Tot nu toe geen klachten.

Het is allemaal nog veel te vroeg een oordeel te geven. Eerst eind januari maar even afwachten. Dan is er waarschijnlijk ruimte voor een reëel beeld.

Slecht

Gebeld door deze mensen terwijl ik in het belmeniet register sta! Zeer ongewenst!! Ga je familie lastig vallen ofzo

Gebruiken leugens om binnen te komen

Dat is een slechte basis voor de start van een samenwerking. 'We hebben u beloofd te bellen wanneer er veranderingen zijn in de energiemarkt en dat is nu het geval!'

Zeer vervelend.

Vrijwel elke dag word ik gebeld en wanneer ik opneem hangt men weer op zonder iets te zeggen.

Malafide bedrijf wat Bel me niet blijft negeren

Willen jullie even heel rap ophouden met mensen lastig te vallen? Al 4 dagen achter elkaar wordt ik meerdere malen per dag gebeld. Ik heb 4 dagen geleden al aangegeven dat ik hier niet van gediend ben en keurig netjes al ruim 3 jaar bij het bel me niet ingeschreven sta. Als slap excuus krijg ik terug dat ik vast ergens mijn gegevens heb ingevuld, wat niet het geval is. Ik doe geen zaken met jullie, gezien jullie de partners waar jullie mee werken niet vermelden kan ik dat niet uitsluiten, maar tot zover ook niet met jullie partners. Voor stroom zit ik rechtstreeks bij een eigen leverancier, hun heb ik gebeld en zij geven aan geen zaken met jullie te doen PLUS dat ik een zakelijk contract heb , dus jullie mij sowieso niet hoeven te benaderen. Ik weiger mijn complete gegevens aan jullie door te sturen daar jullie deze totaal niet nodig hebben. Ik heb jullie al meerdere malen het telefoonnummer doorgestuurd waar jullie op bellen én die (NOGMAALS) geregistreerd staat bij het bel me niet. ACM ConsuWijzer Autoriteit Consument en Markt gaan jullie nog eens optreden tegen deze malafide bedrijven?

Geachte heer, mevrouw Bos, Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het heel vervelend voor u dat u zo vaak wordt gebeld. Echter kan ik u aan de hand van uw e-mailadres niet vinden in ons systeem. Indien u uw postcode en huisnummer stuurt, kunnen wij in ons systeem kijken en uw gegevens voor u verwijderen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Consumind.

het was goed uitgelecht

de toelichting was prima

Minder goed

Ik wil geen 0 geven omdat men mij vroeger eens geholpen heeft. Hetgeen erg gewaardeerd werd. Echter nog steeds word ik gebeld voor energie aanbiedingen. Al vaker gezegd dat ik zelf al keuzes gemaakt heb en niet meer gebeld wil worden. Dat is niet goed overgekomen. Regelmatig word ik teruggebeld. Het bel-me-niet-register werkt niet en heb nu gezegd dat bij een volgend telefoontje de hoorn van mijn huistelefoon er meteen word opgelegd.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer om te horen dat u zo vaak gebeld word. Ik heb daarom ook uw telefoonnummer uit ons systeem verwijderd. De verwerking hiervan kan 24 uur duren. Onze excuses. Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

Prettig gesprek

Zoals ik hierboven aangeef was het een vlot en prettig gesprek

Het verlengen van mijn contract ging soepel.

Contact verlenging ging makkelijk en snel. Ik ben erg prettig geholpen.

Belt mij elke dag en hangt weer op

Wordt elje dag ge belt en als ik dan opneem hangen ze op. Werken jullie mee aaan n horror film of zo?,??

Prima voorgelicht en geholpen

Er werd niets opgedrongen maar er werd gewoon bekeken wat voor mij de neste en goedkoopste mogelijkheid was.

Goed en duidelijk geholpen

Uitstekend geadviseerd op een "persoonlijke" (telefonische) wijze inzake energie. Ik kreeg er energie van!

Heel attent

Heel attent dat consumind contact met ons heeft opgenomen, het voorstel was weer prima zoals altijd. Wij zijn zeer tevreden

Duidelijk en snel

Ben via consumind overgestapt naar andere energieleverancier, Was zo gepiept, geweldig

Goede ervaring met consumind

Ben van energieleverancier overgestapt door tussenkomst van Consumind. Ondanks het feit dat het een jaarcontract betreft heb ik de overstapvergoeding vergoed gekregen. Consumind is wat mij betreft dan ook een aanrader. Een tevreden klant.

