fijn

Super opvolging, goede kwaliteit

Super opvolging van de medewerkers. Sjaals zijn van goede kwaliteit.

Toppie

Mijn bestelling keurig op tijd ontvangen en het resultaat van mijn sjaals is top!!

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Wij zochten strandlakens met ons logo geborduurd, we kregen prima advies, het resultaat is heel mooi geworden en ook nog snel geleverd.

Mooi ontwerp

Mooi voorgesteld ontwerp. Eerste ontwerp was er direct op!

Keurig snel en prijs prima

Keurige afhandeling van de vragen die we hadden. Goed overzicht en duidelijk voorbeeld van het gevraagde design. Snel leverbaar en kwaliteit is prima.

Keurig!

Keurig

Plezier om met jullie te werken.

Het hele traject goed verlopen en het eindresultaat top!

Blij dat er goed meegdacht word in het ontwerp, in dit geval een beker. Snel geleverd en resultaat mag er zijn! Bedankt.

Mooi eindreslutaat! Goede service!

Fijn contact met merchandise fabriek! Mooi eindresultaat tegen goede prijzen!

De vereniging was zeer te vrede over dit artikel .gaan beslist nog zaken met jullie doen

Stipt, hoge kwaliteit, meedenken, alle klopt! Zeer aan te bevelen

Stipt, hoge kwaliteit, meedenken, alle klopt! Zeer aan te bevelen

Fantastische service!!!!

We hadden op erg korte termijn geborduurde mutsen nodig. Het was eigenlijk nergens mogelijk maar bij dit bedrijf hebben ze het gewoon voor ons geregeld! Binnen 3 dagen hebben we dat fantastische mutsen binnen gekregen en kunnen wij met onze nieuwe merch op stap. Nogmaals dank voor de snelle service en het oplossen van ons probleem ;)!

Top service!

Persoonlijke assistentie om finaal tot een heel mooi eindproduct te komen. Ook de levertermijn werd perfect gerespecteerd :). Enorm bedankt voor deze uitstekende service!

Precies de juiste vaantjes!

Wij hadden geen ontwerp meer van onze Rotary vaantjes, maar de Merchandise Fabriek heeft het ontwerp gewoon weer opnieuw gemaakt en uitgevoerd.

Snelle afhandeling, levering en fraai resultaat

Contact was prettig. Terugkoppeling snel. Levering sneller dan verwacht. Uiterst tevreden.

Meedenkend echt geweldig!

5 mooie badjassen met opdruk. Zeer goeie klantenservice, meedenkend tot het laatste stiksels. Goed werk geleverd door alle medewerkers. Fijn dat we er dus 5 bestellen konden en niet gelijk een 25. Bedankt.

De sjaals zijn geweldig!

Echt heel mooi geworden, Nog mooier dan de samples. En snel geleverd en gemakkelijke communicatie!

super mooie sleutelhanger

het hele proces van ontwerp tot eindproduct, zeer tevreden over.

snel, kundig en vriendelijk geholpen met super toffe sjaals

Van bestellen tot levering uitstekend

Van het moment van bestellen tot de uiteindelijke levering verliep alles helemaal naar wens. We werden goed op de hoogte gehouden tijdens deze periode en het product bleek mooier dan gedacht. Geen gewone sluetelhanger geprint en uitgesneden, maar een 3d print. Mooie kleuren en fijn materiaal. Prima werk!

snelle levering, mooi product

snelle levering, mooi product

TOP!

De slippers zijn super! Al onze voetballers ontvingen een paar slippers met het clublogo, ZALIG! Het logo werd heel mooi gedrukt, de slippers zelf zijn van topkwaliteit.

Snel en voldoet volledig aan mijn verwachting!

Leuk hamam doek die snel geleverd werd met bedrijfsnaam en volledig voldoet aan mijn verwachting!

Mooie kwaliteit voor een goeie prijs

Fijne ervaring