Verkeerde informatie

Bij overstappen van ESSENT naar ENERGIEDIRECT zou volgens medewerker van CONSUMIND, ene Sufjan Karrar (!), geen overstapboete verschuldigd zijn, omdat het zou gaan om een dochteronderneming van ESSENT. Echter... Niets blijkt minder waar en je betaalt dus wel degelijk een overstapboete per energieproduct. Nu weet ik dat je die boete terug kunt vragen, maar, desalniettemin, is hier sprake van onjuiste/verkeerde informatie en onnodige “rompslomp”!!!

Een prettig NIET opdringerig contact

Geen op- of aanmerkingen

Een belofte werd niet nagekomen

Er werd veel druk uitgeoefend. Een jaar geleden ook en toen ben ik overgestapt. Nu weer? Onder één voorwaarde, die is toegezegd, maar niet - zoals ik gevraagd had - per email bevestigd. Ik moest er toen weer bij Greenchoice achterheen. Die zullen het uitzoeken. Anders gaat de hele deal niet door.

geen zaken doen met dit bedrijf

Ik ben door hun al 2x overgestapt En prompt kon ik op mijn jaarrekening BIJ BETALEN Rarara ?? Nu zit ik bij een ander en krijg al 2jaar ( aan het einde ) Geld terug !! Toch wel vreemd ,is het niet !!!

super geregeld

Snelle afhandeling zonder flauwekul en zonder je iets op de mouw te spellen of loze beloftes doen

Nog niet gekregen wat mij verteld is.

Ik wilde overstappen van Essent naar Green Choice op 28 januari omdat dat en goede deal was volgens de heer Achterberg, die mij belde. Een dag later kreeg ik van Green Choice mijn maandbetaling te zien, inplaats van de beloofde 100,42 was het bedrag ineens 123,-! Drie euro meer als mijn maandbetaling bij Essent. Ook beloofde hij mij een welkomskorting van 50,- maar daar was niets van terug te vinden bij de e-mails die ik van Green Choice kreeg. Vrijdag 29 januari gebeld naar Consumind en de vrouw die ik sprak vertelde mij dat Green Choice de zonnepanelen niet had meegenomen bij de berekening maar van de 50,- welkomskorting wist ze niets van. Ze zou Green Choice benaderen voor een correcte maandbedrag en sinds dat telefoontje hoor ik niets meer. Niet van Consumind, niet van Green Choice. Wanneer ik eind van de week nog niets gehoord heb draai ik alles terug.

netjes beleeft en goede uitleg

Goede en duidelijke uitleg niet opdringerig netjes to the point Alles snel geregeld mooie aanbieding

beetje te gelikt

Beetje overvallen door de beller. Had alles nog niet goed bekeken. Toch wel een 3 jarig contract afgesloten. Ben wel tevreden hierover maar was toch wat opdringerig

Ze luizen je er gewoon in

"Stap over en het scheelt je heel veel geld per jaar. We kijken ook geregeld of u niet teveel betaalt en helpen u dan weer met de overstap". Nou ze hebben me een voorstel gedaan wat me veel meer geld kost, omdat zij typefouten maakten en daarop mij een besparing mooie voorhielden. Maar op basis van de werkelijkheid kost het me 30 euro/maand meer door Consumind. Nooit zaken doen met Consumind !!!

Geachte heer Kamp, Hartelijk bedankt voor uw bericht. We betreuren dat u het zo heeft ervaren. U gaf aan niet meer naar het aanbod te hebben gekeken waar u 14 dagen bedenktijd voor heeft gehad. De tikfout had dan aangepast kunnen worden of we hadden het contract kosteloos voor u kunnen annuleren. Echter heeft u hier geen gebruik van gemaakt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

Vriendelijk en alles rustig uitgelegd.

fijn

Duidelijk

Ik vond het wel een lange intro ! Ik was al akkoord maar heb toch alle voorwaarden weer doorgekregen . Ook was in de overeenkomst het verkeerde adres (oude) genoteerd . Ik heb hier over gebeld en verwacht nu een nieuwe overeenkomst . Mvg

goed geholpen

Zakelijk en duidelijke informatie

Goede adviseur

Positief

Duidelijke uitleg

Geen ervaring

Goed En snel

Zeer irritante organisatie

Ieder bedrijf dat ongevraagd belt (en blijft proberen) zou wat mij betreft opgedoekt mogen worden. Als ik interesse heb in bepaalde dienstverlening of 'goedkopere' energieaanbieders en dit soort zaken ga ik daar zelf wel naar op zoek. Daar heb ik niemand anders voor nodig.

Vervelende mensen

Vervelende mensen opdringerig , vandaag tot 3x toe hebben ze geprobeerd te bellen. Als ze dit vaker gaan doen blokkeer ik het nummer

erg goed

correct en duidelijk

Vriendelijk en correct geholpen. Fijn dat jullie mijn contact mede in de gaten houden. Ik was zelf de tijd vergeten.

Tot nu toe geen klachten.

Het is allemaal nog veel te vroeg een oordeel te geven. Eerst eind januari maar even afwachten. Dan is er waarschijnlijk ruimte voor een reëel beeld.

Slecht

Gebeld door deze mensen terwijl ik in het belmeniet register sta! Zeer ongewenst!! Ga je familie lastig vallen ofzo