Duidelijke uitleg, echter was de info niet correct

Ik ging uit van de deskundigheid van de adviseur. Echter na nogmaals controleren van de nieuwe tarieven t.o.v. de huidige tarieven kwam ik erachter dat deze niet goedkoper/voordeliger waren dan de huidige energieleverancier. Op geen enkel vlak. Hierdoor heb ik een herroepings formulier moeten gebruiken voor de nieuwe leverancier en de aanvraag geannuleerd. Nu hopen dat er geen schade in het contract met de huidige leverancier gekomen is.

De informatie was geweldig, Kon niet beter.

Op een een indringende en onbeschofte manier opgebeld.

De meneer die mij opbelde had als enig doel mij een nieuw energiecontract aan te smeren alhoewel ik een vast contract dat nog 2 jaar loopt en geen zin heb in een nieuw contract. Herhaaldelijk antwoord op mijn argumentatie: "weet ik mijnheer". Heb dan zelf onbeschoft gereageerd door zelf de verbinding te verbreken.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te zien dat u zo bent opgebeld. Dat is natuurlijk niet de manier hoe wij te werk gaan, ik ga een klacht aanmaken richting de desbetreffende medewerker. Ook zal ik uw telefoonnummer en gegevens verwijderen uit ons systeem. De verwerking hiervan kan 24 uur duren. Onze excuses. Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind.

goed geholpen

alle vragen goed geholpen

Geweldig geholpen

Ik heb zeer goed advies gekregen, zoals wel meer in het verleden. Daarom heb ik het advies opgevolgt en ben overgestapt!

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Bedankt voor uw waardering. Fijn dat we u hebben kunnen helpen met een overstap en dus ook een mooie besparing! Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

Goed geholpen dit keer.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. Dit waarderen wij enorm! Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

goede service en uitleg en een zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon

Ik vind het ook prettig dat je het even over andere onderwerpen kan hebben, en ik heb contact gehad met Simon, was geduldig als ik even wat moest opzoeken, ontspannend gesprek gehad en mij volledige uitleg gegeven, aan hem zouden veel medewerkers kunnen tippen, ook van andere maatschappijen, dus ik ben zeer tevreden.

Geachte heer/mevouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Zulke mooie cijfers waarderen wij enorm! Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

Erg prettige en duidelijke uitleg.

Vriendelijk, veel geduld naar een leek. Vooral helder in de uitleg. Kortom , beter kan het niet.

Aardige jongen Robin

Geloof hem en stap over op Green Choice

vriendelijk maar opdringerig

Meerdere malen gebeld door consumind. Vandaag werd er een aanbod gedaan. Aanbod gekregen via mail. Duidelijk aangegeven dat ik er over na wilde denken. Was allemaal geen probleem. Door akkoord te gaan zou ik het aanbod krijgen en prijzen zouden gereserveerd zijn?. Blijkt dat ik dus akkoord ben gegaan met een nieuw contract. Was precies mijn bedoeling niet. Erg vervelend. Nieuwe contract wordt dus meteen weer opgezegd. Ik wil rustig na kunnen denken en vergelijken over dit soort dingen

Goed en duidelijk gesprek

Fijn gesprek met Simon en hopelijk maakt hij z’n belofte waar! Nog even geduld en dan ben ik overgestapt naar een goede energie leverancier.

Vriendelijk en duidelijk.

Ze gaf een goede uitleg en zorgde ervoor, dat alle afspraken mij heel snel per e-mail werden toegezonden.

oke

Oke

Yannick heeft ons op prettige wijze voorgelicht.

Prettig

Ik ben goed geholpen door Kamil en duidelijke begrijpbare uitleg en hoop natuurlijk wel dat het helemaal goed komt zonder gezeur met de vorige energie leverancier dpg

Prettig en heel klantgericht.

Bijzonder prettig contact. Professioneel en heel klantgericht. Er werd alle tijd genomen om het beste te realiseren voor onze relaties.

Geachte mevrouw Hemminga, Hartelijk bedankt voor uw reactie, Een beter cijfer kunnen we niet krijgen, en daarom vind ik het ook onwijs leuk om zo'n positieve reactie te zien. Bedankt! Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

Goed geholpen

Was erg vriendelijk en kreeg goed en duidelijk antwoord op mijn vragen

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Goed dat de medewerker het duidelijk heeft uitgelegd! Wij vinden het fijn dat u een positieve reactie achterlaat. Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

niet bereikbaar als je ze terugbelt

mooi contract afgesloten, gel ik ze terug om iets te vragen krijg ik dezelfde persoon niet meer te pakken. Slechte service.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Jammer om te horen dat u het zo heeft ervaren. Wij doen altijd ons uiterste best om vragen te behandelen. Wij zijn telefonisch bereikbaar voor vragen op 030-7009727. De openingstijden zijn van 9:00 tot 17:00, maandag t/m vrijdag. Wij zouden ook een terugbelafspraak kunnen maken voor de medewerker die u heeft gesproken. Die belt u dan terug. Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind.

Rustige, duidelijke manier van communiceren. Houdt rekening met wensen vd klant, neemt de tijd, is beleefd, open en gezellige houding, bereid om te helpen waar kan. Stapsgewijs door het contract gegaan samen. Hield rekening met de tijd. Ben uiterst tevreden over deze werknemer (Alec Brodie). Was zelfs bereid om een afspraak in te plannen met m'n moeder om te kijken of zij naar een voordeligere kon overstappen.

Geachte heer/mevrouw. Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij streven altijd naar de beste service, en doen ook ons uiterste best om het te behalen. Wij zijn ontzettend blij met uw beoordeling, bedankt daarvoor. Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

Goed geregeld

Duidelijk verhaal. Dank je wel: Baris

Goed gesprek

Heb nog geen ervaring ,omdat de energielevering volgende maand pas ingaat

Goed gevoel

Goed gevoel

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor de reactie! Fijn dat onze medewerker u een goed gevoel heeft gegeven tijdens het gesprek. Wij streven altijd naar de beste service! Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

doortastend en goed voorbereid

Super ervaring!

Goede ervaring, hele lieve mensen en ze hielpen mij goed met het overzetten van een te duur abbonement!

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent! Wij zijn ontzettend blij met uw beoordeling. Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

Ik was in alle opzichten blij verrast.

Het was de 2e keer in korte tijd dat Consumind mij belde. Dat kwam goed uit. De 1e keer was ik al erg prettig en deskundig aansproken en uiteindelijk overtuigd, ondanks de geringe winst. Toch besloot ik te annuleren. Dus toen ik de 2e keer gebeld werd wees ik Peter Valkenburg erop en gaf ook aan welk aanbod zijn collega had gedaan. Hij kon het aanbod nogmaals doen met een verhoging van minder dan een euro. Hij wees ook op de aankomende verhogingen. Daar had ik ook al aan gedacht. Dus ik was/ben erg blij dat ik een 2e keer gebeld ben. Ook Peter stond mij prettig en deskundig te woord.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Goed dat de medewerker het duidelijk heeft uitgelegd, wij zijn erg blij met uw positieve reactie. Ik zal uw compliment doorzetten naar Peter Valkenburg. Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind.