snel, mooi, correct

snelle sevice. mooi resultaat.

Prima service en goede kwaliteit

De service is echt heel goed! Er wordt heel goed meegedacht en alles wordt direct opgepakt. De strandlakens zijn erg mooi geworden en hebben een goede kwaliteit!

Snelle communicatie en kwalitatief product!

Zeer tevreden met mijn order. De communicatie met de Merchandise Fabriek is fijn en snel. Ze zijn zeer service gericht en helpen waar nodig om je aanvraag tot een succes te maken. Van opmaak tot uitvoering, alles is tot in de puntjes geregeld. Heel blij met het eindresultaat.

Goede service!

We hebben al meerdere handdoeken laten maken bij de Merchandise fabriek. Er wordt altijd goed meegedacht met de designs. Wij zijn tevreden over de service en de kwaliteit van de producten!

Goede service!

Goeie service en snelle afhandeling

Prima orderhandling en prachtig product

Via Google bij de Merchandisefabriek gekomen om een geschenkje voor onze honderden vrijwilligers te laten maken i de vorm van een mini-tenue. Binnen 1 dag offerte en een uitgewerkt voorbeeld van het design. Niet veel later een sample ter goedkeuring. Uiteindelijk is de order in zijn geheel in uitstekende staat binnen 3 weken geleverd. Top resultaat!

Snel geleverd en super fijne kwaliteit

fijne dunne kwaliteit

Snelle service en perfect op tijd.

We zijn snel en goed geholpen met mooie kwalitatieve sjaals. Keurig op tijd geleverd.

super duidelijk weten aan de had van text wat je wil

ik ben zo blij met me ontwerp en super mooi gemaakt ze zijn duidelijk en laten je diverse patronen zien voor akkoord er volgen nog meer bestellingen Mvg Leidsman Infra

Aanrader

Mooie stevige paraplu's met bedrukking geleverd. Uitstekende kwaliteit, uitstekende service.

Zijn Top super Bedankt.

Vaantje is erg mooi geworden

Super tevreden . Mooi resultaat . Gewoon goed

Goede service en uitstekende kwaliteit . Vriendelijke mensen die mij goed geholpen hebben voor een mooi resultaat .

Goeie snelle samenwerking

Goed en snel geholpen op het moment dat het moet. Daar hou ik van. Doen wat je zegt en zeggen wat je doet. Makkelijker kunnen we het niet maken.

Mooie mondmaskers

Mooie mondmaskers, snelle service!

Hele goede kwaliteit materiaal, en een hele goede bedrukking!

Materiaal is van top kwaliteit, evenals de bedrukking! Goede medewerking, en heel snel antwoord op je vraag. Oftewel een aanrader!

Super webshop

Zeer klantvriendelijk en helpen super mee om een ontwerp te maken

Goede service, snel antwoord, mooi product

Zie bovenbstaand

Goede service en een mooi resultaat!

Heel goed bediend geweest, staal kunnen ontvangen en het resultaat was zoals gewenst! Super!

Goede kwaliteit, vlotte levering

Prima product, goede kwaliteit sjaals, vlotte levering volgens afspraak. En snel een ontwerp gekregen.

Goede service en erg klantvriendelijk!

Mooie kwaliteit en is prettig in gebruik

De mondkapjes zien er mooi uit. Er is veel moeite gedaan om het ontwerp te krijgen zoals ik dat wil. Heb wel lang moeten wachten voordat ik deze in huis had, maar dan heb je wel wat. Grote pluspunt is dat elk mondpakje afzonderlijk verpakt is.

Super tevreden over de afwerking/kwaliteit en de afhandeling !

Heel vlotte samenwerking en afhandeling van de bestelling. Een heel mooi eindresultaat ! We zijn tevreden dat we voor de Merchandise Fabriek gekozen hebben.

goede service

vlotte communicatie over de voortgang van de bestelling

Zeer tevreden met het eindresultaat

Online uitgelegd wat we de wilde, goed geholpen en een mooi product geleverd.