Prachtige producten en top service!

Voor de bestelling van onze petten met borduurwerk ben ik regelmatig in contact geweest met een medewerker. Hele fijne service! Het eindresultaat van de petten is ook prachtig.

Top service, fantastisch product!

Ik ben super snel geholpen vanaf basis idee tot productie. De banner was ook snel in huis en zag er erg mooi uit. Trots om deze uit te mogen delen op onze nationale en internationale events!

Zeggen wat ze doen , en ......doen wat ze zeggen !!

Echt een meer dan leuk contact , snel een proefdruk , en na akkoord snelle levering . Van A tot Z volledig op de hoogte worden gehouden is ook top ! Ik kom hier zeker terug , ook van andere gimmicks !!

Goede kwaliteit

Waar ik het meest bang voor was was dat de kwaliteit niet goed zou zijn. Daarnaast was het nog spannend of mijn order op tijd zou zijn voor het event waar ik het voor nodig had. Zowel de kwaliteit als de levertijd en bijhorende communicatie daarbij waren top! Mooi werk geleverd en hartstikke bedankt!

Mooie nette petten die ik graag draag.

Het is een mooie pet en ben zeer tevreden over hoe het logo is geborduurd. Het enige wat ik minder vind aan de pet, maar dat ligt waarschijnlijk aan het pet model zelf, is de harde voorkant waardoor de pet snel wat hoog op je hoofd komt. Voor sommige is dit een reden om de pet niet te dragen. Ik vind het sluitstuk ook heel mooi, past toevallig ook bij onze kleur logo. Verder qua service is het een fijne website en er wordt snel een voorbeeld voor je gemaakt wat voor mij wel helpt om te kiezen. Offerte service is ook snel en duidelijk. Blij mee

Prima producten, goede service

Prima producten, goede service

topservice

spoedbestelling, alles correct en op tijd geleverd

Geheel naar tevredenheid.

Uitzoeken en bestellen ging gemakkelijk via de duidelijke website. Vragen werden snel en duidelijk beantwoord. De producten zagen er naar wens uit en werden vlot geleverd.

slechte ervaring

badlakens besteld voor een actie , actie loopt nu al op zijn einde en de strandlakens zijn nog steeds niet geleverd. Mijn denkt niet mee om dit op te lossen , of een snellere aanlevering te voorzien zeeeer ontevreden , je kan er niet op rekenen

Hi Katrien, Zoals besproken vinden we het erg vervelend dat het tweede deel van je bestelling (de blauwe badlakens) nog niet geleverd is. Voorafgaand aan de order hadden we 15-05 als verwachte leverdatum meegegeven. Op 08-05 hoorde wij vanuit productie dat ze te maken hadden met een vertraging in de aanlevering van het benodigde basismateriaal, waardoor de blauwe badlakens vertraagd geraakt zijn. Telefonisch is toen besproken dat we het eerste deel van je bestelling (de oranje badlakens) alvast af zouden sturen. Dat is gebeurd, dit deel is op 16-05 geleverd. Het tweede deel van je bestelling zou zo snel mogelijk nageleverd worden. Dat werd toen akkoord bevonden. Op de achtergrond zijn wij in de tussentijd druk bezig geweest om het restant van de order zo snel mogelijk geproduceerd/verzonden te krijgen. Op 20-05 is het tweede deel uiteindelijk verzonden (ETA 24-05). Op 22-05 werden wij gebeld door je met het verzoek de order uiterlijk 23-05 te leveren. Gezien de order al was overgedragen aan de vervoerder en onderweg is vanuit Portugal, konden we op dat punt niets meer veranderen helaas. We betreuren de tegenvaller in het algemeen en vinden het jammer dat we je niet meer hebben kunnen helpen gisteren/vandaag. We hopen dat de actie alsnog een succes zal zijn. Gr. Bas

snelle en goede communicatie

eenvoudige bestandsformaten mogen doorgestuurd worden, geen gezever dat de tekening onscherp zou zijn en mogelijke snelle levering. Goede ervaring !!

Top....

Zeer vriendelijke mensen aan de andere kant van de lijn. Behulpzaam, klaar om mee te denken. Topservice.

Mooi product

Goed service, mooi product en snelle levering.

uitstekend

Voor een benefietwedstrijd hebben we een vaan laten maken. Het hele proces van aanleveren tot opleveren is vlekkeloos verlopen.

precies op tijd geleverd

Vaantjes zijn precies op tijd geleverd zodat we ze mee konden nemen naar een buitenlands toernooi. Dat was 1 dag voor de leveringsdata. de communicatie was daarbij zeer goed. nogmaals bedankt

TOP PRODUCT

Duidelijke afspraken, Snelle levering, Prachtig product

Prima service en advies voor een goede prijs

Nette en goede ondersteuning gekregen bij het maken van een ontwerp en een levering volgens afspraak. Uiteindelijk een kwalitatief mooi petje met mooi logo gekregen. Goed werk Merchandise Fabriek!

Super service en super kwaliteit!

Ik heb voor mijn jongerengroep voetbal sjaals besteld hier. Vanwege de feestdagen was het nog de vraag of het op tijd zou aankomen of niet. Maar de Merchandise Fabriek heeft er alles aan gedaan zodat het bij ons op tijd binnen zou komen. Het kwam zelfs eerder dan we verwachtten. Er was ook steeds hele duidelijke communicatie; duidelijke uitleg en duidelijke afspraken. Toen de sjaals kwamen, waren ze nog mooier dan we ons hadden voorgesteld en iedereen heeft ze met veel plezier gedragen.

Een aanrader!

Super goede ervaring : Prima kwaliteit Afspraken worden nageleefd Goede prijzen Vlugge, correcte levering

Goede service, en prima product

Buckethats laten maken met eigen ontwerp, waarbij ik wat specifieke wensen had waaraan precies werd voldaan. Top service, en goede prijs/kwaliteit verhouding!

Denken mee met jou ontwerp

Super snel en prima kwaliteit.

Snelle opvolging van vragen, goed meedenken over het ontwerp en de uitvoering en nette afhandeling!

Super communicatie en snel

Prima kwaliteit geleverd en vooral snel kunnen schakelen. Erg prettig is dat je gelijk een opzet van de opmaak krijgt.

Heel goede afhandeling en communicatie

Mega snelle levering!

De verwachtte levertijd zou 1 dag te laat zijn, naar aanleiding van contact met Tim kon de dag ingekort worden en bleek de bestelling zelfs meerdere dagen eerder binnen te zijn! Top!

Topservice

Bestelling en levering is perfect gelopen! Vragen werden onmiddelijk beantwoord. Layout is zoals gevraagd, zeker een aanrader!

Konijnenberg 135

4825 BC Breda