Vlotte service, goed contact, mooi product

Zeer aangenaam. In de loop van de procedure veranderden we nog van type product. Dat zorgde uiteraard voor een factuuraanpassing. Ook die werd heel snel, direct en persoonlijk aangepast. Het product zelf: zeer netjes.

Top kwaliteit!

Fijne samenwerking en denkt goed mee voor een goede oplossing!

Fijne zachte handdoeken met een prachtige opdruk

De handdoeken zijn van goede kwaliteit en de opdruk zit er netjes op, niets op aan te merken!

Contact was goed. Resultaat is bijna perfect. Het enige probleem is dat op het design, de strepen niet doorlopen van de achterkant naar de voorkant. Dit is ook niet echt te zien in de proefdruk foto's dus daar kwamen we net pas achter. Desondanks zijn het mooie sjaals

Goede service en mooie mondkapjes

We zijn ontzettend goed geadviseerd over onze bestelling en Tim en team dachten goed mee om ervoor te zorgen dat we onze mondkapjes voor de deelnemers aan de First Lego League op tijd in Eindhoven hadden. De prijs/kwaliteit is prima en onderscheidend is het ontwerp dat ze gratis voor je maken!

De supporters zijn er blij mee!

Er was een heel goede service en ik vond het gemailde voorstel direct heel duidelijk. Het was gemakkelijk om nog iets te laten aanpassen en ze waren heel behulpzaam. Het enige minpuntje was dat de naam van de ploeg in het logo niet zo heel mooi was maar voor de rest tip top in orde!

Erg goede service

Goede service door snelle reactie en het meedenken in het ontwerp. Telkens een nieuw ontwerp tot ik tevreden was

Geweldige service

Sjaaltjes zijn super mooi... maar dit wist ik al want had er vorig jaar ook al besteld. Jullie zijn gewoon TOP. Was vrij laat met mijn bestelling en alles toch nog 5 dagen eerder geleverd dan voorzien. Echt een aanrader....

Prima product en keurige levering.

De mutsen volgens wens geleverd. Contact met het bedrijf is uitstekend. Zeer tevreden!

Snelle afhandeling en top product

Ging allemaal heel soepel en transparant. En het voldoet aan alle verwachtingen

winterjassen met belettering

Ze zijn netjes en mooi maar alleen jammer dat het beetje slecht te lezen op wat grotere afstand door de 2 donkere kleuren

Gewoon op tijd

klant was blij dat zijn handdoeken eerder klaar waren dan de opgegeven levertijd!

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Excellente service!

Vragen werden kort opgevolgd. Elke aanpassing dat gevraagd werd, werd met de glimlach toegepast. Zeer goede communicatie i.v.m. leveringstermijnen.

Aanrader!

2e keer dat we hier hebben besteld: Goede communicatie en service en het product werd sneller geleverd dan was aangegeven. We zijn ook erg tevreden over het eindresultaat!

Professional, good product, I am satisfied

Order was easy to do The communication was good. The product was delivered even few days in advance. I ll make new order for sure. Christian Coccia www.iamrelentless.nl

Top kwaliteit alleen jammer van de lange levertijd.

Super advies en kwaliteit

Op basis van het advies sjaaltjes laten maken. Super product, degelijk en met een mooi design. Levering hikte even, maar was binnen de afgesproken geleverd.

Snelle levering en mooie print. Plezierig materiaal.

Fijne communicatie , mooi resultaat

Goede, snelle service!

De borduring van onze handdoeken kon iets beter maar de klant was tevreden, dus wij ook.

Goede service, kwaliteitsproducten

Snelle reactietijd, komt afspraken na.

Een goed product en top service!

In een korte tijd heb ik samen met het team deze sjaal samengesteld om onze organisatiedoelen te behalen. Het product is zeker naar wens, en de service is erg prettig. Ze reageren snel op vragen en denken mee met jou als klant.

Super cool warm op en top

Correct op tijd en in orde!!!