Super blij met het resultaat

We hebben ontzettend fijn contact gehad over onze wensen. We waren gewaarschuwd dat ons logo dunne lijnen had en het hierdoor iets anders kon uitpakken, maar dat was niet het geval. Het logo staat er perfect op en wij zijn heel blij met de kleuren!

Heel blij met onze mooie nieuwe pennen. Bedankt!

Zeer tevreden!

Communicatie is goed en de sjaal ziet er fantastisch uit

Super service, en product

Super service, en product

Geweldige Product en Service

Fantastische bestel flow en snelle follow-up ondanks meerdere wijzigingen.

Lekker op tijd geleverd

Levering was ruim voor de verwachtte datum. Borduursel is netjes en alles werd afgeleverd op de afgesproken manier. Contact met het bedrijf verliep voorspoedig, altijd binnen een paar uur reactie.

Persoonlijk en snel

Ik vond het heel fijn om bij de merchandisefabriek mijn order te plaatsen. Ik ervaarde veel persoonlijk contact en er werd snel gereageerd op mijn vragen.

Super tevreden!

Fijne klantenservice, bestelproces flawless en bovenal een goed eindproduct met hele mooie kleuren.

Makkelijk te bestellen, duidelijke afspraken, goede producten

Het makkelijk om sjaals te ontwerpen en eigen logo toe te voegen. Contract is prima

Kei goed.

Prettig samen werken met de medewerkers van de Merchandise fabriek. Altijd vriendelijk aan de telefoon en het nooit een probleem als je wat extra vraagt, b.v. rekening opsplitsen.

Teleurgesteld

Ik draag de sjaals zelf nu al een week en zijn al heel heftig aan het pluizen. Waardoor ze er van slechte kwaliteit uitzien.

Hi Daan, Wat vervelend dat de sjaals zo heftig pluizen, dat is niet de bedoeling natuurlijk. We staan in contact inmiddels om de oorzaak te achterhalen en het probleem op te lossen voor je. Groet, Tim

snelle fantastische levering

Hulp bij de bestelling was zeer goed, de vragen werden professioneel behandeld en beantwoord. Voorbeeld hoe het eruit zou zien was in vergelijking met de werkelijkheid.

Goede communicatie, goed product!

Fijne communicatie in aanloop naar onze bestellingen. Levertijden zijn reëel, en de prijs/kwaliteit is helemaal top!

Fantastische service en product

Ik heb 125 sjaals laten maken volgens eigen ontwerp, de ontwerper van de Merchandise fabriek heeft hierbij nog enkele verbeteringen gedaan quasi kwaliteit en resolutie. Ze Werder geleverd volgens afgesproken datum en zijn dik in orde!

Heel erg blij met het eindresultaat, mooi ontwerp en goede kwaliteit!

Heel erg blij met het eindresultaat, mooi ontwerp en goede kwaliteit! Wel wat lange levertijd

Fijne communicatie, snelle levering, goed product.

Fijne communicatie, snelle levering, goed product.

Duidelijk, goed en netjes afgewerkt.

Perfecte hulp met daarbij een top eindresultaat.

Vanaf begin af aan al heel erg betrokken met ons project voor de mutsen. Ons geholpen waar nodig was om het beste eindresultaat te krijgen. Dit is zeker gelukt!

Snelle afhandeling, goede kwaliteit!

Fijn contact met de medewerkers! Er werd met mij meegedacht en de ontwerpen die ik zelf niet kon aanleveren werden door DMF binnen no time ontworpen. Ons kerstpakket met daarin de bedrukte sport handdoeken werden door onze medewerkers enthousiast ontvangen!

Alles perfect!

Alles is perfect gelopen! Aanrader

Mooie mutsen

Bestellen top, feedback top, resultaat (geborduurde mutsen) heel mooi geworden!

Mooi ontworpen buff en uitstekende communicatie.

Logo motorclub voor evenement aangeleverd. Mooi ontwerp gemaakt. Vlotte levering ondanks feestdagen.