Snelle levering en goede prijs

Had met redelijke haast verpakkingsmateriaal nodig. Alles was binnen 1 dag binnen en voor een goede prijs.

Haast en spoed is zelden goed, maar fijn dat we u hebben kunnen helpen! Dank u voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Snelle levering, producten zoals omschreven

Snelle levering, producten zoals omschreven

Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

zeer tevreden over vlugge levering

zeer tevreden over levering

Dank u wel voor weer een TOP beoordeling! Veel inpakplezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Snel geleverd, goed product

Wij zijn blij met de relief dekens (scouting). Snel geleverd, goed verpakt!

Hele snelle levertijd.

Top bedrijf.

Top beoordeling! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Prima karton voor goede prijs en snel geleverd

Zie hierboven

na eerste betaling snelle levering

snelle en correcte levering, mooi produkt

Mooie beoordeling! Dank u wel! Graag zien we uw volgende bestelling tegemoet, dan gaan we voor een 10! Met vriendelijke groet, Team Profipack

leuke prijzen en snelle levering

Snelle levering, blij met het product!

Snelle levering, blij met het product

Daar worden wij ook blij van! Dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

topservice

Ik was nog iets vergeten bijvoegen en men heeft zonder problemen dit er bij gevoegd.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Goede service!

Onze ervaring was heel erg goed. We hadden twee artikelen besteld waarvan een artikel een langere levertijd had. Ze belde netjes om te vragen of ze het andere artikel alvast moesten laten bezorgen of dat we wilde wachten totdat beide leverbaar waren. Alles netjes bezorgd, een super service!

Super service voor deze super beoordeling! dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Levering exact conform bestelling, prima prijs en perfect op tijd.

Een uitstekend bedrijf wat heel goede producten levert tegen goede prijs- kwaliteit verhouding met een uitstekende service. De leveringen waren perfect op tijd.

Dank u wel voor uw top beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Profipack levert andere kwaliteit in lagere kwantiteit aan bestelde prijs

Profipack levert hun online geadverteerde vloerbescherming : stucloper 65cm B x 50m L bruin/wit ( profipack.be stucloper-65cm-x-50m-standaard ) op 17-01-2020 in deze kwaliteit : stucloper 60,5cm B x 50m L wit/wit Profipack mailt het kleurverschil in foto's, niet de kleinere Breedte! Dat resulteert in een lagere kwantiteit van 6,92 % tov de bestelling! Maw men betaalt 6,92% meer om 6,92% minder te ontvangen ! Als tegemoetkoming leverde Profipack gratis 1 rol stucloper 60,5cm B x 50m L wit/wit. Zonder te vermelden waarom zij 60,5cm ipv 65cm leveren. De vraag blijft : was dit een vergissing of is dit online oplichting ? Omdat : Op 29-01-2020 adverteert Profipack nog steeds online deze stucloper 65cm B x 50m L bruin/wit Opgelet dus dat : Profipack niet tegen dezelfde prijs de 6,92% kleinere 60,5cm levert : stucloper 60,5cm B x 50m L wit/wit Overigens klantvriendelijk en tijdige leveringen. (beoordeling als Google-review geplaatst op de GMaps locatie van ProfiPack)

Beste Rene, Bedankt voor uw reactie. De kleur is verschillend en afhankelijk van de productie. Deze is soms wit/wit en soms wit/bruin. Wij hebben u van tevoren een foto gestuurd van de huidige kleur, wit/wit. Het is overigens stucloper voor klussen, geen laminaat. Wij hebben aangegeven dat bij stuclopers de breedte af en toe verschilt (afhankelijk van de productie en beschikbaarheid) Wij leveren altijd de juiste aantal vierkante meters per rol. Bij een smallere rol zal er dus meer lengte meters op zitten. De breedte is 60 t/m 65cm. Dit staat ook bij het product omschreven. We hebben dit nu nog beter omschreven om dit soort misverstanden te voorkomen. Op aandringen van uw melding dat u anders hele ''mooie'' beoordelingen op verschillende review pagina's zou schrijven hebben wij u een extra gratis rol toegestuurd voor het ongemak. Fijn dat u zich aan uw woord heeft gehouden!! Fijne dag en succes! Team Profipack

Perfect!

Volgens afspraak producten op tijd geleverd!

Bedankt voor uw beoordeling! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack

Het karton had mindere kwaliteit dan ik had verwacht. Het was niet stevig en wat ik jammer vond was de print (barcode of iets anders) aan de binnenkant. Het pakket was onderweg beschadigd. Ik ben heel blij met de service en de manier waarop het nu wordt opgelost!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Goed!

Snelle levering, duidelijke webshop! Aanrader!

Bedankt voor uw beoordeling! Graag tot de volgende keer en dan hopen wij een 10 te scoren! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Uitstekende levering.

Mooi op tijd geleverd volgens afspraak.

Mooie beoordeling weer! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Super snelle levering

Snelle correcte levering

Hier worden we blij van! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Snelle keurige voordelige levering

Fijne webshop - duidelijk - goede prijzen - snelle levering - goede informatievoorziening tijdens verwerking

Dank voor deze top beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

goe produkt

top product

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Vlotte en snelle service

Correcte afhandeling van mijn bestelling

Top! Met vriendelijke groet, Team Profipack

keurig geholpen en snelle levering top

ik heb voor de eerste x besteld bij Profi Pack en deze zending was snel geleverd en keurige prijs.misschien dat er nog naar de korting gekeken kan worden.

Ook u bedankt voor uw beoordeling! We werken met veel producten met staffelkortingen. Kunnen wij groot en goedkoop inkopen, profiteert de klant daar uiteraard ook van! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Zeer behulpzaam

Na mijn vraag werd ik snel geholpen en terug gebeld. Min puntje. Er stond niet goed beschreven hoe de bouwfolie op de rol zat. Maar is goed afgehandeld. Plus punt. Ik was iets vergeten te bestellen en belde mijn daar over terug.

Zeer goed.

Zeer positieve ervaring. 5 minuten na het verzenden van mijn bestelling kreeg ik telefoon met de mededeling dat het artikel tijdelijk niet voorradig was. Ik kreeg alternatieve voorstellen die voldeden aan mijn vraag!

Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Fijn dat we u konden helpen! Met vriendelijke groet, Team Profipack