Perfect!

Goede service. Zelfs vroeger geleverd dan voorzien. Kwaliteit is top.

Uitmuntende service

De website is gebruiksvriendelijk. In tegenstelling tot andere leveranciers krijg je een proefdruk ter akkoord zodat je zeker weet dat het vaantje er goed uitziet. Het wordt daarna snel bezorgd en eindresultaat was ook prima.

Top product! Mooi resultaat.

Mooie borduring op een prima pet!

Waanzinnigperfect

Vanaf moment dat je deze supplier hebt ontdekt ervaar je een samenwerking die ontzettend vlot loopt. De contactpersoon T**, is in deze heel belangrijk. Jullie hebben een norm die, vrees ik, weinig bedrijven online kunnen halen. Alvast een topfavoriet in mijn internet bladwijzer/zoeklijst. Thanks and keep up the good work & service, Marc

Service met een menselijk gezicht

Tim en zijn collega's snappen snel wat belangrijk voor je is, en regelen vervolgens alles. Dat de geborduurde dekens allemaal mooi ingepakt waren, maakte het een bijzonder cadeau om te geven aan onze vrienden en familie.

Good quality hats and great customer service !

Customer service was super patient and fast on the feedback, hats had a great quality!

Proactief en meedenken met de klant !

Prima ervaring opgedaan m.b.t. bestelling van herinneringsvaantjes voor een sportactiviteit op onze basisschool. Meedenken om tot een juiste keuze te komen was een positieve ervaring !

Goede service!

Het contact verliep super vlot. Ook het aanleveren van het ontwerp en het contact hierover ging perfect. De levering ging ook vlotjes. Het vaantje ziet er goed uit, maar is in mijn beleving wat aan de kleine kant.

duidelijke afspraken, nette prijs/kwaliteit

prima firma met duidelijke afspraken die ze netjes nakomen

Fijen kwaliteit

Alleen spijtig dat ik er niet genoeg ontvangen had ondanks de extra marge die ik ingecalculeerd had. Tijdige en correcte levering!

Fijne afstemming en goed resultaat

Tim wil echt dat het resultaat voldoet aan de wensen! Het resultaat van onze 'team sokken' mag er zijn!

Zag er perfect uit en snelle service

Zag er perfect uit en snelle service

Alles zeer goed regelt. top kwaliteit

Mooi product!

Tevreden over onze op maat geweven strandlakens!

Goede ervaring goed product!

Goed geholpen, goed product. Op tijd geleverd.

Mooie producten en snelle service.

Positief

Mooie kwaliteit en top service

Er waren wat vragen vanuit De Merchandise fabriek. Zeer veel aandacht aan besteed. Top

Snel en goed geholpen!

Ik zocht voor ons bedrijf bedrukte kleding en was hier aan het juiste adres. Ik ben snel en goed geholpen en we zijn heel blij met het resultaat.

perfecte levering zoals het hoort

na de bestelling kreeg ik direct de mededeling dat er een item niet in voorraad was. Het voorstel waarmee ze kwamen was identieke kwaliteit, maar beter in prijs. Het reeds betaalde deel werd direct correct teruggestort. Levering was correct en kwaliteit van de produkten zoals afgesproken. Kortom : alles perfect zoals een online-bestelling zou moeten zijn. Proficiat !

Mooi product, perfect op tijd geleverd, super communicatie!

Super fijne strandlakens besteld als ''zomerattentie'' voor het personeel. Communicatie verloopt snel en vriendelijk. Levering zelfs een paar dagen eerder dan de uiterlijke leveringsdatum. Wij zijn heel erg tevreden!!

Top werk!

Goede communicatie, snelle reactie op vragen & snelle levering. Wij hadden een eigen ontwerp voor onze sjaals ingestuurd en het resultaat ziet er heel mooi uit, precies wat we voor ogen hadden! Een aanrader dus!

Top werk!