Enorm hulpvaardig en ook begrijpend en meelevend.

Ik|wij hadden al tijdens een eerder telefoongesprek aangegeven dat we niet van leverancier wilden veranderen. We waren aangenaam verrast dat we onlangs werden opgebeld om ons eraan te herinneren dat het voordelig was om het 3-jarig contract niet te laten verlopen maar het te verlengen. Dat laatste is toen door jullie medewerker voor ons gedaan. Daarvoor hulde.

Belazerd!

In eerste instantie klonk het telefonische aanbod aantrekkelijk en zou van 190 Eu naar 160 Eu per maand gaan. Maar bij het nalezen van het aanbod, zag ik dat de bij het opgegeven stroom verbruik een VEEL lager aantal Kwh stond dan dat ik telefonische had door gegeven, dus vandaar dat het maandbedrag aantrekkelijk lijkt! Dus gewoon belazerd!

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw email. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent met het aanbod. Mijn collega heeft de zonnepanelen meegerekend in het verbruik dat u heeft doorgegeven, daarom is het verbruik lager. Onze excuses dat het niet juist staat aangegeven. Vriendelijke groet, Klantenservice consumind

Slecht

Nadat ik dagenlang wordt gebeld door nummers beginnend met 030 en geen voicemail ga ik me afvragen wie het is. Nadat mijn man alsnog opnam toen een van deze nummers belde bleek het conumind te zijn. Ik reageer heel verbaasd dat ik niet snap waarom zij mij bellen. Waarschijnlijk in het verleden ooit een vergelijking gedaan ofzo? Ik laat wetrn dat ik geen behoefte heb aan verdere informatie maar de persoon aan de andere kant reageert direct zwaar geïrriteerd, zegt dat hij mij wel kent en noemt mijn e-mail adres. Tja. Dat is niet echt kennen. Die kan iedere website achterhalen. 2 minuten later hang ik boos op omdat (ik dacht Marco?) meneer gewoon brutaal werd. Geen behoefte aan dit opdringerige praatje.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat het gesprek niet is verlopen zoals wij dat graag zien. Ik heb uw telefoonnummer uit het systeem verwijderd. Vriendelijke groet, Klantenservice Consumind

Blijft lastig vallen

Een van de grootste irritaties die ik heb mee gemaakt. GEEN INTERESSE Blijven me lastig vallen

Vrij gehaast te woord gestaan

Ingangsdatum moest per direct zijn, in brief nieuwe leverancier staat 050121

Onvolledige en misleidende advies

Ik heb me laten vertellen dat overstappen goed zou zijn en heb uitgelegd wat ik betaalde voor stroom en gas inclusief leverings e.a kosten teruggaaf energie belasting helemaal compleet, Mij werd voor gerekend dat ik veel goedkoper zou kunnen ipv 114 per maand zou ik 105 per maand kunnen betalen Toen ik de offerte bekeek kwam ik in totaal op 141 per maand Kortom had ik aan het eind van contract 36 maanden 1300 euro meer betaald wat beloofd werd Jullie zijn gewoon oplichters en met misleidende praatjes proberen klanten te rondselen, zeer laag van niveau als je niet goedkoper kan moet je dat gewoon zeggen en niet laf proberen een contract te verkopen!!! Ik zal consumind bij anderen afraden en direct op te hangen of mails te verwijderen als jullie hem benaderen Vriendelijke groeten Erwin de jong

Geachte heer de Jong, Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u Consumind op deze manier ervaren heeft, dit is niet hoe wij willen overkomen, onze excuus hiervoor. Omdat wij klachten uiterst serieus nemen hebben wij het desbetreffende gesprek opgevraagd en opnieuw beoordeeld. Uit het gesprek blijkt dat u onjuist voorgelicht bent, wij vinden dit zeer vervelend en treden hier hard tegen op. Wij hebben strenge maatregelen getroffen voor deze medewerker. Ik zie dat het contract inmiddels geannuleerd is. Nogmaals wil ik u ons excuus aanbieden namens Consumind. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinfomeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Consumind.