Aanraden

Super contact , klant vriendelijk

Kundig advies gehad

Goed advies wat zeker een flinke besparing gaat opleveren

Geweldig goed!!!!

Goed geholpen aardige vrouw die wist waar ze het overhad GEWELDIG in een woord

goede oplossing

alles kwam duidelijk over. Na maar afwachten of alles klopt !

Correct, vriendelijk, goede uitleg

Ben goed geholpen met duidelijke antwoorden op mijn vragen. Erg vriendelijk. Hoop dat de overstap ook zo gaat dan ben ik , ondanks de forse prijzen, toch content Het is wel een must om zelf vooraf wel wat informatie te vergaren. Een telefoongesprek gaat anders te snel om zoveel informatie op te slaan. Wat wel duidelijker mag is een contract waar je akkoord voor heeft al binnen het telefoongesprek. Wat binnen 14 dagen opzegbaar is. Ik wist dit al vooraf, echter kan me voorstellen dat men zich hier niet meteen in kan vinden en zich dan ‘opgelicht’ voelt.

Werd duidelijk en simpel uitgelegd, ook mijn vragen werden direct beantwoord.

Duidelijkheid in de energie chaos

Positief omdat er veel tijd is genomen voor duidelijke uitleg.

Vriendelijk, duidelijk, kortom een aangenaam gesprek.

Positief duidelijke uitleg in een goed en aangenaam gesprek.

Heel goed geholpen en heel goed meegedacht

Goede deal, maar bol.com bon door de neus geboord

ik kreeg een aanbieding via de mail. In deze mail stond vermeld dat ik een bol.com cadeaubon zou ontvangen indien ik gebruik maakte van het aanbod. De volgende dag werd ik gebeld door een vertegenwoordiger van Consumind. het gesprek was zeer prettig. Tijdens dit gesprek heb ik bevestigd gebruik te willen maken van het aanbod dat ik per mail ontving. Echter doordat ik me niet via de mail aanmeldde, maar tijdens het telefoongesprek, kwam ik niet in aanmerking voor de bol.com cadeaubon. Erg jammer. een negatieve smet op een positief verlopen deal. Gezien de ontwikkelingen die ondertussen plaatsvinden, kan ik stellen dat ik natuurlijk wel een goed aanbod heb ontvangen trouwens.

Fijn en goed geholpen

Prettig geholpen, contract netjes afgesloten per 1 april

Uitstekend geholpen. Niets anders dan lof

Ik had met consumind een contract afgesloten 4 november 2021 voor nieuwe energie leverancier. Ik dacht dat ik het contract niet had ontvangen maar dat was niet zo. Het was bij mij zoekgeraakt. Meteen aktie ondernomen door Consumind. Alles nu in orde.

Goede klantenservice. Goed en overzichtelijk geadviseerd en geholpen.

Gezellig contact!

Jammer van de incomplete info, dat kan beter!!!

Duidelijk overzicht

Na gesprek een duidelijk overzicht, en een bod dat lager was dan het direct contact met dezelfde energie leveraar.

Alleen jammer dat het eerste voorstel berekend werd naar een gemiddeld verbruik, mijn verbruik ligt een stuk hoger waardoor ik in de eerste instantie op het verkeerde been gebracht werd. Verder prima afgehandeld.

Was zeer duidelijk

Ruim voldoende

prima en correct

Geen opdringerigheid, neemt de tijd en laat je vrij in je keuze. Prima

Uitstekend geholpen

Telefonisch goed geholpen

op rustige wijze ben ik begeleid naar een andere energieleverancier

Op deskundige en vriendelijke wijze ben ik stap voor stap begeleid naar een andere energieleverancier. Aangenaam verrast dat er zelfs een tweede keer werd teruggebeld zodat ik in de gelegenheid was de papieren en cijfers goed te bestuderen.

Goed geregeld

Via Consumind een beter energie tarief dan via alle andere energie vergelijkers. Bedankt voor de tip om toch voor 3 jaar vast te zetten omdat je er met een beperkte boete (in mijn geval €125) altijd binnen een maand vanaf kan. Niemand weet dat dit door de Nederlandse wet is bepaald.

Duidelijke belofte

Lorenzo Weerwind gaf een zeer goede en vooral uitgebreide uitleg. Gaf mij ook een zeker vertrouwen. Gaf ook expliciet aan dat de boete die ik waarschijnlijk moet betalen aan Clean Energie via Energie Direct voor 100% kan worden vergoed. Heeft mij vooral overtuigd over het feit dat Clean Energie een zeer kleine speler is die het waarschijnlijk niet gaat redden. En ondanks een hoog begintarief kijk op verlaging in de volgende jaren.

Goede deal

Ik werd gebeld door consumind over n goede aanbieding van een energie-contract; ik vond dit ook n goede deal en ben toen meegegaan in het aangeboden contract.

Zeer goed en duidelijk

Beleeft vriendelijk ,toe te point

Goed uitgelegd en geholpen.

n.v.t.