Wij hebben een hele goeie deal kunnen sluiten!

Deze man was vriendelijk en duidelijk.

Hij neemt de tijd, en laat je uitspreken. Een goede luisteraar..

Verlenging makkelijk geregeld.

De verlenging van mijn contract is door dhr. Verbruggen snel geregeld. Ik heb nu weer een 3 jarig contract tegen aantrekkelijke tarieven.

klant vriendelijk

goede uitleg en vriendelijk

Tot nu toe goed

Ik kan hierover nog niet veel zeggen. Is pas de eerste keer dat ik contact met Consumind heb.

Sven maakt er geen Half-werk van!

Sven is rustig in de benadering. De mobiele verbinding was niet goed. In overleg met mij, verbreekt hij de verbinding en belt opnieuw. Hij geeft uitleg over mijn kritische vraag, waardoor ik inzicht krijg in jullie werkwijze. Sven heeft mij die ochtend 4 maal gebeld, omdat ik de mail van de backoffice ook moet controleren en blijft rustig en maakt geen gestreste indruk. Ik heb hem een persoonlijk compliment gegeven. Dat vond hij prettig om te horen. Één opmerking, Sven kan misschien iets minder snel praten en duidelijker articuleren. Maar de verbinding was niet ideaal. Met vriendelijke groet, Hillie

Gelukkig iemand met wél ervaring!

Ik moet eerlijk toegeven dat mijn eerste contact met Consumind niet best was. En dat is nog zacht uitgedrukt! Er is gewoon compleet verkeerde informatie verstrekt en een overstap geregeld waar ik duidelijk niet om gevraagd had. Gelukkig was daar Alec, die wel verstand van zaken heeft, gewoon luistert naar je wensen en wél een voorstel eerst doorstuurt zodat je even op je gemak kan vergelijken. De fouten die eerder zijn gemaakt, zijn gelijk hersteld door hem en hij heeft dus uiteindelijk een overstap geregeld per 17-04-2024, zodat ik geen boeteclausule hoef te betalen bij mijn huidige leverancier. Dus hele fijne vent die Alec.

Zeer vriendelijke jongeman die mij goed geholpen heeft

Zeer goed.

Goede kennis van zaken ,wat betreft energie

Vriendelijk en terzake kundig geholpen

Goede voorlichting

Vond in eerste instantie Consumind erg opdringerig maar na een aantal keren teruggebeld te hebben een gevoel gehad dat ze wel wat willen betekenen voor iemand

Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar

Ondanks een complex contract met 2 meters bleef uw medewerkster vriendelijk en geduldig en zorgde ze ervoor dat het prima geregeld werd

Overstap goed geregeld.

Peter Valkenburg is een kundig en vooral vriendelijke man.

geweldig goed advies en uitleg.

blij dat ik de overstap heb gemaakt. Er is alle tijd aan de telefoon en alles wordt duidelijk uitgelegd. het was zelfs mogelijk om in de avond terug gebeld te worden ! ik beveel Consumind bij iedereen in mijn omgeving aan !

Prettig

Alleen het spellen van je naam en emailadres was lastig . Duurde erg lang voor dat het goed was.

Alles word duidelijk uit gelegd kom je er even niet uit door de vele informatie verteld hij het op nieuw wat je niet helemaal snapt

Goed gesproken

Hallo ik heb geen overstap gedaan maar kontract verlengd

ben goed gadviseerd door uw medewerker

zeer goede ervaring gehad met cosumind ivm goede advisering wat te doen met de ontwikkelingen op energiegebied . ben dus zeer tevreden

Professioneel advies en begeleiding door het contract

Prettig om met Jasmijn te communiceren

Een slechte ervaring

Er is mij een contract bij energie direct aangeboden, waar mijn contract afliep. Mijn nieuwe contract werd niet geaccepteerd, omdat ik geen nieuweling was bij Energiedirect. Vervolgens van Consumind geen bericht ontvangen, maar vervolgens in hetzelfde moment een contract geaccepteerd van Energiedirect wat zij mij hadden aangeboden!! Wel een verschil per maand van € 36,—

Prima hoor.

Prima ervaren hoor!!

Adequaat, prettig en klantgericht.

Prettig, klantgericht en bekwaam met goede uitleg en komen afspraken goed na.

Waardevol

Zeer behulpzaam,kundig en besparen mij een hoop geld

Prettig contact Nam de tijd voor uitleg

Mevr. Bosch luisterde goed naar mijn verhaal

De overgang naar een andere leverancier bezorgde mij heel veel stress omdat er verwarring werd gezaaid door mijn huidige leverancier. Omdat ik op vakantie was kon ik geen actie ondernemen. Bij thuiskomst heb ik mevr. Bosch uitvoerig gesproken en zij stelde mij gerust.

goed geregeld tot nu toe

regelen je overstap