Top kwaliteit en service!

Fijne partij die mee denkt en hele goede kwaliteit levert.

Snel, goed en grondig geholpen

Met een grotere levering die relatief snel geleverd moest worden om op tijd te zijn uitstekend geholpen.

Goed en snel

Goede en snelle service. Mooi resultaat!

Vlotte afhandeling en mooi afgewerkt product

Vlotte afhandeling en mooi afgewerkt product.

Superleuk personeel cadeau

Goeie kwaliteit fleecedeken, met een mooi bedrukt eigen logo! Service ook heel goed. De kleur antraciet valt wel meer zwart uit.

Zeer goed product geleverd.

Ben zeer tevreden. Bestelling kwam eerder dan aangegeven en zag er top uit. Heel blij mee en bedankt jelui.

Altijd blij mee!

We bestellen vaker bij jullie en zijn altijd tevreden :)

Goeie communicatie, goed product

Het productieproces ging zeer soepel. Er kwam snel feedback op het ontwerp e na een kleine aanpassing ging het in productie, kreeg ik de foto's van een proef en werd het zelfs nog iets eerder bezorgd dan de beloofde opleverdatum. Zeer tevreden.

Exact volgens ontwerp geleverd!

Exact volgens ontwerp geleverd!

Hele fijne service, goed product

Ten eerste wil ik jullie een compliment maken, want jullie hebben veel sneller geleverd dan gepland, waardoor wij toch nog voor de kerst het presentje konden uitdelen. Waarom niet 5 sterren? Omdat ik het lastig vond om een keus te maken uit jullie producten. Uiteindelijk werd de keus bepaalt door de leversnelheid, maar Ik zag pas bij ontvangst wat de kwaliteit was en die is prima. Toch zou het fijn zijn geweest om bij online selectie van het product de opties te vergelijken. Die mogelijkheid miste ik nu.

Goede kwaliteit, fijne service en lekker warm

Als kerstkado op kantoor een deken met logo laten maken. Snelle levering, super kwaliteit en iedereen dik tevreden!

Top muts, beeldmerk is er erg mooi op geborduurd

Top muts, beeldmerk is er erg mooi op geborduurd

Goede service, snelle levering en topproduct!

Ik zou dit zeker aanraden.

Goed product en goede service. Tevreden.

Goede afhandeling.

ervaring was correct

maar de geleverde producten was niet conform wat ik verwachtte?

Hoi Sam, Wat jammer dat de geleverde sjaals niet aan de verwachtingen voldeden. Er is gekozen voor artikel 11633. Dit product is gemaakt vanuit een polyester materiaal en heeft daardoor een wat dunne, gladde structuur. Naar aanleiding van deze review hebben we contact gehad en bleek je eigenlijk te zoeken naar dikkere sjaals gemaakt van een wollig materiaal. We hebben samen een nieuwe productie besproken op basis van artikel 11625 (gebreide sjaals). Ik ben ervan overtuigd dat we de verwachtingen hiermee gaan inlossen. Groet, Tim

Zeer goede prijs kwaliteit en service is top!

Met name de service was super. Snelle reactie en goede hulp bij ontwerp.

Goede kwaliteit muts en geborduurd logo

Voor de 2e keer een serie mutsen met logo besteld voor onze vereniging. Helaas bleek de kleur muts die we besteld hadden niet op voorraad. Er is goed meegedacht over een alternatief en deze is alsnog snel geleverd.

Mega goede service en snelle contact!

We hadden wat extra contact nodig voor beter logo aan te leveren! Uit eindelijk kwam bestelling ook nog een week eerder binnen. Ga dit bedrijf zeker onthouden!

Mega goede service en snelle contact!

Geweldige communicatie en alhoewel van een foto nog mooier in het echt geworden, hulde!

Voor onze Lions club nieuwe vaantjes besteld en al snel heeft men van een foto van het laatste vaantje het artwork gemaakt en de vaantjes zien er geweldig uit. Kom hier zeker terug!

Snel geregeld, mooi eindresultaat

Top, niks op aan te merken.

Leuke fleece dekentjes

Een handig cadeau nu het winter is. Het geborduurde logo ziet er zeer professioneel uit. Een mooie touch!