelost. Product bleek te zijn veranderd vanuit de leverancier, maar Profipack had dat niet in de gaten. Order is gecrediteerd, product mochten we houden, maar moeten helaas wel zelf op zoek naar een ander product. Vanuit hen is er netjes opgevolgd en vrijwel dagelijks contact geweest, complimenten vanuit dit punt.

Hoi Marijn, Er was inderdaad iets misgegaan met de levering van uw bestelling. De golfkarton enveloppen zijn helaas niet meer leverbaar en er zijn per ongeluk massief kartonnen enveloppen geleverd. Gelukkig hebben we het op een juiste manier kunnen oplossen en heb je in ieder geval uw spullen kunnen versturen. Graag tot een volgende keer, fijn weekend! Team Profipack Marc

correcte bestelling en verzending

de bestelling was er vlugger dan voorzien waarvoor dank