Jammer dat ik niet op de juiste startdatum kon aanmelden,veel gedoe om dit voorelkaar te krijgen!

Zie bovenstaande

Deskundig advies.

Altijd snel geholpen. Top

was aanvankelijk enthousiast over Alex Vermeulen, maar zijn info blijkt later niet helemaal correct

Werd gebeld door Alex n.a.v. mijn ingevulde zoektocht via Consumind naar beste energieleverancier voor mij. Was een prettig gesprek en Alex loodste mij naar een 3 jarig contract bij Essent. Zij waren de enige zonder kosten voor teruglevering stroom. Ook zou ik een loyaliteitsbonus van € 350 krijgen na het eerste jaar. Toen ik het contract kreeg vond ik hierover niks terug. Hierover een email gestuurd waarover je collega Alec Brodi mij heeft gebeld. Deze info was niet correct wat mij tegenviel. Omdat Alec vond dat Alex niet helemaal juiste informatie had gegeven heeft hij intern een klacht aangemaakt. En hij heeft mij erop gewezen dat ik 14 dagen bedenktijd heb. mogelijk ga ik hiervan gebruik maken, omdat het mij toch niet lekker zit dat ik niet juist ben geinformeerd.

Eva de Wit moet u koesteren

Eva de Wit, geeft een kordate en gemakkelijk te volgen uitleg met een fijne spreekstem. Zij vraagt in bedekte term om de order, welke haar dan ook gegund wordt.

Prettig gesprek met een verkeerde afloop.

Robin Kerkhoff is een heel vriendelijke behulpzame man, maar niet altijd even duidelijk. In het begin gaf hij aan de Eneco met Energiedirect samenwerkte. Dat gaf mij een verkeerde insteek. Hij heeft allerlei cijfers en getallen genoemd waarin de meeste wel klopten, alleen het gasverbruik was fout. Dit kon ik pas zien nadat ik het contract had bevestigd. Dat wilde ik eigenlijk niet maar liet mij overhalen. Daarna kon ik de resultaten van het gesprek pas inzien. Tevens heeft hij niet verteld dat je van de huidige leverancier een boete krijgt opgelegd als je een contract ontbind. Dat is wel belangrijk om te weten. Ik heb het contract bij Energiedirect inmiddels geannuleerd.

verkeerde voorlichting

Mijn ervaring met Ashley was goed zij was vriendelijk en aardig. Maar wel snel met haar woorden en door haar ben ik weer overgestapt naar een andere energiemaatschappij wat ik niet wilde maar door haar verhaal en ben ik alsnog overgestapt naar een contract van 3 jaar iets wat ik mij had voorgenomen om dat niet te doen maar als het je zo wordt verteld klinkt het heel mooi en ik ben er "ingetrapt" er werd mij ook verteld dat mijn termijnbedrag fiks omhoog zou gaan en dat was uiteindelijk helemaal niet zo. Daarna wilde ik contact opnemen met de energiemaatschappij Budgetenergie ik wilde weer terug naar hen toen kreeg ik weer een tussenpersoon aan de lijn en die vertelde mij hetzelfde ik zou veel meer gaan betalen ik kon beter weer naar een nog andere maatschappij gaan was ik veel goedkoper uit. Maar weer gedaan tot ik het rechtstreekse telefoonnummer vond van Budgetenergie en zij zeiden mij het termijnbedrag was helemaal niet omhoog gegaan ik zou nou het zelfde blijven betalen. Allemaal erg onduidelijk en geen juiste informatie, en het wordt heel mooi verteld.

meedenkend

Fijn dat alles geregeld is. Dat ik nu niet hoef te gaan betalen (3 jaar) voor teruglevering

OPLICHTERS

Proberen je uit naam van Essent een energiecontract aan te smeren. Vertellen je dat er geen boete rust op een tussentijdse overstap naar Essent. Sturen je tijdens het telefoongesprek een voorbeeld contact met het brieven-hoofd van Essent. Blijf hier ver weg van !!!

Duidelijke informatie

Prima advies, goede uitleg en dito opvolging.

Was een goed gesprek

Was goed

Vriendelijk, correct, duidelijk,geduldig

Vriendelijk, duidelijk, correct, geduldig

Heel erg informeel direct en behoorlijk behulpzaam.

Goed info alle vragen beantwoordt goed hulp goed doorverwezen dol blij.

Vlotte en vriendelijke uitleg

Fijn dat meneer mij belde. Ik was er zelf al vaker mee bezig geweest maar was even vergeten dat ik nog geen definitieve beslissing had genomen. Op deze manier is het toch in mijn voordeel ten goede gekomen. Waarvoor mijn vriendelijke dank.

Kort bondig en helder

Prima. Volgende keer graag weer

Prima geïnformeerd over het product.

Goede info gekregen.

chapeau

Op een vriendelijke, zakelijke en deskundige manier geadviseerd.

Zeer klantvriendelijk geholpen!

Klantvriendelijk en service gericht

Duidelijke website.

Een nieuw contract afsluiten kan op de website zonder dat er contact geweest is met Consumind. Mijn vorige contract heb ik destijds ook afgesloten bij Consumind en dit is goed bevallen.

Telefonische acquisitie niet meer doen.

Wat een foute nare actie om mijn moeder te belagen met telefonische acquisitie. niet meer doen.

Goed en duidelijk!

Jasmijn, is een goede kracht praat duidelijk en is punctueel, wel praat ze iets te snel, voor mij geen probleem maar voor de oudere mensen waarschijnlijk wel!

Snel en efficiënt!

Meedenkend, vriendelijk en snel

Dank voor het benaderen! Ik had zelf niet aan overstappen gedacht.

Achteraf slecht

Ik was eerst overgestapt naar eneco door jullie paar dagen later belt ze dat het van 45 naar 70 is gegaan dus weer o er gestapt naar essent nu belt eneco dat het helemaal niet waar is dat het naar 70 ging

Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend te vernemen wat er is gebeurd. Kunt contact met ons opnemen om uw klacht verder toe te lichten? 030-7009 727.

Goede informatie

vlot geholpen en duidelijk uitleg