ik ben goed geholpen

goed geholpen

prima uitleg en meedenken

Met verbruik (hoog/laag) en zonnepanelen keurig advies en geattendeerd op de prijsverhoging per 1 maart 2020.

Fijn dat u het zo heeft ervaren!

zeer onpersoonlijk

persoonlijk contact is prettiger

goed advies bureau

ik heb mijn voordeel gedaan door het advies ik hoop op een goeie samenwerking

Wat goed om te horen!

Mijn ervarig met Consumind zijn goed

Mijn ervarig met Consumind zijn goed, en behulpzaam

Fijn om te horen dat u het zo heeft ervaren!

Goede voorlichting gegeven.

Netjes en duidelijk.

Hartelijk dank voor uw feedback en cijfer!

een groeiend vertrouwen

Aanvankelijk was ik nogal sceptisch, maar gedurende de afgelopen weken is mijn vertrouwen gestegen. Mede door de tijd die ze voor je nemen, de deskundigheid die ze uitstralen, het onafhankelijk en persoonlijk advies en de correcte communicatie. Dat geeft mij vertrouwen.

Fijn om te horen dat u het zo heeft ervaren. Ons doel is om mensen zo goed mogelijk te helpen met een besparing.

Behoorlijk duidelijk

Wacht nog even tot de definitieve overstap er is

mij op tijd gewaarschuwd dat energiecontract binnenkort afloopt.

een duidelijk advies over vernieuwing van het contract

Hartelijk dank voor uw feedback en cijfer. Uiteraard zijn wij er ook voor om consumenten hierop te attenderen.

Alles naar tevredenheid!!

Het was een prettig maar wel een lang gesprek. Na dat ik had gezegd van wij gaan nog een jaartje verder moest ik alles weer doorgeven wat ze al van mij weten. Dit vond ik eigenlijk niet zo fijn. En je kon niet kiezen van een korting of zo. Als ik naar een andere aanbieder was gegaan dan hadden die mij € 200 korting gegeven. Wij zijn tevreden over deze aanbieder, anders waren wij overgestapt. Toch een punt voor vaste klanten die blijven om die toch nog een korting te geven dan blijven ze misschien nog wel langer hangen bij deze aanbieder. En het gaat toch om meer klanten binnen te halen.

Hartelijk dank voor uw feedback en cijfer! De tarieven en voorwaarden krijgen wij rechtstreeks vanuit de leverancier. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Zeer duidelijke informatie!

Zeer duidelijke informatie!

Wat fijn dat u het zo heeft ervaren! Bedankt voor uw feedback en cijfer.

Vooral zo door gaan ..vriendelijkheid...top

Bedankt voor het mooie compliment! Zullen we zeker doen, dat is ons streven.

uitstekend!

prima geregeld

Vriendelijk

Verstand van de materie

Wat een mooi compliment!

Geen problemen met overstappen. Goede service, goede uitleg, goede begeleiding.

Hartelijk dank voor uw mooie feedback!

Goed gesprek wat zeer gericht was.

Ik heb een goed gevoel over het gesprek. Er werd zeer duidelijk aangegeven wat de bedoeling was en wat er van mij werd verwacht. Compliment.

Fijn om te horen dat u het goed heeft ervaren! Bedankt voor uw feedback en cijfer.

Zeer goede service

Goede ervaring met Consumind. Energie gunstig afgesloten.

Fijn om te horen dat u een gunstig contract heeft afgesloten! Bedankt voor uw beoordeling!

zeer correcte en duidelijke benadering

Was de laatste drie jaar zeer tevreden over aanbod. Bijtijds ben ik door consumind benaderd met vrije keuze tot voortzetting of verbreking.

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Een erg deskundige uitleg en vriendelijk persoon.

TOP!!

Wat een super cijfer! Hier doen wij het allemaal voor. Bedankt!

meer dan een 10 kan niet.

Ik wist niet wat ik meemaakte, vanaf het telefoontje met Eigen Huis tot het laatste mailtje van Energiedirect liep alles als een zonnetje. In de kortste keren was alles geregeld. Wat een tegenstelling tot contacten met bedrijven als Tele2 en/Ziggo.

Onbetrouwbaar en oneerlijk

Mijn moeder is vorige week gebeld door een medewerker van consumind. Deze medewerker begon vriendelijk en bood aan om een vergelijking te maken van meerdere energieleveranciers om te zien waar wij goedkoper uit zouden zijn. Er zou vrijblijvend een offerte worden verstuurd. Toen de offerte was gemaild naar de medewerker deze stap voor stap door met mijn moeder en gaf uiteindelijk aan dat ze moest klikken op het groene balkje in de mail. Nadat ze dit had gedaan ontving ze direct een bevestigingsmail van een overstap. Toen hebben wr aangegeven aan de medewerker dat dit niet de bedoeling was en dat er vrijblijvend een offerte zou worden verstuurd. Wij hebben herhaaldelijk aangegeven dat wij dit niet wilden en dat dit teruggedraaid moest worden. Dit is mij uiteindelijk toegezegd door een medewerker van de kwaliteitafdeling die later terugbelde. Maar dit is nooit gebeurd! Aan het einde van de dag merkte ik dat de aanmelding nog steeds niet was geannuleerd, aangezien er nog geen bevestiging van wad gemaild. Toen heb ik opnieuw contact opgenomen en toen is aangegeven dat consumind de aanmelding niet kon annuleren. Toen hebben we contact op moeten nemen met de nieuwe energieleverancier waar we waren aangemeld en deze gaf aan dat consumind deze aanmelding wel degelijk kon annuleren. De medewerker heeft dit in orde gemaakt en hier een bevestiging van verstuurd. Nu, een week later ontvangen we WEER een mail van consumind waarin ze de aanmelding bevestigen en opnieuw hebben we van de nieuwe energieleverancier een bevestigingsmail ontvangen. Ze hebben de aanmelding OPNIEUW doorgestuurd! Ik vind het echt schandalig hoe jullie mensen op het verkeerde been zetten en zelfs liegen door aan te geven dat de aanmelding wordt geannuleerd. Terwijl jullie dit niet doen. Wij voelen ons opgelicht en willen iedereen waarschuwen om direct op te hangen als je hoort dat je wordt gebeld door consumind.

prettig en niet opdringerig

netjes en vriendelijk, af en toe vragend van de telefonist aan zijn superieur. maar verder correct en begrijpend uitleg. alleen geen antwoord of ik nu de bol.com prijs heb gewonnen.

Tot nog toe goed

Nog geen ervaring maar via e-mail alles goed verlopen.

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer!

n. v. t.

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer! Hier doen wij het voor.