Het product is OK, jullie hebben hard je best gedaan om het zo goed mogelijk te doen. De levering li

Jullie zijn er in geslaagd om de Buffs nog voor het Chinees Nieuwjaar te produceren. Helaas liep het toen verkeerd met de levering door TNT.

Mooi product en goeie communicatie.

Ik ben tijdens het offerte traject goed geinformeerd over de voor- en nadelen van de badhandoeken die ik heb laten produceren. De communicatie verliep goed, snelle reactie op mails en ook telefonisch goed bereikbaar.

heel mooi geworden!

wij zijn zeer tevreden over de mutsen. Het logo is er heel mooi op gestikt!

Heel mooie afgewerkte handdoeken

De handdoeken werden naar verwachting geleverd. Zowel het logo staat er mooi op, als de kleur die helemaal overeen kwam met de pagina en de kwaliteit van de stof. Wij zijn blij dat we nu een kwaliteit volle sporthanddoek kunnen aanbieden aan onze klanten.

Prettige en heldere service, product ziet er uit zoals verwacht

Snelle reacties op aanvraag. Korte lijntjes met designer voor opmaak. Vraag over factuur. Heldere communicatie. Levertijd leek wel wat lang in eerste instantie. Maar iig duidelijke communicatie hierover direct bij aanschaf. Uiteindelijk een week eerder geleverd. Dus tóp! Nu nog even afwachten of de print de wasmachine overleeft ;-)

Prima kwaliteit, uitstekende service

Prima geholpen n.a.v. vragen omtrent mogelijkheden. Keurig proefexemplaar gekregen ter beoordeling alvorens tot daadwerkelijke productie werd overgegaan.

In de voorzorg is ruim tijd gestopt aan advieswerk. Zeer tevreden.

Goede service.

Vriendelijk personeel, product altijd naar tevredenheid.

Prachtig werk

Ik ben snel geholpen, Mooi resultaat, Op tijd geleverd Ik ben fan!

Ik werd zeer goed en snel geholpen met bij Merchandise Fabriek. De sample werd gemaakt zoals ik het in mijn hoofd had en ook het eindproduct is van uitstekende kwaliteit. Zeker aan te raden!

Prima product goede snelle service

Product netjes en oprijd volgens afspraak geleverd.

Hele vriendelijke service, snel antwoord per mail en het eindproduct ziet er fantastisch uit!

Prachtig resultaat

Vlotte en correcte communicatie, het resultaat ligt in de lijn van onze verwachting.

gewoon goed

goed en snel geregeld

Uitstekend.

Duidelijke communicatie, goede service en ruimschoots op tijd geleverd. TOP!

Prima service en kwaliteit!

Samenwerking om tot het juiste ontwerp te komen was goed en de uitvoering daarna was ook top. Mooie kwaliteit en prima service dus.

Super zachte grote mooie fan sjaal

Fan sjaal ziet er echt top uit, voelt heel zacht aan, zijn ook best groot en goed afgewerkt met hele duidelijke foto. Hele vlotte communicatie en super snelle levering ( 5 dagen eerder dan afgesproken was ) dank je wel voor de TOP service... Een heel tevreden klant uit België ( Weelde )

Goed product afgeleverd

Na een goed ontwerp te hebben voorgelegd, is het product netjes en op tijd afgeleverd.

prima!

Tweede keer besteld bij de Merchandise Fabriek. Wederom prima kwaliteit en alles zag er prima uit. Sterker na een klein misverstand over de verwachte leveringstermijn, werd mijn verwachting overtroffen door toch sneller te leveren. Prima service!

Fantastische service en snelle levering

Onze bestelling is een week eerder geleverd dan de voorgestelde leverdatum. Het eindproduct is erg mooi geworden, alleen door het kleurproces is de geur enigszins chemisch dus eerst goed wassen is een must. (maar dat moet sowieso) Vriendelijke & behulpzame klantenservice en het gehele bestelproces was supersimpel. Dikke pluim voor de Merchandisefabriek. Fijne feestdagen!

Prijs/kwaliteit goed

Positief: - duidelijke communicatie - scherpe prijs - gewoon correct zoals het hoort te gaan Werkpuntje: - afwerking bandana's: niet altijd mooi afgesneden - one size: bij de één past het al beter dan de ander natuurlijk, geen onoverkomelijk probleem op zich

Mooi, goedkoop, langzaam.

Ruim twee maanden moeten wachten tot de order binnen was. Verder was de prijs/kwaliteit verhouding goed, de communicatie en de service top.

Goede prijs / kwaliteit verhouding, goede communicatie en geleverd op de afgesproken datum

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende oplossing gezocht om toch te voldoen aan kwaliteit eisen

hulpvaardig, snel, groot oplossend vermogen, tevreden klant

Ik ben goed begeleid bij maken van product. Ondanks kleine vertraging door externe invloed zeer tevreden.