wel wat druk en haast voor de beslissing

Er is wel wat haast achter gezet , om een beslissing te nemen. Misschien in deze gekke tijd van prijsstijgingen gas en elektra, nodig? Wel goed te woord gestaan door de mevrouw van consumind

Geweldige dienstverlening

Mooi aanbod qua energiecontract, snel geholpen en prima nazorg.

Was een prettig en zinvol gesprek.

Gebeld worden was in dit geval een goed idee. Ik zou wellicht langer gewacht hebben. Terwijl ik wel de ruimte voelde om nee te zeggen.

snel en doortastend

positief

Slecht bereikbaar.

Gevraagd aan mij hoe het contact was met een medewerker van jullie die ik NIET gesproken heb. Heel slordig. Daarna heb ik jullie gebeld. Niet bereikbaar. Geen goed gevoel hierover.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te zien dat er iets mis is gegaan. Ik zie in mijn systeem dat u Karlijn heeft gesproken, als u daar niet mee heeft gesproken dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan in ons systeem. Wij zullen dat intern oppakken. Wij zijn bereikbaar op 0307009727 van 9 tot 5 op maandag t/m vrijdag. Als u geen medewerker spreekt, kunt u uw voicemail achterlaten en word u teruggebeld. Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind.

Ik ben vriendelijk te woord gestaan en alles is duidelijk uitgelegd

Plezierig gesprek

Plezierig gesprek en duidelijke informatie

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Super om te zien dat het gesprek goed is verlopen. Wij zullen dit doorzetten naar de desbetreffende medewerker, Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

Tot nog toe uitstekend

Goede en relevante info

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw positieve reactie! Wij vinden een reactie ontzettend leuk om te zien. Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

zeer overzichtelijk energieadvies en accurate werkwijze

Consumind verstrekt duidelijke overzichten van de diverse energie contracten en stuurt de mailtjes met opzegging direct door en houdt je van de reactie op de hoogte .

Directief en niet sympathiek

Je wordt prima te woord gestaan maar op het moment dat je de mail krijgt wordt je 2 mn later terug gebeld en wordt je “ min of meer” gedwongen om direct op akkoord te klikken. Onder het mom van “ je zit nergens aan vast” . Dit klopt niet. Daarbij bleek ik per m3 gas en kw/h electra duurder uit te zijn maar googelen ze met de maandbedragen waardoor het goedkoper lijkt. Ben er niet ingetrapt maar is zeer venijnig deze club.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te zien dat u zich gedwongen voelde om het aanbod te accepteren. Dat is niet onze bedoeling. Er is altijd een 2 weken bedenktijd, om er als u er geen interesse in heeft, er alsnog van af te zien. Wij sturen het aanbod op, zodat u zelf via de mail kunt kijken of het klopt. Als het niet klopt kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij willen niemand dwingen om een contract te accepteren, en vinden het dan ook niet fijn om te zien dat dat wel zo overkomt. Ik zal een klacht aanmaken richting de desbetreffende medewerker. Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

snel een keuze kunnen maken

Verbruik invullen en met een druk op de knop zie je de meest voordelige aanbieding

Super geholpen met advies

Goede adviezen en duidelijk ook! Tevens snelle acties.

Goed en snel geholpen

Ben zeer tevreden met de hulp die ik heb gekregen en het advies voor het overstappen naar een andere energie leverancier.

Geweldig geholpen

Prima te woord gestaan

Heel vervelend

De Consumind medewerkers proberen de klanten er op een hele agressieve, vervelende manier in te luizen. Ik ben geen expert in de energie markt, maar weet er gelukkig wel voldoende vanaf om dit te tackelen. Zij proberen ook je bankrekeningnummer te krijgen, NOOIT geven!! Pas op met ze, ze zijn meer voor hun zelf bezig dan voor de klant. Geen business met ze doen!!!!

Geachte mevrouw Klomp, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u geen fijne ervaring met ons heeft gehad. Wij vragen een rekeningnummer omdat wij een aanmelding zo compleet mogelijk willen aandragen aan de leverancier. Ik zal uw gegevens verwijderen uit ons systeem. Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

Top behandeld over mijn energie vraag : klantvriendelijk, helder, concreet, snel

Vanwege mijn vraag over advies wél of geen overstap naar een andere energie leverancier op dit moment een supersnelle reactie van Consumind. De beantwoording was klantvriendelijk, duidelijk, snel & een concreet voorstel, dat zeer acceptabel is. Een compliment voor de dame, die mij te woord heeft gestaan

Fijn contact, alles duidelijk en de overstap snel geregeld

Was een prettig gesprek

Meestal ga ik via de telefoon geen contract afsluiten. Naarmate het gesprek vorderde en ik antwoorden kreeg op mijn vragen, kreeg ik er voldoende vertrouwen in. Nu maar hopen dat ik de juiste beslissing genomen heb.

prima duidelijk , helder

duidelijke uitleg van nieuw contract zonder poespas , ditjes en datjes .

Ik kom niet verder

Je kunt niet verder gaan als je het veld dat je telefonisch benaderd wenst te worden niet aan vinkt. ik heb daar geen behoefte aan, aangezien ik al dagelijks lastig wordt gevallen door telefonische verkopers die het allemaal zo goed weten.

Vriendelijkemevrouw die alles correct heeft uitgelegd

Vriendelijk

Goede uitleg en geduld voor de klant zeer duidelijk. Naam van klantenservice Consument Jou Colbreukelen VR GR F.Mulder

Goede voorlichting

Goed gesprek, duidelijk en overzichtelijk. Uiteindelijk afgehaakt. Voor Consumind niet zo leuk, maar werd geaccepteerd!

Blijven ongevraagd bellen

Blijven ongevraagd bellen, ondanks dat we nergens aan gegeven hebben gebeld te willen worden. Pure spam dus. Hoogst irritant.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Erg vervelend om te horen dat u ongewenst gebeld wordt, ons excuus hiervoor. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar klantenservice@consumind.nl met hierin uw telefoonnummer zodat wij kunnen uitzoeken hoe wij aan uw gegevens komen en wij natuurlijk het nummer bij ons kunnen verwijderen. Alvast bedankt voor de medewerking. Met vriendelijke groet, Laura Mensink Klantenservice Consumind

Er werd een nieuw contract door mijn strot gedrukt

Cor van Dijk vroeg naar ons adres en verbruik en wist gelijk 2 maatschappijen te noemen die goedkoper waren. Hij gaf verkeerde informatie over onze huidige energieverlener: volgens hem hadden we geen vaste prijzen en waren ze ondertussen verhoogd. Ik kreeg geen gelegenheid om eerst een voorstel met mijn man te bespreken en moest gelijk op akkoord drukken waarmee ik feitelijk een contract afsprak. Mijn man zou het er wel mee eens zijn! Het contract kon nog binnen 14 dagen geannuleerd worden. Maar deze handelwijze is verre van correct! Gelukkig wist de klantenservice het contract nog diezelfde dag te annuleren aangezien onze huidige maatschappij veel goedkoper was

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Mijn collega heeft u wellicht niet helemaal goed begrepen. Hij dacht dat het jaarcontract al was overgegaan in het variabel, vandaar dat hij met de huidige tarieven een vergelijking heeft gemaakt. Tevens vinden we het jammer om te horen dat u het als opdringerig heeft ervaren. Mijn collega heeft uitgelegd dat u het met uw man kan bespreken en dat u een bedenktermijn heeft van 14 dagen. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Consumind