Mooie kwaliteit voor een goeie prijs

Fijne ervaring

Fantastische samenwerking

Het product is mooi, de samenwerking soepel en last minute nog extra producten bestellen was geen probleem!

Top dag

Aangezien wij als team 500 euro voor de vereniging op moesten halen leek ons dit een leuke manier. Met prachtige sfeeracties op de tribunes als gevolg. Binnen 2 uur hadden we ze allemaal verkocht en de winst was binnen. Echter waren er nog veel mensen binnen de vereniging die ook graag nog een sjaal wilden kopen en daarom hebben we besloten om een 2e bestelling te plaatsen!

Zeer mooi product aan een goede prijs en stipt geleverd!

Zeer vlotte, vriendelijke en persoonlijke service. Goede vormgeving en verzorgde afwerking. Stipte levering. En dat alles aan een aanvaardbare prijs.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

Fantastische ervaring, perfect geholpen.

Onze bestelling diende last-minute en per direct ontworpen te worden. Binnen onze deadlines, werden 3 ontwerpen klaargemaakt en werden samples opgestuurd. Gio en Tim waren een genot om mee samen te werken. Ze dachten mee met ons en waren vinnig en bereikbaar. Aanrader!

Uitstekend contact en erg meedenkend voor een goede prijs/kwaliteit.

Ik heb tijdens het hele proces van bestellen goed contact gehad en er was altijd snel reactie op mijn vragen. Toen ik het product binnenkreeg was het van goede kwaliteit. Ik zal De Merchandise Fabriek zeker onthouden voor toekomstige bestellingen.

Mooi geworden, top, bedankt

Badlaken heeft een goede kwaliteit en de borduring is mooier dan verwacht, ook de 'gouden' 50 heeft goed uitgepakt.

Ze zij heel mooi en zitten lekkerder dan verwacht!

Mooi product !!

Goede afspraken gemaakt over wat was afgesproken, Samples geregeld om de kwaliteit te beleven. Al met al een goed gevoel van het begin tot de aflevering, en zeer content !!

snelle en klantvriendelijke aanpak

Razendsnelle reactie en ontwerp van strandlakens. Vervolgens binnen een paar dagen geleverd in plaats van de langere levertijd die op de website is aangegeven. Aanbevolen partner!

Helemaal Top

De communicatie was top. Er werd een voorbeeld verstuurd en ook aangepast omdat we de achterzijde van een andere tekst wilden laten voorzien. Het resultaat mag er echt wezen! Een kwaliteitssjaal van mijn eigen club van maar liefst 1,80 meter lang. Mijn volgende bestelling ga ik hier absoluut weer doen!

Echt fenomenaal!

Als cadeau voor de gasten op ons huwelijksfeest mooie sjaals besteld. Allereerst uitstekend geholpen door hun ontwerper, beter voorbeeld gemaakt als dat ik het omschreven had. Daarna direct gekozen voor productie en wat zijn ze werkelijk prachtig geworden. Echt geen seconde spijt van en het geld dik waard.

Mooi en degelijk product.

Fijn geholpen van te voren met het bepalen van het ontwerp. Daarna geleverd volgens afspraak.

De communicatie was goed en snel. Het product is keurig op tijd geleverd en alles voldeed aan mijn verwachtingen.

Mooie kwaliteit, prettig geprijsd, op tijd geleverd

Al diverse merchandise besteld bij de Merchandisefabriek. Prima assortiment en service.

mooi, kwalitatief en goede service

bufs bedrukt met logo. snelle levering, goede kwaliteit, voordelige prijs!

Heel blij met de sjaals, alles netjes en goed geleverd.

Mooie handdoeken

Fijne communicatie toen het handdoeken project nog in de ontwikkel fase was. De handdoeken werden 2 dagen eerder geleverd dan de opgegeven datum. Dat kwam goed uit. Mooie kwaliteit ondanks dat er gemaild was dat de stof in het begin wat stugger kon aanvoelen omdat het gerecycled katoen is. Ze zijn nieuw al heel zacht. Kleur zoals afgesproken.

Super blij met het resultaat

We hebben ontzettend fijn contact gehad over onze wensen. We waren gewaarschuwd dat ons logo dunne lijnen had en het hierdoor iets anders kon uitpakken, maar dat was niet het geval. Het logo staat er perfect op en wij zijn heel blij met de kleuren!