Goede service, mooi product!

Fijne service, productie was door omstandigheden vertraagd. Waardoor het product ook later zou geleverd worden, dan de gehoopte datum. Gelukkig werd er mee gedacht en kwam er een fijn oplossing.

Vlotte afhandeling, goede kwaliteit

Alles werd vlot behandeld. Ik kreeg een vriendelijke mail waarin stond dat mijn gekozen bedrukking (stiksels) niet mogelijk was en er werd een alternatief aangeboden. De meerkost van mijn initiële keuze werd vlot terugbetaald. Ondertussen zijn mijn bedrukte petjes aangekomen en ze zien er super uit!

Fijne communicatie, mooi product.

Het contact verliep goed en snel. Product ziet er top uit voor een prima prijs!

Fantastisch! Fijne hulp door Tim!

Eigenlijk waren we veel te laat met bestellen, maar door de hulp van Tim hebben we ze toch ruim op tijd binnen gekregen!

Uitstekend.

Hulpvaardig , meedenkend en dat gepaard met grot flexibiliteit vanwege nabestelling leverde exact op tijd voor ons het beoogde resultaat!!

Gewoon top

Ze hebben een mooi ontwerp gemaakt met ons logo. Nette sjaals voor een mooie prijs. Service en communicatie is zeker een 10 waard

Klantenservice perfect, resultaat zeer teleurstellend

Tijdens het ontwerpen van de strandlakens erg goed en prettig geholpen door de productspecialisten. Ze werden ook netjes op tijd afgeleverd. De schok was des te groter toen wij de doos openden. De kwaliteit is zeer slecht en voldoet in geen enkel opzicht aan de verwachting. Het strandlaken is zo dun dat bij iedere vouw het wit van de achterzijde er doorheen komt. Lijkt meer op een versleten verhuisdeken. Niet acceptabel en al helemaal niet voor €23,92,- per stuk. Weggegooid geld, want dit willen wij niet aan onze medewerkers en klanten uitdelen.

Top geregeld

Altijd snel geregeld en prima kwaliteit

Topleverancier

Reeds verschillende bestellingen geplaatst. Steeds voor 100% tevreden over levering en service.

Topleverancier

Reeds verschillende keren een bestelling geplaatst. Steeds 100 % content over de levering en de service!

Topleverancier

Verkeerd ingeschat hoe ons logo op de kousen bedrukt ging zijn.

We willen vooral zelf verantwoordelijkheid nemen van dit onvoldoende. We hadden gedacht dat het logo op de kousen die we bestelden veel kleiner zou zijn. Bovendien rekt het logo mee uit als de kousen aangetrokken worden. Hierdoor zijn we niet geneigd om opnieuw kousen te bestellen.

Fantastische customer service, zeer goed product!

Mooi product

fijne en snelle communicatie en er wordt goed meegedacht.

Super petjes

Goede pasvorm Kwaliteit pet Zeer mooi borduurwerk

De sokken zien er Top uit.

De sokken zien er heel mooi uit en het contact met jullie was prima!

Doen wat ze beloven

Al meerdere bestellingen gedaan bij de merchandisefabriek en altijd een goede en prettige communicatie waardoor het eindresultaat altijd perfect is. Fijn bedrijf waar we graag onze club attributen graag en blijven bestellen.

Goed advies, snelle levering, prima kwaliteit!!

Wij hadden op korte termijn give-aways nodig voor een golfevenement. Na overleg konden wij de logo's en gewenste tekst toesturen en enkele uren later hadden wij een mooi ontwerp. Het borduren zou naar verwachting 10 dagen duren, maar een week later hadden wij alles in huis. De handdoekjes waren een groot succes!!

Prachtige, grote strandlakens ontvangen na probleemloze bestelling met uitstekend advies.

Werd goed meegedacht en al direct een goed ontwerp gemaakt. Kwaliteit is prima.

Klantvriendelijk en snel ontwerp

Net als voorgaande jaren snel ontwerp en perfecte uitvoering. Zeer tevreden met het eindresultaat

Supersnelle hulp, reactie en levering.

Wij hebben een spoed levering voor sjaals gevraagd deze zijn heel snel en goed geleverd. Zelfs een dag eerder dan gepland!

Goede en prettige communicatie met snelle levering.

Uitstekende service en top producht

Merchandise Fabriek heeft van A tot Z heel goed geholpen bij het ontwerp en afhandeling van de bandanas. Levering netjes binnen 3 weken en kwaliteit is goed!

Goede kwaliteit en snelle service

Ook de nabestelling van onze sjaaltjes was zo geregeld. Top service en prettige en snelle communicatie.