Goeie snelle vriendelijke uitleg.

Goeie snelle vriendelijke uitleg, prettig gesprek, hoop kosten besparing, medeleven vanuit haar kant dat de kosten die we nu hebben niet klopte.

was geweldig

Het gesprek met de heer Peter Valkenburg was helder en duidelijk.

Goed hulp

Heb goeie hulp gekregen met heel duidelijk uitleg

Met heel veel rust en geduld uitleg gegeven aan deze -aanvankelijk wantrouwende- nieuwe klant!

Consumind, Super

Consumind is aandachtig, heeft een uitstekende follow-up gepleegd n.a.v. mijn oriënterende aanvraag. Het gesprek was niet opdringerig, maar gewoon gewoon. Lieve de Jong verstaat haar vak en heeft uitstekend werk verricht.

Erg goed geholpen goede deal gemaakt thx

Goed en duidelijke uitleg . En heel vriendelijk te woord gestaan. Dus heel tevreden.

Zeer positief

Duidelijk helder goed luisterd en positief geholpen.

goed contact gehad en netjes geholpen. Ik geef bijna nooit een cijfer boven de 8 maar ben zeer tevreden in de afhandelingen van mijn aanbiedingen

Duidelijk en klantvriendelijk

Zeer behulpzaam om een fout te corrigeren en naar de energieleverancier na te bellen, waarvan terugkoppeling

Een organisatie die proactief is in het belang van de klant!

Vriendelijk, doelgericht, to the point. Boter bij de vis!

Lijkt eerlijk en betrouwbaar en is het hopelijk ook !

Zie hierboven.

Prima uitleg van een, naar ik hoop, interessant voorstel

Zonder opdringerig te zijn heeft Dion Meixner me kunnen overtuigen om een overstap te maken naar Energie Direct. Door goed door te vragen en in te spelen op mijn behoefte aan informatie op het gebied van zonnepanelen, ben ik ook aan het overwegen om deze aan te gaan schaffen

Professioneel en klantvriendelijk

Een duidelijke uitleg over de overstap met een vast contract voor 3 jaar betreffende mijn electra. Na mijn besluit om over te stappen, een hele vriendelijke en professionele benadering door de medewerker. Daarnaast nogmaals alles bevestigd via de mail. Kortom wij hebben er een heel goed gevoel over.

Prettig gesprek

Prettig gesprek,deskundig.

heldere info

Prettig en correct telefoongesprek, met heldere info en duidelijke afspraken.

Goede uitleg

Top uitleg! Fijne aanbieding gezien de omstandigheden!

Hartelijk dank voor de eerlijke en empathische uitleg!

Rustige benadering.

Ik heb het als prettig ervaren, het gesprek, goed informatie, werd gegeven, en niet opdingerig, kon er rustig over nadenken,of ik het contract zou aanvaarden.

Aanraden

Super contact , klant vriendelijk

Kundig advies gehad

Goed advies wat zeker een flinke besparing gaat opleveren

Geweldig goed!!!!

Goed geholpen aardige vrouw die wist waar ze het overhad GEWELDIG in een woord

goede oplossing

alles kwam duidelijk over. Na maar afwachten of alles klopt !

Correct, vriendelijk, goede uitleg

Ben goed geholpen met duidelijke antwoorden op mijn vragen. Erg vriendelijk. Hoop dat de overstap ook zo gaat dan ben ik , ondanks de forse prijzen, toch content Het is wel een must om zelf vooraf wel wat informatie te vergaren. Een telefoongesprek gaat anders te snel om zoveel informatie op te slaan. Wat wel duidelijker mag is een contract waar je akkoord voor heeft al binnen het telefoongesprek. Wat binnen 14 dagen opzegbaar is. Ik wist dit al vooraf, echter kan me voorstellen dat men zich hier niet meteen in kan vinden en zich dan ‘opgelicht’ voelt.