Ontwerp goed ontvangen

Het ontwerp werd goed ontvangen en met mijn wensen werd prima om gegaan . Kortom prettige samenwerkingsverbanden

We zijn altijd plezierig geholpen door de klantenservice bij het bepalen van ontwerp, en het resultaat mag er zijn.

Top top top

Ze luisteren naar wat je wilt en leveren top kwaliteit af!!

Snel en mooi

De one-stop ervaring.

Nadat wij verschillende stalen hebben opgevraagd en getest bij leveranciers hebben wij gekozen voor het 3-laagsmodel van Merchandise Fabriek. Hierbij is steeds super snelle en goede service gekregen, ook bij het voorzien van het test en druk voorbeeld met eigen logo. Ook werd ons order eerder geleverd dan verwacht en aangegeven. Kortom: Wij zijn blij met onze aankoop bij Merchandise fabriek en hebben reeds een 2de order uitgevoerd.

Beste prijs/kwaliteit, snelle service en goede communicatie.

Van bestelling tot levering was er een vlotte en snelle communicatie. Goederen op afgesproken dag geleverd.

Net bedrijf

Vriendelijke mensen goed overleg zeer goed bereikbaar problemen worden ook netjes opgelost.

Afgesproken kwaliteit, goede klantvriendelijke communicatie.

Zonder probleem stalen opgevraagd, uiteindelijk keuze gemaakt en besteld. Geleverde goederen voldoen aan verwachtte kwaliteit zoals de stalen. Goede bedrukking. Goede en snelle communicatie. Enkel levertijd aan de lange kant, echter dit werd duidelijk gecommuniceerd.

correcte levering en kwaliteitsvol product

De levering was 3 dagen sneller dan verwacht. De kwaliteit van afwerking is ook prima.

Altijd behulpzaam, snelle levering! Uitstekend!!

“TOP BEDRIJF”!!

Snel, accuraat, kwaliteits handdoeken! Onze klanten zijn super tevreden met hun handdoeken.

Top bedrijf , snel en keurig

top bedrijf , snel en keurig geleverd volgens afspraak , zeker aanrader voor elke vereniging.

Zonder proefdruk 50 sjalen besteld. Mooie kwaliteit! Zeer mooi!

Vlotte communicatie Correcte prijs Mooi product Levering op afgesproken datum Dank u wel

Perfect resultaat

De Merchandise Fabriek heeft onze verwachtingen overtroffen. Supermooie baddoeken met ons bedrijfslogo. Topkwaliteit en prachtige uitvoering.

Zeer vlotte, snelle en goed service!

Zeer vlotte, snelle en goed service!

leveren op tijd en mooi gemaakt

Goede afspraken, mooi resultaat

Lang gezocht naar de perfecte badhanddoek als zomergift aan onze medewerkers. Uiteindelijk bij de Merchandise Fabriek gevonden: het juiste formaat, de exacte PMS kleur en als toetje het waslabel voorzien van ons logo. Ook het minimaal te bestellen aantal items was laag genoeg om de badhanddoek te bestellen. Onze strakke deadline is ook gehaald. De levering vond plaats op de aangegeven dag.

Prima prijs/kwaliteit handdoeken

Fijn geholpen door de verkoopmedewerker. Aan de hand van onze wensen een passend voorstel gemaakt en samen gekeken naar de beste mogelijkheden.

Goede service en prachtig eindresultaat

De handdoeken die ik wilde bestellen daar zat natuurlijk druk op. Een tijdslimiet. Door heel snel schakelen en goed overleg en terugkoppeling van de drukproeven hebben we in zeer korte tijd de handdoeken in productie zien gaan. De reacties hier op kantoor zijn lovend. Iedereen tevreden met zijn Staycation box en de handdoeken liggen inmiddels al op het strand. Samenwerking met Tim was top.

Veel sneller bezorgd dan aangegeven, heel fijn!

De bestelling ging voorspoedig, de communicatie was goed en duidelijk en de producten zien er prima uit! Ik ga zeker vaker gebruik maken van de merchandise fabriek voor onze merchandise! Thanks! :-)

top!

meedenkend, snel reageren en product is prachtig!!

Gewoonweg top

Aantal ontwerpen nodig gehad voor wa de klik hadden maar dat deden ze met een glimlach. Top bedrijf!

Geweldige service

Een goed produkt, prijs kwaliteit verhouding prima! Goede communicatie, snelle levering, dit bedrijf is een aanrader!

mooi product, goede service!

Erg mooi en kwalitatief goed strandlaken met fraai gestikt logo geleverd. Correcte levering naar 16 adressen!