Perfect resultaat

De Merchandise Fabriek heeft onze verwachtingen overtroffen. Supermooie baddoeken met ons bedrijfslogo. Topkwaliteit en prachtige uitvoering.

Zeer vlotte, snelle en goed service!

Zeer vlotte, snelle en goed service!

leveren op tijd en mooi gemaakt

Goede afspraken, mooi resultaat

Lang gezocht naar de perfecte badhanddoek als zomergift aan onze medewerkers. Uiteindelijk bij de Merchandise Fabriek gevonden: het juiste formaat, de exacte PMS kleur en als toetje het waslabel voorzien van ons logo. Ook het minimaal te bestellen aantal items was laag genoeg om de badhanddoek te bestellen. Onze strakke deadline is ook gehaald. De levering vond plaats op de aangegeven dag.

Prima prijs/kwaliteit handdoeken

Fijn geholpen door de verkoopmedewerker. Aan de hand van onze wensen een passend voorstel gemaakt en samen gekeken naar de beste mogelijkheden.

Goede service en prachtig eindresultaat

De handdoeken die ik wilde bestellen daar zat natuurlijk druk op. Een tijdslimiet. Door heel snel schakelen en goed overleg en terugkoppeling van de drukproeven hebben we in zeer korte tijd de handdoeken in productie zien gaan. De reacties hier op kantoor zijn lovend. Iedereen tevreden met zijn Staycation box en de handdoeken liggen inmiddels al op het strand. Samenwerking met Tim was top.

Veel sneller bezorgd dan aangegeven, heel fijn!

De bestelling ging voorspoedig, de communicatie was goed en duidelijk en de producten zien er prima uit! Ik ga zeker vaker gebruik maken van de merchandise fabriek voor onze merchandise! Thanks! :-)

top!

meedenkend, snel reageren en product is prachtig!!

Gewoonweg top

Aantal ontwerpen nodig gehad voor wa de klik hadden maar dat deden ze met een glimlach. Top bedrijf!

Geweldige service

Een goed produkt, prijs kwaliteit verhouding prima! Goede communicatie, snelle levering, dit bedrijf is een aanrader!

mooi product, goede service!

Erg mooi en kwalitatief goed strandlaken met fraai gestikt logo geleverd. Correcte levering naar 16 adressen!

Top kwaliteit en service

De sjaals zijn van geweldige kwaliteit. De service was ook perfect.

tevreden

het resultaat was zoals beloofd

Prima product, onberispelijke service.

Prima product, onberispeljjke service.

Correcte samenwerking

Mijn bestelling werd ruimschoots voor leverdatum geleverd, prima kwaliteit aan goeie prijs

Levering en communicatie prima, product aan de kleine kant.

De levering was een dag eerder dan de afgesproken datum. Dit is prima verlopen! De communicatie verliep ook prima. De petjes zijn wat aan de kleine kant, voor kinderen zijn ze prima. Voor volwassenen zijn ze te klein. Ik heb nu 100 petjes waarvan ik er waarschijnlijk een hoop niet kwijt kom omdat ze te klein zijn. Ik zal op zoek moeten naar een ander petje voor de volwassenen. Drukkwaliteit is overigens perfect! Het logo zit er heel mooi en consistent op.

fantastisch

Perfecte service, on time delivery, en goede kwaliteit.

vlotte samenwerking

duidelijke communicatie, goede afspraken. kwaliteit van de mondmaskers is prima, levering was zoals afgesproken

Behulpzaam, snel en professioneel. Het resultaat is prachtig. Bedankt.

Positief!

Correcte levering, geheel volgens afspraak.

Colsjaaltjes met logo online besteld. Eerst een online preview ontvangen. De sjaaltjes zien er precies uit zoals beloofd, de levering is gebeurd binnen de beloofde termijn. Alleen de afwerking van de sjaaltjes kon misschien iets beter (boven en onder niet afgezoomd).

Heb een juiste, correcte en menselijke behandeling gekregen. Alles is vlot verlopen, alsook was de levering perfect dag op dag geleverd. Mij maken binnekort zeker nog is zen bestelling. Tot dan..

Top, snelle communicatie, goede follow up en een goed artikel tegen een scherpe prijs

Mijn ervaringen met Tim in Corona tijd over een 3-laags mondkapje verliepen snel en met een prompte follow up.

Supper...

Ze zijn top en op tijd geleverd supper blij mee

Beloofde kwaliteit

Een heel vlotte persoonlijke ondersteuning bij het aanmaken van het ontwerp en heel tevreden van het eindresultaat. Duidelijk communicatie over het hele proces en zoals beloofd geleverd op de afgesproken datum.

Zeer mooi spandoek

Degelijk spandoek welke op tijd geleverd is. Zeer mooi design en super klantenservice. Hou zo vol