Splendid service and way to go tube dandana in three colours

wonderful and extremely easy and swift, thank you

Uitstekende service en kwaliteit

Erg goed geholpen door het team en altijd even vriendelijk. Er wordt meegedacht en snel geleverd, top!

Goede kwaliteit, goede service en op tijd geleverd

Naast de kwaliteit en op tijd geleverd vonden wij het vooral fijn dat we snel konden overleggen over mogelijkheden, leesbaarheid etc.

Vlotte service met mooi resultaat!

Zoals altijd een perfecte service!

Afgelopen jaren heb ik meerdere artikelen laten produceren bij de Merchandisefabriek. Altijd snelle levering en perfecte kwaliteit voor een goede prijs! Een leverancier met toegevoegde waarde, die je persoonlijk te woord staat en altijd een uitstekende service biedt. Kan het iedereen aanraden!

Leuke drinkenbussen met ons logo besteld. Deze waren aangekomen zoals op voorbeeld. Alles was naar behoren.

Ziet er prima uit!!

Goede communicatie en aflevering zonder problemen.

Top service, sneller dan verwacht geleverd!

Voor de tweede keer al besteld bij De Merchandise Fabriek en voor de tweede keer me niet teleurgesteld, goede hulp bij het ontwerpen, goede uitleg over wat wel en niet kan of mooi is. En uiteindelijk sneller geleverd dan verwacht was. Een mooi totaal plaatje, zeker een aanrader voor iedereen. Zeer betrouwbaar!

perfect meedenken

denken prima mee en leveren sample geen enkel probleem. bij bestelling ook alles prima verlopen

Mooie kwaliteit, topservice

Erg tevreden met mijn bedrukte badjassen :)

Zeer goede service voor bestelling.

Ik ben zeer tevreden van jullie service voor de productie! Tijdens de productie met het voorbeeld zeer goed! Nu de levering ook heel snel na de productie. Zeer tevreden klant hier!!!

Supergoed!!!

Van begin tot eindproduct een 10!

heel goed

De service is heeeel goed. ik heb het product zelf nog niet kunnen uittesten dus ik moet helaas nog een half sterretje openlaten ;)

Prachtige paraplu's, supersnelle en professionele begeleiding!

Vanaf het eerste moment zeer professionele en snelle begeleiding door Tim. Hij wist meteen wat ik wilde en gaf ook meteen de juiste offertes. Ondanks de kleine order, werd ik serieus genomen. Dat kom je niet vaak meer tegen, dank daarvoor!

Fijne dunne bandana's!

Wij hebben ze gebruikt tijdens een spel waarbij de deelnemers in het water moesten. Daarna nog steeds mooi en ze geven niet af.

Super, bedankt voor alles!

De beste klantenservice die ik ooit kreeg :) Dankuwel team Merchandisefabriek! Er werd echt mee nagedacht over mijn ideeën en de uitvoering ervan. Heel blij!

Top vaantjes !

Wat heel erg prettig is, dat je nog een proefdruk krijgt zodat je nog goed kan beoordelen of het er goed uit ziet. Verder zijn ze snel en rekenen ze een nette prijs.

Meedenkend en creatief bedrijf

2e keer dat ik een ontwerp heb laten maken en uitvoeren als relatiegeschenk voor op een beurs en om toe te voegen in de kerstpakketten. Ontwerpafdeling is vlot en denkt goed mee.

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Je kan met een gerust hart een bestelling plaatsen bij de Merchandise Fabriek

Leuk samenwerken!

We werden van bij het begin zeer vlot geholpen met het ontwerp van onze sleutelhanger. Met plezier veranderde jullie telkens het ontwerp tot het top was voor ons. Was een zeer aangename samenwerking!

Alles top.

Snelle levering, goed geholpen. Snelle response. Goede prijs en alles is netjes. Ik heb geen enkel kritiek puntje.

Snelle service, good design! Snel geleverd

Geweldig behulpzaam en producten zijn top!

Heel wat problemen en onduidelijkheden gehad met DHL/levering, maar werd steeds vakkundig verder geholpen en up to date gehouden door de Merchandise Fabriek. Klantenservice top! Daarnaast zien de petten er ook erg leuk uit!

Ziet er pui uit!

Snelle service Goed contact Super snelle levering

Super goed

Goed contact en snel geregeld, ze begrepen precies wat wij wilden. De sleutlhanger is prachtig en zelfs nog mooier dan we hadden gedacht. We hebben bijna ons 100 jarig jubileumfeest en ik weet zeker dat iedereen het prachtig zal vinden.

Konijnenberg 135

4825 BC Breda