Helemaal ok!

Goede en snelle service, kwam zelfs eerder binnen dan verwacht!

Goede kwaliteit mondkapjes met duidelijke opdruk!

Het bestelproces is heel eenvoudig. De geleverde mondkapjes zijn van (zeer) goede kwalitiet.

Erg vriendelijk geholpen!!

Erg vriendelijk en zeer snel reacties op vragen.

Goed bereikbaar, ook voor onkundigen zoals ik

Goede opvolging van de levering en binnen geplande tijd. We zijn tevreden over het resultaat

Product ziet er top uit!

Ik kreeg een voorbeeld te zien hoe mijn product eruit kwam te zien. De service was vriendelijk en het eindproduct was snel geleverd en mooi!

Alles perfect verlopen en zeer tevreden

Alles was perfect, zowel communicatie, als bestelling, als verzending, als afwerking. Proficiat, doe zo verder!

Erg leuk sjaal voor een goede prijs

De communicatie met de merchendise fabriek liep erg vlot. De geleverde sjaals voldeden aan de verwachtingen en kwamen zelfs een dag eerder dag gepland. Bedankt voor al het meedenken en de levering. Groetjes, De Zaak

Mooi geworden

Mooi product geworden Alleen jammer om via de track n tracé te zien dat het niet een eigen productie is

Vlotte communicatie en super product!

De sjaal voldoet volledig aan onze verwachtingen en de leveringsdatum werd gerespecteerd. De prijs/kwaliteit verhouding zit ook goed. Het enige wat we misschien een klein beetje in teleurgesteld waren is het feit dat witte vlakken beïnvloed worden door de kleur van de achterkant. Daardoor lijkt ons wit meer op lichtroze.

Super vlot verlopen

Communicatie en verzending loopt super vlot. Heel aangenaam

Goede service. Mooi resultaat

Goed en snel geholpen. Producten zijn van goede kwaliteit

Goede communicatie en sneller geleverd dan verwacht

ondanks kwaliteitsproblemen, toch heel goed geholpen

De eerste levering mondkapje waren niet goed gestikt, waardoor de naden de eerste dag al gingen open staan. Dit is heel goed opgelost door een nieuwe partij te maken. Deze waren wel ok, dus heel goede service!

Fantastisch!

Als je dan toch een mondkap moet dragen dan wil je er het liefst één die goed zit en verzorgd uitziet. Dat heeft De Merchandise Fabriek boven verwachting gedaan. Zowel het ontwerp als de productie hebben zij voor hun rekening genomen en over beide zijn wij (mijn collega's en ik) meer dan tevreden. Het eerste ontwerp was al meteen heel erg naar ons zin en daarvoor hoefden we alleen twee bestanden aan te leveren. De rest werd voor ons gedaan. En het uiteindelijke eindresultaat ziet er ook erg mooi uit. Mooie kwaliteit en goed draag comfort. Kortom fantastisch!

Eenvoudig kwaliteit te bestellen

Vragen werden snel beantwoord, product voldoet aan de verwachtingen. Jammer dat de levering door TNT zoals gewoonlijk de mist in gaan.

Goede service, snelle reacties en goed meedenken

Ik heb nu een paar keer producten voor onze zijspan club besteld. Beide keren goed geholpen, fijn meedenken en een goede communicatie over het proces.

Ontwerp is mooi, maar de afwerking is knullig

De wijze van bestellen en het aanvragen van een ontwerp hebben jullie goed op orde. Ook in deze drukke tijden. Ik vind alleen de afwerking van de mondkapjes bedroevend t.o.v. de prijs die ervoor moet worden betaald.

Helaas bleek de afwerking van dit product (artikel 11965, 1-laags mondkapje) niet netjes te zijn qua confectie. Het product zelf is tijdelijk uit het assortiment gehaald totdat we zeker zijn dat het probleem geheel is opgelost. In overleg met de klant hebben we de situatie opgelost door te zorgen voor een nieuwe levering.

Mondkapjes

Kwaliteit is goed pasvorm slecht

Helaas hebben we deze mondkapjes op een verkeerde template geprint. Een productiefoutje dus. We hebben de herstel-productie inmiddels in gang gezet.

Goede en snelle service

goed product

geleverde product voldoet aan verwachtingen. Communicatie verloopt gladjes, je krijgt antwoord op vragen wat helaas maar al te vaak spaak loopt bij internet bestellingen. Wel fors aan de prijs. Levertijd vertraagd maar daarover is gecommuniceerd.

een slechte afwerking voor een hoge kostprijs

door de slechte afwerkingen en hoge kost zijn onze mondmaskers niet verkoopbaar

Helaas bleek de afwerking van dit product (artikel 11965, 1-laags mondkapje) niet netjes te zijn qua confectie. De klant heeft de confectie lokaal laten opknappen. Wij hebben hebben de klant hierin gecompenseerd door middel van een tegemoetkoming in de kosten. Het product zelf is tijdelijk uit het assortiment gehaald totdat we zeker zijn dat het probleem geheel is opgelost.

Goede service en snelle persoonlijke respons.

De bestelde mondmaskers werden 5 dagen eerder dan de afgesproken 4 weken geleverd, zien er goed uit, voelen prettig aan en er werden 5 extra (teveel geproduceerde?) mondmaskers gratis meegeleverd! Dank.

helemaal top

ik had mutsen besteld met mijn logo erop geborduurd. het eindresultaat is supergaaf en ben er erg blij mee.

Snelle en duidelijke communicatie. Prima dienstverlening.

Zeer tevreden!

Precies geworden zoals de bedoeling was!

De colsjaals/bandana's met bedrukking voldoen precies aan onze verwachtingen, zijn heerlijk warm en toch soepel, handig als je snel even ergens naar binnen moet en geen mondkapje bij de hand hebt. Een keer wat anders dan een petje/muts om weg te geven. Zeer gewild bij onze relaties.