Dankzij de hulp van De Merchandise Fabriek hebben we nu een super origineel en eigen cadeau!

Ik ben zeer snel en vriendelijk geholpen. De medewerkers hebben oog voor detail!

Geweldige badlakens! Nu de zomer nog :-)

Mijn eerste bestelling bij de Merchandise Fabriek; wat een vriendelijke mensen aan de telefoon en per mail, want ik zat een beetje krap qua levertijd. Daar was alle begrip voor en ik kreeg de bevestiging dat alles op tijd geleverd zou worden. De strandlakens, met geborduurde logo, zie er heel goed uit en vielen dan ook goed in de smaak bij ons personeel. Jullie communicatie is helder en duidelijk, product is kwalitatief goed en afspraken worden nagekomen. Goed bezig!

Uitstekende service, goed product!

Via De Merchandise Fabriek een aantal badlakens besteld met opdruk. Tijdens het bestelproces liepen we tegen een aantal issues aan, zoals bepaalde kleuren die niet op voorraad waren of het gekozen product dat wegens vertraging in het systeem tevens niet op voorraad bleek. Ik werd echter continu op de hoogte gehouden van de situatie en er werd steeds een gepaste oplossing geboden. Uiteindelijk tegen de oorspronkelijke prijs een luxer product ontvangen als compensatie én in de gewenste kleur. Uitstekend opgelost door vriendelijke en oplossingsgerichte medewerkers!

Goede communicatie en opvolging en mooi eindresultaat

Zeer positieve ervaring van start tot finish

Super product in kwaliteit en uitstraling

Mooie stevige paraplu's en een fijn contact tijdens het bestellen.

Top ervaring! Er wordt echt met je meegedacht

Een hele goede ervaring! Onze afbeelding en logo's waren niet scherp genoeg. Ik kreeg hier netjes een mail van. De collega heeft een scherpere afbeelding gezocht voor ons en heeft een van de logo's omgezet in eps. Top service!

Fijne communicatie, snel geregeld en kwalitatief goed product!

Mooi strandlaken, ook groot en de borduring is netjes!

Fantastisch bedrijf

Geweldige service, meedenkend en goede en snelle communicatie. Ga zo door toppers!

Klantgericht

Erg klantgericht en goed te bereiken. Een spoedlevering was binnen no-time verzorgd en het design is ook mooi op maat afgeleverd.

Goede service, vlotte levering

Het bestelproces verliep heel gemakkelijk en snel. We hebben een prachtig product ontvangen voor een goede prijs. Er wordt ook heel snel gereageerd op mijn e-mails. Mijn complimenten.

Heel mooi product

Op tijd geleverd. Goede kwaliteit. Proffesionele advies.

goede kwaliteit en snelle levering

Bestellen via de site ging goed. Duidelijk contact over het ontwerp en het proces. Heel tevreden!

Top ervaring

Snelle handeling, prettig contact en een uitstekend resultaat!

De leverancier is 3x naar het verkeerde adres geweest maar mede dankzij jullie inzet is het toch nog op tijd geleverd. Prima service.

Geweldige ervaring!

We zijn zeer tevreden met de kwaliteit van de caps die we hebben laten maken. Het materiaal voelt duurzaam aan en de pasvorm is perfect. De communicatie met de klantenservice was uitstekend; mijn vragen werden snel en vriendelijk beantwoord. Bovendien was de levering snel en probleemloos. Kortom, een geweldige ervaring met zowel het product als de service!

Prima service, maar het productieproces niet helemaal soepel.

Het betreft hier het ontwerp van het mini tenue. Het gaat met name over de tijd die zit tussen het aanleveren van het ontwerp en het ontvangen van de (digitale) drukproef. In mijn geval was dat 10 dagen! Hierdoor kwamen eventuele aanpassingen en de daar aan gekoppelde spoedlevering onder druk te staan. Uiteindelijk dus niet alle wensen kunnen vertalen naar het product. Maar hier aan ten grondslag ligt eigenlijk het feit dat de template zoals deze met mij is gedeeld niet goed is. Dit heeft te maken met het feit dat er geen rekening is gehouden

Netjes en snel geleverd

Altijd snelle reactie op vragen. Samengestelde sporthandoek In goed overleg en snel geleverd. Goed product en goede service

Super Produkt!

- toller Service - tolles Preis-Leistungs-Verhältnis

Topservice

De sjaaltjes die we hebben besteld zijn top!

De communicatie was goed, snel en duidelijk! Het product zit er precies uit als het aangeleverde design. En de kwaliteit is uitstekend! Ik ben een tevreden klant, en kom zeker terug!

Top service!

Hartelijk bedankt voor de goede service! Alles was op tijd binnen en zag er goed uit!

Top service en goed product.

Het was snel geregeld en met prettige ondersteuning.

Beter kan niet!

De wereld van internet zit vol boefjes en/of gladde partijen maar De Merchandise Fabriek laat echt zien hoe je een klant begeleidt van begin tot eind. Sjaals laten maken en bijzonder plezierig geholpen in gehele traject. Kreeg er een enorm warm gevoel van. Topbedrijf! Deze partij zou eigenlijk geen concurrentie mogen hebben!

Flexibel, kwaliteit en snel

Ik had het wat sneller nodig dan aangegeven. Alles was op tijd en kwaliteit zoals altijd top. Prima communicatie tijdens het hele proces

Konijnenberg 135

4825 BC Breda