Goede kwaliteit muts en geborduurd logo

Voor de 2e keer een serie mutsen met logo besteld voor onze vereniging. Helaas bleek de kleur muts die we besteld hadden niet op voorraad. Er is goed meegedacht over een alternatief en deze is alsnog snel geleverd.

Mega goede service en snelle contact!

We hadden wat extra contact nodig voor beter logo aan te leveren! Uit eindelijk kwam bestelling ook nog een week eerder binnen. Ga dit bedrijf zeker onthouden!

Mega goede service en snelle contact!

Geweldige communicatie en alhoewel van een foto nog mooier in het echt geworden, hulde!

Voor onze Lions club nieuwe vaantjes besteld en al snel heeft men van een foto van het laatste vaantje het artwork gemaakt en de vaantjes zien er geweldig uit. Kom hier zeker terug!

Snel geregeld, mooi eindresultaat

Top, niks op aan te merken.

Leuke fleece dekentjes

Een handig cadeau nu het winter is. Het geborduurde logo ziet er zeer professioneel uit. Een mooie touch!

Goede begeleiding.

Snelle afhandeling en een ontwerper met verstand van zaken. Ik ben meer dan tevreden.

Prima kwaliteit en snelle levering

Top kwaliteit

Correct verloop en vlotte communicatie!

Vlotte communicatie en goed product geleverd!

Badlakens voor Zwemvereniging

Onze zwemvereniging viert dit jaar zijn 90e verjaardag. Voor ieder lustrum zijn we voor de vrijwilligers en zwemmers op zoek naar een mooi en toepasselijk cadeau. Dit maal is dat een royaal strandlaken geworden waarbij de naam van de zwemvereniging in een contrastkleur in de bies van het badlaken is geweven. Daarnaast is het logo van de zwemvereniging in reliëf geweven. We hebben 100 badlakens besteld en deze werden conform de voorspelde leveringsdatum netjes afgeleverd.

Beste merchandise voor de winter.

Al drie jaar op een rij sjaals besteld voor ons theater. Top kwaliteit! Beste merchandise voor de winter. De prijs is laag en daardoor een fijne give away maar je kunt ze ook prima voor 15 euro verkopen.

Goede service, mooi product!

Vorig jaar is het plan geparkeerd omdat we echt te laat waren om de sokken voor de feestdagen te hebben. Dit jaar weer opgepakt, ontwerp aangepast en ruim binnen de tijd geleverd. Nu hebben we leuke sokken om aan relaties uit te delen!

alles top

Alles verliep zeer vlot, vanaf eerste contact tot en met levering. Product voldoet aan onze verwachtingen.

Zeer blij met het resultaat

Zeer blij met het uiteindelijke resultaat. Altyd goed geholpen . Zeer vriendelijk . Nik op aam te merken

Super service en communicatie

Bedrijf wat heel fijn is in communicatie en mooie producten aflevert en goed mee denkt over de ontwerp

Fantastisch!

Fijne communicatie en mooie producten!

Goed en vriendelijk contact

Eindproduct is ook netjes

Snelle en goede service!

Super tevreden van! Echt zeer mooi met ons logo erop. Jammer dat op de naad het niet overeen komt. Maar hiervoor waren we gewaarschuwd.

perfect geregeld

Heel goed te woord gestaan aan de telefoon, direct antwoordt op mijn vragen en keurig afgeleverd. Wij zijn er zeer content mee en mooie kwaliteit. Dus een uiterst tevreden klant

Mooi product!

Mooie petjes met geborduurde tekst. Goede kwaliteit. Fijn contact. Prima geregeld.

Goed, Kwalitatief hoog, En wat ik wilde

Goed, Kwalitatief hoog, En wat ik wilde

Super!!!

Goeie communicatie en snelle levering

Vlotte en correcte samenwerking.

NIets op aan te merken. Goed product tegen een correcte prijs. Vlotte communicatie.

Vosdonk 39 4879NC Etten-leur