Prettig

Fijne telefoonstem

Staat hier onder

Geweldige aardigen vrouw . Zeer behulpzaam. Eerlijk en oprecht . Zo 10 medewerkers en je bent top

We hebben een goeie raad gekregen.

Incomplete informatie

Op zich liepen de gesprekken prima; alleen een deel van de verkoop-informatie bleek onjuist. (Boeteregeling bij opzeggen lopend contract).

Goede en rustige uitleg

Prima advies

Echter ik was in de veronderstelling dat ik voor 1 jaar getekend had maar ik krijg nu toch een boete van m'n vorige leverancier Ik heb dat kort na het gesprek niet kunnen vervieren . Maar dat zie ik als mijn schuld Het is misschien aan te bevelen om dat ook van uw kant na te vragen Groetjes Erik Settels

Helder uitgelegd door zeer vriendelijke medewerker

Goed verhaal

Perfect zo als de behandeling ging, nu nog de afwerking door Essent

was wel erg aanhoudend.

vaak contact en viel in herhaling, alsof ik het niet begreep. maar uiteindelijk ben ik gezwicht en wacht nu nog op essent.

Prettig

Heel vriendelijk en duidelijk vriendelijk groet Serkan Narin

Positief en netjes

Zoals boven gemeld Positief en netjes

Ze verstond wat ik bedoelde te zeggen want ik wist het niet goed onder woorden te brengen

Als vriendelijk, ze gaf duidelijkheid en was vlot en eerlijk

Prima, duidelijk en goed geholpen met ruimte voor vragen

Goed en netjes te woord gestaan en de overstap was snel geregeld

vriendelijke contact persoon

De email met de prijsvergelijking die ik ontvang 3e week mei 2024 was van april 2024. Die tarieven vond ik aantrekkelijk en daarom reageerde ik positief. De tarieven in mei 2024 bleken echter gestegen zodat ik niet het aanbod van de prijsvergelijking april 2024 kon krijgen. Dat voelt een beetje raar.

Ik ben snel en goed geholpen

Ik heb een goede ervaring

Snel en deskundig advies

Op zoek gegaan naar een nieuw energiecontract en na anderen en eigen leverancier te hebben geraadpleegd hier een beter contract aangeboden gekregen.

Accuraat en blijkt correct.

Ondanks hulp bij tussentijdse overstap van HEM naar Essent (HEM 1-jarig HEM-contract sinds december 2023) blijft HEM dreigen met opzegboete begin april a.s. Dus wanhoop alsnog nabij en vooral ook daar ik bij HEM absoluut niet binnenkom, nicht email (geen antwoord, noch telefonisch (wordt niet opgenomen).

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant en daarop een deskundig en passend advies gegeven.

Goed advis Geduldig en duidelijk uitgelegd

Zeker nutig gesprek en vooral voor mensen die niet veel verstand van hebben

Gedegen en deskundig.

Op vragen en opmerkingen mijnerzijds werd deskundig gereageerd. Daarmee kon ik verder.

Duidelijk offerte

Overzichtelijke offerte met goede mogelijkheden voor een driejarig contract.

Goed advies en vriendelijk

Goed advies

Prima, top, duidelijk

Was een goed en helder en duidelijk gesprek

Goed info.

Prettig gesprek.

Heel tevreden

Erg vriendelijk te woord gestaan door Mevrouw goede uitleg.

Kobaltweg 11

3542 CE Utrecht